علی آذری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/10/23

10:44


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اگر مردم احساس کنند که مشارکت آنان در انتخابات سبب می شود تا فرد اصلح روی کار آمده و صادقانه در میان آنان مشکلات را دنبال خواهد کرد ، قطعا شور انتخاباتی بالا خواهد رفت.

علی آذری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

آذری : بصیرت و آگاهی مردم منتهی به شور انتخاباتی خواهد شد

علی آذری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مولفه های اثرگذار در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ، بیان کرد : یکی از ارکان و پایه های نظام حکمرانی کشور انتخابات است. کشور ما بر اساس مدیریت سه قوه مجریه ، قضاییه و مقننه اداره می شود. مسائل کلی کشور ما را درگیر کرده است. از جمله مسائل اقتصادی که امروز مردم را نیز در تنگنا قرار داده است. بحث تحریم ها و تصمیم گیری در حوزه بین المللی با حفظ استقلال کشور مواردی است که امروز بر روی افکار عمومی جامعه تاثیر گذاشته است. افکار عمومی در این حوزه ها مطالبه دارد.

علی آذری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

علی آذری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی در ادامه اظهار کرد : از سوی دیگر مردم چه از مجلس و چه از سایر قوا انتظار دارند که وعده و عمل آنها یکی شود. اگر کسی می خواهد نماینده شود باید وعده هایی بدهد که با توجه به شرایط امروز قابل اجرا باشد. نامزدها باید بدانند که در دوران نمایندگی چه اهدافی را باید دنبال کنند. این سه قوه  جز به جز می توانند در توسعه کشور و معیشت مردم اثر گذار واقع شوند. امروز مسائل حل نشده کشور به دلایل مختلف زیاد است. از ضعف هایی که در حکمرانی سه قوه بوده ، از نوع خواسته هایی که مردم داشته اند تا سایر موارد. ما هنوز در شهرستان ها شاید افرادی داشته باشیم که شاید قصد داشته باشند با تبلیغات واهی مانند غذا افکار عمومی را فریب دهند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در حالی که اکنون دوران سونامی اطلاعات است. شاید در دوران قدیم مردم اطلاعات ضعیفی در دست داشتند اما امروز با گسترش شبکه های اجتماعی و جهان مجازی ، بصیرت و آگاهی مردم بالا رفته است. بنده مطمئن هستم که این بصیرت منتهی به شور انتخاباتی خواهد شد. انتخابات به ویژه در شهرستان ها در توسعه کشور تاثیرگذار است. مردم باید بدانند و با مشارکت در انتخابات فرد اصلح و توانمند در توسعه کشور را انتخاب کنند.

وی در ادامه تاکید کرد : انتخابات مجلس مهم است. نمایندگانی که پشت این میزها می آیند باید شب و روز برای حل مشکلات مردم تلاش کرده و اراده ای مانند سردار سلیمانی داشته تا مردم امیدوار شوند. اگر مردم احساس کنند که مشارکت آنان در انتخابات سبب می شود تا فرد اصلح روی کار آمده و صادقانه در میان آنان مشکلات را دنبال خواهد کرد ، قطعا شور انتخاباتی بالا خواهد رفت.


بیوگرافی علی آذری

علی آذری متولد 1350 در خرق خراسان شمالی سیاستمدار اهل ایران است. وی توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج از استان خراسان رضوی انتخاب گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو