دانش‌آموز خبرساز ورامینی از مدرسه اخراج نشده بود!

منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/20

22:28


ساعد نیوز: آموزش و پرورش ورامین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دانش‌آموز ورامینی بستری شده در بیمارستان از مدرسه اخراج نشده بود.

دانش‌آموز خبرساز ورامینی از مدرسه اخراج نشده بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، خبری امروز در رسانه‌ها منتشر شده که معاون یک مدرسه با پافشاری بر اخراج یک دانش آموز کلاس اولی از مدرسه‌ای در ورامین، موجب شد این کودک دچار اضطراب و ضربه روحی شده و برای مدتی طولانی در بیمارستان بستری شود که در این راستا آموزش و پرورش ورامین اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار خبری مبنی بر اخراج و بستری شدن دانش آموز ورامینی در ICU بیمارستان، صحت ماجرا بررسی شد و اعلام می‌شود که دانش‌آموز اخراج نشده است.

در بخشی دیگر این اطلاعیه‌ای عنوان شده است: این دانش‌آموز از اتباع است و به دلیل تکرار پایه و ضعف تحصیلی، در طول سال مورد توجه ویژه‌ قرار گرفته است تا ضعف آموزشی او جبران شود. بر همین اساس، اهتمام خاص مدرسه بر اساس آیین‌نامه اجرایی و وظایف انسانی، همراه کردن اولیا برای تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموز بوده اما پس از آخرین حضور اولیای دانش‌آموز، روز بعد از آن، وی را به مدرسه نفرستادند.

آموزش و پرورش ورامین تصریح کرده است: اقدام قانونی و قضایی به دلیل نشر خبر غیرواقع و کذب حتی پس از اخطار مقامات نظارتی، برای آموزش و پرورش محفوظ است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو