دیگو سیناگرا پسر مارادونا کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/24

21:23


پسر دیگو آرماندو مارادون عنوان کرد پدرش «کشته» شده است. او ادعا کرد می داند چه کسی مقصر مرگ «دن دیگو» است.

دیگو سیناگرا پسر مارادونا کیست؟ + بیوگرافی

پسر مارادونا ادعا کرد : پدرم را کشتند

به گزارش نم نمک ، هیات پزشکی تعیین شده برای تحقیق درباره مرگ دیگو مارادونا به این نتیجه رسیده است که تیم پزشکی این ستاره فوتبال به درستی عمل نکرده است. مرگ مارادونا یکی از اتفاقات تلخ دنیای فوتبال بود و بسیاری تیم پزشکی او را مقصر اتفاقات پیش آمده دانستند.

دیگو سیناگرا پسر مارادونا کیست؟ + بیوگرافی

دیگو سیناگرا پسر مارادونا کیست؟ + بیوگرافی

پسر دیگو مارادونا در این باره به مارکا گفت : تحقیقات در حال انجام است و ما ایمان زیادی به عدالت در آرژانتین داریم. معتقدم عمر پدرم نباید این گونه به پایان می رسید. آنها پدرم را کشتند. این وظیفه من نیست که بگویم چه کسی این کار را کرده است. من نظر خودم را دارم اما نمی توانم آن را بگویم. آنها پدرم را به حال خود رها کردند؛ در حالی که می شد کاری برایش انجام داد. من قول دادم تا آخرین روز زندگی ام برای عدالت مبارزه خواهم کرد. به طور کامل مرگ او را نپذیرفته ام. فکر نمی کنم هرگز آن را بپذیرم.

او در بخش بعدی صحبت هایش گفت :  سعی می کنم مثبت به مسائل نگاه کنم. مدت زیادی با مادرم و تمام خانواده برای به رسمیت شناختن پدرم (دیگو مارادونا) جنگیدم و در نهایت این افتخار را داشتم که به او نزدیک باشم و یک پدر عادی داشته باشم.

او همچنین اعتراف کرد بزرگترین پشیمانی اش این بود که مارادونا نتوانست نوه اش را ببیند و فاش کرد که هنوز هم بابت این موضوع ناراحت است.

مارس گذشته یک هیات پزشکی از سوی وزارت دادگستری برای تجزیه و تحلیل ادعاها مبنی بر قصور تیم پزشکی در درمان مارادونا تعیین شد. در گزارش این هیات آمده است : اقدامات تیم بهداشتی مسئول درمان دیگو آرماندو مارادونا ناکافی و سهل انگارانه بوده است.

در این گزارش آمده است که حال مارادونا به شدت وخیم شده و حدود 12 ساعت قبل از مرگش - حوالی ظهر  25 نوامبر - در حال مرگ بود.


بیوگرافی دیگو سیناگرا

دیگو سیناگرا متولد 20 سپتامبر 1986 بازیکن فوتبال و فوتبال ساحلی اهل ایتالیا است. وی فرزند کریستیانا سیناگرا و دیگو مارادونا می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو