راهکار های کاربردی برای خوشتیپ شدن کودک

راهکار های کاربردی برای خوشتیپ شدن کودک


منبع: ساعد نیوز

1

1402/10/27

12:04


کودکان نیز به لباس پوشیدن طبق مد علاقه دارند و دوست دارند متفاوت تر از دوستان و هم سن های خودشان به نظر برسند اما گاهی انتخاب لباس مناسب بسیار سخت است. ما در این مقاله از ساعد نیوز شما را راهنمایی میکنیم تا کودک خود را شیک پوش کنید.

همه والدین دوست دارند که کودکشان آراسته و خوش تیپ به نظر برسد. سلیقه والدین در خوش تیپ بودن کودک نقش اساسی دارد. باید بدانید نحوه لباس پوشیدن فرزندتان در آینده و موقعیت او تاثیر گذار خواهد بود زیرا والدین نقش اساسی در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده دارند.

پس بهتر است لباس هایی را برای کودکتان انتخاب نمایید تا منعکس کننده ی معصومیت و سادگی دنیای کودکان باشد و او را خوش تیپ و جذاب نشان دهد. در این بخش از دنیای مد ساعد نیوز ما راز داشتن یک کودک خوش تیپ و جذاب را برای شما آورده ایم.

رازهای ساده خوش لباسی کودک دلبندتان


هنگام پوشاندن لباس به کودک، نکات زیر لزوما باید مورد توجه قرار بگیرد، این نکات به کودک شما کمک می کند که متفاوت از دیگر همسالانش ظاهر شود

لباس

راحت بودن مهم تر از استایل


هرگز هنگام انتخاب لباس برای کودک استایل را به راحت بودن آن ترجیح ندهید. شاید نهایتا فرزند شما با پوشیدن آن لباس به شیک ترین بچه تبدیل بشود اما اصلا راحت نخواهد بود. به همین خاطر همیشه هنگام پرو لباس از بچه ها بخواهید که با لباسی که به تن کرده اند؛ بالا و پایین بپرند یا بدو بدو کنند. بدین ترتیب شما متوجه خواهید شد که لباس تا چه اندازه راحت است و این گونه بدون ترس از پاره شدن لباس هر دوی شما از پوشیدن آن لذت می برید. اجازه بدهید که فرزندتان بدون هیچ نگرانی خودش باشد و کودکی کند!

بازی با رنگ ها


همیشه باید جرأت بازی با رنگ ها را داشته باشید. رنگ ها را محدود به جنسیت نکنید. مثلا فکر نکنید که رنگ صورتی یا قرمز فقط برای دختران است! اجازه دهید کودکان از هر رنگی لباس بپوشند تا استایل به روزی داشته باشند.

لباس

لباس

خریدن یک سایز بزرگتر


پیدا کردن لباس برای کودکان در اندازه درست همیشه گیج کننده است. گاهی اوقات اندازه درست را می خرید، اما باز هم برای کودک متناسب نیست. یا این که خیلی زود برای او کوچک می شود. به همین دلیل است که همیشه باید یک سایز بزرگتر بخرید تا در آینده مشکلی پیش نیاید. همچنین با این کار می توانید مدت بیشتری از آن لباس ها استفاده کنید.

مدل مو


بهترین مدل مو برای پسران مدل موهای ساده و جذاب هستند زیرا همه کودکان زیبا هستند و به مدل های عجیب و غریب مو نیاز ندارند پس مدل موهای نا متعارف مثل مدل خروسی و... که امروزه انتخاب برخی از نوجوانان است برازنده کودکتان نیست.

اگر فرزند دختر دارید بهترین مدل مو برای او موهایی کمی بلند و ساده است که به صورت باز، دور شانه ی یک دختر بچه بریزد پس موهای دخترتان را خیلی کوتاه نکنبید و او را از دنیای دخترانه دور نکنید و موهای او را نه آنقدر بلند کنید که رشد قد دخترتان مختل شود.

مو

کفش

فصل شناس باشید


اینکه کودک شما چقدرشیک به نظر برسد، بستگی زیادی به فصل دارد. در هر فصل لباس مناسب آن را به تن فرزندتان کنید و هیچ گاه لباس های فصل دیگر را به تن فرزندتان نکنید حتی اگر او از این لباس شکایتی نداشته باشد. مثلا پوشاندن کفش ساق دار به کودک حتی اگر او شکایتی از گرمای آن کفش نمی کند، اشتباه است.

معجزه بادی های دکمه دار


اگر فرزند شما هنوز چهار دست و پا راه می رود، پیراهن ها و تی شرت های زیر دکمه داری که با حرکات او از شلوار بیرون نمی آیند، می توانند انتخاب خوبی برای او باشند زیرا اجازه شلخته شدن ظاهر کوچولوی تان را به او نمی دهد.

بادی

عینک

استفاده از اکسسوری ها


استفاده از اکسسوری ها همیشه ایده خوبی برای جذابیت و درخشیدن است. آن ها نقش بسیار زیادی در زیبا سازی لباس از سر تا پا دارند. مثلا یک پیراهن سفید ساده که ترکیب آن با یک عینک آفتابی بسیار زیبا خواهد شد. به همین شکل استفاده از یک کلاه رنگی و یا روسری شیک در استایل فرزندتان نیز خوب است اما اجازه ندهید که فرزندتان با پوشیدن تعداد زیادی دستبند و انگشتر استایلش را بهم بریزد.

اجتناب از استایل های مخصوص بزرگسالان


شکی نیست که بچه ها همیشه از بزرگتر ها الگو می گیرند و می خواهند مانند آن ها لباس بپوشند. اما بسیاری از سبک و مدل ها مناسب کودکان نیست و کاملا بزرگسالانه است. بهتر است از پوشاندن چنین لباس ها و اکسسوری هایی که سن آن ها را بیشتر نشان می دهد اجتناب کنید.

لباس

لباس

دنبال کردن جدیدترین ترند ها


اگر می خواهد فرزندتان مرکز توجه در مهمانی باشد؛ به دنبال جدیدترین مد لباس باشید. می توانید از مجلات مد یا برخی وبسایت ها نیز ایده بگیرید.

از جوراب شلواری غافل نشوید


با هر لباسی می توانید جوراب شلواری مناسب آن لباس را به کودک خود بپوشانید پس برای اینکه یک کودک شیک پوش داشته باشید انواع رنگ ها و طرح های جوراب شلواری را تهیه کنید و مناسب با هر لباسی به او بپوشانید.

جوراب شلواری

نکات آخر


جزئیات در آراسته شدن کودک شما بسیار تاثیرگذار است پس در انتخاب جزئیات مانند دکمه های لباس، بند کمر شلوار، دوخت روی پارچه نیز دقت کنید و نگویید کسی نمی بیند و متوجه این جزئیات نمی شود.

اگر کودکتان دختر است برای او هدبندی انتخاب کنید که گل هایش همرنگ لباس باشد تا او را زیباتر و آراسته تر نشان دهد. یک دستبند از گل های رنگی نیز انتخاب خوبی برای استفاده از زیورآلات است. به جای استفاده از گوشواره های بزرگ نیز با یک گل کوچک میخی گوش کودک تان را بیارایی



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو