فواد انور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/20

19:38


بازیکن سابق تیم ملی عربستان از عملکرد این تیم در بازی های دوستانه با هدایت روبرتو مانچینی ابراز نگرانی کرد.

فواد انور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

نگرانی ستاره سابق عربستان از عملکرد مانچینی

به گزارش نم نمک ، فواد انور تایید کرد تساوی شاگردان روبرتو مانچینی برابر فلسطین پیش از جام ملت های آسیا 2023 نگرانی ها درباره این تیم را افزایش می دهد. تیم ملی عربستان در دیداری که به میزبانی قطر برگزار شد با تساوی بدون گل مقابل فلسطین متوقف شد. این تیم پنجشنبه گذشته در دیگر بازی دوستانه اش مقابل لبنان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود.

فواد انور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

فواد انور کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

انور به شبکه الاخباریه گفت : مانچینی با هدف کسب پیروزی و بالابردن روحیه بازیکنان قبل از جام ملت ها در بازی های دوستانه مقابل تیم های ضعیف بازی کرد و ما هم قبلا از انتخاب های او تمجید کرده بودیم.

او ادامه داد : اما پیروزنشدن در این دیدارها مایه نگرانی است زیرا در جام ملت های آسیا با تیم های قدرتمندتر از فلسطین روبه رو می شویم. به نظرم حتی برد مقابل لبنان با یک گل نیز اتفاق خاصی نیست. با این حال باید خوشبین باشیم ، اگر تیم بتواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند ، روحیه اش بالا می رود و شاید به مراحل بالاتر هم صعود کند.

تیم ملی عربستان فردا با بازی مقابل هنگ کنگ بازی های دوستانه پیش از جام ملت های آسیا را به پایان می رساند. عربستان در گروه ششم جام ملت ها در کنار عمان ، تایلند و قرقیزستان حضور دارد.


بیوگرافی فواد انور

فواد انور متولد 13 اکتبر 1972 بازیکن سابق فوتبال اهل عربستان سعودی است.

وی در تیم ملی فوتبال عربستان 95 بازی انجام داده است و عضو این تیم در جام جهانی فوتبال 1994 و 1998 بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو