لحظه تصرف تلویزیون دولتی وسط برنامه زنده! کارکنان تلویزیون جلوی بینندگان زانو زدند!+فیلم

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/20

08:55


ساعد نیوز: ایستگاه تلویزیونی «اکوادور تی سی» توسط افراد مسلحی که کارکنان را مجبور به نشستن روی زمین کردند، تصرف شد.

لحظه تصرف تلویزیون دولتی وسط برنامه زنده! کارکنان تلویزیون جلوی بینندگان زانو زدند!+فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رویترز، براساس گزارش‌ها، در ادامه اعتراضات و آشفتگی داخلی در اکوادور، ایستگاه تلویزیونی «اکوادور تی سی» توسط افراد مسلحی که کارکنان را مجبور به نشستن روی زمین کردند، تصرف شد.

تصرف ایستگاه تلویزیونی اکوادور همزمان با پخش زنده صورت گرفت و تصاویر نشان داد که افرادی با کلاه و عمدتاً لباس مشکی، در حالی که اسلحه‌های بزرگ به دست داشتند، کارکنان جمع شده را تهدید به تیراندازی مرگبار کردند و ناگهان تصاویر قطع شد.

این حادثه پس از ربوده شدن حداقل هفت افسر پلیس و یک سری انفجارها و یک روز پس از اعلام وضعیت اضطراری در اکوادور توسط رییس جمهور این کشور، «دانیل نوبوآ» رخ داد.

«نوبوآ»، فرزند یکی از ثروتمندترین خانواده‌های اکوادور در ماه نوامبر یعنی دو ماه پیش به قدرت رسید و وعده داده است که با خشونت‌های مرتبط با تجارت مواد مخدر در خیابان‌ها و زندان‌ها مبارزه کند.

نوبوآ روز دوشنبه حالت اضطراری 60 روزه را اعلام کرد، ابزاری که سلف او از آن استفاده کرد و موفقیت چندانی نداشت.

نوبوآ در یک فرمان به روز شده که بعد از ظهر سه شنبه منتشر شد، گفت که درگیری مسلحانه داخلی در اکوادور را نمی‌پذیرد و چندین باند جنایتکار را به عنوان گروه‌های تروریستی معرفی کرد. این فرمان به نیروهای مسلح دستور داد تا گروه‌های مافیایی را سرکوب کنند. از سوی دیگر گروه‌های مافیایی مسلح به تازگی چند تن از نیروهای پلیس را کشته و تعدادی دیگری را نیز به گروگان گرفته‌اند و از سرنوشت این نیروها نیز خبری در دست نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو