بیوگرافی ژاکلین فرناندز بازیگر زیبا؛ از تولد و مهاجرت تا معروف شدن و فیلم های او

منبع: تاپ ناز

1

1402/11/14

12:16


ژاکلین فرناندز یکی از مشهورترین افراد هندوستان است که در عرصه‌های مختلفی همچون بازیگری و مدلینگ مشغول به فعالیت بوده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی …

ژاکلین فرناندز یکی از مشهورترین افراد هندوستان است که در عرصه‌های مختلفی همچون بازیگری و مدلینگ مشغول به فعالیت بوده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این سلبریتی جذاب را زیر ذره‌بین خواهیم برد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

بیوگرافی ژاکلین فرناندز بازیگر زیبا؛ از تولد و مهاجرت تا معروف شدن و فیلم های او

تولد

ژاکلین فرناندز در 11 اوت سال 1985 در منامه، بحرین دیده به جهان گشود.

خانواده و اصالت

خانواده و اصالت

ژاکلین فرناندز در یک خانواده 5 نفری بزرگ شد. پدرش الراوی فرناندز اصالتا سریلانکایی  یک تاجر مشهور و ثروتمند بوده و مادرش کیم کانادایی،  مالزیایی مهمان دار هواپیما بوده است. وی 1 خواهر و 2 برادر بزرگتر از خود دارد. پدربزرگ او شهروند کانادا بوده و با یک زن سریلانکایی ازدواج کرده و سپس به همراه همسرش برای زندگی به سریلانکا رفتند.

در طول جنگ داخلی سریلانکا پدر ژاکلین از سریلانکا به بحرین کوچ کرده و در آن سفر هوایی با مادرش آشنا شده و ازدواج کردند. . البته ژاکلین سال‌هاست که در کشور هندوستان زندگی می‌کند و در مصاحبه‌ها خود را یک هندی معرفی کرده است.

از تحصیلات تا مهاجرت به استرالیا

پدر ژاکلین همانطور که بالاتر نوشتم در کشور سریلانکا یک تاجر معروف است و از همین رو ژاکلین در ناز و نعمت بزرگ شد. زمانی که ژاکلین نوجوان بود به کشور استرالیا مهاجرت کرده و در آنجا به تحصیل مشغول شد.

او در استرلیا  در رشته بازیگری مشغول به تحصیل شد  و تصمیم گرفت که در آینده یک بازیگر معروف شود. او بعد از پایان تحصیلات خود به کشور سریلانکا بازگشته و با کمک پدر یک شغل در شبکه خبری پیدا کرد.

شرکت در مسابقه بانوی شایسته تا مدلینگ

شرکت در مسابقه بانوی شایسته تا مدلینگ

ژاکلین فرناندز همانطور که بالاتر نوشتیم چهره‌ای به شدت جذاب دارد، از این رو زمانی که 21 ساله بود، به پیشنهاد یکی از همکاران پدرش در مسابقات بانوی شایسته سال شرکت کرده و بعد از مدتی توانست به مقام اول دست یابد. او با بدست آوردن این مقام توانست در مسابقات جهانی که در لس انجلس آمریکا برگزار میشد شرکت کند.

او هر روز در زمینه مدلینگ معروف‌تر میشد تا اینکه با پیشنهاداتی از سوی صنعت مدلینگ روبه‌رو شده و در نهایت با چندین کمپانی بزرگ قرارداد بست. ژاکلین با همکاری های متعدد خود با شرکت های بزرگ توانست ثروت بسیار خوبی برای خود بدست آورد. او سپس مدتی بعد در موزیک ویدئو آهنگ o sathi به آهنگ سازی bathiyaو santhush و خوانندگی umaria sinjawansa حضور یافت.

مطلب مشابه: بیوگرافی ایم یون آه بازیگر و خواننده مشهور کره‌ای؛ از ازدواج تا ناگفته های شخصی

از ورود به عرصه بازیگری

تا همبازی شدن با آمیتاب باجان اسطوره سینمای هند

از ورود به عرصه بازیگری تا همبازی شدن با آمیتاب باجان اسطوره سینمای هند

در یکی از کارهای مدلینگ؛ ژاکلین به کشور هند سفر کرد. در این کشور کارگردانان هندی به وی پیشنهاد بازیگری دادند و از آنجایی که بازیگری آرزوی دیرینه وی بود؛ سریع این پیشنهاد را قبول کرده و تصمیم گرفت که وارد بالیوود شود.

او در سال 2009 موفق شد تا در فیلم «علاءالدین»، «Aladin» به ایفای نقش پرداخته و با اسطوره بازیگری کشور هند یعنی آمیتاب باجان همبازی شود. داستان این فیلم درباره چاترجی از وقتی که بچه بود بخاطر اسمش که شبیه یه داستان افسانه ای بود مورد تمسخر قرار می گرفت .

یه روز به طور اتفاقی چراغ جادو رو پیدا می کنه و جا پای اسم خودش میذاره و جن رو از چراغ جادو آزاد می کنه اما یه آدم شیطان صفت هم به دنبال چراغ جادو و قدرت اونه …

فیلم عاشقانه، کمدی از کجا آمده‌اید

فیلم عاشقانه، کمدی از کجا آمده‌اید

دومین بازی این بازیگر باری دیگر با موفقیت همراه بود. از کجا آمده‌اید ( Jaane Kahan Se Aayi Hai) فیلمی است محصول سال 2010 و به کارگردانی میلاپ زاوری است. در این فیلم بازیگرانی همچون ریتیش دشموک، سونال سهگال، روسلان ممتاز، ساتیش شاه، سوپریا پیلگانکار، آمریتا رایو، بومان ایرانی ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره راجش پارخ، که از زادروزش تاکنون توسط زنان رد شده است، به عنوان یک پسر کلپ با فیلمساز بالیوودی فرح خان کار می‌کند و با والدینش، رامنیکبهی و سوشیلا، زندگی شاد و ثروتمندی دارد. مردم به خاطر محبوبیت آخرین ستاره بزرگ فرح، دش، که یک پیرو زیادی از طرفداران زن دارد، در حال حاضر در جنجال هستند.

راجش با خواهر دش، ناتاشا آشنا می‌شود و به او علاقه‌مند می‌شود، اما وقتی او را رد می‌کند، دچار شکست قلبی می‌شود و …

مطلب مشابه: بیوگرافی آیشواریا رای بازیگر و مدل جذاب هندی از شهرت تا ازدواج و زندگی شخصی

حضور در سری فیلم های خانه شلوغ

حضور در سری فیلم های خانه شلوغ

ژاکلین فرناندز در سال 2010 با پیشنهاد بسیار خوبی روبه‌رو شد، و آن هم بازی در سری فیلم های کمدی «خانه شلوغ»، «Housefull» بود. خانه شلوغ یا خانه پر است فیلمی محصول سال ۲۰۱۰ و به کارگردانی ساجد خان است.

در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار، آرجون رامپال، ریتیش دشموک، دیپیکا پادوکونه، لارا دوتا، جیا خان، بومان ایرانی، راندهیر کاپور، چانکی پاندی، مالایکا آرورا خان، لیلیت دوبی، ژاکلین فرناندز، سورش منون ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم به قدری موفق بود که قسمت دوم این مجموعه در سال 2012 ساخته شد. آخرین قسمت این فیلم نیز در سال 2016 به کارگردانی ساجید فرهاد ساخته شد.

خانه شلوغ 3 یا خانه پر است 3 فیلمی  محصول سال 2016 و به کارگردانی ساجید فرهاد است. در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار، آبیشک باچان، ریتیش دشموک، ژاکلین فرناندز، لیسا هایدون، نرگس فخری، بومان ایرانی، چانکی پاندی، جکی شروف، نیکیتین دیر ایفای نقش کرده‌اند. 850 میلیون روپیه هزینه این فیلم بود که به یکی از پرهزینه‌ترین فیلم های هندوستان تبدیل شد.

اولین فیلم پرفروش ژاکلین

اولین فیلم پرفروش ژاکلین

در سال 2011 ژاکلین فرناندز موفق شد در فیلم قتل 2 به ایفای نقش بپردازد که این فیلم سینمایی به یکی از پُر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ هندوستان تبدیل شد. ژاکلین در این فیلم با عمران هاشمی همبازی شد. این فیلم با کارگردانی مهیط سوری و تهیه کنندگی موکش بات در 8 ژوئیه 2011 اکران شد.

داستان این فیلم درباره  آرجون باگوات (عمران هاشمی)افسر سابق پلیس و تشنه پول است. او روزی خود را از راه حرام به دست می‌آورد اما برای کمک به ایتام همواره به کلیسا می‌رود. پریا (ژاکلین فرناندز) یک مدل است که در یک رابطه گیج‌کننده با آرجون به سر می‌برد و عاشق اوست در حالی که آرجون تنها به بودن کنار او عادت دارد و …

مطلب مشابه: بیوگرافی شین هه سان بازیگر مشهور کره ای؛ از آغاز تا معروفیت و دانستنی های جالب از او

حضور در فیلم پرستاره مسابقه

حضور در فیلم پرستاره مسابقه

ژاکلین فرناندز در سال 2013 موفق شد در فیلم«مسابقه2» ، «Race 2» به ایفای نقش بپردازد. مسابقه 2 ( Race 2) فیلمی محصول سال 2013 و به کارگردانی عباس-موستان است.

در این فیلم بازیگرانی همچون آنیل کاپور، سیف علی خان، جان آبراهام، دیپیکا پادوکونه، ژاکلین فرناندز، آمیشا پاتل، آدیتای پانچولی، بیپاشا باسو، عاطف اسلم ایفای نقش کرده‌اند. با موفقیت این فیلم قسمت 3 این مجموعه نیز در سال 2018 ساخته شد. ژاکلین در این فیلم با سلمان خان بازیگر مشهور هندی همبازی شد.

مسابقه 3 (به انگلیسی: Race 3) فیلمی محصول سال 2018 و به کارگردانی رمو دی سوزا است. در این فیلم بازیگرانی همچون آنیل کاپور، سلمان خان، ژاکلین فرناندز، بابی دیول، دیزی شاه، ساغیب سالم، فردی درووالا، آمیت ساد ایفای نقش کرده‌اند. داستان این فیلم درباره شمشیر سینگ (آنیل کاپور) بزرگترین امپراطوری تارت اسلحه و مواد مخدر در خاورمیانه را دارد. سیکندر سینگ (سلمان خان) پسر بزرگش است، سانجانا (دیزی شاه) و سارای (ساغیب سالم) فرزندان کوچکتر و دوقلوی او هستند.

یکی از رقبای تجاری شمشیر سینگ شروع به ایجاد مشکل برای تجارت خانواده می‌کند، خانواده در حال از هم پاشیدگی هست اما…

همبازی شدن با سلمان خان

همبازی شدن با سلمان خان

ژاکلین فرناندز با بازی های متعدد و موفقش، در سال 2014 موفق شد با سلمان خان یکی از بازیگران مشهور هندوستان همبازی شود. «هیجان» ( Kick) یا شور فیلمی هندی در سبک اکشن است که در سال 2014 منتشر شد.در این فیلم سلمان خان، ژاکلین فرناندز، راندیپ هودا، نوازالدین صدیقی، میتون چاکرابورتی، سراب شوکلا، راجیت کاپور، آرچانا پوران سینگ ایفای نقش کردند. این فیلم موفق شد در فروش گیشه 140 کرور بفروشد.

دویل(سلمان خان) دزدی نقابدار است که از افراد خلافکار دزدی می کند و هیمانشو تیاگی(راندیپ هودا) پلیسی است که او را تعقیب می کند اما هربار دویل موفق می شود فرار کند و حتی وقتی دویل بدون نقاب در کنار مامور پلیس هم هست و حتی او را بغل می کند هم هیمانشو تیاگی نمی‌تواند او را شناسایی کند.

در پایان هیمانشو تیاگی متوجه می شود دویل این سرقت ها را برای کمک به کودکان سرطانی انجام می دهد چون شیو گاجرا(نوازالدین صدیقی) رئیس بیمارستانی است که وقتی دویل از او برای کمک به کودکان پول خواسته او را تحقیر کرده است، از آن پس دویل تصمیم گرفته با سرقت از چنین خلافکارانی به کودکان سرطانی کمک کند.در پایان داستان در یک درگیری بین دویل و شیو گاجرا ، دویل موفق می شود شیو را بکشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی سلمان خان بازیگر مشهور هندی؛ از ازدواج تا قتل یک بی‌خانمان

همبازی شدن با آکشی کومار

همبازی شدن با آکشی کومار

ژاکلین فرناندز در سال 2015 موفق شد با آکشی کومار بازیگر مشهور هندی در فیلم «برادران» همبازی شود. برادران ( Brothers) یک فیلم سینمایی هندی در ژانر فیلم ورزشی و درام محصول سال 2015 به کارگردانی کاران مالوترا با بازی آکشی کومار، سیدهارث مالهورترا، ژاکلین فرناندز، جکی شروف، اشوتوش رانا، شفالی شاه، کارینا کاپور، کولبوشان کارباندا، کیران کومار و راجندرانات زوتشی است.

این فیلم بازسازی رسمی یک فیلم سینمایی آمریکایی بنام مبارز (فیلم 2011) است. گری فرناندز (جکی شروف) یک مربی بوکس و فردی معتاد به الکل است. او دو فرزند دارد که اولی دیوید (آکشی کومار) نام دارد و از همسر قانونی اوست و دیگری مونتی (سیدهارث مالهورترا) از زنی دیگر است که همسرش پذیرفته‌است تا از او هم نگهداری کند روزی گری در حالت مستی به خانه می‌آید و پس از بحث با همسرش ماریا (شفالی شاه) او را به‌طور غیرعمد به قتل می‌رساند.

گری به زندان می‌رود و از آن پس سرنوشت این دو برادر دست‌خوش تغییر می‌شود حالا دیوید از پدرش متنفر است ولی مونتی همراه او زندگی می‌کند. پس از سال‌ها هردوی آن‌ها در یک مسابقه بوکس شرکت می‌کنند و حالا باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند و…

اولین فیلم هالیوودی

بعد از موفقیت‌های پی در پی این بازیگر خوش آتیه موفق شد در سینمای هالیوود نیز به ایفای نقش بپردازد. فیلم «تعریف ترس»، «Definition of Fear» ، یک فیلم تریلر ترسناک انگلیسی است که در سال 2015 توسط جیمز سیمپسون، فیلم‌ساز بریتانیایی، نوشته و کارگردانی شده است و با بازی جکلین فرناندز اجرا شده است.

این فیلم در دسامبر 215 در جشنواره بین‌المللی فیلم دهلی برگزار شد. این فیلم در تاریخ 30 ژانویه 2018 به صورت DVD منتشر شد و در هند در ماه اوت 2018 منتشر خواهد شد. تریلر اولیه این فیلم نیز در اینترنت منتشر شده است.

داستان فیلم در مورد چهار دختر است که آخر هفته را در یک کابین تعطیلاتی با منظره‌ای زیبا از یک دریاچه سپری می‌کنند و به امید سفری آرام و جذاب به آنجا می‌روند. آنها به سرعت متوجه می‌شوند که همه چیز به نظر نمی‌آید و آنها تنها نیستند.

همکاری با نتفیکس

همکاری با نتفیکس

در سال 2020 ژاکلین فرناندز با کمپانی بزرگ نتفیلکس در سریال «خانم قاتل سریالی» همکاری کرد. این سریال درباره سونا  است که به شوهرش، مرتیونجوی موخرجی (جوی) می‌گوید که باردار است. افسر امران شاهید، که همچنین دوست پسیو او بوده، به خانه‌ی او می‌آید تا شواهدی را در باره‌ی جوی در پرونده‌ی قتل‌های سریالی جمع آوری کند. سونا فکر می‌کند که شاهید فقط سعی دارد جوی را به جرم قتل بازی کند تا انتقام عشقش را بگیرد.

پرونده‌ی قتل‌های سریالی، پرونده‌ی شش دختری است که ناپدید شده‌اند؛ جسد آنها در یک خانه‌ی دور افتاده که متعلق به جوی است، پیدا شده است. همه قربانیان مجرد و باردار بودند و سپس سقط و تفکیک شدند. جوی، جراح زنان، بازداشت شده و مردم شهر از او احترام خود را از دست می‌دهند. سونا، که به شدت باور دارد که جوی بی‌گناه است و توسط شاهید به جرم افتاده است، به زندان جوی می‌رود و جوی به او می‌گوید که از وکیل مشهور آقای راستوگی کمک بگیرد که قبلاً او را نجات داده بود.

درخواست ضمانت جوی توسط دادگاه رد می‌شود چرا که همه شواهد در برابر جوی است. راستوگی پیشنهاد می‌دهد که سونا با قتل یک دختر دیگر به همان روش قبلی شش قربانی، برای اثبات اینکه قاتل جوی نیست، بی‌گناهی جوی را ثابت کند.

سونا فرد خوش‌قلبی است و نمی‌خواهد به هیچکس صدمه بزند، اما بالاخره پس از اینکه متقاعد شده که هیچ راه دیگری برای ثابت کردن بی‌گناهی جوی وجود ندارد، موافقت می‌کند. او همسایه‌ی خود، آنوشکا تیواری، دختری مجرد و باردار را انتخاب می‌کند. خبر مرگ آنوشکا به پلیس می‌رسد و باعث می‌شود دادگاه باور کند که جوی قاتل نیست. او ضمانت می‌شود.

زندگی شخصی

ژاکلین فرناندز در زندگی شخصی خود با افراد متفاوت و مشهوری در رابطه بوده است که تمامی این روابط را با هم بررسی خواهیم.

رابطه با شاهزاده بحرین

رابطه با شاهزاده بحرین

ژاکلین فرناندز در سال 2008 با شاهزاده بحرین حسن بن راشد آل خلیفه وارد رابطه عاشقانه شد. این خبر هم خاندان سلطنتی و هم رسانه‌ها را بسیار تحت تاثیر قرار داد و بسیاری چنین عنوان کردند که ژاکلین فرناندز تنها با هدف رسیدن به مقام و ثروت چنین کرده و هیچ علاقه‌ای به شاهزاده ندارد.

با وجود تمامی مشکلات؛ این دو تا سال 2011 با یکدیگر در رابطه بودند؛ اما بعد از یک جر و بحث شدید از یکدیگر جدا شدند.

رابطه با ساجد خان

رابطه با ساجد خان

بعد از جدایی از شاهزاده بحرین؛ ژاکلین فرناندز با کارگردان معروف هندی یعنی ساجد خان وارد رابطه شد. خبر رابطه این دو بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت و این دو تا یک قدمی ازدواج نیز پیش رفتند؛ اما درنهایت این دو در سال 2013 از هم جدا شدند.

شایعه ها

شایعه ها

ژاکلین فرناندز در چند سال گذشته با شایعه های زیادی روبه‌رو شده است. بسیاری اعلام کردند که وی با میکله مورونه بازیگر و مدل مشهور ایتالیایی در رابطه است و حتی چندین عکس از این دو منتشر شد، اما خود ژاکلین اعلام کرد که عکس ها تقلبی بوده و وی هیچ رابطه‌ای با میکله ندارد.

بعد ها گفته شد که وی با سیدارت مالهوترا بازیگر مشهور هندی در رابطه است که این رابطه نیز رد شد. بعد ها گفته شد که وی با سلمان خان در رابطه است که بعد ها ژاکلین گفت که رابطه او با سلمان خان فقط دوستانه است. وی هم اکنون سینگل است و خبر موثقی از وی پخش نشده است.

فعال در عرصه های بیزینس

فعال در عرصه های بیزینس

همان‌طور که گفتیم پدر ژاکلین یک سرمایه‌گذار بسیار معروف آسیایی است که بسیاری از ترفندهای اقتصادی را به دخترش نیز یاد داده است. ژاکلین همچون پدر در ساخت و ساز سرمایه‌گذاری کرده و همچنین یک رستوران بسیار مجلل در هندوستان دارد. این بازیگر در یک شرکت نوشابه‌سازی نیز سرمایه‌ گذاری کرده و به سود بسیار زیادی دست یافت.

او در سال 2013 سیستم اصلاح صورت را همراه «ارباز خان» و «ادیتیا کاپور» راه اندازه کرد و سال 2014 هم رستورانی به نام «کائما سوترا» را با همکاری دارشان مونیداسا، آشپز معروف درکلمبو پایتخت سریلانکا افتتاح کرد.

در سال 2017 به مبلغ 460 هزار دلار در شرکت نوشابه سازی Raw Pressery سرمایه گذاری کرده است و با این سرمایه گذاری باعث افزایش سهام این شرکت شده که از سوی صاحبان این شرکت اعلام شد که فرناندز اولین سلبیرتی هندی شده که در این شرکت سرمایه گذاری کرده است. سال 2018 در 34 سالگی کمپانی تولید پوشاک و لباس ورزشی خود با به نام Just F را راه اندازی کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی امبر هرد؛ از ازدواج با جانی دپ تا حواشی

یکی از زیباترین زن های جهان

یکی از زیباترین زن های جهان

ژاکلین فرناندز همانطور که بالاتر نوشتیم در سال 2006 به عنوان ملکه زیبایی سریلانکا برای مسابقات ملکه زیبایی جهان 2006 تاجگذاری شد و همچنین در این مسابقه شرکت کرد. پس از کسب عنوان ملکه زیبایی سریلانکا در سال 2006، وارد دنیای تلویزیون شد و برنامه لانکا بیزینس ریپورت را مجریگری کرد.

فرناندز در سال های 2008 و 2011 از سوی روزنامه Eastern Eye’s به عنوان زیبا ترین زن آسیا انتخاب شده است. در سال های 2013 و 2014 رتبه سوم شایسته ترین زن هند را از سوی مجله “Times India” به دست آورد همینطور از سوی همین مجله در سال های 2015 و 2016، 2017 به ترتیب رتبه های هشتم و هفتم و چهاردهم کسب کرده است.

در سال 2013 از سوی رسانه faorbesدر بین 100 سلبیریتی هندی در جایگاه 62 پردرآمد ترین و محبوب ترین سلبیریتی قرار گرفته است.

سال 2013 هم در سایت Rediff.com نام او در بین بهترین زنان بالیوود قرار داده است. ژاکلین فرناندز درباره اولین سفر کاری خود و حس و حالش گفت: “این سفر همچنین یک روشنایی بود زیرا من برای اولین بار با رقابت و طعم کشورها، فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف روبرو شدم. این سفر با ارائه زیادی از فرصت‌ها و باز کردن درهای زیادی برای من، زندگی من را برای همیشه تغییر داد.

از جلوی دوربین بودن وحشت داشتم!

از جلوی دوربین بودن وحشت داشتم!

اگرچه ژاکلین فرناندز به نظر می‌رسد از  پشت دوربین بودن لذت می‌برد، اما سال‌های زیادی برای او طول کشید تا احساس راحتی پشت دوربین داشته باشد. او به MSN گفت: “یکی از سخت‌ترین چیزهایی که برای من سخت بود، این بود که از دوربین ترسیده بودم.

او در ادامه گفت: سال‌های زیادی را به دلیل عدم آموزش رسمی دوربین، دچار مشکل شدم. فقط به طور مستقیم وارد آن شدم. هرگز واقعاً نفهمیدم چگونه با آن دوست شوم. تنها در حال حاضر، پس از یادگیری بیشتر و کار با افراد شگفت‌انگیز و همه دادن نکات خود درباره چگونگی برخورد با مسائل، شروع به درک آن کرده‌ام. این به من کمک کرده است تا خیلی راحت‌تر شوم.

از عاشق غذا بودن تا تاسیس رستوران

از عاشق غذا بودن تا تاسیس رستوران

ژاکلین فرناندز یک شخص علاقه‌مند به غذاهای مختلف است که از خوردن آن‌ها لذت می‌برد. وی همچنین یک رستوران در کلمبو، سری‌لانکا به نام Kaema Sutra دارد.

این رستوران غذاهای سنتی سری‌لانکایی را برای افرادی که به غذاهایی از کتاب دستورپخت مادربزرگش علاقه‌مند هستند، ارائه می‌دهد. با همکاری با شاف دارشان مونیداسا در شهر مادری خود، کلمبو، بازیگر به رستوران خود با نام Kaema Sutra پرداخت.

در سال 2018، فرناندز رستوران تایلندی Pali Thali را در حومه مومبایی راه‌اندازی کرد. با همکاری با بهترین دوست و رستوراتور Mishali Sanghani که Pali Village Café را مدیریت می‌کند، ستاره در منطقه محبوب باندرا رستوران خود را تاسیس کرده است، زیرا همانجا زندگی می‌کند.

من قبلا گزارشگر بودم!

ژاکلین فرناندز در مصاحبه‌ای عنوان کرد که قبلا به عنوان گزارشکر کار کرده است. ژاکلین قبل از ورود به صنعت سرگرمی به عنوان یک خبرنگار تلویزیونی کار می‌کرد. او در سن 14 سالگی، با مجری کردن برنامه‌های تلویزیونی در بحرین، تجربه‌ای از زندگی شوبیز را کسب کرد.

با هدف پیگیری تحصیلاتش، فرناندز به استرالیا برای تحصیل در رشته ارتباطات جمعی رفت. پس از فارغ‌التحصیلی، او به عنوان یک خبرنگار تلویزیونی در سری‌لانکای خود کار کرد و در عین حال به بهبود مهارت‌های زبانی خود در مدرسه زبان Berlitz  به تحصیل مشغول شد.

از علاقه به ورزش تا تاسیس برند لباس ورزشی

از علاقه به ورزش تا تاسیس برند لباس ورزشی

جکلین فرناندز عاشق ورزش در باشگاه و خانه است. روال روزانه ورزشی او شامل هنرهای رزمی، کاردیو، یوگا و تمرینات مبتنی بر قدرت است. مربی یوگای او آنوشکا پروانی است و او رژیم غذایی ماکروبیوتیک دنبال می‌کند و هفته‌ای پنج روز یوگا می‌کند.

در سال 2018، فرناندز تصمیم گرفت که دست به چیزی بسیار متفاوت از هر چیزی که تا به حال امتحان کرده بود، بزند: یک خط لباس ورزشی با نام “Just F”. این خط تولید در همکاری با Mojostar راه اندازی شده است.

راه‌اندازی Just F، یک نگاه زنانه به ورزش از دیدگاه من، یک لحظه بزرگ برای من است”، فرناندز به Economic Times گفت. “من اطمینان دارم که این برند انتظارات زنان جوان در سراسر هند را برآورده خواهد کرد و فرصتی را برای تامین نیازهای ورزشی آن‌ها بدون خرج بالا یا کمبود سبک ارائه می‌دهد.

فعالیت های بشردوستانه

فعالیت های بشردوستانه

ژاکلین فرناندز از ابتدا فردی بشردوست بوده به چندین سازمان خیریه کمک کرده است. در سال 2013، یک نامه به سفارت فیلیپین در کلمبو ارسال کرد تا یک فیل را از باغ وحش نامناسب منیلا به یک بوم سبز منتقل کند. او در لندن MyFair حدود 4000 پوند برای حمایت از یک NGO مرتبط با آموزش ابتدایی کودکان به نام Pratham جمع آوری کرد.

او همچنین بنیانگذار “Habitat India” است که بهبود شرایط زیست محیطی کشورهای آسیایی به ویژه هند و سری لانکا را هدف قرار داده است. سازمان غیرانتفاعی او بسیار برای قربانیان بسیاری از فاجعه های طبیعی و حوادث کار می کند. به عنوان مثال، برای قربانیان سیلاب شنای، استاد رقص بالیوود، هریتیک روشن، 5 میلیون روپیه به سازمان او اهدا کرد.

دوستی نزدیک با سونام کاپو

دوستی نزدیک با سونام کاپو

ژاکلین فرناندز و سونام کاپور، بازیگر مشهور بالیوود، دوستان نزدیکی هستند. همیشه زمانی که فرصت پیدا می کنند، با هم وقت می گذرانند. همیشه با هم در مهمانی ها و مراسم جوایز دیده می شوند.

در حالی که در مراسم IIFA سال 2015 شایعاتی درباره این بود که جکلین به برادر سونام، آرجون کاپور، علاقه مند است، اما این ملکه زیبایی این شایعات را تکذیب کرد. سونام کاپور آهوجا، بازیگر هندی است که در فیلم های هندی بازی می کند.

او یک جایزه فیلم ملی و یک جایزه فیلمفر را به دست آورده است و از سال 2012 تا 2016، بر اساس درآمد و شهرت خود، در لیست Celebrity 100 مجله فوربز هند قرار گرفته است.

همیشه دلتنگ خانواده‌ام هستم!

ژاکلین فرناندز همانطور که گفتیم در منامه بحرین بدنیا آمده و بزرگ شده است و هم اکنون خانواده وی در بحرین هستند. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد که همیشه دلتنگ خانواده‌اش است او در مصاحبه‌ای اینطور گفت: هر روز دلتنگ خانواده‌ام میشوم ، شما نمی دانید دور از خانواده بودن چقدر میتواند زندگی را سخت کند ولی با این حال دوری از آنها به من یاد داده مسئولیت پذیر باشم و همینطور چیزهای زیادی در مورد خودم، اولویت بندی ها و مدیریت زمان به من یاد داده است.

ماجرای عجیب رابطه با گانگسترهندی!

ماجرای عجیب رابطه با گانگسترهندی!

ژاکلین فرناندز در یکی از عجیب‌ترین رابطه های خود با گنگستر هندی سوکش چاندراسخار دچار مشکلات زیادی شد. سوکش چاندراسخار (Sukesh Chandrashekhar)که در یک پرونده  پولشویی پشت میله های زندان در هند است، نامه ای عاشقانه برای ژاکلین فرناندز بازیگر بالیوود نوشت. از آنجایی که امروز تولد اوست، سوکش چاندراسخار  نوشته که دلش برای کودک درون خود تنگ شده است.

ژاکلین من، در این روز تولدت دلم برایت تنگ شده است، دلم برای انرژی تو در اطرافم تنگ شده است، هیچ حرفی ندارم، اما می دانم که عشق تو به من هرگز تمام نمی شود،عشقت تمام وجودم را فرا گرفته است. من می دانم که در قلب زیبای تو چیست. من نیازی به مدرک ندارم و این برای من مهم است، عشقم. او با اشاره به عشق به عنوان «بهترین هدیه»، افزود: «می‌دانی که من اینجا هستم و ولی روح ام در کنار تو هست.

عزیزم، ممنون که قلبت را به من دادی. همچنین از همه حامیان و دوستانم برای تمام آرزوهایت در روز تولدت تشکر می کنم، متشکرم. ژاکلین چندین بار در رابطه با این پرونده پولشویی 200 کروری مربوط به سوکش مورد بازجویی قرار گرفته است. سوکش چاندراسخار  هدایای گرانقیمت به بازیگر زن بالیوود داده بود، در حالی که وکیل ژاکلین معتقد است کهاو قربانی این پرونده است. ژاکلین در مورد رابطه خود با سوکش اظهار نظری نکرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو