سوتی مهدی طارمی بازیم خدارو شکر اون چیزی که ما میخواستیم نبود

منبع: شبونه

2

1402/10/30

12:59


سوتی مهدی طارمی بازیم خدارو شکر اون چیزی که ما میخواستیم نبود قطعا! مهدی طارمی بعد از بازی ایران و هنگ کنک در مسابقات مقدماتی آسیا 2023 و با توجه به عملکرد ضعیف بازیکنان در مسابقه با هنگ کنک مصاحبه ای انجام داد که سوزه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. https://video.shaboneh.com/news/tarmi-soti.mp4 نمی‌دانیم تیم …

سوتی مهدی طارمی بازیم خدارو شکر اون چیزی که ما میخواستیم نبود

سوتی مهدی طارمی بازیم خدارو شکر اون چیزی که ما میخواستیم نبود قطعا! مهدی طارمی بعد از بازی ایران و هنگ کنک در مسابقات مقدماتی آسیا 2023 و با توجه به عملکرد ضعیف بازیکنان در مسابقه با هنگ کنک مصاحبه ای انجام داد که سوزه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

نمی‌دانیم تیم ملی را چه شده است که طارمی، قدوس، مجید حسینی و… که قبلا ستاره‌های تیم ملی بودند، الان در زمین راه رفته یا گاف می‌دهند! مشخص نیست اگر خلاقیت فردی مهدی قائدی نبود، چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم می‌خورد.

تازه اوضاع نوک حمله تیم ملی با وجود ستاره‌های تکنیکی کمی روبراه است، اما خط دفاع واقعا فاجعه‌وار بوده و با تغییر بازیکنان هم، در روی همان پاشنه می‌چرخد. بعد از مصدومیت شجاع در بازی اول و مجید حسینی در بازی دوم اوضاع از این هم پیچیده‌تر شده و معلوم نیست در بازی با امارات و مرحله حذفی (احتمالا کره جنوبی یا ژاپن) چه بلایی بر سر این تیم خواهد آمد. به نظر می رسد تنها میراث کی‌روش که موافقان و مخالفانش به آن اذعان دارند (دفاع مستحکم) به دست امیرخان و تیم فنی‌اش با اسم رمز بازی هجومی به باد داده شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو