برخورد شرم‌آور ترکیش ایرلاین با مسافران ایرانی و توهین و تحقیر یک بانو! +عکس

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/20

11:55


ساعد نیوز: یک کاربر توییتر ادعای عجیبی مبنی بر بی برنامگی و برخورد توهین‌آمیز ترکیش ایرلاین با مسافران ایرانی را منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. خبر منتشر شده صرفا جهت اطلاع رسانی بوده و ساعدنیوز محتوای خبر منتشر شده را تایید یا تکذیب نمی کند

برخورد شرم‌آور ترکیش ایرلاین با مسافران ایرانی و توهین و تحقیر یک بانو! +عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، ادعای عجیب کاربر توییتر از این قرار است که یک پسر 16 ساله‌ی ایرانی بعد از توقف در فرودگاه استانبول وقتی می خواست سوار پرواز ژنو شود، مسئولین ترکیش به بهانه این که بیش از ظرفیت بلیت فروخته شده 20 مسافر از جمله این نوجوان 16 ساله را سوار نکردند و وقتی مادر کودک برای اعتراض به دفتر ترکیش در تهران مراجعه می کند با برخورد بسیار بد و توهین آمیز مسئولین ترکیش روبرو می شود: «همین است که هست» و «خانم خدا شفاتون بده»، «خب پرواز پر است. چه کنیم»! چندی است اخبار مربوط به فرار مالیاتی، توهین به آژانس ها و بانک های ایرانی توسط ترکیش ایرلاین در رسانه ها منتشر می شود و عدم برخورد و نظارت جدی نهادهای مسئول با این ایرلاین خارجی دارد یادرآور کاپیتولاسیون شده است!

ساعد نیوز محتوای خبر را تایید یا تکذیب نمی کند. باید دید که مسئولان این ایرلاین که واکنشی نسبت به این ماجرا خواهند داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو