سنگین ترین بازی های اندروید با کیفیت و گرافیک بالا

سنگین ترین بازی های اندروید با کیفیت و گرافیک بالا


منبع: پلازا

1

1402/11/29

12:34


سنگین ترین بازی های اندروید با کیفیت و گرافیک بالا

حجم بازی در دانلود آنها از سوی کاربر نقش مهمی داشته است که اگر در این زمینه مشکلی ندارید کافیست با ما همراه باشید که تصمیم داریم به لیستی از سنگین ترین بازی های اندروید که میزبان گیمرهای بسیاری بوده‌اند اشاره داشته باشیم.

به عنوان یک گیمر اندروید، زمانی که حجم بازی‌ها را مشاهده می‌کنیم از بیشتر آنها صرف نظر نموده و یا بی‌دلیل به سراغ دانلود آنها خواهیم رفت. حجم بالای بازی بیانگر آن بوده که می‌توان بدون شناخت یک محصول و بدون بررسی به آن اعتماد نمود. حجم بالا نشان دهنده گرافیک جذاب و وجود جذابیت‌های بصری در طول بازی بوده است که در این مقاله تصمیم داریم شما را با تعدادی از بهترین و البته سنگین ترین بازی های Android در جهان آشنا کنیم. پس با پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

سنگین ترین بازی های اندروید

هر ساله شاهد انتشار بازی‌های سنگین بسیاری برای پلتفرم اندروید هستیم که همین موضوع سبب شده تا در این زمینه شاهد رقابت‌های شدیدی باشیم که روزانه گیمرهای بیشتری به آن افزوده می‌شود. لازم است بدانید که در فهرست سنگین ترین بازی های اندروید به لینک دانلود هر یک از بازی‌ها اشاره شده است که می‌توانید آنها را مستقیما از گوگل‌پلی دریافت کنید.

۱. بازی گنشین ایمپکت

معرفی سنگین ترین بازی های اندروید

استودیو سازنده بازی Genshin Impact در هر به روز رسانی سعی داشته تا کشورهای جدیدی را تحت پوشش سرورهای آنلاین خود قرار دهد و همین موضوع سبب شده تا این بازی در میان سنگین‌ترین بازی‌های اندروید که حجم قابل توجهی داشته به عنوان بهترین نمونه شناخته شود. لازم است بدانید این بازی با طراحی گرافیکی بسیار خوبی همراه بوده که در طول گیم‌پلی آن شاهد حضور شخصیت‌های انیمه‌ای خواهید بود.

نبردهای شدید و درگیرانه بسیاری در بازی وجود داشته است که این موضوع می‌تواند شما را با فهرست عظیمی از مشکلات و چالش‌ها مواجه کند. همین امر سبب شده تا این بازی به عنوان یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های اندروید شناخته شود که بد نیست بدانید این بازی در گوگل پلی امتیاز بالایی را کسب نموده است. سیستم مبارزه‌ای نوین که با هوش مصنوعی توسعه یافته در کنار صداگذاری عالی به شما این نوید را می‌دهد که قرار است با یک بازی کاملا گرافیکی و جذاب مواجه باشید. در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم دیگر بازی‌های سنگین این لیست را برایتان معرفی نماییم.

۲. Diablo Immortal

معرفی سنگین ترین بازی های اندروید

بازی نقش آفرینی دیابلو با حجم بالای ۲ گیگابایتی خود توانسته یکی از سنگین‌ترین بازی‌های اندروید دنیا شناخته شود که بد نیست بدانید این اثر از سوی کمپانی بلیزارد توسعه یافته است. در خصوص گیم پلی بازی باید بدانید که این اثر یک محصول نقش آفرینی بوده که در طول نبردهای بسیار آن باید در سیاهچال‌های گوناگون حضور پیدا کنید. مکان‌هایی که میزبان هیولاهای عظیمی هستند و همین موضوع می‌تواند شما را با رخدادهای مختلفی از بازی دیابلو ۳ و دیابلو ۴ مواجه کند.

اگر با این مجموعه آشنایی دارید حتما می‌دانید که یکی از اصلی‌ترین مزایای این بازی خط داستانی آن بوده است که در مورد نبرد بین نیروهای شیطانی و فرشتگان جریان داشته است. این درگیری‌ها مربوط به تسخیر سرزمین‌های خاص بوده که هر یک از آنها به دنبال استفاده از قوی‌ترین نیروها و قهرمانان خود برای به دست آوردن این سرزمین‌ها بوده‌اند. این بازی ماهیت آنلاین را در اختیار داشته که به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار گرافیک برجسته بازی بتوانید به لیست گیمرهای بازی بپیوندید و از این طریق برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید. لازم است بدانید که فایل نصبی بازی بالای ۲ گیگابایت بوده است که با دیتای آن اگر بخواهیم در نظر بگیریم این حجم چیزی حدود ۱۰ گیگابایت خواهد بود.

۳. Honkai Impact 3rd

معرفی سنگین ترین بازی های اندروید

سومین بازی این لیست که به ضربه هونکای معروف است یکی از بهترین بازی های انیمه‌ای است. در طول گیم پلی بازی با قدرت‌های ماوراءالطبیعی بسیاری مواجه خواهید شد که این موضوع می‌تواند شما را به چالش‌های بسیاری سوق دهد. اصلی‌ترین مشکل شما در استفاده از این قدرت‌ها یادگیری و استفاده آنها در زمان و مکان مناسب علیه دشمنان بوده است که اگر نتوانید این موضوع را به خوبی فرا گیرید با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد.

در خصوص گیم پلی بازی باید بدانید که شیاطین با قدرت بالایی در حال نابودی بشریت هستند و همین موضوع سبب شده تا قهرمانان بسیاری به میان بیایند. شما در نقش یک قهرمان انیمه‌ای باید با تکیه بر مهارت‌هایی که در طول سال‌های مختلف کسب نموده‌اید به سراغ شکست دادن دشمنان بروید که در این زمینه مسیر سختی را در پیش خواهید داشت. لازم به ذکر است بدانید که بازی از یک طراحی دیدنی و گرافیکی برخوردار بوده که این موضوع می‌تواند شما را با اکشن‌های تصویری و جلوه‌های ویژه بصری مواجه کند. اگر تا به اینجای لیست بازی پر حجم خود را پیدا نکرده‌اید با ما همراه باشید که قصد داریم گزینه‌های بیشتری را برایتان معرفی نماییم.

۴. بازی کالاف دیوتی موبایل

چهارمین بازی این لیست یک محصول آشنا برای شما بوده که باید بدانید کالاف دیوتی موبایل یک محصول تیراندازی آنلاین بوده که در قالب رقابت‌های گروهی جریان داشته است. سبک تیراندازی اول شخص بازی که از سوی اکتیویژن برای شما در نظر گرفته شده این امکان را به شما می‌دهد تا در نبردهای پیش رو کنترل خوبی روی سلاح و شخصیت خود داشته باشید. گیم پلی و سبک بازی بدین شکل بوده که باید با گروهی از گیمرهای دیگر بر سر یک جزیره فرود بیایید که به محض لمس زمین نبرد شما با دیگر اعضای بازی آغاز خواهد شد. در داخل ساختمان‌ها و مکان‌های موجود سلاح و تجهیزات مختلفی نهفته است که می‌توانید آنها را جمع آوری کنید و در زمان مناسب از آنها علیه دشمنان و رقبای خود استفاده کنید. طراحی برجسته و گرافیکی در کنار صداگذاری عالی که با المان‌های ویژه صوتی همراه بوده به شما این نوید را می‌دهد که قرار است با یک بازی کاملا سرگرم کننده سر و کار داشته باشید.

  • دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل برای: اندروید

۵. Honkai: Star Rail

معرفی سنگین ترین بازی های اندروید

بازی هونکای شاهراه ستاره‌ای یکی دیگر از بازی‌های پرحجم این لیست بوده که باید بدانید به نسبت دیگر موارد معرفی شده در این لیست از حجم کمتری برخوردار بوده که با حجم کمتر خود توانسته طراحی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. داستان بازی در مورد خیال پردازی‌های شخصیت بوده که در دنیای دیدنی و زیبا جریان داشته است. در طول گیم پلی بازی شما شخصیت‌ها و چهره‌های آشنای بسیاری را مشاهده خواهید نمود که این موضوع می‌تواند شما را به تعامل با دیگر شخصیت‌های بازی وادار کند. کنترل‌های بصری سوم شخص این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید شخصیت بازی که استلارون نام داشته را به شکل کاملا حرفه‌ای مدیریت کنید. شخصیت اصلی بازی در نقشه‌های خطرناک کهکشانی حضور یافته است که به کمک نیاز دارد تا بتواند تعادل از دست رفته کهکشان را برگرداند.

۶. Alien: Isolation

معرفی سنگین ترین بازی های اندروید

آخرین بازی معرفی شده در این لیست در ژانر ترسناک قرار داشته که بد نیست بدانید این محصول با تکیه بر عناصر روانشناختی که در گیم پلی جا داده توانسته میزبان گیمرهای بسیاری باشد. در طول گیم پلی بازی با شکل و شمایل عجیبی مواجه خواهی شد که داستان بازی در مورد آماندا ریپلی بوده که متوجه می‌شود بعد از ۱۵ سال توانسته ضبط کننده مادرش را پیدا کند. این دستگاه ضبط، آماندا را وارد ایستگاه فضایی می‌کند که آخرین بار مادرش را در آن مکان دیده بود و همین موضوع سبب رویارویی او با تهدیدهای ناشناخته‌ای خواهد شد. در طول گیم پلی بازی باید در ایستگاه پر پیچ و خم این کشتی فضایی حضور پیدا کنید و به دنبال جزئیات و مدارک باقی‌مانده برای رهایی از کشتی و کسب اطلاعات بیشتر از مادر شخصیت داستان باشید. طراحی عالی و دیدنی بازی این فرصت را به شما می‌دهد تا با یکی از بهترین و سنگین‌ترین بازی‌های اندروید در جهان مواجه باشید.

سخن پایانی

معرفی سنگین ترین بازی های اندروید به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این لیست به ۶ بازی پرحجم که یک نمونه آن به ۱۰ گیگابایت رسیده اشاره داشته باشیم. نظر شما نسبت به بازی‌های نامبرده چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود را نسبت به موارد نامبرده بیان کنید و با ما در زمینه تکمیل نمودن این فهرست همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو