بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز (Epic Games)

بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز (Epic Games)


منبع: پلازا

3

1402/11/6

13:34


بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز (Epic Games)

امروزه شرکت Epic Games درتلاش است تا زمینه‌های جدیدی را برای سازندگان بازی ایفا کند که براین اساس بسیاری از بازی‌های موجود در اپیک گیمز رایگان هستند که ما قصد داریم شما را با لیستی از بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز آشنا کنیم. با پلازا همراه باشید.

بدنیست بدانید شرکت Epic Games برای سازندگان بازی‌های محبوب یک فرصت استثنایی درنظر گرفته است که بیش از 80 درصد سود خود را به سازنده بازی انتقال می‌دهد و همین امر سبب شده تا دربرخی زمینه‌ها Epic Games به نسبت Steam بهتر عمل نماید ولی درکل خیر. در هر حال این مقاله مربوط به بازی های رایگان اپیک گیمز است که در آن شاهد عناصر بسیار خوبی با طراحی برجسته و زیبا باشیم که برخی از آنها قادرند شما را برای زمان‌های طولانی سرگرم نمایند.

فهرست مطالب

بازی های رایگان اپیک گیمز

در Epic Games شرکت‌های بسیاری درحال ساخت بازی‌های ویدیویی هستند که برخی از محصولات موجود قادر به رقابت با گزینه‌های مشابه جهانی هستند. اینکه بتوانید با بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز آشنا شوید مسیر سختی را درپیش خواهید داشت. زیرا در این زمینه بازی‌های مطرح بسیاری وجود داشته که انتخاب یک گزینه خوب برای سرگرمی را دشوار نموده است. ما نیز براساس فاکتورهای جهانی و امتیازات کاربران به تعدادی از بازی‌های رایگان و برتر Epic Games در ادامه اشاره نموده‌ایم.

۱. Rocket League؛ بازی رایگان جدید اپیک گیمز

بازی های رایگان اپیک گیمز

Rocket League یک بازی عالی با اکتان سرگرم کننده بسیار جذاب بوده که در طول رقابت‌های آن می‌توانید با چالش‌های بسیاری مواجه شوید. ماشین‌های گوناگونی در بازی وجود داشته که امکان سفارشی سازی هر یک با آیتم‌های متنوع وجود داشته است. درمیان بهترین بازی‌های رایگان اپیک گیمز، بازی Rocket League یک محصول تحسین برانگیز بوده که درسبک ورزشی قرار داشته است.

حالت بازی قادر به ارائه سبک آنلاین به صورت 2v2 و 1v1 بوده که درچنین شرایطی می‌توانید با کاربرانی از سراسر جهان وارد رقابت شوید. حالت‌های فرعی نیز دربازی Rocket League وجود داشته که این موارد سبب تقویت‌گیم‌پلی بازی خواهد شد. آیتم‌های قفل شده بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است که با آزادسازی آنها می‌توانید قدرت و سطوح خود را افزایش دهید. سبک بازی به صورت فوتبال با ماشین بوده است که در شرایط مختلفی بامحیط‌های دیدنی می‌توانید دربازی حضور پیدا کنید و از Rocket League لذت ببرید. لازم است بدانید که سبک اصلی بازی رایگان بوده و بعد از دانلود آن می‌توانید مستقیما وارد بازی شوید. برای آشنایی با بازی‌های بیشتر درادامه با ما همراه باشید.

۲. Genshin Impact؛ بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز

بازی های رایگان اپیک گیمز

دومین بازی لیست، بهترین بازی‌های رایگان اپیک، بازی Genshin Impact نام داشته است که داستان بازی شما را درسفری سراسر هیجان در سرزمین‌های Teyvat قرار می‌دهد. دنیای بازی با کاوشگری‌های شگفت‌‍انگیز بسیاری همراه بوده که درطول خط داستانی بازی با شخصیت‌های متنوع و نیروهای بسیاری مواجه خواهید شد.

هریک از کاراکترهای موجود دربازی Genshin Impact میزبان اسرار و نیروهای بسیاری بوده که این موضوع سبب خواهدشد تا درشرایط دشوار بتوانید از قدرت آنها برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. آیتم و اقلام بسیاری برای کشف در بازی تعبیه شده که این موضوع سبب خواهد شد تا با کاوشگری‌های بیشتر به المان‌های بهتری دسترسی پیدا کنید. طراحی مناسب و گیم‌پلی روان و پویا سبب خواهد شد تا برای مدت زمان طولانی دربازی Genshin Impact حضور داشته و سرگرم مراحلی شوید که برایتان به صورت رایگان درنظر گرفته شده است.

۳. PUBG: BATTLEGROUNDS؛ بازی های رایگان Epic Games

بازی های رایگان اپیک گیمز

بی‌تردید یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های لیست، بازی PUBG: BATTLEGROUNDS بوده که به صورت کاملا رایگان برای شما درنظر گرفته شده است. امروزه کمتر کسی است که بازی پابجی را نشناسد. داستان و سبک بازی درخصوص نبردهای آنلاین و گروهی بوده که شما، درکنار گروه دیگری از گیمرها دریک جزیره فرود می‌آیید. جزیره‌ای که میزبان سلاح و آیتم‌های بسیاری بوده که با جمع‌آوری آنها میتوانید قدرت خود را افزایش دهید.

بازی PUBG: BATTLEGROUNDS یک تجربه‌ عالی از رقابت‌های بتل رویال بوده است که امکان تشکیل دادن گروه را خواهید داشت. پشتیبانی از حالت کراس پلی این قابلیت را به شما می‌دهد تا درکنار گیمرهای دیگری که دربازی PUBG: BATTLEGROUNDS فعال هستند و درکنسول‌های دیگر وارد بازی شده‌اند رقابتی را درپیش داشته باشید. گیم‌پلی بازی به شما بستگی داشته که درزمینه تیراندازی چه قدر مهارت دارید زیرا دراین زمینه است که می‌توانید رقبای دیگر را شکست و آیتم‌های آنان را جمع‌آوری کنید. طراحی گرافیکی و دیدنی درکنار صدای عالی سبب بوجود آمدن گیم‌پلی بسیار خوبی دراین محصول رایگان شده است که اکنون می‌توانید ازطریق اپیک گیمز وارد آن شوید.

۴. Warframe؛ برترین بازی های رایگان شرکت Epic Games

بازی های رایگان اپیک گیمز

Warframe یکی دیگر از محصولات برجسته در این لیست بوده که با پتانسیل بالایی برای سرگرمی همراه بوده است. بدنیست بدانید این بازی ویدیویی در جهانی عظیم و جذاب جریان داشته که در آن شاهد نبردهای سوم شخص هیجان‌انگیز بسیاری خواهید بود. جناح‌های متخاصم و حضور دشمنان مختلف درسطح بازی Warframe سبب پدیدار شدن گیم‌پلی دشواری در بازی شده است که این مشکلات و نبردها درقالب یک سیستم بین سیاره‌ای گسترش یافته‌اند تا گیمر بتوند از تمامیت ارزی بازی برای سرگرمی خود استفاده کند.

هدف شما درطول بازی وارفرام، تبدیل شدن به یک جنگجوی قدرتمند بوده که با پوشیدن لباس بیومتال خود به قدرتی عالی دسترسی پیدا خواهید نمود. فارغ از قدرت‌های اولیه، عناصر بسیار دیگری برایتان دربازی Warframe تعبیه شده است که با یافتن آنها می‌توانید قدرت خود را برای نابودی انبوهی از دشمنان افزایش دهید. بدنیست بدانید که این بازی شامل یک طراحی دیدنی و زیبا بوده که در طول گیم‌پلی بازی قادر به تشکیل دادن گروهی از سربازان خواهید بود تا با مشارکت یکدیگر به سراغ حل چالش‌های پیش‌رو بروید.

سیستم‌های اولیه و مفید بکارگیری شده دربازی Warframe به صورت کاملا رایگان برای شما درنظر گرفته شده‌اند که این موضوع سبب خواهد شد تا با موارد دست یافتنی بسیاری مواجه باشید. گیم‌پلی پویا و روان و طراحی بازی در دنیایی عظیم از دیگر مزایای برجسته بازی بوده که باید به آن اشاره داشت. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ برای آشنایی با دیگر محصولات موجود در این فهرست با ما در ادامه همراه باشید.

۵. World of Warships؛ بازی های مجانی Epic Games

بازی های رایگان اپیک گیمز

در پایان آخرین بازی معرفی شده در لیست بهترین بازی‌های رایگان اپیک گیمز، بازی World of Warships نام داشته است که این محصول میزبان بیش از ۶۰۰ کشتی نیروی دریایی و نظامی بوده که به شما امکان دستیابی به کشتی دلخواه برای مبارزه با دشمنان را می‌دهد. نکته حایز اهمیت بازی اینجاست که در این زمینه از کشتی‌های فولادی بسیاری نظیر بلفاست و بیسمارک و یاماتو استفاده شده است.

فرماندهی تمامی کشتی‌ها برعهده شما بوده که با استراتژی‌های مناسب و بکارگیری تاکتیک‌های نظامی می‌توانید به سراغ شکست دادن دشمنان بروید. سلاح و مهمات بسیاری برایتان در بازی World of Warships تعبیه شده که برای دستیابی به آنها باید هزینه‌ای را پرداخت کنید زیرا سلاح و تجهیزات موجود دربازی رایگان نیستند ولی ماهیت کلی بازی رایگان بوده است. یکی دیگر از عناصر کلیدی بازی طراحی چشمگیر و زیبای بازی بوده که در این زمینه با جزئیات زیبای بسیاری مواجه خواهید شد. سیستم مبارزه‌ای World of Warships توان سرگرم سازی شما برای مدت زمان طولانی را داشته است که پیشنهاد می‌شود نظر خود را نسبت به این بازی بیان کنید و با ما همراه باشید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین بازی‌های Epic Games به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این مقاله به موارد خوب و سرگرم کننده‌ای اشاره شد که قادرند شما را برای زمان‌های خوبی سرگرم نمایند. ازدیدگاه شما آیا بازی خوب دیگری وجود داشته که از قلم افتاده باشد؟ با ما همراه باشید و نظر خود را نسبت به این موضوع برایمان به اشتراک بگذارید که با انجام چنین کاری به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو