چو گیو سونگ کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/10/30

19:14


چو گیو سونگ در جام ملت های آفریقا نیز به چهره شاخصی در تیم ملی کشورش تبدیل شده و خیلی از علاقه مندان به فوتبال به دنبال دیدن بازی های او در تیم ملی کره هستند.

چو گیو سونگ کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ستاره جذاب کره ای ها در مسیر دیوید بکام

به گزارش نم نمک و به نقل از دیلی میل ، معمولاً طرفداران فوتبال در انگلیس جام ملت های آسیا را به خاطر حضور برخی بازیکنان لیگ برتری می بینند اما دیدن بازی های تیم ملی کره اکنون دلیل دیگری دارد.

چو گیو سونگ کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

چو گیو سونگ کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

هواداران امیدوارند چو گیو سونگ ، ستاره کره ای را ببینند که دیوید بکام کره ای لقب گرفته است. این بازیکن 25 ساله که برای باشگاه میدتیلاند دانمارک بازی می کند ، به دلیل توانایی زیادش در گلزنی شناخته شده است.

اما در خارج از زمین او طرفداران بیش تری پیدا کرده است و به لطف ظاهر زیبای پسرانه و جذابیتش ، هواداران زیادی را به خود جلب کرده است.

او پس از  حضور در جام جهانی 2022، شهرت زیادی به دست آورده است. هر بار که کره در جام جهانی بازی می کرد ، همه در توییتر این سوال را مطرح می کردند که بازیکن شماره 9 کیست؟ 

چو گفت که مجبور شد گوشی خود را بعد از جام جهانی کلا خاموش کند چون تعداد فالوورهای اینستاگرامش یک شبه از 20 هزار نفر به دو میلیون افزایش یافت. از آن زمان ، او سفیر مجله Vogue و نایکی نیز شد.

او به اتلتیک گفت : در سال گذشته اتفاقات زیادی رخ داده است. از زمانی که من مشهورتر شدم ، بسیاری از مردم مرا شناختند.  مردم حتی زمانی که من با تیم ملی کشورم به لندن سفر کردم ، مرا می شناختند. این واقعا تعجب آور بود.

این یک اتفاق باورنکردنی برای فوتبالیستی بوده است که همین دو سال پیش در حال انجام خدمت سربازی اجباری بود. او در آن جا برای گیمچئون سانگمو بازی می کرد؛ تیمی متشکل از سربازانی که در آن زمان در دسته دوم کره بودند.

پس از پایان خدمت ، این بازیکن به چئونبوک هیوندای موتورز منتقل شد. او در بازی با غنا در جام جهانی دو گل زد ولی تیمش شکست خورد. در طول جام جهانی کلیپی از چو که روی نیمکت نشسته است ، طی چند روز بیش از 7.3 میلیون بازدید در شبکه های اجتماعی داشت و فالورهای این بازیکن رشد قابل توجهی پیدا کرد.

او در ادامه روی جلد مجله Vogue نیز رفت و اکنون چهره شناخته شده ای در جهان است. در طول حضور او در جام جهانی توییت های زیادی منتشر کرد و خیلی ها از او درخواست ازدواج کردند.

 او بارها به تلویزیون کره جنوبی دعوت می شود و خیلی ها او را دیوید بکام کره ای می نامند. گفته می شود لسترسیتی ، واتفورد و سلتیک همگی علاقه مند به جذب او در نقل و انتقالات زمستانی هستند.


بیوگرافی چو گیو سونگ

چو گیو سونگ متولد 25 ژانویه 1998 بازیکن فوتبال اهل کره جنوبی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو