قتل زن جوان با گلدان به دلیل سر و صدا و مهمانی

منبع: ساعد نیوز

2

1402/10/25

16:08


ساعدنیوز: مردجوان، مستاجر زن خانه پدری‌اش را به خاطر سروصدا و مهمانی باضربه گلدان کشت.

قتل زن جوان با گلدان به دلیل سر و صدا و مهمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از جام جم، جسد زن میانسالی ظهر چهارم آذر امسال در طبقه اول خانه‌اش در ساختمانی در محله خوش تهران در حالی که در تختخوابش افتاده بود، کشف شد. آثار کبودی و صدمات روی سر، صورت و نقاط مختلف بدن او وجود داشت و 15ساعت از مرگش گذشته بود. ماموران پی بردند، مقتول ازشوهرش جداشده و تنها زندگی می‌کرده است. از شوهر سابقش تحقیق کردند که مشخص شد او در قتل نقش نداشته است. همچنین معلوم شد پسری که دوست فرزند صاحبخانه مقتول بوده، جسد را یافته که این پسر در تحقیقات گفت: می‌خواستم با فرشید - پسر صاحبخانه- به مراسم سوگواری برویم که با دیدن در باز خانه چند بار صاحبخانه را صدا کردم اما وقتی جواب نداد، وارد خانه شده و با جسد زن جوان رو‌به‌رو شدم.ماموران قصد تحقیق از فرشید را داشتند که او سعی کرد گوشی‌اش را مخفی کند که شک پلیس را بیشتر کرد. در بررسی گوشی او، متوجه شدند مرد جوان روش‌های از بین بردن کبودی را جست‌وجو کرده است. همچنین فیلمی از درگیری او با مقتول در گالری گوشی یافتند.

فرشید درباره این فیلم گفت:رفت وآمد به خانه مقتول زیاد بود وسروصدای مهمانی‌هایش باعث آزارهمسایه‌ها شده بود. سرهمین موضوع با او اختلاف و درگیری داشتم.

درادامه با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته، مشخص شد یک روز قبل از قتل، مردی به خانه این زن رفته بود. هویت او شناسایی و مشخص شد از دزدان سابقه‌دار است که همان روز قتل به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود. این سارق به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات گفت: به مقتول علاقه داشتم و در مرگ او نقشی نداشتم.

ماموران دوباره ازپسر صاحبخانه مقتول تحقیق کردند که اوهمچنان منکر قتل اما شواهدعلیه او بود.ماموران دوباره از دوست او تحقیق کردند که در تحقیقات گفت: روزحادثه که مقابل خانه فرشید رفتم. او را دیدم که دستپاچه از خانه مقتول بیرون آمد و به خانه‌شان رفت. همین باعث شک من شد. وارد خانه شده و با جسد مقتول رو‌به‌روشدم. فرشید به من گفت کمکم کن جسد را به بیابان برده و دفن کنم و از شر آن خلاص شوم که از ترسم سکوت کردم.

به این ترتیب فرشید دیروز به شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و با شکست سکوتش گفت: مقتول دو سال مستاجر ما بود. رفت و آمد به خانه‌اش زیاد بود. مهمانی می‌گرفت، سر و صدا ایجاد می‌کرد و پرحاشیه بود. همین باعث اختلاف و دعوای ما شد و ازاوخواستم خانه را تخلیه کند. سه روز قبل ازحادثه برسرهمین موضوعات درگیر شدیم. وسایل خانه را به سمت او انداختم که مصدوم شد. او را به بیمارستان بردم و خواستم به همه بگوید تصادف کرده و شکایت نکند تا بگذارم در خانه بماند.

متهم ادامه داد: معتاد به شیشه بودم و همین باعث اخراجم از محل کارم شد. عصر آن روز مواد مصرف نکردم و حالم بد بود. دوباره سروصداهای او شروع شد. ساعاتی بعد مرد غریبه‌ای ازخانه‌اش بیرون رفت. مقابل خانه‌اش رفتم ودوباره به او تذکردادم که دعوای‌مان بالا گرفت، گلدانی رابرداشته وبه سمت او پرتاب کردم وبعد کتکش زدم که بیهوش شد. ساعت 3بامداد به خانه‌اش رفتم که متوجه شدم او مرده است.

موسی رضازاده، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو