معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی؛ لیست بازی های گروهی و آفلاین

معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی؛ لیست بازی های گروهی و آفلاین


منبع: تاپ ناز

1

1402/10/27

13:15


روزانه تعداد بیشتری به جمع بهترین بازی های آنلاین موبایلی افزوده می شود. به لطف ارائه سیستم های موبایلی که تراشه های پر قدرت و پردازنده های گرافیکی مناسب بکار …

معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی؛ لیست بازی های گروهی و آفلاین

روزانه تعداد بیشتری به جمع بهترین بازی های آنلاین موبایلی افزوده می شود. به لطف ارائه سیستم های موبایلی که تراشه های پر قدرت و پردازنده های گرافیکی مناسب بکار می برند، موسسات جهت نشر این بازی ها بر روی برنامه موبایل دست بازتری دارند. بازی های آنلاین یکی از اصلی ترین سرگرمی های جوانان می باشند.

این بازی ها که به شکل تک نفره و جمعی در اندروید و iOS صورت می گیرند در سراسر جهان هواداران بسیاری هم دارند. گوشی های اندروید معمولا در این حیطه دارای شرایط بهتری هستند. به علت سیستم معروف و مخاطبین بیشتری که در قیاس با برنامه iOS دارد، این برنامه کار بهتری از خود در صنعت گیمینگ ارائه داده است.

بهترین بازی های آنلاین موبایلی شوتر

بهترین بازی های آنلاین موبایلی به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر به بازی های موبایلی شوتر می پردازیم.

کالاف دیوتی موبایل

معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی؛ لیست بازی های گروهی و آفلاین

چنانچه به بازی گوشی علاقه دارید شاید بدانید که کالاف دیوتی موبایل، پرطرفدارترین و یکی از بهترین بازی های آنلاین موبایلی شوتر می باشد. این اسم جالب که به اندازه نسخه مخصوص سیستم ها و کنسول های خانگی پر بازده و موفق بوده است. تقریبا مشابه سبک بتل رویال طراحی شده و چالاکی و زبردستی شما را در مقابل اشخاص واقعی از سراسر دنیا آزمایش می کند.

چنانچه از هواداران این بازی جالب هستید و سبک بتل رویال هم دوست ندارید هیچ جای نگرانی نیست. زیرا سبک های جالب دیگری در این نوع گیم وجود دارد که با اجرای آن ها باز هم می توان شور و هیجان زیاد این گیم را تجربه نمایید.

گارنا فری فایر

معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی؛ لیست بازی های گروهی و آفلاین

دوستداران سبک بتل رویال احتمالا اسم گارنا فری فایر به گوش شما رسیده است. اسمی پرطرفدار و مشهور که حدود ۱۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. به دلیل گرافیک عالی به همراه اجرای بازی خیلی خوب و همچنین هیجان زیاد به شما کمک نموده تا شور و هیجان غیر قابل وصفی را بر روی موبایل خود تجربه نمایید.

چنانچه از هواداران سبک بتل رویال هستید این بازی آنلاین شما را مایوس نمی کند. زیرا که چند مود جالب دیگر هم در این گیم وجود دارد که به حد لازم، هیجان انگیز و دلپذیر می باشند.

فورت نایت

از دیگر بازی های آنلاین موبایلی شوتر می توان به فورت نایت اشاره نمود. سبک بتل رویال به حدی جالب و هیجان انگیز است که تا به حال ده ها اسم متنوع براساس آن گسترش یافته اند. اگرچه تمام آن ها نتوانسته اند به حد فورت نایت پر بازده باشند. این گیم که در آغاز برای کامپیوتر های شخصی ارائه شد و پس از آن نسخه موبایلی آن در دسترس مخاطبین قرار گرفت. این بازی شما را به رزم با گیمر ها از سراسر جهان می برد که همه آن ها سعی دارند با کشتن دیگر اشخاص، به آخرین به جا مانده در زمین مبدل شوند. این گیم حتی یک شکل ساخت و ساز خاص دارد که به بیرون آمدن آن از حالت ثابت و یکنواختی، کمک بسیاری نموده است.

بهترین بازی های آنلاین موبایلی ایران

در ایران هم بهترین بازی های آنلاین موبایلی موجود می باشند که عبارتند از:

منچرز- منچ گروهی به صورت آنلاین

معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی؛ لیست بازی های گروهی و آفلاین

بازی منچ یکی از پرطرفدار ترین و کهن ترین بازی های تخته ای در کشور ایران می باشد. این بازی به شکل گروهی صورت گرفته و همیشه به وسیله هیجان زیاد خود، هواداران بسیاری داشته است. اکنون منچرز به عنوان کپی آنلاین این گیم، با گرافیک عالی و اتکا بر اصالت نسخه فیزیکی به وجود آمده تا گیمر ها بتوانند با دوستان خود این بازی را از روی گوشی خود امتحان کنند. شما حتی می توانید به صورت افلاین این بازی را با ربات انجام دهید.

بزن بهادر

معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی؛ لیست بازی های گروهی و آفلاین

از بهترین بازی های آنلاین موبایلی ایران می توان به بزن بهادر اشاره نمود. این بازی با فضای فانتزی، گرافیک جالب و مسلما صدا گذاری ویژه خود می تواند احساس متمایزی را در شما ایجاد نماید. بزن بهادر که در حقیقت تلفیقی از جهان استراتژی و فوتبال می باشد در خصوص فردی به اسم فری گولاخ می باشد. این شخص با همسایه های خود وارد رقابت شده و به روش های متنوعی آن ها را شکست می دهد. این اجرای بازی متمایز را می توان عمده ترین خصوصیت بازی بزن بهادر دانست.

افزون بر این ، جهت جالب تر شدن هر چه بیشتر این بازی، از بهترین دوبلور های ایرانی استفاده شده است تا شور، لذت و هیجان آن چند برابر شود.

شب های مافیا

شب های مافیا

برای هواداران بازی شهروند و مافیا، مسلما هیچ بازی به اندازه شب های مافیا نمی تواند هیجان انگیز و جذاب باشد. یک بازی آنلاین صوتی که در آن می توانید به همراه دیگر اشخاص، بهترین هیجان و لذت را از اجرای بازی امتحان کنید. در

این بازی وظائف مطابق نسخه اصلی پی ریزی شده است. در این صورت بازیکن ها می توانند حتی توسط اینترنت سرعت پایین هم این بازی هیجان انگیز را انجام دهند. از مهم ترین ویژگی های بهترین بازی های آنلاین موبایلی در کشور ایران مخصوصا شب های مافیا می توان به وجود جدول رده بندی بازیکن ها، قابلیت اتصال مجدد در صورت قطع شدن اینترنت و همچنین حضور در جمع اشخاص کاربلد از سرتاسر کشور اشاره نمود.

پسر خوانده

پسر خوانده

از دیگر انواع بهترین بازی های آنلاین موبایلی ایران می توان به پسر خوانده اشاره نمود. این بازی را می توان من جمله پر طرفدار ترین و معروف ترین بازی های آنلاین نوبتی در ایران دانست. محلی که شما بایستی اکیپی از خلافکارترین و همچنین قدرتمند ترین افراد که هر یک دارای مهارتی خاص هستند، تشکیل دهید.

با این افراد به مبارزه و جنگ با دیگر افراد رفته و با مغلوب نمودن آنها، امتیاز جمع کنید. این بازی افزون بر اینکه در ایران بلکه در خارج از ایران هم محبوب بوده و بیشتر از هزار نفر از نسخه انگلیسی آن استفاده می کنند.

بهترین بازی های آنلاین موبایلی ماشینی

افزون بر بهترین بازی های آنلاین موبایلی در ایران و شوتر، بازی های محبوب دیگری هم وجود دارند که می توان روی گوشی خود نصب کرد و از آنها لذت برد این موارد عبارتند از:

آسفالت

آسفالت

افرادی که به بازی های ماشینی علاقه دارند امکان دارد اسم آسفالت را شنیده باشند. یکی از جالب ترین عنوان های این سبک که با دارا بودن حداکثر ۱۵۰ خودروی متنوع و قابلیت اجرا به دو شکل آنلاین و آفلاین، مدت ها شما را مشغول می کند. گرافیک عالی و بکارگیری تکنولوژی HDR با صداگذاری بسیار با کیفیت را می توان عمده ترین خصوصیات این بازی دانست. با دانلود این بازی جالب می توانید شور و اشتیاق و هیجانی غیر قابل وصفی از رانندگی در شهر و مسابقه با افراد واقعی از سراسر دنیا را روی موبایل خود تجربه نمایید.

کلاچ

کلاچ

از دیگر بهترین بازی های آنلاین موبایلی می توان بازی ماشینی ایرانی کلاچ را نام برد. در این بازی جذاب و جالب شما می توانید به شکل آزادانه در شهر رانندگی کرده و یا با اشخاص واقعی دیگر در سراسر کشور ایران مسابقه دهید.

موضوعی که این بازی را پرطرفدار نموده ، وجود انواع خودروهای ایرانی و خارجی با قابلیت اسپرت نمودن دقیق قسمت های متنوع آن ها می باشد. این بازی ماشینی مهیج حداکثر ۸ میلیون مخاطب داشته و این موضوع گویای شهرت این بازی می باشد.

انواع بازی های آنلاین موبایلی

در بخش های قبلی به معرفی بهترین بازی های آنلاین موبایلی چه ایرانی چه خارجی پرداختیم در این بخش هم می خواهیم به دیگر بازی های پرطرفدار بپردازیم.

بازی Mini Militia

بازی Mini Militia

یکی از برترین بازی های آنلاین سبک پلتفرمر که حداکثر ۲ میلیون مخاطب دارد این بازی می باشد. این گیم شما را به جهان مهیج از کشت و کشتار برده و نقش مهم پاکسازی نقشه های متنوع توسط سربازان سبز ساده لوح و احمق را به شما واگذار می کند. این بازی دارای مراحل متنوع و محوطه های متفاوت می باشد. وجود بخش های متنوع کمک نموده تا راحت تر و زودتر بتوانید رقبا را از بین ببرید. بازی Mini Militia به شیوه مداوم آپدیت می شود.

براول استارز

براول استارز

در بین بازی های انلاین، این بازی را می توان برترین و مهیج ترین بازی ها دانست. محلی که گیمر ها با تعیین مبارزان متنوع، بایستی در دو تیم ۳ نفره به یک رقابت کشت و کشتار وارد شده و جهت گردآوری ستاره با هم به رقابت بپردازند.

گرافیک فانتزی و شیک و صداگذاری با کیفیت به همراه اجرای بازی اعتیاد آور را می توان از مهم ترین خصوصیات اصلی براول استارز دانست. گیمر ها حتی می توانند با گردآوری امتیاز، سربازان دیگری را خریداری نموده و آن ها را گسترش دهند.

ماینکرافت

چنانچه اهل ساختمان سازی هستید بهترین بازی آنلاین موبایلی برای شما ماینکرافت می باشد. این بازی دارای دو حالت متنوع مبتکرانه، خلاقانه و سعی برای ادامه زندگی می باشد. در مورد اول منابع به شکل نامحدود در دسترس کاربران قرار می گیرد تا بتوانند با بکارگیری از بخش ها و تجهیزات متنوع، دنیای خود را به صورت دلخواه بسازند.

در صورتی که در مورد دوم بایستی به گردآوری منابع دست زده و قبل از اجرای سازه های مبتکرانه، به فکر زنده ماندن بود. این بازی با فروش حداکثر ۲۵۰ میلیون نسخه در برنامه های متنوع به اسم پرفروش ترین بازی تاریخ معرفی شده است.

فروت کرفت

فروت کرفت

فروت کرفت یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین می باشد. این بازی با صداگذاری بسیار عالی و گرافیک باکیفیت خود توانسته شما را ساعت ها مشغول نماید. فروت کرفت تا به حال توانسته چندین جایزه را هم دریافت نماید.

شور و هیجان را در قالب جنگ بین میوه ها برای شما به ارمغان آورده است. این بازی دارای حداکثر ۳۰۰ شخصیت و کاراکتر متنوع می باشد. دارا بودن لیگ های هفتگی کمک کرده تا بتوانید در کنار دیگر اشخاص، امتیاز جمع نموده و اسم خود را در بالای فهرست بهترین ها ثبت کنید.

تخته نرد

تخته نرد

چنانچه از هواداران بازی های تخته ای من جمله تخته نرد می باشد، امکان دارد بازی پیش رو که با این اسم هم گسترش یافته، بتواند اوقات بیکاری شما را به بهترین شکل پر نماید. اگر قصد دارید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید ربات ها در برابر شما قرار می گیرند و بازی از وضعیت شرط بندی هم بیرون می آید.

کلش آف کلنز

کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یکی از بهترین بازی های آنلاین موبایلی می باشد که در آن می توانید مرز و بوم پادشاهی خود را ایجاد نموده و با ساخت تیم به مقابله با دیگر افراد بروید. این بازی مهیج با دارا بودن نیرو های مختلف و جالب، موسیقی تخصصی و اجرای بازی خیلی ماهرانه، از بهترین بازی های استراتژی آنلاین به شمار می آید.

در این بازی شما می توانید با حمله به دیگر اشخاص و محوطه ها، منابع متنوعی را جمع آوری نموده و آنها را جهت پیشبرد امور و ساخت قسمت های متنوع قلمروی خود بکار برد.

بازی Among Us

بازی Among Us

در بین بازی های آنلاین موبایلی این بازی با فضای شیک و فانتزی و اجرای بازی متمایز خود می تواند یکی دیگر از برترین بازی ها باشد. در این گیم، بازیکن ها توسط یک سفینه فضایی در نقشه ای از پیش مشخص شده واقع شده و جهت موفق شدن بایستی ماموریت های متنوعی را انجام دهند.

در این بین یک شخص به شکل تصادفی به اسم قاتل مشخص شده و بایستی به شکل محرمانه، اشخاص مختلف را نابود کند. پس از کشتن افراد، بازیکن ها بایستی جهت مشخص کردن قاتل، رای گیری نموده و شخص مشکوک را بیرون نمایند.

بهترین بازی های آنلاین موبایلی چند نفره

بهترین بازی های آنلاین موبایلی چند نفره بازی هایی هستند که به شکل دسته جمعی به وسیله اشخاصی در نواحی متنوع جغرافیایی صورت می گیرد. این بازی ها می توانند مسابقه ای رقابتی به صورت استراتژیک و پازلی باشند. بدین شکل خیلی تفننی و مهیج می باشند. در ادامه این مبحث بهترین بازی های آنلاین موبایلی که به صورت جمعی انجام می گیرند را نام خواهیم برد.

  • بازی PUBG Mobile
  • بازی Fortnite
  • بازی Asphalt 9: Legends
  • بازی Among Us
  • بازی Call of Duty
  • بازی Garena Free Fire Max
  • بازی League of Legends: Wild Rift
  • بازی بازم بازی (Bazam Bazi

جمع بندی

همانطور که بیان شد بهترین بازی های آنلاین موبایلی هر روز در حال توسعه می باشند. بدین علت بعید نیست که روزی تنها این بازی ها در بازار گوشی شما وجود داشته باشند.

همچنین هوادارن از سراسر دنیا بتوانند فقط با گوشی همراه خود با سایر بازیکنان ارتباط بگیرند. همانطور که رقابت میان بازی های آنلاین موبایلی خیلی زیاد است در این صورت برای شما فهرستی از برترین و بهترین بازی های آنلاین تهیه کرده اند که امید است بتوانید بازی مورد نظر خود را بیابید و به جنگی مهیج با اطرافیان خود بروید. چنانچه بازی خود را نیافتید می توانید از پلتفرم های متنوع و معتبر آن را به راحتی پیدا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو