بیوگرافی لی مین هو بازیگر و مدل کره‌ای؛ از رابطه با مدل های جذاب تا ازدواج

منبع: تاپ ناز

1

1402/11/15

09:12


لی مین هو یکی از مشهورترین اشخاص کره‌جنوبی است که در عرصه‌های مختلفی همچون بازیگری، خوانندگی، مدلینگ و … به فعالیت مشغول است. او در کره‌جنوبی به سوپراستار معروف است. …

لی مین هو یکی از مشهورترین اشخاص کره‌جنوبی است که در عرصه‌های مختلفی همچون بازیگری، خوانندگی، مدلینگ و … به فعالیت مشغول است. او در کره‌جنوبی به سوپراستار معروف است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری لی مین هو را با هم بررسی خواهیم کرد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

بیوگرافی لی مین هو

تولد و خانواده

لی مین هو در 22 ژوئن سال 1987 در سئول، پایتخت کره جنوبی دیده به جهان گشود.

خانواده

لی مین هو در یک خانواده 4 نفره بزرگ شد. برخلاف بیشتر هنرمندان هم دوره، لی مین هو در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و رشد یافت.

پدر او از تاجران سرشناس سئول است که هم‌اکنون نیز به تجارت می‌پردازد. مادرش هم خانه‌دار است. وی تنها 1 خواهر بزرگتر از خود دارد.

از علاقه به فوتبال تا مصدومیت شدید

لی مین هو بر خلاف دیگر بازیگران کره‌ای که از کوچکی به بازیگری علاقه داشتند نبود، وی از همان دوران تحصیل به فوتبال علاقه‌مند شده بود و حتی در تیم های مهم فوتبال سئول پایتخت کره‌جنوبی بازی کرده بود.او بعد ها زمانی که در مقطع راهنمایی بود به آکادمی معروف «چا بوم کون»  دعوت شد. رویای فوتبالیست شدن وی در بازی کشوری متوقف شد، چرا که دچار مصدومیت شدید از زانو شده و برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.

ورود به عرصه مدلینگ

ورود به عرصه مدلینگ

لی مین هو از همان دوران کودکی چهره‌ای به شدت جذاب دارد. وی زمانی که در سال دوم دبیرستان بود به توصیه یک آژانس مدلینگ، تصمیم گرفت به عرصه مدلینگ وارد شود.

او بعد از چندین تست موفق شد کار خود را به عنوان یک مدل آغاز کرده و به حدی در کارش درخشان ظاهر شد که توانست روزانه 43 دلار در آمد داشته باشد. او در همین زمان بود که به بازیگری نیز علاقه مند شده و تصمیم گرفت در کنار مدلینگ، در کلاس های بازیگری نیز شرکت کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی ژاکلین فرناندز بازیگر زیبا؛ از تولد و مهاجرت تا معروف شدن و فیلم های او

ورود به عرصه بازیگری

ورود به عرصه بازیگری

لی مین هو در کلاس های بازیگری شرکت کرده و در 15 سالگی با نام هنری لی مین در سریال عاشقانه و تینیجری «Romance»، «عاشقانه» در نقش کوتاهی به ایفای نقش پرداخت. او در ادامه کار خود در چندین سریال در نقش های فرعی دنبال کرد. او در سریال های مانند  «تیز» (Sharp) و «بدون توقف» (Nonstop) به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر این فیلم و سریال ها به دلیل چهره جذاب لی مین هو وی را انتخاب می‌کردند و صرفا خبری از ارزش دادن به استعداد بازیگری او نبود. اما لی مین هو قصد نداشت بقیه عمر خود را چنین سپری کند، پس تصمیم گرفت بازیگری را به صورت بسیار پیشرفته‌تر دنبال کند.

او بعد ها در سریال «دانشکده رازآلود» (Secret Campus) در نقش   پارک دو هیون ظاهر شد و توانست خوش بدرخشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی هان هه جین بازیگر سوسانو؛ از رابطه با سونگ ایل گوک(جومونگ) تا ازدواج با فوتبالیست

حضور در فیلم پرفروش بازگشت دشمن مردم

حضور در فیلم پرفروش بازگشت دشمن مردم

لی مین هو در سال 2008 توانست در فیلم «بازگشت دشمن مردم»، «Public Enemy Returns» در نقش جونگ هایون به ایفای نقش بپردازد. بازگشت دشمن مردم  یک فیلم سال 2008 محصول کره جنوبی به کارگردانی کانگ وو سوک است.

این فیلم بیش از 4 میلیون خسه بلیت در سراسر کشور فروخت و به چهارمین فیلم پر بینندهٔ کره جنوبی در سال 2008 تبدیل شد. این فیلم بیش از 28میلیون دلار فروش داشت. داستان این فیلم درباره به خاطر قرض و بی پولی کَنگ چول جونگ که یه افسر پلیسه از پلیس بودن به تنگ میاد و تصمیم به رها کردن شغلش می گیره ولی در این بین رئیسش بهش پرونده ای رو به عنوان آخرین پرونده ی دوران کاریش واگذار می کنه که این پرونده مربوط به دستگیری و اثبات جرم شخصی به نام لی وان سوله . که به اتهام قتل و چندین مورد جرم و کار خلاف تحت پیگرد قانونیه و …

مطلب مشابه: بیوگرافی ایم یون آه بازیگر و خواننده مشهور کره‌ای؛ از ازدواج تا ناگفته های شخصی

فیلم کمدی ئی تی مدرسه ما

فیلم کمدی ئی تی مدرسه ما

لی مین هو در همان سال موفق شد نقش دیگری در فیلم «ئی تی  مدرسه ما»، «Our School’s E.T» در نقش اوه سانگ هون بدست آورد. ئی  تی مدرسه ما یا معلم انگلیسی مدرسه ما یک فیلم کمدی درام محصول سال 2008 کره جنوبی به کارگردانی پارک کوانگ چون است. کیم سو رو در مدرسه یک معلم پی.ئی.

(تربیت بدنی) است و زمانی که مدرسه می‌خواهد سیاست جدیدی برای آموزش زبان انگلیسی اتخاذ کند، موقعیتش به خطر می‌افتد و تصمیم می‌گیرد که یک ئی.تی. (معلم انگلیسی) (English teacher) شود و … این فیلم موفق شد بیش از 3 میلیون دلار فروش داشته باشد.

سریال من سم هستم

سریال من سم هستم

لی مین هو بعد از بازی در چندین اثر موفق شد در سریال «من سم هستم»، «I am Sam» در نقش هو مو سه به ایفای نقش بپردازد. من سم هستم یک مجموعه تلویزیونی 2007 کرهٔ جنوبی با بازی یانگ دونگ-گیون، پارک مین یونگ، لی مین هو، پارک جون-گیو، سون تائه-یونگ و آغاز حرفه بازیگری تی.

او.پی از گروه بیگ بنگ است. این سریال از 6 اوت تا 2 اکتبر 2007،  دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت 21:55 (کی‌اس‌تی) از کی‌بی‌اس2 در 16 قسمت پخش شد. این سریال بر اساس مانگای ژاپنی به نام کیوکاشو نی نایی! (انگلیسی: Not in a Textbook! یا Very Private Lesson) است.

آغاز شهرت جهانی

آغاز شهرت جهانی

لی مین هو در سال 2009 موفق شد در سریال مشهور «پسران فراتر از گل‌ها» در نقش گو جون پیو به ایفای نقش پرداخته و به شهرت جهانی برسد. پسران فراتر از گل‌ها یک مجموعهٔ تلویزیونی کره‌ای است که در سال 2009 توسط کانال کی‌بی‌اس2 ساخته شد. این مجموعه درباره دختری از طبقه کارگر است که درگیر زندگی گروهی از مردان جوان ثروتمند در دبیرستانش می‌شود. این مجموعه بینندگان بالایی در کره جنوبی داشت و یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در سراسر آسیا شد.

بازیگران این مجموعه کو هائه سان، لی مین هو، کیم هیون جونگ، کیم بوم، کیم جون و کیم سو اون هستند. پسران فراتر از گل‌ها از 5 ژانویه تا 31 مارس 2009 در 25 قسمت از کی‌بی‌اس2 پخش شد. این عنوان به «پسران ورای خوش‌تیپ‌ها» (پسران ورای گل‌ها) اطلاق می‌شود، اصطلاحی که به جهت زیبایی آنان به کار می‌رود؛ آنچه که تمامی داستان این سریال را آشکار می‌سازد. آنچه سیر کمال این پسران خوش‌تیپ را، که به جنبه دیداری تقلیل یافته بود، ولیآنانی که (در آینده) تبدیل به یک مرد حقیقی می‌گردند، شخصی که با رشادت است و پرحساس.

استعاره دیگر لفظ «گل»، در توضیح دختری است، که در مبدأ این سیر کمال است؛ جان دی نام وام گرفته شده عنوان، در کره‌ای است.  تعداد بیننده‌های این سریال در زمان پخش بسیار بالا بود و بازی و درخشش لی مین هو تحسین مردم کره را برانگیخت و از آن به بعد او به یکی از معروف‌ترین هنرمندان و بازیگران کره ‌جنوبی تبدیل شد که در اصطلاح به این موج ناگهانی شهرت در کره هالیو می‌گویند.

سریال عاشقانه ذائقه شخصی

سریال عاشقانه ذائقه شخصی

لی مین هو در سال 2009 موفق شد با دیگر بازیگر جذاب کره‌ای سون یه جین در سریال «ذائقه شخصی»، «personal taste» همبازی شود. ذائقه شخصی سریالی در سبک رمانتیک کمدی درام محصول کشور کره جنوبی که از شبکه کی بی اس در سال 2010 در 16 قسمت پخش شد.

از بازیگران آن می‌توان به لی مین هو و سون یه-جین اشاره کرد. داستان این سریال درباره  پسری جوان به نام چون جینهو است که رییس یک شرکت ورشکسته است. او برای جبران خساراتش مجبور است پروژه بزرگی را به دست بگیرد. این پروژه در واقع طرح گرفتن خانه ای قدیمی به نام سانگوجه است.

اما در این خانه دختری مجرد و سن بالا به نام پارک گه این زندگی می کند. این دو کاملا از نظر اخلاقی و رفتار با هم متفاوت هستند. چون جینهو مجبور است برای انجام این کار به سانگوجه اسباب کشی کند و در آنجا رفتارها و شلختگی های این زن را تحمل کند. این تفاوت ها باعث بروز اتفاقات و دو گانگی هایی می شود که صحنه های جالبی را بوجود می آورد.

مطلب مشابه: بیوگرافی نائومی واتس بازیگر زیبا؛ از شروع فعالیت تا موفقیت ها و رابطه با شان پن

سریال شکارچی شهر

سریال شکارچی شهر

لی مین هو در سال 2011 در سریال مشهور «شکارچی شهر» به ایفای نقش پرداخت. شکارچی شهر یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2011 است که بر اساس مجموعه مانگای ژاپنی به همین نام توسط تسوکاسا هوجو نوشته و تصویرسازی شده‌است.

در این سریال لی مین هو، پارک مین یونگ، لی جون هیوک و کیم سانگ جونگ به ایفای نقش پرداخته‌اند. این مجموعه از 25 مه تا 28 ژوئیه 2011 در 20 قسمت از اس‌بی‌اس تی‌وی پخش شد. این درام در اروپا موفقیت‌آمیز بود و راه را برای محبوبیت لی مین-هو در اروپا هموار کرد.

این سریال درباره  پسری به نام لی یون سانگ (لی مین-هو) است که از دانشگاه اِم‌آی‌تی فارغ‌التحصیل شده و برای کار در کاخ آبی به کره جنوبی می‌آید، اما او در واقع برای هدفی خطرناک که انتقام خون پدرش است آموزش دیده و با مخفی کردن هویتش با مقامات دولتی فاسد درگیر می‌شود در این میان او با دختری به نام کیم نانا (پارک مین یونگ) که محافظ رئیس‌جمهور است آشنا می‌شود و…

سریال مشهور سرنوشت

سریال مشهور سرنوشت

یکی دیگر از آثار مشهور لی مین هو، به خصوص در ایران سریال «سرنوشت» است. سرنوشت یک مجموعه ی تلویزیونی ساخت کره جنوبی است.این سریال برای اولین بار در ایران در سال 1393 از شبکه نمایش به روی آنتن رفت. لی مین هو در این سریال به شدت درخشان ظاهر شده و نقش اصلی چوی‌یونگ به ایفای نقش پرداخت.

داستان این سریال درباره  مردی به نام چوی یانگ با بازی لی مین هو یک فرمانده نظامی است. او بادیگارد پادشاه هم است. او از یک دریچه از زمان گذشته به زمان آینده سفر می کند. در زمان آینده با دکتری آشنا می شود. او وظیفه دارد این دکتر را با خودش به گذشته ببرد تا همسر امپراطور را درمان کند.

پزشکی که در زمان آینده است یو اون سو نام دارد. او به شرطی به گذشته می رود که چوی یانگ به او قول دهد تا او را دوباره به زمان خودش بازگرداند. فرمانده چوی یانگ هم قبول می کند. اما آمدن این خانم دکتر باعث رخ دادن اتفاقاتی می شود. دیگران فکر می کنند او آینده را می تواند پیش بینی کند و …

مطلب مشابه: بیوگرافی شین هه سان بازیگر مشهور کره ای؛ از آغاز تا معروفیت و دانستنی های جالب از او

اولین تجربه هالیوودی

اولین تجربه هالیوودی

لی مین هو در سال 2022 موفق شد با بازی در سریال «پاچینکو»، «Pachinko» در نقش کو هانسو اولین تجربه هالیوودی خود را بدست آورد. پاچینکو یک مجموعه تلویزیونی درام به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کوگونادا و جاستین چون است.

این مجموعه با ایفای نقش یون یو جونگ، لی مین هو، کیم مین ها و جین‌ها، بر پایه رمانی به همین نام اثر مین جین لی است. این مجموعه در 25 مارس 2022 از اپل تی‌وی پلاس پخش شد. در 29 آوریل 2022، این مجموعه برای فصل دوم تمدید شد.

داستان این سریال درباره بر پایه کتاب پرفروش نیویورک تایمز، این داستان حماسی، امیدها و رؤیاهای یک خانواده مهاجر کره‌ای در چهار نسل را به تصویر می‌کشد که در تلاشی شکست‌ناپذیر برای بقا و رشد، وطن خود را ترک می‌کنند.

آخرین اثر لی میون هو تا سال 2024

آخرین اثر لی میون هو تا سال 2024

آخرین اثر لی مین هو تا سال 2024 سریال «از ستاره‌ها بپرس» است. از ستاره‌ها بپرس یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به نویسندگی سو سوک هیانگ و کارگردانی پارک شین وو است. در این مجموعه لی مین هو و گونگ هیو جین به عنوان بازیگران نقش‌های اصلی بازی می‌کنند.

این مجموعه رویارویی سرنوشت ساز توریست فضایی و فضانورد در یک ایستگاه فضایی را دنبال می‌کند. در 18 نوامبر 2021، گزارش شد که لی مین-هو و گونگ هیو جین در حال گفتگو برای دریافت نقش‌های اول یک سریال درام جدید به نویسندگی سو سوک-هیانگ هستند. فیلم‌برداری این مجموعه در آوریل 2022 آغاز شد.

زندگی شخصی و ورابط عاشقانه

زندگی شخصی و ورابط عاشقانه

لی مین هو در سال 2011 با خواننده جذاب کره‌ای یعنی پارک مین یونگ وارد رابطه عاشقانه شد. رابطه این دو همچون یک بمب خبری در رسانه‌ها ترکید و تمام خبرگزاری‌های معتبر این رابطه را پوشش دادند. اما این زوج دوست داشتنی درنهایت و در سال 2012 از یکدیگر جدا شدند.

رابطه با بائه سوزی بازیگر و خواننده جذاب کره‌ای

رابطه با بائه سوزی بازیگر و خواننده جذاب کره‌ای

در سال 2011 و بعد از همبازی شدن با لی مین هو؛ این بازیگر کره‌ای به بائه سوزی علاقه پیدا کرد. لی مین هو از طریق آشناها به شماره سوزی دسترسی پیدا کرد و با او تماس گرفت. اما سوزی چندین‌بار پیشنهاد رابطه را از سوی او رد کرد تا اینکه درنهایت با او وارد یک رابطه عاشقانه شد.

در سال 2015، وب‌سایت خبری کره‌ای Dispatch عکس‌هایی از این زوج در لندن به همراه جزئیات زیادی در مورد رابطه آنها فاش کرد. ظاهراً پس از انجام یک عکس مد در پاریس، مین هو به لندن رفت تا 3 روز را با سوزی بگذراند.

این زوج در نهایت رابطه خود را برای طرفداران خود تایید کردند و تا پایان سال 2017 با هم ماندند اما درنهایت و زمانی که آنها اعلام کردند که به دلیل برنامه های متناقض از هم دارند، به صورت رسمی جدا شدند.

بائه سوزی در این باره گفته است: ما در یک زمان عکسبرداری داشتیم، بنابراین ما همدیگه رو در لندن ملاقات کردیم. هیچ چیز خاصی در لندن نبوده که انجام بدیم، اما ما غذا خوردیم و برای ماشین سواری رفتیم. مثل بقیه زوج‌ها ما فقط غذا خوردیم و ماشین سواری کردیم.

همچنین از اون پرسیده شد که آیا الان که مردم از این رابطه خبر دارن، دوست داره که با وی در ملا عام قرار بذاره؟، سوزی خیلی حرفه ای پاسخ داد ” من واقعا درباره این مطمئن نیستم. چون هردوی ما نیاز داریم که کار کنیم، من فکر میکنم این میتونه بهتر باشه که ما درحالی که کار میکنیم بی صدا قرار بزاریم .”

زمانی که درباره شخصیت لی مین هو پرسیده شد، او از شخصیت گرم و فهمیده وی تعریف کرد، که در وهله اول اون رو بهش جذب کرد. هم اکنون در سال 2024 هیچ خبر موثقی درباره رابطه لی میون هو وجود ندارد.

شایعه رابطه با پارک شین هه

شایعه رابطه با پارک شین هه

تا به حال شایعات زیادی مبنی بر رابطه لی مین هو با زوج‌های هم بازی‌اش منتشر شده است که به جز موارد گفته شده همه تکذیب شدند. یکی از شایعاتی که بسیاری از طرفداران خواهان درست بودن آن بودند رابطه لی مین هو و پارک شین هه بود که هرگز تایید نشد. و البته بد نیست بدانید پارک شین هه با بازیگر چویی ته جون ازدواج کرده و اولین فرزنشان نیز به دنیا آمده است.

رابطه با یون‌وو

رابطه با یون‌وو

در 30 آگوست 2021  یکی از خبرگذاری های خصوصی  ادعا کرد که لی مین هو و یون وو عضو سابق گروه مومولند، 5 ماه است که با یکدیگر قرار می‌گذارند و عکسهایی از آن دو منتشر کرد. چندی بعد کمپانی‌های لی مین هو و یون وو هردو این خبر را رد کردند و گفتند آنها فقط دوست هستند و این خبر درست نیست.

دختر جذاب از نظر لی مین هیو

لی مین هو در مصاحبه‌ای دختر مورد علاقه و جذابش را این چنین عنوان کرد: با مزه، دوست داشتنی؛ .من دوست دارم طرف مقابلم آدم با نشاطی باشه حتی وقتی از کارم خسته میشم اون میتونه فقط با بودنش در کنارم منو آروم کنه به نظر من همچین دختری جذابه.

مخصوصا دختری که خودش رو بفهمه باعث می‌شه بقیه جذابیتش رو حس کنن بنابراین زنی که اعتماد به نفس داره با داشتن هر گونه ویزگی جذاب به حساب میاد.

برای رابطه نیز باید اول ببینم که آیا اون شخص با من سازگار هست یا نه…..این مهمترین پیش نیاز برای عشق در نگاه اوله.

اینو هم بگم که احتمالا بعد از 35 سالگی ازدواج می‌کنم. من می‌خوام عشقم در نگاه اول باشه درست مثل کیم تان عشق در نگاه اول خیلی ساده خواهد بود. امیدوارم یک شریک زندگی مثل این داشته باشم ولی ارتباط ما آشکار نخواهد بود.

شروع خوانندگی

شروع خوانندگی

لی مین هو خوانندگی را از سن 26 سالگی آغاز کرد و خیلی زود به دلیل صدای گرم و صمیمانه خود، مورد توجه هنردوستان قرار گرفت.

از آهنگ‌های معروف او می‌توان به همه چیز من و آهنگی برای تو اشاره کرد. لی مین هو دومین آلبوم خود را با نام Song For you با پنج ترک در اکتبر 2014 منتشر کرد و بعدا راجع به آن گفت که برای خوانندگی زیاد بلندپرواز نیست و صرفا برای ابراز علاقه به طرفدارانش می‌خواند.

تعریف خوشبختی از زبان لی مین هو

لی مین هو درباره خوشبختی چنین میگه: بیشتر مواقع تعریف خوشحالی با مرور زمان تغییر می‌کنه هر چقدر بیشتر عمر کنی حسش می‌کنی من الان می‌تونم خوشحالی رو حس کنم برای اینکه کارم رو دوست دارم و کار من امید رو برام میاره همچنین دیدار با طرفدارها یه جور تشویق برای منه و باعث میشه احساس خوشحالی کنم.

به نظر من زندگی ایدئال اینه که تا حد معینی توش کار کنی البته من بعضی اوقات استراحت هم می‌کنم و به تعطیلات میرم. فکر می‌کنم تا حد معینی کار کردن باعث میشه زندگی پر از نشاط باشه بنابراین من همیشه کار می‌کنم ولی نه تا حد که خسته بشم.

بزرگترین جذابیت لی مین هو از زبان خودش

بزرگترین جذابیت لی مین هو از زبان خودش

لی مین هو در مصاحبه‌ای زنده گفت: صرف نظر از نوع کارم من همیشه یک حس وظیفه شناسی و مسئولیت در وجودم هست. حس می‌کنم که به من یک ما موریت داده شده و من شدیدا می‌خوام که اون ماموریت بهترین نتیجه رو حاصل کنم حتی اگه از اون خسته باشم یا مشکلی هم داشته باشم همه چیز رو فراموش می‌کنم و خودم رو برای نتیجه خوب وقف کار می‌کنم.

دعوت به برنامه چینی

لی مین هو به برنامه چینی CCTV New Year’s Gala دعوت شد. او همچنین به سومین همایش ریاست جمهوری برای غنی سازی فرهنگ دعوت شد و راجع به مسائل مرتبط با پیشرفت فرهنگ کره ‌جنوبی سخنرانی کرد. لی به دلیل تاثیرگذاری در هالیو در پنجمین جشنواره فرهنگ و هنر کره برنده جایزه‌ Prime Minister Award شد.

خدمت سربازی

خدمت سربازی

لی مین هو در سال 2018 به سربازی رفت که به دلیل آسیبی که در تصادف سال 2006 به او وارد شده بود به کارهای دفتری پرداخت و از فعالیت‌های بدنی معاف شد.

تصادف وحشتناک و فرار از مرگ حتمی!

تصادف وحشتناک و فرار از مرگ حتمی!

لی مین هو و دوست صمیمی‌اش بازیگر جونگ ایل وو  که هر دو از زمان دبیرستان با یکدیگر دوست هستند، در یک مسافرت به طرز وحشتناکی تصادف می‌کنند. لی مین هو در بیمارستان به مدت 1 سال و ایل‌وو به مدت 4 ماه و نیم به خاطر آن تصادف بستری شدند. لیمین هو قبل از تصادف آن چنان معروف نبوده است اما پس از بهبودی در سریال فراتر از گل محصول 2009 به ایفای نقش پرداخت و محبوبیت جهانی کسب کرد. این دو بعد ها گفتند که خوش شانس بودند که از آن تصادف وحشتناک نجات یافتند.

ماجرای توهین به هواداران ایرانی!

یکی از اخباری مدتی دست به دست می‌شد، ماجرای توهین لی مین هو به ایرانیان بود. اما همچین چیزی صحت نداشت.

این بازیگر در یکی از لایوهای خود پس از فهمیدن اینکه در کشور ایران طرفداران زیادی دارد ابراز خشنودی کرد و بیان کرد تصورش را هم نمی‌کرده در ایران طرفداران زیادی داشته باشد زیرا رسانه‌ها راجع به کشور ایران اخبار غلط زیادی به مردم می‌رسانند.

او در ادامه از هواداران ایرانی خود تشکر کرده و گفت که اگر روزی امکانش باشد به ایران سفر خواهد کرد.

فعالیت های خیرخواهانه

فعالیت های خیرخواهانه

لی مین هو فردی به شدت بشر دوست است و همیشه در کار های خیرخواهانه حضور داشته است. این بازیگر از سال 2014 یک بستر برای کارهای خیریه به نام PROMIZ به راه انداخته است.

او در سال 2014 با راه‌اندازی یک وب‌سایت شروع به جمع‌آوری سرمایه برای افزایش آگاهی و تشویق برای اهداف اجتماعی و بشردوستانه کرد. همچنین در سال 2015 مبلغ 100 میلیون وون به زلزله زدگان نپال اهدا نمود و طرفداران او نیز با الگو از این هنرمند کمپین‌های خیریه گوناگونی راه انداختند.

تبلیغات و همکاری ها

تبلیغات و همکاری ها

لی مین هو همانطور که بالاتر نوشتیم در عرصه مدلینگ نیز به شدت فعال بوده است. او در تبلیغات هایی مانند کی‌تی‌اف، تروگن، پیتزا هات (همراه پارک مین یونگ)، ال‌جی تین‌رینگ (همراه کیم بوم و کو هائه سان)، ال‌جی آپتیموس، لوته پای (ویتنام)، هیوندایی ولاستر (چین)، سامسونگ انی‌کال هاپتیک (همراه کیم هیون-جونگ و کیم جون)، سامسونگ انی‌کال مجیک هول (همراه کیم هیون-جونگ و یوئی)، کافی کانتاتا، پپسی ان‌ئی‌اکس، مارکت او، کادیلاک سی‌تی‌اس، دانکن دوناتس، تویوتا کمری (آمریکا) حضور داشته و به همکاری پرداخته است.

دانستنی های جذاب درباره لی مین هو

  • این بازیگر بارها پیشنهادات هالیوودی دریافت کرده اما به دلیل اینکه هنوز خود را آماده نقش‌آفرینی در این سینما نمی‌داند، پیشنهادات را رد می‌کند.
  • لی مین-هو برای ایفای نقش در سریال پادشاه ابدی مطالعات فراوانی کرد و زیر نظر متخصصان خود را از لحاظ فیزیکی آماده کرد.
  • کریستانو رونالدو فوتبالیست مورد علاقه ی اوست.
  • رنگ مورد علاقه: مشکی و سفید
  • غذای مورد علاقه: گوشت
  • او به دبیرستانی کاملا پسرانه می‌رفت و درست در همانجا بود که استعداد بازیگری خود را کشف کرد.
  • برخلاف بیشتر نقش‌هایی که این بازیگر ایفا می‌کند، او شخصیت سرد و مغروری ندارد. اکثر طرفداران و نزدیکان مین هو معتقدند که این هنرمند بسیار خونگرم و خوش مشرب است.
  • درباره فراغت و زمان استراحت گفت: سعی میکنم در اوقات فراغت فقط بخوابم ، وقتی کار نمی کنم به ملاقات دوستانم می روم یا زمانم را با خانواده می گذرانم
  • در 2 سالگی خوردن بستنی با طعم کولا را به غذا ترجیح می داد
  • نوشیدنی مورد علاقه: کافه گلاسه
  • لی مین هو یک سگ به عنوان حیوان خانگی دارد. سگ او که در بین طرفداران شناخته شده است، چوکو نام دارد.
  • این بازیگر در طی مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت، شنا کردن بلد نیست.
  • هنرپیشه‌ مورد علاقه: لئوناردو دیکاپریو
  • خواننده مورد علاقه (کره ای): ایم جه بوم
  • لی مین هو در دانشگاه كونكوك Konkuk University  در رشته ی فیلم سازی تحصیل کرد و فارغ التحصیل شد.
  • از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول را در چهارمین جوایز درام کره ای و همچنین او به عنوان سفیر برند هیوندای ولوستر در چین انتخاب شد.
  • روزنامه خواندن و درس ریاضی را دوست دارد
  • زمان تولد 3/2 کیلوگرم بود
  • همان‌طور که اشاره شد، این بازیگر یکبار نام خود را به لی مین تغییر داد. اما از آنجایی که این کلمه در زبان کره ای به معنی مهاجر است و برای جستجو در اینترنت دشواری ایجاد می‌کرد. باری دیگر به نام اصلی خود بازگشت.

مطلب مشابه: بیوگرافی جیمین خواننده گروه بی تی اس؛ از روابط با مدل های معروف تا ناگفته ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو