نشات اکرم الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/21

19:20


ستاره پیشین تیم ملی فوتبال عراق که سابقه قهرمانی با این تیم در جام ملت های آسیا را در کارنامه دارد بر این باور است که ایران شخصیت قهرمانی در آسیا را ندارد.

نشات اکرم الان کجاست؟ + بیوگرافی

سخنان عجیب ستاره پیشین عراق درباره تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش نم نمک ، تا آغاز جام ملت های آسیا 2023 تنها یک روز دیگر باقی مانده است.

نشات اکرم الان کجاست؟ + بیوگرافی

نشات اکرم الان کجاست؟ + بیوگرافی

ایران یکی از شانس های اصلی کسب  عنوان قهرمانی در این رقابت بزرگ است با این حال بعضی از پیش بینی ها به نفع تیم قلعه نویی نیست.

نشات اکرم ، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال عراق است که سابقه قهرمانی در جام ملت های آسیا را با این تیم در کارنامه دارد.

او که به عنوان کارشناس در شبکه الکاس قطر کار می کند درباره شانس ایرانی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا 2023 گفت : تیم ملی فوتبال ایران از نظر من یکی از بهترین تیم های آسیا است اما تیمی نیست که بتواند قهرمان شود. بله ایران سه قهرمانی در جام ملت های آسیا دارد و تیم بزرگی است. آن ها بازیکنان بزرگی مثل سردار آزمون ، مهدی طارمی و سامان قدوس را دارند اما به نظرم تیمی با شخصیت قهرمانی نیستند.

او ادامه داد : اگر به نسخه های قبل جام ملت های آسیا برگردیم همواره ایران از مرحله گروهی صعود کرده اما بعد از آن یا در یک هشتم و یا یک چهارم و نیمه نهایی حذف شده است؛ برعکس تیم های که شخصیت لازم را دارند مثل ژاپن و کره جنوبی و حتی قطر در دور قبل که بازی ها را بسیار خوب آغاز کرد و با اقتدار هم به پایان رساند. بله ایران به همراه عربستان همواره از شانس های اصلی صعود به جام جهانی هستند اما این ایران با حضور کره جنوبی و ژاپن شانسی برای قهرمانی ندارد و همه براین باور هستند که جام به یکی از این دو تیم می رسد.


بیوگرافی نشات اکرم

نشأت اکرم متولد 12 سپتامبر 1984 در حله ، بازیکن سابق فوتبال اهل عراق می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو