بیوگرافی سیلا ترک‌ اوغلو بازیگر و مدل مشهور ترکیه

منبع: تاپ ناز

1

1402/11/13

15:27


سیلا ترک‌اوغلو یکی از ستارگان نوظهور سینمای ترکیه است که با بازی در چندین اثر مهم در ترکیه به شهرت بسیار خوبی رسیده، و بیشتر منتقدان ترکی او را به …

سیلا ترک‌اوغلو یکی از ستارگان نوظهور سینمای ترکیه است که با بازی در چندین اثر مهم در ترکیه به شهرت بسیار خوبی رسیده، و بیشتر منتقدان ترکی او را به عنوان ستاره نوظهور ترکیه معرفی کردند. سیلا علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز بسیار فعال بوده و با برند های مشهوری همکاری کرده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این سلبریتی ترک را با هم بررسی خواهیم کرد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

بیوگرافی سیلا ترک‌اوغلو

تولد

سیلا ترک‌اوغلو در 18 آوریل سال 1999 در شهر زیبای ازمیر ترکیه دیده به جهان گشود.

خانواده

سیلا ترک‌اوغلو در یک خانواده پرجمعیت 8 نفری بزرگ شد. وی 2 خواهر و 3 برادر بزرگتر از خود دارد. به گفته خود سیلا تورک اغلو او دوران کودکی بسیار شیرینی را در ازمیر سپری کرده و عاشق شهر زیبای ازمیر است. او در برنامه زنده عنوان کرد که یکی از بهترین اتفاقات زندگیش زیاد بودن خواهر و برادرانش است.

او در ادامه گفت که از اینکه خانواده‌اش پرجمعیت است همیشه احساس خوشبختی کرده است، چرا که همیشه کسانی را داری که هوایت را دارند.

از تحصیلات تا علاقه به بازیگری

از تحصیلات تا علاقه به بازیگری

سیلا تحصیلات خود را در شهر ازمیر گذراند و بعد ها وارد دبیرستان  Bornova Hatice Güzelcan شد. طبق گفته خانواده وی، سیلا همیشه به بازیگری علاقه داشته و از همان کودکی به فیلم و سریال های زیادی نگاه میکرد.

سیلا زمانی که 19 ساله بود همزمان با تحصیل بخاطر علاقه به بازیگری تصمیم گرفت در تست های بازیگری شرکت کند. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد که همیشه زمانی که قرار بود در تست شرکت کند را از خانواده‌اش مخفی نگه میداشت چرا که میترسید خانواده‌اش  با این موضوع مخالفت کنند.

ورود به عرصه بازیگری

ورود به عرصه بازیگری

سیلا ترک‌اوغلو بعد از فارغ التحصیلی به صورت جدی تمرکزش را روی بازیگری گذاشت. در سال 2019 و بعد از تلاش های بسیار زیاد بالاخره موفق شد نقشی در سریال ترکی « گریه نکن مادر»، «Ağlama Anne» بدست بیاورد. او در این سریال در نقش آلِو ظاهر شد.

این سریال اثری بود که در چندین قسمت طولانی پخش شد و مخاطبان زیادی را پای تلویزیون کشاند. همین موضوع باعث شد تا سیلا تورک اغلو رفته رفته چهره خود را شناخته‌تر کند. او در زمان بازی در این سریال 20 ساله بود. داستان این سریال درباره داملا بچه نامشروع است که خواهرش آلِو را سال‌ها پیش خود نگه می‌دارد و بزرگش میکند و او را مثل بچه خودش میداند.

از طرفی نیز زینب دختر آلو، داملا را مادر خودش میداند و در خانه پدربزرگش مثل اسیر زندگی می‌کند ولی آلو که هیجده سال در زندان بوده و بعد از به دنیا آمدن بچه‌ش سعی داشته وی را بکشد؛ با این عذاب وجدان سالها زندگی کرده و حالا از زندان آزاد شده‌ است و سعی دارد که هر طوری که شده دخترش زینب را به دست بیاورد اما داملا هم با آزاد شدن آلو خطر جدی را احساس کرده و این باعث جدال دو خواهر با احساس مادرانه میشود و از طرف دیگه پدربزرگ زینب (پدر بابای زنیب) از وجود نوه‌اش خبر دار شده و او نیز هر کاری میکند که پسرش از این قضیه خبر دار نشود…

مطلب مشابه: بیوگرافی اوزگه گورل؛ درباره زندگی شخصی بازیگر ترکیه و کارهای هنری او

حضور در سریال سوگند

حضور در سریال سوگند

یکی از اصلی‌ترین دلایل شناخته‌شدن سیلا ترک‌اوغلو؛  بازی در سریال جذاب «سوگند»، «Yemin» برمی‌گردد. البته حضور او در این سریال بی‌حاشیه هم نبوده است. سوگند یکی از سریال‌های محبوب ترکیه‌ای در سطح جهانی و محصول سال 2019 است که در 503 قسمت  و 4 فصل در ژانر درام و عاشقانه تولید شده‌است. اوزگه یائیز و گوکبرک دمیرجی بازیگران اصلی این سریال در نقش‌های ریحان و امیر تارهون هستند.

این سریال در تاریخ 18 فوریه سال 2019 میلادی نمایش خود را آغاز کرده‌است. داستان این سریال درباره ریحان دختری سرسخت، فروتن و متواضع است. مادرش مریم، او را به تنهایی بزرگ کرده‌است.

او همیشه در هنگام مشکل از دوست قدیمی و برادر ناتنی مادرش، آقای حکمت کمک می‌گرفت، مردی که علاقه خاصی به این دختر کوچولوی مؤدب داشت. سال‌ها بعد مادر ریحان؛ مریم از دنیا می‌رود و آقای حکمت برای انجام مراسم تدفین به زادگاهش سفر می‌کند و در آنجا یک بار دیگر تحت تأثیر خوش قلبی و رفتار مهربان ریحان قرار می‌گیرد و اینکه چقدر شجاعانه توانسته با مشکلات و مصائب زندگی و از دست دادن تنها عزیز زندگی اش کنار بیاید. او در ریحان امید و زندگی می‌بیند و از آنجایی که به تازگی متوجه شده که بیماری لاعلاجی دارد فکر می‌کند می‌تواند بار زندگی‌اش را به دوش ریحان بیندازد.

همسر آقای حکمت، زنی حریص و فاسد است که حتی توان مراقبت از دختر ناتوان و معلول آنها را ندارد؛ و پسرش امیر یک شورشی وحشی و بی پروا است که می‌تواند به راحتی ثروت خانواده را به باد بدهد ثروتی که آقای حکمت در تمام دوران زندگی‌اش با تلاش به‌دست آورده و حالا بیزنس موفقی دارد. آقای حکمت ریحان را به استانبول می‌آورد که با پسر فاسدش ازدواج کند که ریحان در ابتدا مخالف این اتفاق است.

حضور در سریال سوگند

نهایتاً اگرچه او کمی مردد شده‌است اما ریحان به او قول می‌دهد که با پسرش امیر ازدواج کند و از خانواده‌اش مراقبت کند فقط به این دلیل که آقای حکمت به مادر او کمک کرده بود. امیر درابتدا نمی‌خواهد با ریحان ازدواج کند چون آزادی‌اش را خیلی دوست دارد اما نهایتاً به خاطر اصرارهای پدرش با ریحان ازدواج می‌کند و قسم می‌خورد که به پدرش درس دیگری بدهد و ثابت کند که او باید تصمیماتش را خودش بگیرد.

امیر رفتارهای نامناسبی با ریحان می‌کند تا او خودش از امیر طلاق بگیرد و بگذارد که امیر هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد و برای همیشه از دست کنترل‌های پدرش آزاد بشود. مادر امیر هم رفتارهای بدی با ریحان دارد اما ریحان فقط دلش را به پدرشوهر و خواهر شوهرش خوش کرده است. مادر امیر هم توطئه دیگری علیه ریحان درسر دارد زیرا…

مطلب مشابه: بیوگرافی بوراک دنیز بازیگر ترک؛ درباره زندگی شخصی و فیلم های او

ترک سریال سوگند و عصبانیت هواداران

ترک سریال سوگند و عصبانیت هواداران

با اینکه سیلا تورک اغلو یکی از ستارگان اصلی سریال سوگند بود؛ اما با این حال این بازیگر در فصل 4  و به صورت کاملا ناگهانی تصمیم گرفت که این سریال را ترک کند. نکته جالب توجه در این است که بعد از پخش فصل 4 مردم پی بردند که خبری از کاراکتر سیلا نیست.

از همین رو شروع به اعتراض در فضاهای مجازی کردند؛ در همین حال سیلا تورک اوغلو در صفحات شخصی خود اعلام کرد که به دلایلی تصمیم گرفته در این سریال حضور نداشته باشد. با این حال بعد از ترک سیلا از این سریال، بینندگان نیز دیگر به تماشای این سریال بلند نپرداختند.

شهرت جهانی در سریال امانت

شهرت جهانی در سریال امانت

بعد از سریال سوگند بود که مسیر موفقیت سیلا تورک اوغلو آغاز شد. او در سال 2020 در سریال امانت عهده‌دار نقش اصلی با نام سونا تارحون شده و توانست به موفقیت‌های مادی زیادی دست یابد. این سریال از سال 2020 پخش شده و حتی دوبله فارسی آن از طریق شبکه جم تی وی نیز پخش شده است.

این سریال از سایت‌های معتبری همچون ای ام بی دی نیز نمرات بسیار خوبی گرفته. آمار و ارقام نشان می‌دهد که این سریال در ترکیه، ایران، آذربایجان، ترکمنستان، سوریه، لبنان و عراق بینندگان بسیاری داشته است.

داستان این سریال درباره سحر دختر جوان و زیبایی است که با پدرش زندگی می‌کند و خواهری به نام کوثر دارد که بعد از ازدواج با خانواده کریملی به دلیل مخالفت پدرش، دیگر با خانواده‌اش ارتباطی ندارد. سحر خواهرش را خیلی دوست دارد و بسیار تلاش می‌کند که پدر خانواده او را ببخشد اما سرسختی پدر پایانی ندارد و مدت‌هاست که سحر از خواهرش بی‌خبر است.

کوثر بر اثر حادثه‌ای فوت می‌کند و پس از این اتفاق زندگی سحر زیر و رو می‌شود. کوثر لحظاتی قبل از مرگش پسرش را به خواهرش می‌سپارد و نمی‌خواد که پسرش در خانواده شوهرش‌ بزرگ شود.

حالا زندگی سحر و یوسف‌، خواهرزاده 5 ساله‌اش دیگر مثل قبل نیست و سحر مسئول محافظت از خواهرزاده می‌شود و سعی می‌کند که سرپرستی خواهرزاده‌اش را از خانواده کریملی بگیرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی بوراک داکاک بازیگر ترک + عکس های نامزد و اطلاعات زندگی شخصی و هنری

شهرت جهانی در سریال امانت

یامان کریملی، مرد جوان و موفقی است که به خانم‌ها به هیچ وجه اعتماد ندارد. او عموی یوسف است و بعد از مرگ برادرش خودش را سرپرست یوسف می‌داند. یامان شخصیتی بی‌رحم و مستبد دارد که تصمیم گرفته به هیچ وجه از برادرزاده‌اش را از دست ندهد و وقتی متوجه می‌شود که سحر یوسف را با خودش برده به شدت خشمگین شده و به دنبال او می‌رود و یوسف را پس می‌گیرد؛ بعد از این اتفاق سحر تصمیم می‌گیرد که با یامان مبارزه کند و از سرپرستی یوسف دست نکشد و …

صحبت های سیلا درباره نقشش در سریال امانت

صحبت های سیلا درباره نقشش در سریال امانت

سیلا ترک‌اوغلو  در مصاحبه‌ای دلیل انتخاب بازی در سریال امانت را چنین عنوان کرد: من این نقش را پذیرفتم، زیرا این نقش دارای ویژگی خاصی بود. سريال به موضوع اصلي اجتماعي ما اشاره مي كند. این موضوعی است که به نظر می رسد نمی توانیم بر آن غلبه کنیم و مدام بر سر آن دعوا می کنیم فقط به این دلیل که به چیزها نگاه اشتباهی داریم.

با بیان این داستان، فکر می‌کنم همه را وادار می‌کند با خودشان مقابله کنند، زندگی کسانی را که با آنها مغرضانه هستند درک کنند و با آنها همدلی کنند. زیرا ما در جامعه ای زندگی می کنیم که دقیقاً نمی داند چگونه با دیگران همدردی کند.

همه بیش از حد مشغول «خود» هستند. این پروژه از این نظر من را بسیار هیجان زده کرد. این سریالی است که نشان می‌دهد همه انسان‌ها با آسیب‌پذیری‌ها، ترس‌ها و ناامیدی‌هایشان در یک مکان هستند. شاید به ما این امکان را بدهد که یاد بگیریم به عدالت بپردازیم، چه کسی می داند!

من قبل از این در Kırmızı Oda شخصیتی شبیه این را بازی کردم. منظورم شخصیتی است که محافظه کار بود. به غیر از این که یادم نمی‌آید چنین چیزی را تماشا کرده باشم، منظورم این است که ما اکنون به عنوان یک جامعه با این وضعیت روبرو هستیم.

ما همدیگر را زیاد به حاشیه برده ایم. با افزایش سن شروع به دیدن آن می کنید. به این دلایل فکر می‌کنم این تقابل نیز نشانه بهبود است.

سریال شربت زغال‌اخته

سریال شربت زغال‌اخته

سیلا ترک‌اوغلو در سال 2022 موفق شد در سریال «شربت زغال‌اخته»، «Kızılcık Şerbeti» به ایفای نقش بپردازد. شربت زغال‌اخته یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام ساخت ترکیه و تولید شرکت گلدفیلم است که اولین قسمت آن در تاریخ 28 اکتبر 2022 به کارگردانی هاکان کیروواچ و نویسندگی ملیس سیولک پخش شد.

باریش کیلیچ، اوریم آلاسیا، سیلا ترک‌اوغلو، سیبل تاشچی‌اوغلو، مژده اوزمان، دوگوکان گونگور و ستار تانریوقن در نقش‌های اصلی ایفای نقش می‌کنند. داستان این سریال درباره دوعا و فاتح است که از خانواده‌هایی با بستر و دیدگاه های کاملاً متفاوت عاشق هم می شوند و باور دارند که به واسطه عشقشان می‌توانند از سختی‌های زندگی عبور کنند.

اما کیویلجیم مادر دوعا که دارای افکاری مدرن است و پس از جدایی از همسرش، هر دو دخترش را به تنهایی بزرگ کرده از موفقیت این وصلت تردید دارد و در این راه برای این عشق اتفاقاتی پیش می‌آید.

مطلب مشابه: بیوگرافی چائلا ایرماک؛ عکس های چائلا ایرماک و همسرش و زندگی شخصی بازیگر ترک

سریال اینترنتی ما فقط دوست هستیم

سریال اینترنتی ما فقط دوست هستیم

یکی از آثار متاخر سیلا تورک اوغلو؛ سریال ما فقط دوست هستیم نام دارد که از طریق پلتفرم‌های مجازی پخش شده است. این سریال تا به کنون با استقبال بسیار خوبی روبرو شده و تمامی آمار نشان از این دارند که این سریال ادامه دار خواهد بود. به طور کلی تعداد قسمت‌های سریال‌های ترکیه‌ای بستگی زیادی به میزان استقبال مخاطبان دارد. اما گویا این سریال در 60 قسمت برنامه ریزی شده است.

هازار ارگوچلو و کوبیلای آکا نقش‌های اصلی «ما فقط دوست هستیم» را به عهده دارند ؛ امره اردوغدو کارگردان و زینپ کوچاک فیلمنامه‌نویس هستند. هازار ارگوچلو و کوبیلای آکا در تلاشند با پیدا کردن همسر مناسب ، صاحب خانه مشترکی‌شان شوند اما مسیر آنها به سوپرایزی دور انتظار ختم خواهد شد…

از دیگر بازیگران این سریال می‌شود به Hazar Ergüçlü، Kubilay Aka، Ezgi Gör، Onur Berk Arslanoglu، Burak Sevinç، Murat Dalkiliç، Gizem Günes، Melis Isiten، Yüsra Geyik، Nazli Bulum،Nergis Kumbasar اشاره کرد.

زندگی شخصی

زندگی شخصی

سیلا ترک‌اوغلو در زندگی شخصی خود بسیار محتاط است چرا که دوست ندارد، زندگی شخصی‌اش تاثیر منفی بر روی حرفه‌اش بگذارد. از این رو به هیچ وجه درباره زدگی شخصی‌اش حرفی نمیزند. با بررسی های زیادی که انجام دادیم متوجه شدیم در سال 2024 با کسی در رابطه است که نه اسمش فاش شده و نه کارش.

با این حال سیلا ترک‌اوغلو درباره عشق میگوید: هیچ منطقی در عشق وجود ندارد، عشق احساسی است که باعث می‌‌شود مردم حتی علیه هم عصیان کنند به همین دلیل است که فکر نمی‌کنم عشق به این تفاوت‌ها گوش کند. گاهی می‌گویند “عشق یک نقص بینایی است و این نقص طول می‌کشد تا وقتی که ازدواج کنی و وقتی ازدواج کردی چشمت باز می‌شود و خوب می‌شوی” ممکن است واقعا این درست باشد.

خیلی وقت است که کسی را در زندگی ام ندارم اما امروز که اینطور به یالین گوش می دهم دلم می خواهد عاشق شوم، این سرنوشت است. از همه مهمتر، من می خواهم فرد مقابلم با تمام صفا و صمیمیت به من نزدیک شود.

مطلب مشابه: عکس و بیوگرافی هالیت ارگنچ (خالد ارگنچ) Halit Ergenç بازیگر ترک

مجری‌گری

مجری‌گری

سیلا تورک اوغلو در سال 2023 اولین تجربه مجری‌گری خود را نیز به دست آورد. او در مسابقات سالانه جوایز پروانه طلایی حضور یافته و موفق شد تا برنامه بسیار جذاب و پُر انرژی را اجرا کند. جوایز پروانه طلایی جوایز سالانه موسیقی و تلویزیون ترکیه است که از سال 1972 برگزار می‌شود و توسط برند پانتین حمایت می‌شود.

دریافت کنندگان توسط خوانندگان روزنامه حریت انتخاب می‌شوند و این رویداد به‌طور زنده از شبکه تلویزیونی کانال د پخش می‌شود. از سال 2017، این مراسم شامل جایزه درخشان‌ترین ستاره آذربایجان، برای تجلیل از بالاترین دستاوردهای آن کشور در صنعت موسیقی و تلویزیون است.

کمک به زلزله زدگان

کمک به زلزله زدگان

سیلا ترک اوغلو که در سریال تلویزیونی «شربت زغال اخته» ایفای نقش کرد، جز  حامیان کنسرت یالین که عصر روز قبل و با هدف کمک به آموزش دختران زلزله زده اجرا شد، بود. او در این باره گفت: ما می خواستیم از آن حمایت کنیم زیرا برنامه‌ای برای زلزله زدگان است. امیدوارم کمک ها ادامه پیدا کنند.

عصر دلپذیری بود، علیرغم سرما، بسیار سرگرم کننده بود. شب هایی مانند این احساس خوبی به شما می دهد.

فعال در عرصه مدلینگ

فعال در عرصه مدلینگ

سیلا تورک اوغلو به دلیل چهره زیبای خود سال‌هاست که در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او در سال 2022 با کمپانی بزرگ هومل همکاری کرده و در یک ویدیو کوتاه تبلیغاتی از این تیم حضور یافت. پوشاک ورزشی هومل شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی دانمارکی است که در سال 1923 توسط خانواده مسر در هامبورگ آلمان تأسیس شده‌است. این شرکت هم‌اکنون برای ورزش‌های فوتبال، فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال، شینتی، راگبی لیگ و فوتبال استرالیایی پوشاک تولید می‌کند. این شرکت برای فوتبال و هندبال کفش ورزشی نیز تولید می‌کند.

نام و نشان شرکت هومل از واژه‌ای آلمانی به‌معنی خرزنبوریان گرفته شده‌است. در حال حاضر اسپانسر لباس تیم ملی فوتبال دانمارک درجام جهانی 2018 و یورو 2020 است.

مطلب مشابه: بیوگرافی چاغاتای اولوسوی بازیگر و مدل جذاب ترکی؛ درباره زندگی شخصی او

توهین هوادارن به سیلا ترک‌اوغلو

توهین هوادارن به سیلا ترک‌اوغلو

سیلا تورک اوغلو بارها مورد حمله کاربران فضای مجازی قرار گرفته و آن‌ها سیلا را بازیگری بد توصیفه کرده‌اند. خود او بارها در این باره گفته است: مردم چیزهای توهین آمیزی برای من نوشتند، فقط از روی یک تریلر قضاوت کردند! چه آسان است که هرکس دیگری را از هم جدا کند! فهمیدم که چقدر نسبت به هم مغرضانه و بی رحم هستیم.

متأسفانه، مردم آنقدر بی‌حس هستند که نمی‌توانند آسیبی را که با کلماتشان وارد می‌کنند متوجه شوند. آیا می توانید تصور کنید که اگر من به این شکل پاسخ دهم چه اتفاقی می افتد؟ برای همه ما کمی عقل سلیم آرزو می کنم.

صحبت‌های اوریم آلاسیا بازیگر معروف ترکی درباره سیلا تورک اوغلو

صحبت‌های اوریم آلاسیا بازیگر معروف ترکی درباره سیلا تورک اوغلو

اوریم آلاسیا  بازیگر مشهور ترکی درباره سیلا گفت: سیلا زنی بسیار جوان و بی آلایش است. او همچنین بازیگر بسیار خوبی است. من فکر می کنم او بهتر خواهد شد زیرا او برای همه چیز باز است. من او را خیلی دوست دارم. او آنقدر خوش اخلاق و بالغ است که نمی توانم در مورد او به اندازه کافی بگویم.

من از کار با او بسیار لذت می برم. اگر اینها صادقانه ترین احساسات من نبود، هیچ کس مرا مجبور نمی کرد این چیزها را بگویم. من در این مواقع به اندازه کیویلجیم سرسخت هستم. سیلا نیز درباره این بازیگر گفت: او یک زن باهوش و قوی با آرزوهاست. او ابتدا از عشق کور شده بود، اما فکر می کنم اکنون هوشیارتر شده است.

فکر می کنم الان بیشتر شاهد مادر شدن او هستیم تا رابطه او. همیشه فکر می‌کنم شخصیت‌هایی که بازی می‌کنیم تصادفی به سراغ ما نمی‌آیند. من احساسات مشابهی بین من و دوگا می بینم. او اجازه نمی‌دهد کسی به او ظلم کند، او می‌داند به جای پذیرش چیزها، آنها را زیر سوال ببرد و من هم همینطور.

من و Evrim Alasya همیشه برای هم احترام قائل بودیم. بنابراین ما یک دوستی تشکیل دادیم که در آن یکدیگر را درک می کنیم. با گذشت زمان حتی بهتر هم شدیم. ما در زندگی روزمره نیز زمان زیادی را با هم می گذرانیم. کل تیم به خوبی با هم کنار می‌آیند، بنابراین زمان ما سر صحنه بسیار سرگرم‌کننده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی افرا ساراچ‌ اوغلو بازیگر و مدل ترکیه ای؛ درباره زندگی شخصی و هنری او

بازیگری از دید سیلا تورک اوغلو

بازیگری از دید سیلا تورک اوغلو

سیلا ترک‌اوغلو درباره بازیگری چنین میگوید: تمرکز اصلی ما بسیار روشن است: انسان. بازیگری مربوط به انسان است. همه شکل و شمایل انسان ها… هدف ما این است که نشان دهیم چه چیزی در پشت حالت مرئی و واقعی مردم نهفته است.

ما خود واقعی آنها را می بینیم، با هر شخصیت در این نمایش ارتباط برقرار می کنیم و با آنها همدلی می کنیم. ما آنها را در تمام ابعاد مختلف آنها دنبال می کنیم. از این گذشته، ما متوجه می شویم که همه ما در یک مکان در زندگی هستیم، با مسائل یکسانی دست و پنجه نرم می کنیم و مهمتر از همه، با نحوه گیرکردن در یک طرز فکر روبرو می شویم. مواجهه با واقعیت بسیار مهم است.

احترام به زندگی شخصی

سیلا ترک‌اوغلو در مصاحبه‌ای عنوان کرد: این ما هستیم که مشکلات را ایجاد می کنیم. اگر از قضاوت کردن دست برداریم و یاد بگیریم به همدیگر احترام بگذاریم، چنین مسائلی نداشتیم.

اگر بتوانیم نقطه مشترکی پیدا کنیم، ممکن است تفاوت ها در یک رابطه خوب باشد. در غیر این صورت ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. در خانواده من همیشه احترام به زندگی شخصی وجود دارد.

من هرگز در موقعیتی نبوده ام که پدر و مادرم بر خلاف میل من عمل کنند یا مرا تحت فشار قرار دهند تا کاری را که نمی خواهم.

از رژیم تا تمرینات ورزشی

سیلا ترک‌اوغلو همانطور که بالاتر نوشتیم ظاهری به شدت جذاب دارد. او 5 فوت قد . 55 کیلوگرم است. او چشم ها و موهای قهوه ای تیره زیبایی دارد. همچنین سایز لباس او 5 و سایز کفش او 8 (US) است.

علاوه بر این، او از یک برنامه تمرینی و رژیمی جامد و یک سبک زندگی متعادل پیروی می کند تا اندازه های بدن خود را حفظ کند. او به شدت به سلامت خود ارزش میدهد و همراه با رژیم غذایی درست تمرین نیز میکند.

جوایز و نامزدی ها

جوایز و نامزدی ها

سیلا ترک‌اوغلو در هفتمین مراسم Altin 61 Odulleri در 4 نوامبر 2021 برنده بهترین بازیگر زن سال شد. به غیر از آن، او هیچ جایزه دیگری دریافت نکرده است. با این حال، بهترین فرم او هنوز توسط مخاطبانش تایید نشده است و او هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن دارد. علاوه بر این، ما معتقدیم که استعداد او در آینده جوایز متعددی را برای او به ارمغان خواهد آورد و او فقط در ابتدای راه است.

بازیگری بی حاشیه

سیلا ترک‌اوغلو همیشه دغدغه زندگی حرفه ای خود را داشته است. با این حال، او با هیچ شایعه یا جنجالی که کار حرفه ای او را مختل کند همراه نشده است. همچنین، او از رسانه ها دوری می کند و از درگیر شدن در رفتارهای مشاجره آمیز یا موقعیت هایی که می تواند به شهرت او آسیب برساند، اجتناب می کند. او همیشه عنوان کرده است که زندگی شخصی و بعد بازیگری اولویت های اصلی او هستند.

بعد از شهرت هیچ تغییری نکردم!

سیلا ترک‌اوغلو در برنامه زنده گفت: من همیشه سعی کرده‌ام فروتن باشم، و همیشه نشان داده‌ام که شهرت هیچ تاثیری بر روی رفتار های من نگذاشته است. میتوانید این موضوع را از خانواده و دوستانم بپرسید. هنوز که هنوز است بهترین دوستان من از محل زندگی و مدرسه‌ام است. من همیشه با هوادارانم صمیمی بوده‌ام میتوانید این موضع را از هوادارانم بپرسید.

بی عدالتی مرا عصبانی میکند!

سیلا ترک‌اوغلو در مصاحبه‌ای عنوان کرد: من در زندگی شخصی‌ام، افراط میکنم، بعضی اتفاقات عصبانیم میکند، با این حال هیچ ترسی از عواقبش ندارم. اما در زندگی هنری‌ام محتاط هستم. مسائلی مانند بی عدالتی مرا بسیار عصبانی میکند، نمی توانم در برابر ظلمی که نه تنها در حق من بلکه در حق اطرافیانم می شود سکوت کنم بنابراین می توان گفت خط قرمز من ناعدالتی است. این را میتوانید از دوستانم بپرسید.

مطلب مشابه: بیوگرافی الچین سانگو بازیگر جذاب ترکیه؛ در مورد زندگی شخصی و علایق او

دانستنی های جالب و جذاب درباره سیلا ترک اوغلو

دانستنی های جالب و جذاب درباره سیلا ترک اوغلو

  • سیلا تورک اوغلو به دلیل علاقه مندی به اشتراک گذاری مطالب مختلف با طرفداران و طرفداران خود در اینستاگرام شناخته شده است. اکانت اینستاگرام او دارای بیش از 2 میلیون دنبال کننده است.
  • در حین گشت و گذار در اینستاگرامش متوجه شدیم که سیلا ترک اوغلو یک دوستدار حیوانات خانگی است و یک سگ خانگی دارد که (توله سگ) اغلب عکس هایش را با او در اینستاگرامش به اشتراک می گذارد.
  • سیلا تورک اوغلو بانویی است با ظاهری زیبا. استایل خیره کننده و لبخند درخشان او برای ربودن قلب بسیاری کافی است. در حالی که ویژگی های متمایز او چشمان سبز فندقی است که همیشه مورد محبت و ستایش طرفدارانش قرار می گرفت.
  • سیلا بازیگر نیز این شانس را پیدا کرد که در کمپین های عکس حضور پیدا کند. او همچنین عکس های زیادی برای برندها و طراحان مد مختلف انجام داد. ظاهر خیره کننده او هر زمان که عکس هایش را در شبکه های اجتماعی با آنها به اشتراک می گذارد، طرفدارانش را به وجد می آورد.
  • سیلا تورک اوغلو به خاطر ماهیت مهربان و دوست داشتنی اش شناخته شده است زیرا پیوندهای قوی با همبازی هایش دارد. او همچنین عکس‌های خود را به همراه همبازی‌هایش در اینستاگرامش منتشر می‌کند که طرفداران و فالوورهایش بسیار از این کار او تعریف می‌کنند.
  • به مطالعه، عکاسی و سفر علاقه مند است و مقصد مورد علاقه اش پاریس و تورنتو است
  • عاشق پیتزا و برگر بوده و به رنگ های سفید و خاکستری علاقه دارد و برآورد می شود ارزش خالص دارایی او بالای ۱ میلیون دلار است.
  • فردی صادق، رک، لجباز، شاد و آزاد بوده و حیوانات را بسیار دوست دارد
  • معمولا اوقات فراغت خود را با مسافرت با دوستانش و تماشای فیلم های قدیمی ترکی میگذراند
  • ثروت سیلا تا سال 2024 معادل بر 1 میلیون دلار برآورد شده است. به همین ترتیب منبع درآمد او عمدتاً حرفه بازیگری است. با این حال، دستمزد هفتگی و ماهانه او مشخص نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو