یاسر القحطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/27

19:55


ستاره سابق تیم ملی فوتبال عربستان به انتقاد تند از روبرتو مانچینی پرداخت و او را انسانی نامحترم با عقدهای روانی دانست.

یاسر القحطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

انتقاد تند یاسر القحطانی از روبرتو مانچینی

به گزارش نم نمک ، واکنش ها به گفته های اخیر روبرتو مانچینی ، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان ، همچنان ادامه دارد. مانچینی چند بازیکن سرشناس را از فهرست نهایی عربستان خط زد و مدعی شد آنها را به خاطر بی انضباطی از تیم کنار گذاشته است که البته همه این بازیکنان ادعاهای سرمربی سرشناس ایتالیایی را رد کردند.

یاسر القحطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

یاسر القحطانی الان کجاست؟ + بیوگرافی

این بار نوبت به یاسر القحطانی ، ستاره سابق تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال ، رسید تا به این موضوع واکنش نشان دهد. القحطانی به کوووره گفت : مانچینی نشان داد که انسانی نامحترم با عقدهای روانی است. با بازیکنان درباره ادعاهای مانچینی صحبت نکرده ام اما روشن است که او دروغ می گوید. از ویژگی های یک مربی بزرگ این است که از بازیکنانش حمایت کند اما مانچینی چنین رفتاری نداشت و بازیکنان بزرگی را از تیم کنار گذاشت.

او ادامه داد : مانچینی بدترین زمان را برای صحبت کردن انتخاب کرد. چرا او باید شب بازی با عمان این صحبت ها را بر زبان آورد؟ او می گوید از بازیکنان سوال کرده است که آیا از نیمکت نشینی ناراحت می شوند؟ طبیعی است که پاسخ مثبت باشد. بازیکنی که از نیمکت نشینی خوشحال باشد بدون شک بازیکنی بدون انگیزه و بلندپروازی است و اصلا شایسته حضور در تیم ملی نیست. مانچینی چگونه در عشق به وطن بعضی از بازیکنان که قبلا امتحانشان را پس داده اند ، شک می کند؟ به نظرم همه در اردوی تیم ملی فوتبال عربستان پی برده اند که مانچینی انسان دروغگویی است.

این سخنان یاسر القحطانی بعد از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال عربستان برابر عمان عنوان شد. او در استودیوی تحلیل بازی اینگونه به انتقاد تند از سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال کشورش پرداخت.


بیوگرافی یاسر القحطانی

یاسر سعید القحطانی متولد 10 اکتبر 1982 بازیکن فوتبال پیشین اهل عربستان سعودی می باشد که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال الهلال در لیگ حرفه ای فوتبال عربستان بازی می کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو