بیوگرافی لی جون گی بازیگر، مدل، خواننده و رقاص معروف کره‌ای، از رابطه تا ازدواج

منبع: تاپ ناز

2

1402/12/22

14:49


لی جون گی یکی از مشهورترین افراد کره‌جنوبی است که با فعالیت در عرصه‌هایی مانند بازیگری،مدلینگ و خوانندگی به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی …

لی جون گی یکی از مشهورترین افراد کره‌جنوبی است که با فعالیت در عرصه‌هایی مانند بازیگری،مدلینگ و خوانندگی به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی او از رابطه با افراد مختلف تا ازدواج را بررسی خواهیم کرد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

فهرست موضوعات این مطلب

بیوگرافی لی جون گی

تولد

لی جون گی در 17 آوریل سال 1982 در بوسان، کره جنوبی دیده به جهان گشود.

خانواده

خانواده

لی جون کی در سال 1982 و در شهر بوسان کره جنوبی به دنیا آمد. او در یک خانواده 4 نفره و به همراه خواهر کوچکترش بزرگ شد.

از علاقه به تکواندو تا کمربند مشکی

لی جون گی برخلاف بیشتر هنرمندان هم دوره؛ در کودکی هیچ علاقه‌ای به بازیگری نداشت و با حمایت پدرش به ورزش تکواندو رفت.

او به خوبی در این ورزش درخشیده و درنهایت در سن 16 سالگی موفق شد تا کمربند مشکی را دریافت کند. این مهارت در هنرهای رزمی بعدها باعث شد تا لی جون کی بعدها در فیلم‌های اکشن خوش بدرخشد.

علاقه به بازیگری

علاقه به بازیگری

لی جون گی در سن 18 سالگی در کنکور سراسری شرکت کرده و موفق شد در رشته کامپیوتر قبول شود. اما او روزی در دبیرستان در تئاتر حاضر شده و نمایش هملت را دید.

بعد از این نمایش از شکسپیر بزرگ؛ لی جون کی به رشته بازیگری علاقه‌مند شد. بعد از این دوره او تصمیم گرفت تا تغییر رشته داده و تئاتر بخواند اما پدرش بسیار سخت با او مخالف بود. بعد از کشمکش‌های زیاد؛ لی جون گی از خانه خارج شده و به شهر سئول مهاجرت کرد تا بازیگر شود. وی بعد ها عنوان کرد که این تصمیم سخت‌ترین تصمیم زندگیش بوده است.

از کار های پاره‌وقت تا مدلینگ

از کار های پاره‌وقت تا مدلینگ

لی جون گی در سن 19 سالگی به شهر سئول رفت تا در کلاس‌های بازیگری شرکت کند. او نخست و به دلیل امرار معاش، تصمیم گرفت در این شهر کار کند، چرا که خانواده وی از کمک به او عاجیز بودند. لی جون گی از یک خانواده متوسط بود. 

لی جون گی در رستورانی که در نزدیکی محل اقامتش بود؛ مشغول به کار شده و به کار هایی مانند شستن ظرف، تی کشیدن و گارسونی مشغول شد. او همچنان که کار می‌کرد؛ درس بازیگری را نیز می‌خواند. در یکی از روزها، یکی از مشتریان به او پیشنهاد داد تا در مدلینگ به فعالیت بپردازد. لی جون کی نیز چنین کرده و در 20 سالگی وارد عرصه مدلینگ شد. لی جون گی به دلیل چهره زیبا و قد بلند او خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین مدل‌های سئول شد.

از فارغ‌التحصیلی تا شرکت در کلاس های بازیگری

لی جون گی پس از مهاجرت به پایتخت با بورسیه در کالج هنر سئول پذیرفته و در سال 2007 وقتی 25 ساله بود از آنجا فارغ‌ التحصیل شد. وی بعد ها در کلاس های بازیگری شرکت کرد. 

لی جون تمام دوره های بازیگری را به بهترین نحو ممکن سپری کرده و با پیشنهاد های مختلفی روبه‌رو شد، و تصمیم گرفت وارد عرصه بازیگری شود.

حضور افتخاری

حضور افتخاری

لی جون گی برای اولین بار در سال 2003 موفق شد نقش کوتاهی در سریال «بی‌وقفه»، «Nonstop» به دست آورد. بی‌وقفه یک کمدی موقعیت ساخت کره جنوبی است که اولین فصل آن در سال 2000 از ام‌بی‌سی پخش شد و برای 5 فصل دیگر ادامه یافت.

این مجموعه تلویزیونی برای ایدل‌های نوجوان بسیار محبوب بود و خیلی از آن‌ها که به واسطهٔ این برنامه فعالیت خود را آغاز کردند، شهرت زیادی به دست آوردند.

اولین فیلم و موفقیت در فروش گیشه

اولین فیلم و موفقیت در فروش گیشه

در سال 2004 از لی جون کی دعوت شد تا در چندین موزیک ویدیو به ایفای نقش بپردازد. او بعد از چندین تجربه جلوی دوربین در یک تست سینمایی حاضر شده و نقش را گرفت. این فیلم «پادشاه و دلقک» نام داشت که بعد از اکران به یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ کره تبدیل شد و توانست رکورد فروش آسیا را بزند. لی جون گی در این فیلم در نقش گونگ گیل حاضر شد.

پادشاه و دلقک  یک فیلم درام تاریخی محصول کره جنوبی سال 2005 با بازی کام وو سونگ، لی جون گی و جونگ جین یونگ است. این فیلم، از تئاتری در سال 2000، به نام «یی» که دربارهٔ یون‌سان‌گون پادشاه سلسه چوسان است و یک دلقک دربار او را مسخره می‌کند، اقتباس شده‌است.

این فیلم در 29 دسامبر 2005 اکران شد و مدت آن 119 دقیقه است و در کره جنوبی توسط سینما سرویس و به صورت بین‌المللی توسط سی‌جی انترتینمنت منتشر شده‌است. این فیلم با عناوین مختلفی ذکر می‌شود. گاهی به عنوان «مردِ پادشاه» (The King’s Man؛ ترجمه انگلیسی تحت‌اللفظی عنوان کره‌ای) شناخته می‌شود. در چینی این عنوان “王 的 男人” یا “王 和 小丑” است و در ژاپنی با عنوان “王 の 男” شناخته می‌شود.

همچنین در انگلیسی به «دلقک سلطنتی» (The Royal Jester) معروف است، زیرا مترجم انگلیسی فیلم، آن را مناسبتر از عنوان اصلی دانست. این فیلم به عنوان ارائه رسمی کره جنوبی برای جایزه اسکار بهترین فیلم بین‌المللی سال 2006 انتخاب شد. این فیلم با فروش بیش از 12.3 میلیون بلیط، پربیننده‌ترین فیلم کره جنوبی در همان سال بود و همچنین دهمین فیلم پرفروش کره جنوبی با فروش بیش از 74 میلیون دلار بود.

حضور در سریال دختر من

حضور در سریال دختر من

در سال 2005 لی جون کی تازه ستاره شده به فیلم “دختر من” پیوست. او در این اثر با لی دونگ ووک آشنا شد که او نیز در آینده به ستاره بزرگی تبدیل شد. او در این سریال در نقش سو جونگ وو حاضر شد. این سریال در 1 فصل و 16 قسمت ساخته شد.

سریال درباره دختری به اسم یورین جو است که به چند زبان مختلف مسلط است و در یک شرکت توریستی کار میکند براثر ماجراهایی این دختر با پسر یک هتلدار بزرگ با نام گونگ چان(لی دونگ ووک) آشنا میشود.

در ادامه ماجرا گونگ چان که به توصیه پدرش که حال خوبی ندارد و در جستجوی نوه گم شده خودش است؛ تصمیم میگیرد که این دختر را بجای نوه واقعی پدربزرگ جا بزند تا او روزهای آخر عمر را بخوبی بگذراند ولی با آمدن یورین جو و نشاطی که به پدربزرگ میدهد پدربزرگ دوباره حالش خوب میشود! در این بین کم کم عشقی بین یورین و گونگ چان به جود می‌اید و …

مطلب مشابه: بیوگرافی شین هه سان بازیگر مشهور کره ای؛ از آغاز تا معروفیت و دانستنی های جالب از او

حضور در سریال صد و یکمین پیشنهاد

حضور در سریال صد و یکمین پیشنهاد

لی جون گی بعد ها در سریال «صد و یکمین پیشنهاد»، «101beonjjae Peuroposeu» به ایفای نقش پرداخت. صد و یکمین پیشنهاد  همچنین با نام دختر عالی من (انگلیسی: My Perfect Girl) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2006 با بازی لی مون-شیک ، لی جون گی و  پارک سون-یونگ بود.

این مجموعه از 29 مه تا 25 ژوئیه 2006، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 21:55 (کی‌اس‌تی) از اس‌بی‌اس برای 15 قسمت پخش شد.

حضور در سریال عاشقانه گرگ و میش

حضور در سریال عاشقانه گرگ و میش

لی جون گی در سال 2007 در سریال عاشقانه، کمدی «گرگ و میش» در نقش لی سو هیون به ایفای نقش پرداخت. گرگ و میش  یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2007 در ژانر اکشن-عاشقانه با بازی لی جون گی، نام سانگ-می و جونگ کیونگ هو است.

این مجموعه از 18 ژوئیه تا 6 سپتامبر 2007، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:55 (کی‌اس‌تی) از ام‌بی‌سی برای 16 قسمت پخش شد.

عنوان منحصر به فرد این مجموعه از یک ضرب‌المثل فرانسوی که می‌گوید: «L’heure entre chien et loup» گرفته شده‌است و به لحظات پس از غروب خورشید اشاره دارد که آسمان تاریک می‌شود و دید نامطمئن می‌شود و تشخیص سگ و گرگ، دوست و دشمن را دشوار می‌کند.

شهرت در ایران

شهرت در ایران

لی جون گی شهرت خود را در ایران مدیون بازی در سریال«ایلجیما» است. ایلجیما یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی لی یونگ-سوک و نویسندگی چوی ران و بازی لی جون گی، هان هیو جو، لی یونگ آه و پارک شی هو محصول کشور کره جنوبی در سال 2008 میلادی است.

این سریال با 65 درصد بیننده یکی از پربیننده‌ترین سریال‌ها در 2007–2008 بود. این مجموعه تلویزیونی در 20 قسمت ساخته شده و از شبکه تلویزیونی سئول (SBS) پخش شده‌است. این سریال در شبکه های ایرانی با دوبله فارسی پخش شده و بینندگان زیادی بدست آورد.

چکیده داستان این سریال: به دستور امپراتور سه قاتل مأمور می‌شوند تا یک اشراف‌زاده را به نام «وون هو لی» به قتل برسانند فرزند پسر این اشرافی (جئون لی) مخفی شده و از دست جنایتکاران جان سالم به در می‌برد آن پسر توسط یک دزد (سئودول) به فرزند خواندگی پذیرفته شده و نزد خانواده جدیدش بزرگ می‌شود در حالی که حافظه اش را به خاط بیماری از دست داده بود سال‌ها بعد وقتی حافظه اش را بدست می‌آورد و با یادگیری هنرهای رزمی در پی کشف راز قتل پدرش می‌رود او به دلیل کمک‌هایی که به مردم فقیر انجام می‌دهد در میان آن‌ها به «ایلجیما» و به لقب تک شکوفه روی درخت معروف می‌شود در این میان او درگیر رابطه‌ای عاشقانه با دختری به نام «یونچائه» می‌شود که این قضیه مسائل جدیدی را سر راه ایلجیما قرار می‌دهد…

مطلب مشابه: بیوگرافی شین هه سان بازیگر مشهور کره ای؛ از آغاز تا معروفیت و دانستنی های جالب از او

حضور در سریال تفنگدار چوسان

حضور در سریال تفنگدار چوسان

لی جون گی در سال 2014 موفق شد در سریال «تفنگدار چوسان» به ایفای نقش بپردازد. او در این سریال در نقش پارک یون کانگ ظاهر شد. تفنگدار چوسان  یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2014 با بازی لی جون گی، نام سانگ می، جئون هیه بین، هان جو وان و یو اوه سونگ است.

این مجموعه از 25 ژوئن تا 4 سپتامبر 2014، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:55 (کی‌اس‌تی) از کی‌بی‌اس2 در 22 قسمت پخش شد. داستان این سریال در قرن 19 پادشاهی چوسان، پسر یکی از بهترین شمشیر زنان کشور به نام یون کانگ، پس از کشته شدن پدر و خواهرش تصمیم می گیرد تا انتقام خون خانواده اش را بگیرد و مسبب این اتفاق وحشتناک را پیدا کند و…

حضور در سریال عاشقان ماه

حضور در سریال عاشقان ماه

لی جون گی در سال 2016 موفق شد در سریال عاشقانه «عاشقان ماه» در نقش شاهزاده چهارم وانگ سو به ایفای نقش بپردازد.

عاشقان ماه یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2016 بر پایه رمان چینی بو بو جینگ شین است. این مجموعه از 29 اوت تا 1 نوامبر 2016، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 22:00 (کی‌اس‌تی) از اس‌بی‌اس برای 20 قسمت پخش شد. این سریال درباره هائه سو در دنیای جدید در شهر سئول زندگی می‌کند اما به یکباره با سفر در زمان به گذشته بازمی‌گردد و خود را در زمان سلسله پادشاهی گوریو می‌یابد و …

حضور در سریال جنایی ذهن‌های جنایتکار

حضور در سریال جنایی ذهن‌های جنایتکار

لی جون گی در سال 2017 موفق شد در سریال جنایی «ذهن‌های جنایتکار» در نقش کیم هیون جون به ایفای نقش بپردازد. ذهن‌های جنایتکار یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2017 با بازی لی جون کی، سون هیون جو، مون چائه ون، یو سان، لی سون-بین، گو یون و کیم یونگ چول است.

این سریال براساس مجموعه تلویزیونی آمریکایی ذهن‌های جنایتکار ساخته شده‌است. از 26 ژوئیه تا 28 سپتامبر 2017 هر چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه کابلی تی‌وی‌ان پخش شد. داستان این سریال درباره اعضای یک تیم تحقیقاتی حرفه ای تلاش می کنند تا برای حل پرونده خلافکاران و جنایتکاران، مانند آنها فکر کنند و بتوانند تا نقشه هایشان را پیش بینی کنند و…

حضور در سریال وکیل بی‌قانون

حضور در سریال وکیل بی‌قانون

لی جون گی در سال 2018 در سریال «وکیل بی‌قانون» در نقش بونگ سانگ پیل به ایفای نقش پرداخت. وکیل بی‌قانون  یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی سال 2018 با بازی لی جون گی، سو یه جی، لی هه یونگ و چوی مین سو است.

این مجموعه به نویسندگی یون هیون هو و به کارگردانی کیم جین مین است.  این مجموعه در شهر تخیلی کی‌سونگ قرار دارد که آن را بی‌قانون و فاسد توصیف می‌کند. وکیل بی‌قانون از 12 مه تا 1 ژوئیه 2018، روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 21:00 (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌ان در 16 قسمت پخش شد.

این مجموعه در ایران در دی 1402 از شبکه پنج با عنوان وکلای قانون پخش شد. داستان این سریال درباره  یک وکیل که به قانون اعتماد ندارد، تصمیم می گیرد تا خود عدالت را برقرار کرده و از خلأهای قانونی برای رسیدن به اهدافش استفاده کند و…

مطلب مشابه: بیوگرافی لی مین هو بازیگر و مدل کره‌ای؛ از رابطه با مدل های جذاب تا ازدواج

حضور در سریال هتل دل لونا

حضور در سریال هتل دل لونا

لی جون گی در سال 2019 در سریال «هتل دل لونا»، در نقش جن‌گیر به ایفای نقش پرداخت. هتل دل لونا یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2019 با بازی آی‌یو و یو جین گو که به ترتیب در نقش صاحب و مدیر هتلی که برای برآورده سازی نیاز ارواح ساخته شده است نقش‌آفرینی می‌کنند.

این مجموعه توسط GT: st تولید شده و خواهران هونگ نویسندگان آن بوده‌اند و اوه چونگ هوان نیز کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشته است، این مجموعه از 13 ژوئیه تا 1 سپتامبر 2019 از تی‌وی‌ان پخش شد.

این مجموعه پربیننده‌ترین درام شبکه تی‌وی‌ان در سال 2019 بود و آن را به یکی از پردرآمدترین درام‌های کره‌ای در تاریخ تلویزیون کابلی تبدیل کرد. داستان این سریال درباره یک هتل قدیمی و متفاوت واقع در مرکز شهر سئول است. جانگ مان وول (IU) هزار سال است که مدیر این هتل بوده.

او بخاطر گناهی که انجام داده در این هتل محبوس شده. تنها راه فرار او پیدا کردن کسی است که گناه بدتری نسبت به خودش انجام داده باشد اما او حتی به یاد نمی آورد چه خطایی ازش سر زده و در عین حال مجبور به نگهداری از هتل هم میباشد جایی که مشتریان آن تنها ارواح هستند…

همبازی شدن با مون چه وون

همبازی شدن با مون چه وون

لی جون گی در سال 2020 موفق شد با مون چه وون در سریال «گل شیطان» همبازی شود. گل شیطان یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی است که لی جون گی، مون چه وون، جانگ هی جین و سئو هیون-وو در آن ایفای نقش کرده‌اند. این سریال از 29 ژوئیه تا 23 سپتامبر 2020، چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه  تی‌وی‌ان پخش شد.

این مجموعه به صورت بین‌المللی در آی‌چی‌یی، ویکی، ویو تی‌وی با زیرنویس‌های چندزبانه پخش شد. لی و مون قبلا در ذهن‌های جنایتکار با یکدیگر همبازی بودند و این بازگشت لی پس از دو سال به تلویزیون بود. داستان این سریال درباره بک هی سونگ (لی جون گی) مردی است که هویت و گذشته خود را از همسرش چا جی وون (مون چه وون)، کارآگاه پلیس پنهان می‌کند.

در ظاهر، آنها خانواده کاملی به نظر می‌رسند؛ زوجی عاشق با دختری زیبا که پدر و مادرش را بسیار دوست دارد. چا جی-وون و همکارانش شروع به تحقیق در مورد یک سری قتل‌های غیرقابل توضیح می‌کنند و با این واقعیت مواجه می‌شود که شوهر به ظاهر کاملش ممکن است چیزهایی را از او پنهان کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی ایم یون آه بازیگر و خواننده مشهور کره‌ای؛ از ازدواج تا ناگفته های شخصی

آخرین اثر لی جون گی

آخرین اثر لی جون گی

لی جون گی در سال 2023 در فیلم «سرگذشت آسدال» در نقش اونسوم به ایفای نقش پرداخت. سرگذشت آسدال  یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2019 به نویسندگی کیم یونگ هیون و پارک سانگ یون و کارگردانی کیم وون سوک و با بازی جانگ دونگ گون، کیم اوک بین، در کنار سونگ جونگ کی، کیم جی وون در فصل اول، لی جون گی، شین سه کیونگ در فصل دوم است.

این مجموعه به عنوان اولین درام فانتزی باستانی کره‌ای در نظر گرفته می‌شود، داستان در دوران عصر برنز می‌گذرد و براساس داستان دانگون، بنیانگذار اولین پادشاهی کره‌ای گوجوسان، ساخته شده‌است. فصل اول از 1 ژوئن تا 22 سپتامبر 2019، روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 21:00 (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌ان برتی 18 قسمت پخش شد. فصل دوم از 9 سپتامبر 2023، روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 21:20 (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌ان پخش خواهد شد. 

فصل اول برای استریم در نتفلیکس و فصل دوم در دیزنی پلاس در مناطق منتخب قابل دسترسی است. علیرغم نقدهای عموماً آمیخته به منفی منتقدان، طبق گزارش تحقیقات مصرف‌کننده توسط سازمان محتوای خلاق کره، این مجموعه ششمین درام کره‌ای مورد علاقه بین تماشاگران در بازار ایالات متحده آمریکا در سال 2019 بود.

اولین اثر هالیوودی

اولین اثر هالیوودی

بعد از پایان دوره خدمت؛ لی جون گی در فیلم و سریال بسیاری به ایفای نقش پرداخت. مهمترین اتفاق سینمایی لی جون کی در سال 2016 اتفاق افتاد.

در این سال از این بازیگر درخواست شد تا در فیلم محبوب  Resident Evil به ایفای نقش بپردازد. او نیز چنین کرده و تبدیل به یکی از چند بازیگر محدود کره‌ای تبدیل شد که در سینمای هالییود به ایفای نقش پرداخته است. رزیدنت اویل: قسمت پایانی فیلمی ترسناک اکشن علمی تخیلی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی ترس و بقا شرکت کپ‌کام، رزیدنت ایول ساخته شده‌است.

این فیلم دنباله‌ای بر رزیدنت ایول: قصاص (2012) و به عنوان ششمین و احتمالاً آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های رزیدنت ایول محسوب می‌شود. از بازیگران این فیلم می‌توان به میلا یوویچ، الی لارتر، شان رابرتز، روبی رز، ایان گلن و ایئوین مک‌کین اشاره کرد.

رزیدنت اویل: قسمت پایانی 23 دسامبر 2016، در کشور ژاپن به نمایش درآمد و همچنین توسط اسکرین جمز در تاریخ 27 ژانویه 2017، در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با فروش بیش از 300 میلیون دلاری به یک فیلم موفق از لحاظ گیشه نیز تبدیل شد.

زندگی شخصی

رابطه با جون هه بین بازیگر کره‌ای

رابطه با جون هه بین بازیگر کره‌ای

لی جون گی در سال 2015 با  جون هه بین بازیگر کره‌ای وارد رابطه شد. این دو چندین بار با یکدیگر دیده شدند، اما رابطه‌شان را تائید نکردند.

لی جون و جون هه در چندین اثر با یکدیگر همکاری کردند و بعد ها رابطه‌شان را علنی کردند. در تاریخ 25 اوت 2017، لی جون گی و جئون های بین به دلیل برنامه‌های پرمشغله‌شان جدا شدند. اما هنوز هم همکاران خوبی هستند.

مطلب مشابه: بیوگرافی رزی خواننده جذاب کره‌ای؛ از شروع فعالیت تا خوانندگی و مدلینگ

رابطه با پارک مین یونگ و یوئی

رابطه با پارک مین یونگ و یوئی

لی جون گی همانطور که نوشتیم بسیار در کره‌جنوبی محبوب است. از این شایعه های زیادی برای وی توسط رسانه‌ها درست شده است.

لی جون گی چندین بار با  پارک مین یانگ بازیگر کره‌ای دیده شد، از این رو شتیعه هایی درست شد که این دو در رابطه هستند، اما توسط هیچکدام‌یک تائید نشد. بعد ها شایعه شد که لی جون گی با یوئی خواننده و بازیگر کره‌ای در رابطه است که این رابطه نیز تائید نشد.

رابطه با آی یو خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز مشهور کره‌ای

رابطه با آی یو خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز مشهور کره‌ای

در سال 2018 یک خبرنگار تایوانی اعلام کرد که نزدیکان لی جون کی اعلام کرده‌اند که این بازیگر با سلبریتی محبوب کره‌ای یعنی “آی یو” در رابطه است.

طبق معمول طرفداران این دو خیلی سریع به این خبر واکنش نشان دادند اما این خبر از سوی هیچ یک از این سلبریتی‌ها تایید نشد. با این حال بسیاری همچنان معتقدند که این دو مدتی را باهم بوده‌اند.

سربازی

سربازی

در سال 2010 از لی جون کی خواسته شد تا خودش را به ارتش کره معرفی کند. این بازیگر نیز از دولت کره درخواست کرد تا مدتی به او فرصت دهند تا سریالی که داشت در آن بازی می‌کرد را به پایان برساند.

اما دولت کره این درخواست را رد کرده و درنهایت لی جون کی مجبور شد خودش را به ارتش معرفی کند. او بعد از پایان دوره آموزشی، به عنوان سرباز خدمات به وزرات دفاع ملی منتقل شد و تا سال 2012 نیز در آنجا حضور داشت. درنهایت و پس از 18 ماه لی جون کی از ارتش کره مرخص شد.

دارای شخصیتی مهربان

دارای شخصیتی مهربان

دوستان لی جون گی او را اینگونه توصیف میکنند: تمام کسانی که او رو می شناسند میگن این بخاطر بوی انسانیتیه که از او به مشام میرسه.

گاهی مثل کودکی بازی میکنه اما دارای شخصیتی مهربانه که در لحظات سخت و حساس از کسانی که در اطرافش هستند مراقبت میکنه. شاید به این دلیله که افراد او رو دوست دارند و میخوان با او کار کنند. حتی امروز ، او از تمام کارکنان پرسید که آیا بستنی خوردند. با اینکه بنظر خیلی سرش شلوغه ولی مراقب خیلی چیزها در زمان غذا خودنه.

نظر تک یونگان عکاس مشهور درباره لی جون گی

تک یونگان عکاس، علاوه بر لی جون گی با بسیاری از ستاره های تاپ مثل Kim Jeonghoon و Park Yongwoo و غیره هم کار کرده، بنظر او حرفهای زیادی درباره لی جون گی داره.

او درباره لی جون گی گفت: من از سال 2006 با JG کار کردم. او همیشه صادق و صمیمیه. و زیبا. او خیلی از من جوانتره ولی من همواره فکر میکنم که او عالیه. بین بازیگرایی که من میشناسم او یک “بازیگر واقعیه” او سخت و سخت تلاش میکنه. پای حرفاش بشینید، هر چیزی که میگه تحسین از جونکیه.

فعالیت های بشردوستانه

لی جون گی یکی از خیرترین سلبریتی‌های کره‌ای است که هر ساله در مشارکت با طرفداران خود؛ به افراد کم بزعات کمک می‌کند. به طور مثال او در سال 2019 مبلغ 60 میلیون وون (معادل 40 هزار دلار آمریکا) به مراکز پزشکی اهدا کرد تا از این پول برای درمان افراد کم بزعات استفاده کنند. او همچنین یک بار 5 تن برنج سفید را به مراکز خیریه اهدا کرد.

دوست دارم با ها جی وون همبازی شوم!

این بازیگر جذاب در فیلم‌ها و درام‌های متعددی بازی کرده و با خانم‌های مطرح زیادی همکاری داشته است. در طی مصاحبه ای در بخش تلویزیون برای تبلیغ درام وکیل بی قانون، از لی جون گی پرسیده شد که دوست دارد بعدی با چه کسی کار کند.

او پاسخ داد که همیشه دوست داشته با ها جی وون بازیگر A-list کار کند، زیرا فکر می کند می تواند چیزهای زیادی از او بیاموزد.

جراحات جدی و 50 بخیه!

جراحات جدی و 50 بخیه!

در طول آخرین آزمایش برای موزیکال نظامی سفر زندگی، سر لی جون گی به یک صفحه فلزی برخورد کرد، وی باید چند ساعت قبل از شروع در نمایش حضور می‌یافت، از شدت جراحات به اورژانس انتقال یافت.

زخم وی جدی بود و بیش از 50 بخیه خورد، او نخواست طرفدارانی که بلیت خریده بودند را ناامید کند. او اصرار کرد و در شب افتتاحیه با بانداژهایی روی سرش اجرا کرد. پس از بازگشت به بیمارستان پس از نمایش، فقط یک روز استراحت کرد و به صحنه بازگشت.

مطلب مشابه: بیوگرافی کیم سو هیون بازیگر جذاب کره‌ای؛ رابطه با بازیگر معروف و اطلاعات جالب از او

باید برای خودم ارزش قائل شوم!

لی جون گی نیز مانند همه روزهای سختی را پشت سرگذاشته است. در مصاحبه ای با ستاره، او در مورد نحوه پردازش لحظات سخت گفت:  به تمام چیزهایی که پتانسیل من را باز کرد و به من کمک کرد تا به جایی که هستم برسم، سخت فکر می کنم. من ارزش هایی را که برایم عزیز است به یاد می آورم. به خودم یادآوری می کنم که باید برای خودم ارزش قائل باشم.

از علاقه به موسیقی تا رد شدن از خوانندگی

از علاقه به موسیقی تا رد شدن از خوانندگی

اگرچه معمول نیست که بازیگران کره‌ای توانایی خوانندگی خود را در موسیقی‌های متن دراما و آهنگ‌های اختصاصی به طرفداران نشان دهند، لی جون گی از خوانندگی و رقص زیاد لذت می‌برد و از سال 2006 به طور پیوسته آهنگ‌های خود را منتشر می‌کند.

او همچنین به تورهای گسترده در آسیا و جلسات طرفداران رفته است تا برای طرفداران اجرا کند. در برنامه تلویزیونی Knowing Bros، این بازیگر اعلام کرد که در دوران جوانی به خواننده بودن رویا داشته است. او به بسیاری آزمون‌ها رفت و حتی در شرکت اس‌ام انترتینمنت، خانه گروه دختران جنریشن، آزمون داد اما قبول نشد.

لی جون گی یک تیرانداز ماهر

لی جون گی چندین بار عنوان کرده است که هر مرد کره جنوبی باید خدمت سربازی اجباری را انجام دهد، دقیقاً مانند مردان سنگاپور. لی جون گی در طول دوره کاری خود پس از به ثمر رساندن میانگین 19 ضربه (از 20) افتخارات تیراندازی خود را به دست آورد.

لی جون گی یک رزمی کار حرفه‌ای

لی جون گی یک رزمی کار حرفه‌ای

لی جون گی ممکن است تصویر “پسر گل” داشته باشد، اما او به دلیل استعداد در هنرهای رزمی مختلف شناخته شده است. لی جون گی به ندرت به یک بدلکار برای صحنه های اکشن خود نیاز دارد و به او لقب “ستاره اکشن برتر” کره جنوبی را داده اند. او علاوه بر علاقه شدید به جیو جیتسو برزیلی، کمربند مشکی در تکواندو، هاپکیدو و هنر رزمی سنتی کره ای نیز دارد. او همچنین پارکور، کیک بوکسینگ تایلندی و سیستما، هنر رزمی روسی را برای درام‌های قبلی‌اش آموخت.

دانستنی های جذاب درباره لی جون گی

  • به دلیل محبوبیت زیادی که داشت، به عنوان سفیر تبلیغاتی سازمان جهانگردی کره منصوب شد.
  • وی بعد از بازی در فیلم سینمایی “شاه و دلقک” بسیار معروف شد و جوایز زیادی کسب کرد و جزو بازیگران سطح یک قرار گرفت.
  • لی جون گی بسیار با استعداد است و علاوه بر بازیگری  مدلینگ، در خوانندگی و خصوصا هنر های رزمی نیز مهارت دارد.
  • خصوصيات تایپ ايده آل لی جون گی به گفته ی خودش: “من كسی را دوست دارم كه قلب مهربانی داشته باشد. اميدوارم بالغ و كاملتر از من باشد.
  • با کمپانی Mentor Entertaiment در مورد قراداد 5 ساله اش دچار اختلاف نظر شده بود و در سال 2008 تصمیم گرفت قراردادش را نقض کند. اما کمپانی به دلیل این موضوع از او شکایت کرد و هم چنین ادعا کرد لی جون گی مبلغ 1 میلیارد وون رو مخفی کرده تا برای خودش کمپانی راه اندازی کند. به همین دلیل لی جون گی در دادگاه محکوم به پرداخت 500 میلیون وون غرامت شد.

گوناگون تولد ‏ خانواده از علاقه به تکواندو تا کمربند مشکی علاقه به بازیگری از کار های پاره‌وقت تا مدلینگ از فارغ‌التحصیلی تا شرکت در کلاس های بازیگری حضور افتخاری اولین فیلم و موفقیت در فروش گیشه حضور در سریال دختر من حضور در سریال صد و یکمین پیشنهاد حضور در سریال عاشقانه گرگ و میش شهرت در ایران حضور در سریال تفنگدار چوسان حضور در سریال عاشقان ماه حضور در سریال جنایی ذهن‌های جنایتکار حضور در سریال وکیل بی‌قانون حضور در سریال هتل دل لونا همبازی شدن با مون چه وون آخرین اثر لی جون گی اولین اثر هالیوودی زندگی شخصی رابطه با جون هه بین بازیگر کره‌ای رابطه با پارک مین یونگ و یوئی سربازی دارای شخصیتی مهربان نظر تک یونگان عکاس مشهور درباره لی جون گی فعالیت های بشردوستانه دوست دارم با ها جی وون همبازی شوم جراحات جدی و 50 بخیه باید برای خودم ارزش قائل شوم از علاقه به موسیقی تا رد شدن از خوانندگی لی جون گی یک تیرانداز ماهر لی جون گی یک رزمی کار حرفه‌ای دانستنی های جذاب درباره لی جون گی کره جنوبی کودکی پنجشنبه عاشقانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو