بیوگرافی زندیا بازیگر آمریکایی؛ از رابطه با تام هالند تا ناگفته ها

منبع: تاپ ناز

1

1402/11/9

11:25


زندیا یکی از بازیگران نوظهور سینمای هالیوود است که با بازی در فیلم و سریال‌ها، و همکاری با بازیگران و کارگردانان معروف به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله …

زندیا یکی از بازیگران نوظهور سینمای هالیوود است که با بازی در فیلم و سریال‌ها، و همکاری با بازیگران و کارگردانان معروف به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی وی از رابطه با تام هالند تا دیگر حقایق زندگی وی را با هم بررسی خواهیم کرد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

زندیا

تولد

زندایا مری استورمر کلمن در 1 سپتامبر سال 1996 در اوکلند، کالیفرنیا، ایالات متحده دیده به جهان گشود.

خانواده و اصالت

خانواده و اصالت

زندیا در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شد. پدرش کازمبه آجامو کلمن آفریقایی-آمریکایی است و ریشه در آرکانزاس دارد. مادرش کلر استورمر  تبار آلمانی و اسکاتلندی دارد. پدر و مادر زندیا هر دو معلم بودند. زندایا، که نامش از نام زبان شونا (به معنای «شکرگذاری‌کردن گرفته شده‌است. زندیا  5 خواهر و 1 برادر دارد.

حضور در تئاتر از کودکی

زندیا تحصیلات خود را در مدرسه فروتویل «Fruitvale»، جایی که مادرش در آنجا تدریس میکرد ادامه داد. زندیا زمانی که 6 ساله بود با 2 دوست خود نمایشی را با نام «Black History Month»، «ماه تاریخ سیاه» را در مدرسه اجرا کردند.

او مدتی بعد با نمایش های خوبش توانست به تئاتر «شکسپیر کالیفرنیا»، «California Shakespeare» راه یابد. او در این تئاتر چندین بار روی صحنه رفت، جایی که مادرش در اداره امور مربوط به تماشاگران و جایگاه کار می‌کرد.

زندیا  در کنار حضور در صحنه تئاتر به مادرش کمک میکرد، او بلیت ها را جمع‌آوری میکرد و میفروخت. از این رو او با الهام گرفتن از تئاتر شیفته بازیگری شده بود.

مطلب مشابه: بیوگرافی سیدنی سوئینی؛ از رابطه با افراد مشهور تا انتشار عکس های خصوصی

ورود به رقص

ورود به رقص

زندیا در 8 سالگی به یک گروه رقص هیپ هاپ به نام فیوچر شاک اوکلند پیوست و به مدت 3 سال در آن عضو بود. او همچنین 2 سال را با آکادمی هنر هاوایی رقص هولا گذراند.

تحصیلات

زندیا در مدرسه هنرهای اوکلند «Oakland School for the Arts»  تحصیل کرد و در حالی که هنوز دانشجو بود، برای بازی در چندین نقش در تئاترهای منطقه انتخاب شد. او بعد از حضور درخشان در تئاتر موفق شد در چندین صحنه به روی نمایش برود. او در برنامه هنرستان کل‌شیکس و در تئاتر کنسرواتوار آمریکایی تحصیل کرد.

آثار روی صحنه او شامل اجرا در چندین نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر است. او نقش آن نویل را در ریچارد سوم و سلیا را در هر طور شما دوست دارید ایفا کرد و در تولید شب دوازدهم شرکت کرد.

زمانی که زندایا در کلاس هفتم بود، خانواده‌اش به لس آنجلس نقل مکان کردند. او در سال 2015، در حالی که حرفهٔ بازیگری را دنبال می‌کرد، از دبیرستان اوک پارک فارغ‌التحصیل شد.

از مدلینگ تا همکاری با سلنا گومز

از مدلینگ تا همکاری با سلنا گومز

زندیا همانطور که نوشتیم در کنار بازیگری در چندین عرصه دیگر مشغول به فعالیت بود. یکی از این فعالیت ها، مدلینگ بود. او در سال 2008 به عنوان مدل کودک مشغول به کار شد. او اولین همکاری های خود را با برند های معروفی همچون «Macy’s» ، «Mervyns» و «Old Navy» گذراند.

وی بعد ها در یک آگهی تلویزیونی حضور یافته و اسباب بازی iCarly را تبلیغ کرد. او بعد ها در سال 2009 موفق شد تا به همراه سلنا گومز خواننده و بازیگر مشهور در تبلیغ برند Sears حضور یافته و به عنوان رقاص به فعالیت بپردازد. زندیا بعد از این در موزیک ویدیو  Kidz Bop به اجرا پرداخت.

مطلب مشابه: بیوگرافی کریس همسورث بازیگر؛ از زندگی شخصی تا ناگفته های زندگی

ورود به عرصه بازیگری

ورود به عرصه بازیگری

زندیا بعد از نمایش های متعدد در تئاتر، بالاخره در سال 2009 زمانی که 13 ساله بود در تست سریال « تکانش بده»، «Shake It Up» شرکت کرد. او در تست خود آهنگ مشهور « Leave Me Alone» از مایکل جکسون را اجرا کرد. او بعد از مدتی در آخر برای ایفای نقش Rocky Blue انتخاب شد.

این سریال در 7 نوامبر 2010 به نمایش در آمد و 6.2 میلیون بیننده آن را تماشا کردند و به دومین سریال برتر در تاریخ 27 ساله کانال دیزنی تبدیل شد. وی بعد ها در چندین سریال، نقش کوتاهی ایفا کرد.

بازی در کمدی مدرسه نوابغ

بازی در کمدی مدرسه نوابغ

زندیا  بعد از حضور در چندین سریال، در سال 2012 موفق شد در سریال «مدرسه نوابغ»، «A.N.T. Farm» در نقش سکویا جونز به ایفای نقش پرداخت. مدرسه نوابغ یک کمدی موقعیت آمریکایی ساخته دان سینگر است که از تاریخ6 مه 2011 تا 21 مارس 2014 از کانال دیزنی پخش میشد. پخش این سریال از 6 مه 2011 به صورت آزمایشی بود و از 17 ژوئن 2011 پخش آن به صورت رسمی آغاز شد.

این سریال در سان فرانسیسکو فیلمبرداری شده و چین آن مک‌کلین٬سیرا مک‌کورمک و جک شرت از ستارگان این فیلم اند که در داستان٬دانش آموزان مدرسه نابغه‌ها به نام “Advanced Natural Talent” یا “A.N.T.” هستند.  این سریال درباره داستان این کمدی موقعیت درباره دبیرستانی است که بچه‌هایی با استعدادهای گوناگونی را ثبت نام می‌کند و درباره اتفاقاتی که برای بعضی دانش آموزان میفتدصحبت می‌کند.

این سریال در 3 فصل تولید شده‌است که بعضی بازیگران فقط در سری اول یا دوم یا فقط اول هستند.

مطلب مشابه: بیوگرافی امبر هرد؛ از ازدواج با جانی دپ تا حواشی

حضور در برنامه مشهور رقص با ستارگان

حضور در برنامه مشهور رقص با ستارگان

زندیا  در سال 2013 به برنامه مشهور «رقص با ستارگان» دعوت شد. رقص با ستارگان یکی از برنامه‌های تلویزیونی آمریکا است که در آمریکا از کانال ای‌بی‌سی و در کانادا از کانال CTV پخش می‌شود. مجری این برنامه تام برجرون می‌باشد و کمک مجری این برنامه در طول فصل‌های مختلف شو متفاوت بوده‌است.

در حال حاضر کمک مجری بروک برک می‌باشد. در این برنامه افراد مشهور در زمینه‌های متفاوت، از جمله، ورزش، مد، سینما و… با رقصنده‌های حرفه‌ای در طول هفته برای اجرای برنامه‌شان تمرین می‌کنند؛ و این برنامه دوشب هر دوشنبه و سه شنبه شب به‌طور مستقیم اجرا می‌شود.

شرکت کنندگان دوشنبه شب در مقابل سه قاضی رقص خود را اجرا می‌کنند. قاضی‌ها ی برنامه امتیازی به آنها می‌دهند ولی حذف آنها توسط رأی مردم صورت می‌گیرد. زندیا در فصل 16 این برنامه شرکت کرده و نایب قهرمان شد.

آغاز شهرت با فیلم مرد عنکبوتی

آغاز شهرت با فیلم مرد عنکبوتی

آغاز شهرت زندیا در سینمای هالیوود از فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، «Spider-Man: Homecoming» آغاز شد. زندیا در این فیلم در نقش میشل جونز دوست دختر پیتر پارکر ظاهر شد. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2017 است که بر اساس کاراکتر مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شد.

ساخت این فیلم به‌طور مشترک با کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز بوده و از طریق گروه سینمایی سونی پیکچرز عرضه شده‌است. این دومین بازراه‌اندازی از فیلم‌های مرد عنکبوتی است و شانزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. این فیلم را جان واتس کارگردانی کرده و نگارش فیلم‌نامه آن بر عهده تیم نویسندگی جاناتان گلداستاین، جان فرانسیس دالی و جان واتس و کریستوفر فورد و اریک سامرز بوده‌است.

تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی و مایکل کیتون، جان فاورو، گوئینت پالترو، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هری‌یر، تونی ریوولوری، بوکیم وودبین، تاین دالی، مریسا تومی و رابرت داونی جونیور بازیگران فیلم هستند. در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، پیتر پارکر سعی دارد زندگی خود در دوران دبیرستان را با مرد عنکبوتی بودن و در حالی که با کرکس (کیتون) مواجه می‌شود، متعادل کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی الیزابت اولسن بازیگر جذاب هالیوود؛ از بازیگری تا روابط عاشقانه

آغاز شهرت با فیلم مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه اولین بار در 28 ژوئن 2017 در هالیوود به نمایش درآمد و در 7 ژوئیه به‌عنوان بخشی از فاز سوم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده اکران شد. این فیلم بیش از 880 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و به دومین فیلم موفق مرد عنکبوتی و ششمین فیلم پرفروش 2017 تبدیل شد.

این فیلم در زمینه رنگ‌مایه روشن و تمرکز بر زندگی دبیرستانی پارکر و نقش‌آفرینی‌ها به ویژه هالند و کیتون تحسین شد. زندیا در این فیلم به شدت درخشان ظاهر شده و اسم و رسمی برای خود بدست آورد.

مرد عنکبوتی: دور از خانه

مرد عنکبوتی: دور از خانه

زندیا  بعد از همکاری موفقی که در سری اول فیلم مرد عنکبوتی بدست آورد با دعوت جان واتس کارگردان مشهور در سری بعد فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه»، « Spider-Man: Far From Home» به ایفای نقش پرداخت. مرد عنکبوتی: دور از خانه فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایه شخصیت مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال 2019 منتشر شد.

این فیلم با مشارکت کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز تولید شده و به‌وسیله گروه سینمایی سونی پیکچرز عرضه شده‌است. این فیلم دنباله‌ای بر مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017) محسوب می‌شود و بیست و سومین فیلم از دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. کارگردانی این فیلم بر عهده جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشته کریس مک‌کنا و اریک سامرز است و در آن تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی در کنار ساموئل ال. جکسون، زندیا، کوبی اسمالدرز، جان فاورو، جی. بی اسموو، جیکوب باتالون، مارتین استار، مریسا تومی و جیک جیلنهال ایفای نقش می‌کند.

در این فیلم، نیک فیوری پارکر و میستریو را به خدمت می‌گیرد تا در حین اردوی مدرسه در اروپا با عنصری بنیادین مقابله کنند. مرد عنکبوتی: دور از خانه نخستین بار در 26 ژوئن 2019 در تئاتر چینی تی‌سی‌ال به نمایش درآمد و به‌عنوان آخرین فیلم از فاز سوم دنیای سینمایی مارول در 2 ژوئیه به‌صورت سینمایی در ایالات متحده منتشر شد.

مرد عنکبوتی: دور از خانه

شوخ‌طبعی و جلوه‌های بصری این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. فروش جهانی این فیلم بالغ بر بیش از 1.3 میلیارد بود و به نخستین فیلم مرد عنکبوتی بدل شد که از مرز 1 میلیارد دلار فروش عبور کرده‌است. مرد عنکبوتی: دور از خانه پرفروش‌ترین فیلم سونی پیکچرز تاکنون، چهارمین فیلم پرفروش سال 2019 و بیست و چهارمین فیلم پرفروش تمام دوران است.

شهرت جهانی

شهرت جهانی

زندیا  شهرت جهانی خود را مدیون سریال «سرخوشی»، «Euphoria» است. سرخوشی مجموعه تلویزیونی درام نوجوانانه آمریکایی است که به‌دست سام لوینسون برای شبکه اچ‌بی‌او نوشته و ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایه مینی‌سریال تلویزیونی اسرائیلی به همین نام ساخته شده‌است.

این سریال درباره گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی است و به تجربیاتشان از هویت، آسیب، مواد مخدر، دوستی، عشق و رابطه جنسی می‌پردازد. زندایا نقش اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند و مود آپاتو، انگوس کلود، اریک دین، الکسا دمی، جیکوب الوردی، باربی فریرا، نیکا کینگ، استورم رید، هانتر شیفر، آلجی اسمیت، سیدنی سوئینی، کولمن دومینگو، جیوون والتون، آستین آبرامز و دومینیک فیک از گروه بازیگران هستند.

سرخوشی پس از بازی تاج‌وتخت، آخرین بازمانده از ما و خاندان اژدها چهارمین سریال پربیننده در اچ‌بی‌او است. این سریال در 16 ژوئن 2019 پخش شد و در ژوئیه 2019 برای فصل دوم تمدید شد. دو قسمت ویژه یک ساعته در دسامبر 2020 و ژانویه 2021 پخش شد. فصل دوم این مجموعه در 9 ژانویه 2022 به نمایش درآمد. سرخوشی از زمان پخش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و در زمینه فیلم‌برداری، داستان، موسیقی و عملکرد بازیگران ستایش شده‌است.

زندایا برای نقش‌آفرینی خود برنده 2 جایزه امی ساعات پربیننده شد. زندیا در این سریال نقش اصلی؛ همچنین تهیه‌کننده اجرایی (فصل 2) این سریال بود. زندیا با بازی در این سریال به شهرتی جهانی رسید.

مطلب مشابه: بیوگرافی تام هاردی + عکس های تام هاردی و همسرش شارلوت رایلی

فیلم تحسین شده مالکوم و ماری

فیلم تحسین شده مالکوم و ماری

زندیا بعد از شهرت جهانی‌ای که در سریال سرخوشی بدست آورد با پیشنهاد بازی در فیلم «مالکوم و ماری»، «Malcolm & Marie» روبه‌رو شد. او با قبول پیشنهاد بازی در این فیلم با جان دیوید واشینگتن، پسر بازیگر مشهور دیزین واشینگتن همبازی شد. 

مالکوم و ماری  یک فیلم سیاه‌وسفید آمریکایی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سام لوینسون محصول سال 2021 با بازی زندیا و جان دیوید واشنگتن به عنوان شخصیت‌های اصلی است. عملکرد زندیا در این فیلم مثبت ارزیابی شد و توسط USA Today لقب بازیگری درخشان و آتش مطلق را دریافت نمود.

همبازی شدن با ستارگان هالیوود

حضور در فیلم تلماسه و همبازی شدن با ستارگان هالیوود

زندیا  در سال 2021 با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز روبه‌رو شد. و آن هم بازی در فیلم پرستاره «تلماسه»، «Dune» بود. تلماسه یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی حماسی به کارگردانی دنی ویلنوو است که در سال 2021 منتشر شد. ویلنوو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت به نگارش درآورده است.

بعد از فیلم تلماسه (1984) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن، شارون دانکن-بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم ستارگان فیلم هستند.

داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تلماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین نژاد مختلف می‌شود. تلماسه اولین بار در 3 سپتامبر 2021 در هفتاد و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد.

برادران وارنر پیکچرز این فیلم را به صورت سینمایی در 15 سپتامبر 2021 در جهان عرضه کرد و سپس در 22 اکتبر در ایالات متحده همزمان از طریق سینما و اچ‌بی‌او مکس منتشر شد. این فیلم برای جلوه‌های بصری، محدوده سینمایی و کارگردانی دنی ویلنوو مورد تحسین قرار گرفت و بیش از 400 میلیون دلار در برابر بودجه 165 میلیون دلاری‌اش فروش داشته‌است.

سازمان‌هایی مانند هیئت ملی بازبینی فیلم و انستیتوی فیلم آمریکا تلماسه را یکی از 10 فیلم برتر سال 2021 معرفی کردند و در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت 10 جایزه شد که توانست 6 جایزه از جمله بهترین موسیقی و فیلم‌برداری را کسب کند. دنباله‌ای از فیلم با عنوان تلماسه: بخش دو برای انتشار سینمایی در 17 نوامبر 2023 برنامه‌ریزی شده‌است.

پرفروش‌ترین فیلم زندیا

پرفروش‌ترین فیلم زندیا

پرفروش‌ترین فیلم زندیا «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، «Spider-Man: No Way Home» است. مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایه کاراکتر مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده و در سال 2021 منتشر شد. تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهده کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز بوده و به وسیله سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده‌است.

این فیلم دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) است و از این لحاظ، بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. کارگردانی راهی به خانه نیست بر عهده جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشته کریس مک‌کنا و اریک سامرز است و در آن تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، ویلم دفو، آلفرد مولینا، بندیکت وانگ، تونی ریوولوری، مریسا تومی، اندرو گارفیلد، و توبی مگوایر ایفای نقش می‌کنند.

مراسم افتتاحیه مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در 13 دسامبر 2021 در تئاتر فاکس ویلیج لس آنجلس برگزار شد و در 17 دسامبر 2021 به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد و در زمینه داستان، کارگردانی، سکانس‌های اکشن و نقش‌آفرینی و شیمی بین بازیگران مورد ستایش قرار گرفت.

پرفروش‌ترین فیلم زندیا

این فیلم بیش از 1.8میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و به پرفروش‌ترین فیلم 2021 و پرفروش‌ترین فیلم سونی پیکچرز تبدیل شد. راهی به خانه نیست چندین رکورد گیشه از جمله رکوردهایی بین فیلم‌های اکران‌شده در طول همه‌گیری کویید-19 را به نام خود ثبت کرد. این فیلم جوایز و نامزدی‌های مختلفی را کسب کرد و همچنین در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه‌های تصویری بود.

زندگی شخصی

زندیا در زندگی شخصی خود به شدت محتاط است و معمولا درباره زندگی شخصیش صحبتی نمیکند. یا این حال او با چندین نفر از افراد مشهور وارد رابطه شده است که تمامی این روابط را با هم بررسی خواهیم کرد.

رابطه با تره‌ور جکسون بازیگر آمریکایی

رابطه با تره‌ور جکسون بازیگر آمریکایی

زندیا  در سال 2013 زمانی که ددر موزیک ویدیو Like We Grown حضور داشت با تره‌ور جکسون بازیگر آمریکایی آشنا شد. این دو طبق گفته رسانه ها عشق افلاطونی داشتند، اما در تولد 18 سالگی تروور، بعد از حاشیه های زیاد، زندیا عنوان کرد که هیچ رابطه‌ای با تروور ندارد و آنها فقط دوست هستند. 

زندیا در این رویداد به HipHollywood گفت: «این [شایعات] وجود خواهد داشت. “اما او بهترین دوست من در تمام دنیاست. من او را تا حد مرگ دوست دارم… فقط همین است. ترور همچنین به شایعات قرار ملاقات پرداخت و به اشتراک گذاشت: “هر بار که آن را می شنویم می خندیم. من می توانم بفهمم که چرا مردم چنین فکر می کنند زیرا ما واقعاً به هم نزدیک هستیم. اما نه، او فقط دوست من است.

مطلب مشابه: بیوگرافی ال فانینگ بازیگر زیبا؛ از شروع تا مشهور شدن و حقایق جالب درباره او

رابطه با بازیکن فوتبال آمریکایی

رابطه با اودل بکهام جونیور بازیکن فوتبال آمریکایی

زندیا در سال 2016 در یک مهمانی خصوصی با  اودل بکهام جونیور بازیکن فوتبال آمریکایی دیده شد. وقتی این دو از مهمانی خارج شدند، دست در دست یکدیگر بودند. وقتی خبرنگاران پرسیدند که آیا با هم قرار می گذارند، پدر زندیا به سرعت وارد شد و گفت: اونها فقط دوست هستند.

رابطه با تام هالند بازیگر مشهور آمریکایی

رابطه با تام هالند بازیگر مشهور آمریکایی

زندیا  در سال 2017 با  تام هالند بازیگر مشهور آمریکایی در فیلم مرد عنکبوتی آشنا شد. این دو در ادامه فیلم های مرد عنکبوتی با هم بودند. در سری فیلم های مرد عنکبوتی این دو در نقش دوست پسر، دوست دختر ظاهر شدند.

رابطه‌ای که در فیلم ها داشتند، به زندگی واقعیشان تاثیر گذاشته و این دو عاشق یکدیگر شدند. این زوج مشهور از سال 2021 با هم هستند. تام هالند درباره چگونگی آشنایشان در مصاحبه‌ای گفت: “من در خانه او«زندیا» بودم و در خانه‌اش شکسته شده بود.

من گفتم: «من آن در را برایت درست می‌کنم.» و حالا ما عاشق شده‌ایم.» این مکاشفه شیرین زمانی رخ داد که تام توضیح داد که چگونه مهارت‌های نجاری را به دست آورده است که در نهایت منجر به یکی از حماسی‌ترین عاشقانه‌های هالیوود می‌شود. او گفت: «نجاری چیزی است که من واقعاً از آن لذت می‌برم.

من میز آشپزخانه مادرم را درست کردم، دفتر کار مادرم را درست کردم. تمام کمدهای اتاق خوابم را ساختم. من با پدربزرگم یک خانه پرنده کوچک ساختم.»

خوانندگی

خوانندگی

زندیا  همانطور که بالاتر نوشتیم به غیر از بازیگری، در چندین عرصه دیگر به فعالیت پرداخته است. زندیا در سال 2011 تک‌آهنگ‌های «سُوَگ خود را ابراز کن» و «منو ببین» را منتشر کرد که مورد دوم با همکاری بلا تورن بوده‌است. او در سال 2012 با هالیوود رکوردز قرارداد امضا کرد و متعاقباً نخستین تک‌آهنگ خود را با نام «بازپخش» منتشر کرد که به رتبه 40 برتر جدول بیلبورد هات 100 ایالات متحده رسید.

او نخستین آلبوم استودیویی خود را در سال 2013 منتشر کرد که با موفقیت و تحسین منتقدان مواجه شد. بزرگترین موفقیت تجاری او به عنوان یک موسیقی‌دان برای ترانهٔ «از نو نوشتن ستاره‌ها» با همکاری زک افران از موسیقی متن فیلم بزرگ‌ترین شومن در سال 2018 به دست آمد. این تک‌آهنگ در بین 20 چارت برتر چندین جدول موسیقی قرار گرفت و گواهینامه‌های فروش چندپلاتینی را در سطح جهانی دریافت کرد.

نویسندگی

نویسندگی

زندیا در کنار تمام استعداد هایی که دارد، در سال 2013 زمانی که 13 ساله بود کتابی با عنوان « Between U and Me: How to Rock Your Tween Years with» نوشت. این کتاب درباره دیدگاه های وی در مورد مد، دوستی، اعتماد به نفس و دنیال کردن رویاهای شخصی است.

خوش پوش‌ترین زن سال 2019

زندیا  در سال 2018 به عنوان یکی از زنان خوش پوش در وب سایت Net-a-Porter معرفی شد. او به خوبی می‌داند کجا چه لباسی را باید بر تن کند که در مرکز توجه حضار باشد و همواره انتخاب‌های جسورانه‌ای دارد. بی‌دلیل نیست که زندیا در سال 2019 یکی از تاثیر‌گذاران در حوزه‌ی مد شده است.

در اکتبر 2020 هم وی به دلیل تلاش هایش در ارتقا تنوع در صنعت فشن و فیلم برنده جایزه Visionary در جشنواره CNMI Green Carpet Fashion Awards را گرفت.

کار های بشردوستانه

کار های بشردوستانه

زندیا  فردی به شدت نیکوکار است. او  فعالانه در کارهای خیریه شرکت می کند و آگاهی را برای اهداف مهم افزایش می دهد. زندایا به سازمان هایی که دسترسی به آموزش را برای کودکان بی بضاعت ترویج می کنند کمک مالی کرده است. زندیا  از سال 2014 فعالیت های گسترده ای برای ضبط آهنگ و اختصاص کل درآمد آن به خیریه ها کرد.

او همچنین کمک های مالی زیادی برای حمایت از کودکان گرسنه هاییتی ، تانزانیا و فیلیپین داشت و سال 2014 سخنگوی کارزار رفتار یونیسف شد. جمع آوری کمک برای توانمندسازی زنان ، آگاهی بخشی درباره ایدز و حمایت از کودکان مبتلا به بیماری های قلبی از دیگر اقدامات اجتماعی زندیا است.

دانستنی های جذاب درباره زندیا

  • موفقیت Zendaya به عنوان یادآوری اهمیت نمایندگی در صنعت سرگرمی است.
  • او از نوشتن و بیان افکار خود از طریق کلمات لذت می برد.
  • زندیا کلمن خانه ای در لس آنجلس دارد و در آنجا زندگی میکند.
  • او علاوه بر  آواز، رقص و بازیگری به طراحی لباس، معلمی و بسکتبال نیز علاقه دارد
  • اگر بازیگر نمی‌شد مانند والدین خود، معلمی را دنبال می‌کرد و یا بازیکن بسکتبال می‌شد
  • خواننده زن مورد علاقه زندیا کلمن، بیانسه است.
  • مهارت های زبانی زندایا به جذابیت بین المللی او می افزاید.
  • خط مد گزینه های لباس شیک و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.
  • استعداد او توسط سازمان های معتبری مانند NAACP Image Awards و Teen Choice Awards شناخته شده است.
  • زندیا از پلتفرم خود برای دفاع از اهداف مهمی مانند زندگی سیاه پوستان مهم است و حقوق LGBTQ+ استفاده کرده است.
  • همکاری زندایا با برند زیبایی لوکس تأثیر و تأثیر او را به نمایش می گذارد.
  • او فرش‌های قرمز متعددی را با لباس‌های خیره‌کننده و منحصربه‌فرد به ارمغان آورده است و مورد تحسین صنعت مد قرار گرفته است.
  • زندیا علیه شرمساری بدن صحبت کرده و خودپذیری را تشویق می کند.
  • بازی قابل توجه او او را به جوان ترین بازیگر زن تبدیل کرد که تا به حال در این بخش برنده شده است.
  • در طول اجرای کواچلا خواننده بریتانیایی لابرینت در سال 2023، زندایا روی صحنه رفت تا دو آهنگ از موسیقی متن Euphoria را اجرا کند.
  • پروژه های دیگری که زندایا به عنوان تهیه کننده در آنها کار کرده است عبارتند از Challengers و Malcolm and Marie.
  • در 24 سالگی، او جوانترین برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام برای نقش اصلی خود در Euphoria شد.
  • در سال 2017، زندایا در نقش Rue Bennet در سریال درام HBO Euphoria انتخاب شد.
  • زندیا یک پاترهد واقعی است و روزی یک بار فیلم هری پاتر را تماشا می کند تا استراحت کند.
  • در سال 2016، او خط مد خود به نام دایا را منتشر کرد که در سال 2019 با تامی هیلفیگر همکاری کرد.
  • زندیا در سال 2016 هنگام فیلمبرداری مرد عنکبوتی با دوست پسر فعلی خود، تام هالند، آشنا شد. اگرچه شایعات در مورد این زوج در سال 2017 شروع شد، آنها فقط در سال 2021 این رابطه را تایید کردند.
  • او اولین نقش غیر دیزنی خود را در یک حضور مهمان در Black-ish در سال 2015 دریافت کرد.
  • در سال 2016، زندایا در فهرست فوربس 30 زیر 30 سال قرار گرفت. این مقاله به شکوفایی حرفه بازیگری، سبک و موسیقی او اشاره کرد.
  • در 17 سالگی، زندایا درخواست کرد که در KC Undercover تهیه کننده باشد و آن را دریافت کرد. گرفتن این موقعیت به او صدایی در جهت نمایش داد.
  • زندیا علاقه زیادی به خوردن صبحانه زودهنگام ندارد. به طور معمول، او اولین وعده غذایی خود را تا حدود ساعت 10 صبح به تاخیر می انداخت.
  • این بازیگر عاشق بستنی است و می تواند بدون اینکه دندان هایش آسیبی ببیند آن را گاز بزند.
  • اگرچه زندایا در بیشتر عمر خود از رژیم غذایی گیاهی استفاده کرده است، اما زندایا طرفدار سبزیجات نیست.
  • اعتماد به نفس، استعداد و فعالیت زندایا به دختران جوان الهام می‌بخشد تا خود را باور کنند.
  • زندیا اغلب قدردانی و محبت خود را نسبت به پدر و مادر و خواهر و برادرش ابراز می کند.
  • او در حال حضور در بازی های NBA و حمایت از تیم های مورد علاقه اش دیده شده است.
  • انتخاب های سبک زندایا به طرفداران او انگیزه می دهد تا فردیت خود را از طریق مد بیان کنند.
  • زندیا با هنرمندانی مانند کریس براون، زک افرون و برونو مارس کار کرده است.
  • میراث متنوع او به ویژگی های منحصر به فرد و زیبای او می افزاید.
  • او اغلب در رسانه های اجتماعی با هوادارانش در ارتباط است و از حمایت آنها قدردانی می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو