علت فوت فرانتس بکن باوئر قیصر فوتبال آلمان + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/19

17:24


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، فرانتس بکن باوئر و فوت فرانتس بکن باوئر و بیماری فرانتس بکن باوئر و بیوگرافی فرانتس بکن باوئر و اخبار فرانتس بکن باوئر و حواشی فرانتس بکن باوئر و فرانتس بکن باوئر کیست و فرانتس بکن باوئر کجاست و چه خبر از فرانتس بکن باوئر و فرانتس بکن باوئر اهل کجاست و فرانتس بکن باوئر در بیمارستان و علت مرگ فرانتس بکن باوئر و درگذشت فرانتس بکن باوئر در نم نمک.

علت فوت فرانتس بکن باوئر قیصر فوتبال آلمان + بیوگرافی

قیصر فوتبال آلمان درگذشت

فرانتس بکن باوئر ، اسطوره فوتبال آلمان ، در 78 سالگی درگذشت.

علت فوت فرانتس بکن باوئر قیصر فوتبال آلمان + بیوگرافی

علت فوت فرانتس بکن باوئر قیصر فوتبال آلمان + بیوگرافی

به گزارش نم نمک ، این خبر را خانواده او در گفت وگو با خبرگزاری آلمان تایید کردند.

خانواده بکن باوئر اعلام کردند : «با اندوه فراوان اعلام می کنیم که همسر و پدرمان فرانتس بکن باوئر شنبه شب در میان اعضای خانواده اش در آرامش کامل درگذشته است. تقاضا داریم این امکان را داشته باشیم که در آرامش سوگواری کرده و حریم شخصی ما حفظ شود.»

هیچکس در فوتبال آلمان ، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی ، همانند او نبوده است. او به عنوان بازیکن قهرمان اروپا و جهان شد (1972 و 1974) و به عنوان مربی آلمان دوباره یکپارچه را در جام جهانی 1990 ایتالیا به قهرمانی رساند.

بکن باوئر در عرصه باشگاهی هم با بایرن مونیخ موفقیت های بزرگی را جشن گرفت.

او در سال های اخیر با مشکلات جسمانی متعددی دست وپنجه نرم می کرد. بیماری چشمی ، جراحی های قلب ، پارکینسون و زوال عقل پیشرفته از جمله مشکلات قیصر فوتبال آلمان در سال های پایانی عمرش بودند که او را وادار کردند کمتر در مجامع عمومی حضور یابد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو