اقامتی سبز در بهترین هتل‌های شمال

اقامتی سبز در بهترین هتل‌های شمال


منبع: تاپ ناز

2

1402/10/20

00:39


خستگی، استرس، کار زیاد و هیاهو در بخش‌های مختلف زندگی‌ امروزی باعث می‌شوند که خیلی‌ها سفر را برای رهایی از این شلوغی‌ها انتخاب کنند. شمال کشور مقصد سفر بسیاری از …

خستگی، استرس، کار زیاد و هیاهو در بخش‌های مختلف زندگی‌ امروزی باعث می‌شوند که خیلی‌ها سفر را برای رهایی از این شلوغی‌ها انتخاب کنند. شمال کشور مقصد سفر بسیاری از ما ایرانی‌ها است که با القا حس تازگی و طراوت، به افزایش انرژی روح و جان کمک می‌کند.

اقامتی سبز در بهترین هتل‌های شمال

وقتی اسم سفر شمال می‌آید در ذهنمان رشتِ گیلان، چالوسِ مازندران، نهارخورانِ گلستان می‌گذرد که همگی از غرب تا شرق دریای خزر را پوشش می‌دهند.

تمامی این شهر‌ها با طبیعت سرسبز و سواحل زیبای دریای خزر مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی هستند. شما ممکن است برای سفر ماه عسل، سفرهای خانوادگی یا دوستانه یا کاری به این منطقه سفر کنید. محل اقامت شما گزینه‌ای است که باید آن را بررسی کنید و درباره‌اش تصمیم بگیرید.

در شمال کشور ویلاها و سوئیت‌های بسیاری برای اجاره وجود دارد که می‌توانید برای آن‌ها اقدام کنید. اما هتل‌های این شهرها با ارائه امکاناتی کامل به رفع دغدغه‌های سفر چون غذا، فضای تمیز، امکانات رفاهی، امنیت و غیره می‌پردازند. همچنین آن‌ها چشم‌اندازی زیبا از دریا و جنگل دارند که شما را در دل طبیعت این منطقه قرار می‌دهند.

اقامتی سبز در بهترین هتل‌های شمال

هتل کادوس رشت و هتل پارسیان خزر چالوس را می‌توان از بهترین هتل‌ های رشتو مازندران دانست که میزبان بسیاری از مسافران این خطه سرسبز هستند.

سفر به شهر باران با رزرو هتل کادوس رشت

رشت به‌عنوان مرکز استان گیلان شما را به پیاده‌روی در میدان شهرداری زمانی که نم باران‌خورده، دیدن پرواز پرنده‌ها در کوچه‌های سنگ‌فرش شده، نوشیدن چای و قهوه در کافه‌ها هنگام تماشای قطره‌های باران، گشت‌وگذار در بازار رشت و عطر خوش میوه‌های تازه، دیدن بازار ماهی‌فروش‌ها و شنیدن موسیقی کلام فروشنده‌ها دعوت می‌کند.

در هر سفری اقامتگاه مناسب مهم‌ترین گزینه است. ازآنجایی‌که رشت شهری با جاذبه‌های گردشگری بالا به‌حساب می‌آید، اقامتگاه‌هایی از هتل‌های پنج ستاره گرفته تا بوم گردی‌های مختلف را در دل خود دارد تا طیف گسترده‌ای از مهمانان خود را به‌درستی میزبانی کند. هتل‌های رشت چون هتل کادوس را می‌توان از بهترین مقاصد برای استراحت در سفر دانست.

هتل کادوس یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های شهر رشت است که در سال 1362 توسط آقای کاظم کاظمی از تجار و فعالان اقتصادی شهر که به گردشگری علاقه‌مند بود، تأسیس شد. این هتل پنج ستاره در ابتدای فعالیت خود 60 اتاق داشت. در سال 1391 موردبازسازی قرار گرفت و تعداد اتاق‌هایش به 96 واحد رسید.

اقامتی سبز در بهترین هتل‌های شمال

هتل بزرگ رشت در میدان آزادی شهر قرار دارد که موقعیت جغرافیایی آن دسترسی به مرکز شهر و مکان‌های دیدنی را فراهم می‌کند. نزدیک بودن آن را به باغ محتشم و شهربازی رشت را می‌توان به‌عنوان نقطه قوت این هتل یادکرد. اتاق‌های این هتل در 5 طبقه با چشم‌انداز‌های متفاوتی قرار دارند.

اتاق‌های دو‌نفره، سه‌نفره، سوئیت‌های کوچک و بزرگ و آپارتمان دوخوابه گزینه‌هایی است که در هتل کادوس دارید. این اتاق‌ها با امکانات رفاهی چون مبلمان، یخچال، آباژور، تلویزیون، صندوق امانات، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی (چیلر)، مینی‌بار، سیستم اعلام و اطفای حریق و غیره مجهز شده‌اند تا سفر به این خطه سرسبز را در خاطرات شما ماندگار کنند. شما می‌توانید در اتاق خود بنشینید و درحالی‌که نظاره‌گر جنگل‌های انبوه و سبز گیلان هستید، نوشیدنی خود را میل کنید. این هتل سلیقه و نیاز شما از سفر به شهر رشت را در نظر می‌گیرد.

هتل بزرگ گیلان دلایلی برای محبوبیت خود دارد که یکی از آن‌ها می‌تواند امکانات رفاهی چون استخر روباز، زمین تنیس خاکی، پارک بازی مخصوص کودکان، اینترنت رایگان، تالارهای پذیرایی، پارکینگ، آژانس مسافرتی، عکاسی، لاندری، آرایشگاه مردانه، سیستم اعلام حریق، خودپرداز و غیره باشد. اقامت در طبیعت سبز و زیبای رشت به همراه امکانات رفاهی کامل خاطره‌ای به‌یادماندنی خلق می‌کند.

اگر سفر شما کاری است و نیاز به برگزاری جلسات یا همایش دارید هتل کادوس برای این موضوع راه‌حلی دارد. سالن همایش هتل با ظرفیت 200 نفر و امکاناتی چون ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی میزبان رویداد‌های مختلف است. البته افراد مقیم و غیر مقیم هتل می‌توانند از این سالن برای برگزاری کنفراس‌ها و همایش‌های خود استفاده کنند.

رشت شهر مزه‌ها است و شما می‌توانید طعم‌های جدید و بی‌نظیری را در این سرزمین تجربه کنید. غذاهای گیلکی با تنوع زیاد شما را به سفری خوشمزه دعوت می‌کنند. غذاهایی که فقط می‌توانید در این شهر بخورید چون آن‌ها با مواد غذایی از دل طبیعت سبز گیلان خلق‌شده‌اند. رستوران شکم‌الملوک هتل کادوس غذاهای گیلکی را در منویی کامل با طعم خاص و منحصر‌به‌فرد ارائه می‌دهد.

رستوران کادوس با ظرفیت 200 نفری میزبان مسافران و ساکنان رشت است که انواع غذاهای محلی، ایرانی، فرنگی، دریایی و انواع فست‌فود‌ها را سرو می‌کند. فضای رستوران سنتی و دل‌نشین است که بخشی از آن در محیط باز قرار دارد. شما می‌توانید طعم و عطر غذاهای لذیذ گیلکی رستوران چون مرغ شکم‌پر، گمج کباب، میرزاقاسمی و کباب‌ترش را به‌عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش در خاطر خود ثبت کنید.

اقامتی سبز در بهترین هتل‌های شمال

در رستوران شکم الملوک می‌توانید انواع کباب‌های گوشتی مثل جوجه‌کباب، چنجه آبدار، کوبیده زغالی و غیره را با سبزیجات تازه و سس کره لیمو میل کنید. همچنین اگر به غذاهای فرنگی علاقه دارید امکان سفارش غذاهایی چون گراتن قارچ و سیب‌زمینی، انواع پیتزا، همبرگر، پاستا و غیره وجود دارد. تنوع غذایی در این رستوران زیاد است و برای هر ذائقه‌ای پیشنهاد منحصر‌به‌فردی دارد. پیش‌غذاهایی ازجمله اشپل، باقالا، مغز گردو، زیتون‌پرورده، آش‌ها، حمص، شاورما گوشت، نان پیتا، سالادها و غیره را قبل از غذا صرف کنید و برای مزه‌های بی‌نظیر آماده شوید.

شکم الملوک علاوه بر فضای زیبا و غذاهای لذیذ با موسیقی زنده محیطی گرم و صمیمی ایجاد کرده که هرکسی دوست دارد آن را بیشتر از یک‌بار تجربه کند. شما برای رفتن به این رستوران دغدغه پارک کردن ماشین را ندارید زیرا شکم الملوک پارکینگ اختصاصی دارد.

این هتل علاوه بر رستوران شکم الملوک سالن صبحانه خوری دارد که در طبقه اول آن قرار دارد. کافه هتل در طبقه همکف با انواع نوشیدنی‌های باکیفیت و کیک‌های تازه می‌تواند برای خلوت کردن یا حتی قرارهای دوستانه مناسب باشد. با رزرو هتل کادوس رشت می‌توانید با استفاده از خدمات روم سرویس غذا را داخل اتاق خود سرو کنید.

اقامتی رمانتیک در هتل پارسیان خزر چالوس

وقتی اسم دریا و جنگل می‌آید، ناخودآگاه ذهنمان به سمت جاده چالوس می‌رود. جاده‌ای پرپیچ‌وخم با طبیعتی زیبا که شما را به شهر‌هایی چون چالوس، رامسر، نمک‌آبرود، محمودآباد، بابلسر و غیره می‌رساند.

چالوس یکی از قدیمی‌ترین شهرهای استان مازندران به‌حساب می‌آید که موردتوجه همه حتی شاهان قاجاری و پهلوی بوده است. به علت اختلاف ارتفاع در کوهپایه تا ساحل و قرار گرفتن بخش‌هایی از شهر در جلگه‌های پست دریایی، این شهر را چالوس نامیدند.

شهر چالوس جاهای دیدنی چون مرداب هسل، پل زغال، آبشار آکاپل، پارک جنگلی فین، ساحل رادیو دریا، مدرسه پروین اعتصامی، کاخ چای خوران، دریاچه سد دریوک، موزه خودروهای قدیمی و غیره دارد که در کنار جنگل‌های انبوه و دریای زیبا بسیاری از گردشگران را به خود جذب می‌کنند.

برای اقامت در این شهر هیچ نگرانی وجود ندارد چون اقامتگاه‌هایی چون انواع هتل‌ها، متل‌ها، ویلا، آپارتمان، سوئیت، بومگردی و غیره هرساله میزبان مسافران چالوس هستند. اما ازآنجاکه این شهر مقصد بسیاری از گردشگران است بایستی در زمان‌های پرتردد و شلوغ برای رزرو هتل زودتر اقدام کرد. هتل پارسیان خزر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر چالوس باشد.

اقامتی سبز در بهترین هتل‌های شمال

این هتل پنج ستاره در حدفاصل شهر‌های چالوس و رامسر قرار دارد که ازیک‌طرف دریای آبی و از طرف دیگر جنگل‌های سرسبز را در چشم‌انداز خود دارد. هتل پارسیان چالوس در سال 1355 در زمینی به مساحت 13 هکتار به‌عنوان زیرمجموعه گروه هتل‌های هایت شروع به فعالیت کرد.

موقعیت منحصربه‌فرد هتل باعث شده که مهمانان آن به جنگل، دریا و کوه دسترسی آسان داشته باشند. هتل پارسیان خزر در سال 1395 برای آخرین بار بازسازی شد که در 174 واحد اقامتی به‌صورت اتاق و سوئیت از مسافران این شهر پذیرایی می‌کند.

این هتل زیبا شبیه یک عقاب است که در دو بال بازشده خود، واحد‌های اقامتی را در خود جای‌داده است. با رزرو اتاق‌های این دو بال غربی و شرقی می‌توانید دو چشم‌انداز متفاوت از دریا و جنگل داشته باشید. اتاق‌های چون اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه تخته، سوئیت جونیور، سوئیت لاکچری و سوئیت رویال گزینه‌هایی برای اقامت شما در این هتل هستند.

با رزرو اتاق‌ در هتل پارسیان خزر می‌توانید از امکاناتی چون یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، پاور سوئیچ، چای‌ساز، بالکن، سیستم اعلام حریق و غیره بهره ببرید.

هتل هایت چالوس انتخاب بسیاری از عروس‌ و دامادها برای ماه‌عسل است. این هتل با چشم‌اندازی رؤیایی، امکانات رفاهی مدرن و دسترسی آسان شیرینی ماه‌عسل را دوچندان می‌کند طوری که در خاطره‌ها ماندگار می‌شود.

همچنین هتل امکانات عمومی ازجمله سونا، جکوزی، صندوق امانات، سالن کنفراس و همایش، خودپرداز، خدمات پزشکی، کافی‌شاپ، رستوران ، تاکسی‌سرویس، فضای سبز و پارکینگ، اتاق بازی، فروشگاه، لاندری و غیره را شامل می‌شود.

شما می‌توانید در این هتل پنج ستاره از امکانات ورزشی مثل موج‌سواری، اسکی روی آب، زمین فوتبال اختصاصی، فوتبال دستی، پینگ‌پنگ، تاب زنجیری، زمین تنیس، قايق موتوری، شاتل، بنانا، پدالو، پاراسل، موتورهای چهارچرخ، فوتبال دستی، بازی‌های كامپيوتری، ليزرشات، مسیر مخصوص پیاده‌روی و جاده مخصوص دوچرخه‌سواری استفاده کنید. 

موقعیت مکانی هتل پارسیان خزر چالوس علاوه بر طبیعت زیبا به مکان‌های دیدنی چون تله‌کابین نمک‌آبرود، مراکز خرید و تجاری، غار آبی دانیال، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین، پارک جنگلی خشکه داران، پل خشتی قلعه گردن و غیره را دسترسی راحتی می‌دهد.

این هتل به‌عنوان یکی از بهترین‌های هتل‌های شمال کشور، رستوران‌های صدف، بنفشه، چشم‌انداز دارد که همراه سرو غذای باکیفیت چشمان شما را به تماشای مناظر زیبا دعوت می‌کند. نوشیدن یک نوشیدنی لذیذ به همراه انواع دسر و کیک تازه گزینه‌ای است که در کافه هتل می‌توانید انتخاب کنید.

کلام پایانی

هتل‌های شمال کشور می‌توانند مقصد سفر شما به شهرهای شمالی باشد. آب‌وهوای مطبوع، جنگل‌های انبوه و سرسبز، دریای زیبای خزر و مراکز تفریحی و تجاری همگی دلایلی برای سفر به این منطقه از کشور هستند. رزرو هتل‌ها در این منطقه نیازمند اطلاعاتی است که قبل از سفر باید آن‌ها را بررسی کرد تا لذت سفری جذاب و دل‌نشین همراه شما باشد. هتل‌های کادوس رشت و پارسیان خزر چالوس از آن دسته اقامتگاه‌هایی هستند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو