بهترین رنگ‌ها برای فصل زمستان

منبع: روزانه

3

1402/10/24

00:05


هر فصلی زیبایی منحصر به فرد و پالت رنگی زیبای خود را دارد. پالت رنگی زمستان نیز پر از سایه‌های سرد و گرم متفاوت است که می‌توان آن‌ها را به …

بهترین رنگ‌ها برای فصل زمستان

هر فصلی زیبایی منحصر به فرد و پالت رنگی زیبای خود را دارد. پالت رنگی زمستان نیز پر از سایه‌های سرد و گرم متفاوت است که می‌توان آن‌ها را به شکل جذابی با یکدیگر ست کرد. رنگ‌هایی مانند قرمز یاقوتی، آبی کبود و سبز زمردی جزو بهترین رنگ‌ها برای فصل زمستان به شمار می‌روند که می‌توان آن‌ها را امسال در پالتوهای بلند و کت و دامن‌های بافت مشاهده کرد. یکی دیگر از بهترین رنگ‌هایی که می‌توان آن‌ها را برای فصل زمستان انتخاب کرد، رنگ‌های تیره و خنثی هستند که جزو لباس‌های کلاسیک محسوب می‌شوند و ست کردن آن‌ها با رنگ‌های روشن می‌تواند کنتراست جذابی ایجاد کند. اگر شما هم به دنبال استایلی منحصر به فرد در فصل زمستان هستید، در این راهنما از پوشاک ایرانیان با معرفی بهترین رنگ‌ها برای زمستان همراه ما باشید.

بهترین رنگ‌های زمستانی کدام‌ها هستند؟

آب و هوای سردتر معمولا پوشیدن رنگ‌های خنثی را آسان می‌کند. یکی از دلایلی که مشکی، خاکستری و قهوه‌ای جزء اصلی کمد لباس بیشتر شما هستند این است که به راحتی با هم ست می‌شوند و استایل شیک و کلاسیکی به شما می‌دهند. در حالی که یک استایل تماماً مشکی می‌تواند گاهی شیک به نظر برسد، اما می‌تواند کسل کننده نیز باشد. بنابراین بهتر است چند رنگ جذاب به کمد لباس خود اضافه کنید تا بتوانید آیتم‌ها و رنگ‌های مختلف را به خوبی ست کنید. در ادامه برخی از بهترین رنگ‌های فصل زمستان را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با الهام از آن‌ها استایل زمستانه خود را به روزتر و ترندتر کنید!

رنگ‌های خنثی

سیاه و سفید تنها دو رنگ خنثی نیستند. سایه‌های خاکستری و سایه‌های قهوه‌ای نیز در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرند و با رنگ طبیعت پاییز و زمستان به خوبی ست می‌شوند. با وجود اینکه رنگ‌های خنثی بسیار کاربردی و همیشگی هستند و می‌توانند به راحتی با دیگر رنگ‌ها جفت شوند، اما به هنگام خرید لباس‌های زمستانه بهتر است چند آیتم با رنگ شاد را نیز به کمد لباس خود اضافه کنید تا بتوانید استایلتان را به طور جذاب‌تر و‌ شیک‌تری به نمایش بگذارید.

آبی

آبی یکی از بهترین رنگ‌هایی است که می‌توانید آن‌ را در همه فصل‌ها و به خصوص فصل زمستان به خوبی استایل کنید. طیف رنگی روشن و تیره آبی بسیار جذاب است و می‌توانید این رنگ را با شال گردن‌های سفید، پلیورهای رنگ نود یا پاستیلی و همچنین بوت‌های پاشنه بلند شیک استایل کنید.

بهترین رنگ‌ها برای فصل زمستان

قرمز

قرمز و یاقوتی یکی از رنگ‌های جذابی هستند که گرما و ظرافت خاصی به استایل‌های زمستانی می‌دهند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که روحیه جسورانه و شجاعی دارید، پوشیدن یک پالتو و کاپشن زنانه در رنگ قرمز و ست کردن آن با مشکی یا سفید و رنگ‌های طیف کرم می‌تواند استایل منحصر به فردی به شما بدهد.

طیف رنگی کرم و نود

با وجود اینکه بیشتر افراد رنگ‌های کرم و نود را برای فصل گرما و تابستان مناسب می‌دانند، اما پوشیدن یک پالتو بلند کرم و استایل کردن آن با شلوار چرم و‌ لگ‌های سوییت و بوت‌هایی با همین رنگ می‌تواند بسیار جذاب باشد.

بنفش یاسی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که می‌توانید برخی از لباس‌های زمستانی‌تان را بر اساس آن انتخاب کنید، بنفش یاسی است. این رنگ که جزو رنگ‌های ملایم طبقه بندی می‌شود، می‌تواند به راحتی با طیف رنگی خنثی و نود ترکیب شود و استایل شما را زیباتر نمایش دهد.

طلایی و نقره‌ای

اگر می‌خواهید در هر فصلی با ترندترین آیتم‌ها و رنگ‌ها همراه باشید، در زمستان امسال استفاده از رنگ‌های طلایی و نقره ای را از دست ندهید. پوشیدن یک پالتو یا پافر زنانه در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای ممکن است چندان جذاب نباشد، اما این رنگ‌ها را می‌توانید در اکسسوری‌هایی مانند کیف، دستمال گردن، دستبند و گردنبند استفاده کنید.

سرمه‌ای

سرمه‌ای یکی از آن رنگ‌های جذابی است که می‌توانید آن را به خوبی با رنگ‌های شاد و جسورانه مانند قرمز، نارنجی و حتی رنگ‌های خنثی به خوبی ترکیب کنید. پوشیدن یک کاپشن یا پافر به رنگ سرمه‌ای و استایل کردن آن با شلوارهای جین بگ و راسته و استفاده از کتانی‌های سفید و یا بوت‌های بلند می‌تواند ظاهر شیک و جذابی به شما در فصل زمستان بدهد.

خردلی

خردلی جزو رنگ‌هایی است که در استایل‌ها توجه چندانی به آن نمی‌شود، اما اگر بدانید چگونه این رنگ را با سایر لباس‌های زمستانی‌تان ست کنید، به احتمال زیاد در کمد لباس شما جا خواهد گرفت. پوشیدن کت‌های فوتر کوتاه در رنگ خردلی، شال‌گردن‌ها و کیف‌هایی با همین رنگ می‌توانند استایل شما را شیک‌تر از قبل به نمایش بگذارند.

بهترین رنگ‌ها برای فصل زمستان

صورتی روشن

اگر روحیه لطیف و مهربانی دارید، از پوشیدن رنگ صورتی در زمستان غافل نشوید! صورتی جزو رنگ‌های همه پسند است اما بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از اقن رنگ تنها در فصل‌های گرم سال استفاده کنند. اگر می‌خواهید استایل زیبا و ظریفی در فصل زمستان داشته باشید، خرید یک کاپشن یا پالتو زنانه و ست کردن آن با شلوارهای کرم یا جین روشن می‌تواند گزینه جذابی باشد!

سبز

رنگ سبز، رنگ طبیعت و طراوت را به کمد لباس زمستانی شما اضافه می‌کند و به لطف ظرافت و زیبایی همیشگی که دارد، یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌های اصیل و باکلاس است. اگر شما هم به دنبال خرید لباس‌های جدید زمستانه با رنگی شیک و جذاب هستید، سبز زمردی و زیتونی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این رنگ جذاب را می‌توانید با کرم، سفید، خردلی، مشکی و حتی سرمه‌ای و زرشکی به زیبایی ست کنید.

شتری و قهوه‌ای

رنگ‌های شتری و قهوه‌ای جزو رنگ‌های کلاسیک به شمار می‌روند که از گذشته تا به امروز بسیار ترند بوده‌اند و هم اکنون نیز در بسیاری از محصولات فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به چشم می‌خورند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در کمد لباستان رنگ‌های تیره و کلاسیک را دوست دارید و می‌خواهید علاوه بر مشکی رنگ‌های دیگری را نیز امتحان کنید، خرید لباس‌هایی با رنگ شتری و قهوه‌ای می‌تواند بسیار ایده آل باشد.

بنفش

اگر می‌خواهید استایل الگانتی داشته باشید و در مهمانی‌ها و مجالس زمستانه بدرخشید، پیشنهاد می‌کنیم در استایلتان حتماً از رنگ بنفش استفاده کنید. بنفش در گذشته یک رنگ سلطنتی بوده و فقط اشراف و بزرگان می‌توانستند لباس‌هایی به این رنگ بپوشند، امروزه اما به دلیل در دسترس بودن این رنگ، کمتر افرادی آن را امتحان می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید توجه همه را به خود جلب کنید اما در عین حال بسیار شیک دیده شوید، بهتر است رنگ بنفش را به کمد لباس زمستانی‌تان اضافه کنید!

سخن پایانی

در این راهنما بهترین رنگ‌های زمستانی را که می‌توانید با آن‌ها ظاهر شیک‌تر و جذاب‌تری داشته باشید را به شما معرفی کردیم. انتخاب رنگ لباس در واقع بسیار سلیقه‌ای است و ممکن است با توجه به موقعیت‌های مختلف نیز تغییر کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به پوشیدن رنگ‌های متنوع و استایل‌ کردن آن‌ها با یکدیگر علاقه دارید، احتمالا این محتوا برای شما مورد پسند واقع شده است!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو