6 تا از ترند ترین مدل موی زنانه سال 2024

6 تا از ترند ترین مدل موی زنانه سال 2024


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/13

15:33


در سال گذشته مدل موهای مختلفی از باب پروانه ای گرفته تا انواع بافت موی دخترانه فرانسوی طرفداران زیادی پیدا کردند. چه دوست داشته باشید با مد روز پیش بروید یا خیر، مدل موهای جدید همیشه می‌توانند ایده های جالبی در خصوص مدل موی آینده تان در اختیارتان قرار دهند. در ادامه 6 مدل موی ترند سال جدید را مشاهده می‌کنید. با ساعدنیوز هراه باشید.

1. باب متوسط

یکی از مدل موهایی که در سال گذشته در دنیای مد تسلط داشتند، مدل موهای باب بودند. می توان انتظار داشت که این روند در سال 2024 نیز ادامه یابد. در سال 2023 مدل موهای باب کوتاه و بلند ترند شده بودند و به نظر می رسد امسال مدل موی باب متوسط ترند خواهد شد.

باب متوسط

2. فیس فریم موهای لیر

مدل موی لیر یا پَر یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل موها در میان خانم ها است که در سال 2024 نیز طرفداران خاص خود را خواهد داشت. این مدل مو همراه با فیس فریم یکی از ترندهای سال جدید خواهد بود.

فیس فریم موهای لیر

3.باب قارچ

اگر قصد دارید موهای متوسط خود را با تکنیک باب کوتاه کنید، مدل موی قارچ را انتخاب کنید. این مدل موی گرد یکی از محبوب ترین مدل موها در سال 2024 خواهد بود که به ویژه برای موهای ظریف بسیار مناسب است. می توانید از یک برس گرد و بزرگ برای حالت دادن انتهای موها به سمت داخل کمک بگیرید.

مدل موی باب قارچ به رنگ شکلاتی

4.فرینج

فر مو همیشه طرفداران خاص خود را دارد؛ اما در سال 2024 شاهد تغییر رنگ موهای فر به تناژهای روشن تر خواهیم بود. در مدل فرینج بخشی از موها روی خط مو حالت داده می‌شوند و قسمتی یا تمام پیشانی را می‌پوشاند. در سال جدید چتری ها هم ترند باقی می‌مانند.

مدل موی فرینچ

5. شگی بلند با چتری

مدل موی شگی حالتی مدرن و شیک برای موهای شما به ارمغان می آورد و در هر موقعیتی شما را جوان تر نشان می دهد. این مدل مو بر روی موهای صاف و ضخیم بهترین عملکرد را دارد و نگهداری و مراقبت از آن نیز ساده است.

مدل موی شگی بلند با چتری

6- موهای بلند با هایلایت های ظریف

موهای بلند در سال 2024 همچنان محبوبیت خود را حفظ خواهند کرد. این مدل مو با هایلایت های ظریف به وسیله تکنیک آمبره زیبایی خاصی دارد. به ویژه که دیگر نیازی به رنگ کردن مدوام ریشه موها نخواهید داشت.

مدل موهای بلند با هایلایت ظریف

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو