4 تا از بهترین کشتی های تفریحی قشم

4 تا از بهترین کشتی های تفریحی قشم


منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/25

02:20


کشتی تفریحی قشم، فرصتی جذاب و به یادماندنی از سفر به قشم است. این کشتی با امکاناتی بی‌‎نظیر از جمله گشت دریایی، کافه و رستوران، موسیقی زنده و... به شما این امکان را می‌دهد تا در طول مدت زمانی که در قشم هستید، از گشت و گذار در میان آب‌های خلیج فارس نهایت لذت را ببرید. در ادامه با ساعد نیوز باشید تا بهترین کشتی های تفریحی قشم را به شما معرفی کنیم.

کشتی های تفریحی قشم، فرصتی جذاب و به یادماندنی از سفر به قشم است. این کشتی با امکاناتی بی‌‎نظیر از جمله گشت دریایی، کافه و رستوران، موسیقی زنده و... به شما این امکان را می‌دهد تا در طول مدت زمانی که در قشم هستید، از گشت و گذار در میان آب‌های خلیج فارس نهایت لذت را ببرید. لازم است بدانید این کشتی‌های تفریحی انواع مختلفی دارند که از نظر تفریحات و امکانات و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. اگر شما هم قصد دارید در زمان شرکت در تور قشم، مدتی را در این کشتی سپری کنید و لذت ببرید، همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.


کشتی تفریحی قشم چه امکاناتی دارد


شاید اولین سوالی که قبل از تهیه بلیط کشتی تفریحی قشم از خود می‌پرسید این باشد که چه تفریحاتی در این کشتی وجود دارد؟ آیا تفریحات آن به قدری متنوع و زیبا هست که بخواهیم بابت آن هزینه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کشتی تفریحی قشم دارای انواع مختلفی است و هر یک از آن‌ها امکانات خاص خود را دارند. برخی از این کشتی‌ها دارای امکاناتی زیاد و خاص و برخی دیگر دارای امکانات کمی هستند. از این رو قیمت آن‌ها نیز با هم متفاوت است. مسلما اگر بیشتر هزینه کنید می‌توانید در کشتی تفریحی قشم با امکانات بیشتر شرکت کنید. در ادامه در خصوص امکانات کلی این کشتی‌ها صحبت می‌کنیم.

  • رستوران: بیشتر کشتی‌های تفریحی قشم از رستوران با منوی خوب برخوردار هستند که در آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را تست کنید.

  • کافی‌شاپ: کشتی‌های تفریحی قشم معمولا دارای کافه‌های خوب با منوهای متنوع هستند.

  • سالن پذیرایی: از سالن‌های پذیرایی این کشتی می‌توان برای برگزاری انواع مراسم و جشن‌ها استفاده کرد.

  • سالن موسیقی: این کشتی‌ها از سالن موسیقی برخوردار هستند که مخصوص اجرای موسیقی زنده است.

  • عرشه باز: از عرشه باز این کشتی می‌توانید برای تماشای مناظر زیبای خلیج فارس استفاده کنید.

  • عرشه سرپوشیده: در روزهای بارانی و یا خیلی گرم می‌توانید از عرشه سرپوشیده قشم استفاده کنید.

  • استخر و سونا: برخی از کشتی‌های تفریحی این جزیره دارای استخر و سونا و گاها سرسره‌های آبی هستند.

در کل تمامی این امکانات در هر کشتی متفاوت بوده و برخی از آن‌ها ممکن است همه آن‌ها را داشته و برخی فقط چند مورد از آن‌ها را داشته باشد. همه چیز به بودجه‌‌ای که باید پرداخت کنید بستگی دارد. کشتی‌هایی با امکانات بیشتر معمولا قیمت بالاتری دارند.

کشتی تفریحی


بهترین کشتی تفریحی قشم


کشتی تفریحی قشم به یک گزینه خلاصه نمی‌شود. این کشتی‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک شرایط و امکانات خاص خود را دارد. شما می‌توانید با توجه به اولویت و بودجه‌‌ای که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و در طول سفر به قشم از لحظه به لحظه سفر با کشتی نیز لذت ببرید. در ادامه انواع کشتی تفریحی قشم را معرفی می‌کنیم.

کشتی اوستا قشم؛ دیدی بازتر به دریای خلیج فارس


کشتی اوستا قشم یکی از کشتی‌های تفریحی و بزرگ در این جزیره است که رستوران آن 240 متر مربع وسعت داشته و ظرفیتی در حدود 200 نفر دارد. از جمله مزایای سفر با این کشتی، دیدن مناظر زیبای خلیج فارس، نورپردازی فوق‌العاده، رستوران بزرگ، سیستم صوتی قوی ، کافی شاپ، اتاق عکاسی، طراحی حنا و... است. با کشتی اوستا قشم می‌توانید سفری به یادماندنی و منحصر به فرد را تجربه کنید.

اوستا

اوستا


کشتی تارا قشم؛ کشتی دو طبقه و زیبا


تارا

کشتی تفریحی قشم تارا، از دیگری کشتی‌هایی است که می‌توانید در زمان سفر به قشم، بلیط آن را تهیه کنید و از تماشای مناظر زیبای خلیج فارس لذت ببرید. این کشتی از دو طبقه تشکیل شده است و طبقه بالای آن عرضه سرباز و طبقه پایین آن عرشه سرپوشیده است. در این کشتی می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. ناگفته نماند کشتی تارا 150 نفر ظرفیت دارد.

طبقه بالای این کشتی دارای فضای باز و کافی شاپ است که انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم، کیک و بستنی در آن سرو می‌شود. طبقه پایین نیز سالنی سرپوشیده با موسیقی زنده و میز و نیمکت است. برنامه‌های این کشتی اصولا دو ساعته بوده و از ساعت 23:00 تا 1:00 است.


کشتی وفا قشم؛ کشتی تفریحی مجلل


کشتی وفا قشم از دو طبقه مجزا تشکیل می‌شود که طبقه پایین آن سرپوشیده و طبقه بالای آن روباز است. در طبقه پایین امکاناتی نظیر موسیقی زنده، میز و نیمکت با ظرفیت 80 نفر در اختیار مسافران قرار دارد. مدت زمان تفریح در این کشتی دو ساعت به همراه برنامه‌های شاد است. در طبقه بالا نیز فضایی نیمه باز برای لذت بردن از مناظر دریا به همراه کافی شاپ طراحی شده است. ناگفته نماند رزرو این کشتی برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. در صورتی که بخواهید از کافی شاپ و یا سالن عکاسی استفاده کنید نیاز به پرداخت هزینه جداگانه است.

وفا


کشتی آبتین قشم؛ کشتی با برنامه‌های مفرح و شاد


آبتین

در نهایت کشتی تفریحی قشم آبتین، با امکانات مفرح آماده خدمات‌رسانی به مشتریان و مسافران در قشم است. این کشتی دارای موسیقی زنده و برنامه‌های شاد و جذاب بوده و دارای دو طبقه است. طبقه پایین آن سرپوشیده بوده و دارای استیج موسیقی زنده و صندلی است. طبقه بالای آن نیز فضایی باز و کافی شاپ دارد. زمان تفریح در این کشتی 2 ساعت است.


قوانین کشتی تفریحی هنگام سوار شدن چیست؟


سوار شدن به کشتی قوانینی دارد که در ادامه عنوان می کنیم

  • به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش، حتما از یک روز قبل رزرو را انجام دهید.

  • توجه داشته باشید که هر بلیط مخصوص به یک نفر است.

  • رزرو این کشتی برای کودکان زیر 4 سال رایگان میباشد (در این صورت کودک روی پای والدین باید بنشیند)، اما اگر برای کودک زیر 4 سال خود صندلی بخواهید باید هزینه بلیط را کامل پرداخت کنید.

  • در صورت استفاده از کافی شاپ و غرفه عکاسی مبلغ به صورت جدا محاسبه می شود.

  • صندلی ها به ترتیب ورود به کشتی می باشد.

  • حرکت کشتی راس ساعت و بدون تاخیر انجام می شود.

  • برای سوار شدن به کشتی حداقل 20 دقیقه قبل از حرکت در محل حاضر باشید.

  • محل سوار شدن در مرکز شهر قشم می‌باشد که آدرس دقیق و لوکیشن آن پس از رزرو و پرداخت برای شما ارسال می گردد.

  • به علت تغییر ساعت و تعداد سانس ها در روزهای مختلف، ممکن است سانس ذکر شده در بلیط با یک ساعت تغییر (زودتر یا دیرتر) اجرا گردد که تغییرات احتمالی اطلاع رسانی می شود.


سخن آخر


در این مقاله تلاش کردیم، اطلاعات درست و جامعی در خصوص کشتی های تفریحی قشم در اختیارتان قرار دهیم اما در پایان از شما می‌خواهیم که اگر اطلاعات بیشتری درباره‌ی تفریحات آبی قشم دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو