9 مدل از زیباترین لباس های فوتبال طبق نظرسنجی جهانی

9 مدل از زیباترین لباس های فوتبال طبق نظرسنجی جهانی


منبع: تالاب

3

1402/9/18

14:49


رشته‌های ورزشی زیادی در دنیا وجود دارد ولی هیچکدام شور و هیجان فوتبال را برای […]

9 مدل از زیباترین لباس های فوتبال طبق نظرسنجی جهانی

رشته‌های ورزشی زیادی در دنیا وجود دارد ولی هیچکدام شور و هیجان فوتبال را برای تماشاگران ایجاد نمی‌کنند. در هر گوشه از دنیا حتی در دور افتاده‌ترین مناطق نیز علاقه به فوتبال موج می‌زند. علاقه به فوتبال باعث می‌شود که کاربران لباس تیم یا بازیکن مورد علاقه خود را خریداری کنند. لباس‌های فوتبالی تنوع بسیار زیادی دارند و با رنگ، طرح، لوگو و احساس متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. تاکنون لباس‌های فوتبالی زیادی توسط باشگاه‌های مختلف دنیا طراحی شده است اما تنها برخی از آن‌ها توانسته‌اند توجه مردم دنیا را به سمت خود جلب کنند. در این مقاله 9 تا از زیباترین لباس فوتبال جهان طبق نظرسنجی جهانی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید زیباترین لباس‌های فوتبالی را دارید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

 

لیست زیباترین لباس فوتبال جهان

لباس‌های فوتبالی تنوع بسیار زیادی دارند و با طرح و نقش‌های مختلف طراحی می‌شوند. هر یک از این لباس‌ها طرفداران خاص خود را داشته و به نوبه خود گزینه مناسبی برای خرید هستند. با این حال اگر می‌خواهید لباس ورزشی مناسبی برای حضور در مسابقات خریداری کنید لازم است که زیباترین لباس فوتبال را بشناسید. در این بخش بهترین لباس‌های فوتبال جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1- لباس تیم ملی برزیل 1970

لباس تیم ملی برزیل، جزو زیباترین لباس های فوتبال

تیم ملی برزیل سال 1970 یکی از قدرتمندترین نسخه‌های تیم ملی برزیل بوده است. در سال 1970 بود که تیم ملی برزیل توانست از ایتالیایی‌ها با بازی چشم‌نوازی که داشتند پیشی بگیرند. تیم رویایی برزیل با ستاره‌های سرشناسی همچون پله، کارلوس آلبرتو، ریولینو و ژایرزینیو جزء هجومی‌ترین تیم‌های جهان بوده است. لباس تیم ملی فوتبال برزیل 1970 یادآور تمام آن خاطرات نوستالژیک است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این موضوع سبب شده است که لباس تیم ملی برزیل با رنگ زرد درخشان خود در لیست زیباترین لباس فوتبال دنیا قرار بگیرد.

 

2- لباس خارج از خانه اینتر میلان در فصل 2016-2017

لباس خارج از خانه اینتر میلان

لباس خارج از خانه اینتر میلان در سال 2016-2017 یکی از زیباترین لباس‌هایی است که طرفداران مشاهده کرده‌اند. این لباس زیبا توجه هر فوتبالیستی را به سمت خود جلب می‌کند. لباس خارج از خانه اینتر میلان دارای رنگ سفید با نواره‌های آبی تیره و مشکی بود و لوگوی اینتر در قسمت جلویی آن قرار داشت. بدون شک این لباس یکی از جذاب‌ترین لباس‌هایی است که طرفداران اینتر در طول تاریخ باشگاه خود به چشم دیده‌اند.

 

3- لباس خانگی منچستر یونایتد در فصل 2022-2023

لباس خانگی منچسر یونایتد

منچستر یونایتد یکی از بهترین تیم‌های دنیا است که طی سال‌های اخیر با مشکلات زیادی همراه بوده است. لباس‌های فصول پیشین منچستر جذابیت چندان زیادی نداشت ولی لباس خانگی آن در فصل 2022-2023 به قدری جذاب بود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. ترکیب رنگ قرمز با یقه‌های و آستین‌های سیاه و مشکی این لباس سبب شده است که جذابیت آن دوچندان شود. پس اگر قصد خرید زیباترین لباس فوتبال را دارید، بدون شک لباس خانگی منچستر در فصل 2022-2023 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

4- لباس تیم ملی ایتالیا در سال 1970

لباس تیم ملی ایتالیا در سال 1970

ایتالیا یکی از پرآوازه‌ترین تیم‌های ملی دنیا است که همیشه لباس‌های زیبایی داشته است. اما لباس تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 1970 که نمایشی خیره‌کننده از خود به نمایش گذاشت جزء بهترین لباس‌های تاریخ به شمار می‌رود. این لباس علیرغم سادگی که دارد نظر هر تماشاگری را به سمت خود جلب می‌کند و ارزش خرید دارد.

 

5- کیت خانگی رئال مادرید فصل 2022-2023

کیت خانگی رئال مادرید فصل 2022-2023، جزو زیباترین لباس فوتبال جهان

رئال مادرید به‌عنوان پرطرفدارترین و موفق‌ترین باشگاه دنیا شناخته می‌شود. این موضوع سبب شده است که لباس‌های این تیم فروش زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. کیت خانگی رئال مادرید با رنگ سفید خود یکی از زیباترین لباس‌های فوتبالی حال حاضر است. این لباس به‌صورت ساده با نوارهای آبی رنگ روی شانه‌ها طراحی شده است و لوگوی سیاه اسپانسر آن جذابیت خاصی به لباس می‌بخشد. قیمت لباس فوتبال رئال مادرید همیشه نسبت به سایر لباس‌ها گران‌تر بوده و ارزش بسیار زیادی دارد.

 

6- پیراهن خانگی آرسنال فصل 2021-2022

پیراهن خانگی آرسنال فصل 2021-2022

آرسنال یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ جزیره است که طی دو فصل اخیر عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است. این تیم در حال حاضر رقیب سرسخت منچسترسیتی است و سعی دارد که همانند گذشته فاتح پرمیر لیگ شود و جام‌های زیادی به دست آورد. پیراهن خانگی آرسنال در فصل 2021-2023 با رنگ قرمز و سفید جذابیت زیادی دارد. انعطاف‌پذیری بالای این پیراهن در کنار ترکیب رنگی آن توجه هر طرفدار آرسنال را به سمت خود جلب می‌کند.

 

7- لباس تیم ملی اسپانیا در سال 2010

لباس تیم ملی اسپانیا در سال 2010، جزو زیباترین لباس فوتبال ها

اسپانیا یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال اروپا است که در طی یک دهه اخیر موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. تیم رویایی اسپانیا که در سال 2010 فاتح جام جهانی شد لباس خاطره‌انگیزی دارد. این لباس ترکیبی از رنگ قرمز با نواره‌های زرد و آبی است. بدون شک لباس تیم ملی اسپانیا در سال 2010 جزء بهترین و زیباترین لباس‌های فوتبال است که دنیا به خود دیده است.

 

8- کیت خانگی یوونتوس در فصل 2018-2019

کیت خانگی یوونتوس در فصل 2018-2019

2018-2019 یک فصل خاص برای یوونتوس بود چرا که توانست کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال را جذب کند. در این فصل لباس یوونتوس جذابیت زیادی داشت و توانست رکورد فروش بزرگی را ثبت کند. لباس خانگی یوونتوس در این فصل ترکیبی از رنگ سفید و مشکی بود که قرار گرفتن نماد اسپانسر لباس در وسط آن، لباس را زیباتر می‌کرد.

 

9- لباس تیم ملی آرژانتین در سال 1986

لباس تیم ملی آرژانتین در سال 1986

تیم ملی آرژانتین در سال 1986 به لطف حضور اسطوره‌ای به نام مارادونا توانست جام جهانی را فتح کند. در این رقابت‌ها مارادونا با به ثمر رساندن گل‌های دست خدا و گل قرن خاطره‌ساز شد. این لباس به‌عنوان لباس مارادونا نیز شناخته می‌شود و زیبایی خاصی دارد. طرح ساده لباس و لوگوی کشور آرژانتین در گوشه سمت چپ آن باعث شده است که لباس تیم ملی آرژانتین جزء زیباترین لباس‌های فوتبالی لقب بگیرد.

 

سخن پایانی

فوتبال یک ورزش هیجان‌انگیز است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این ورزش به قدری محبوب است که اغلب افراد برای تماشای مسابقه تیم مورد علاقه خود حاضرند برای چند ساعت زندگی خود را تعطیل کنند. هر یک از تیم‌های فوتبالی دارای لباس مخصوص خود است که با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و طی بازه‌های زمانی مختلف تغییر پیدا می‌کنند. با این وجود تنها برخی از لباس‌های فوتبالی توانسته‌اند توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کنند. در این مقاله زیباترین لباس فوتبال طبق نظرسنجی جهانی را به شما معرفی کردیم. با مراجعه به فروشگاه ورزشی ایران اسپورتر می‌توانید این لباس‌های جذاب را با قیمت مناسب و با کیفت ایده‌آل خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو