بیوگرافی بلا تورن بازیگر و مدل زیبا؛ از ورود به بازیگری تا شهرت و رابطه ها او

منبع: تاپ ناز

1

1402/11/16

10:49


بلا تورن یکی از ستارگان دنیای هنر است که در چندین زمینه مشغول به فعالیت بوده است. او نه تنها در بازیگری بلکه در خوانندگی و مدلینگ نیز فعال است. …

بلا تورن یکی از ستارگان دنیای هنر است که در چندین زمینه مشغول به فعالیت بوده است. او نه تنها در بازیگری بلکه در خوانندگی و مدلینگ نیز فعال است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری او را زیر ذره‌بین خواهیم برد.س تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

بیوگرافی بلا تورن بازیگر و مدل زیبا؛ از ورود به بازیگری تا شهرت و رابطه ها او

تولد

انابلا اوری تورن در 8 اکتبر سال 1997 در پمبروک‌ پاینز، فلوریدا، ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود.

خانواده و اصالت

خانواده و اصالت

بلا تورن در یک خانواده 6 نفری بزرگ شد. پدرش رینالدو تورن یک کارگردان کوبایی-امریکایی بود و مادرش تامارا تورن اصالتا ایتالیایی، انگلیسی، آلمانی یک داستان‌نویس و عکاس حرفه‌ای است. 

بلا حاصل ازدواج دوم پدرش بود، او 2 خواهر بزرگتر به نام‌های کایلی و دنیلا دارد که کایلی حاصل ازدواج اول پدرش با زنی به نام ویکتوریا است همچنین او یک برادر به نام رمی دارد که 2 سال بزرگتر از خودش است.

خواهران و برادر بلا همگی بازیگر هستند. پدرش در سال 2007 زمانی که بلا 9 ساله بود بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

از تحصیلات تا بیماری نارساخانی

از تحصیلات تا بیماری نارساخانی

بلا تورن زمانی که دانش آموز اول ابتدایی بود به علت «نارسا خانی» یا «خوانش‌پریشی» و آزار و اذیت و تمسخر همکلاسی های خود مجبور شد مدتی تحصیلات خود را در خانه سپری کند.

سپس وارد مرکز آموزشی سیلوان شد و درس خود را در آنجا ادامه داد و فارغ التحصیل شد، سپس با تمرین و تلاش در زمینه خواندن و نوشتن توانست مشکل نارسا خوانی خود را حل کند. اختلال در خواندن، دُش‌خوانی یا دیسلِکسیا  اختلالی است که با خواندن پایین‌تر از سطح مورد انتظار از سن فرد مشخص می‌شود.

افراد مختلف به درجات مختلف تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این اختلال موجب اختلال در روان‌خوانی یا درک مطلب می‌شود. دیسلکسیا، می‌تواند خود را به عنوان یک مشکل در رابطه با واج‌خوانی، و رمزگشایی، دیکته، مهارت شنوایی، حافظه‌کوتاه‌مدت، یا نامگذاری‌سریع آشکار کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی شارون استون بازیگر جذاب آمریکایی؛ از ازدواج تا انتشار عکس های خصوصی

ورود به عرصه مدلینگ

ورود به عرصه مدلینگ

بلا تورن از همان سنین نوزادی وارد عرصه مدلینگ شد. فقط 6 هفته از به دنیا آمدن او نگذشته بود که تصویری از او برای نشریه «مجله پدر و مادر» ارسال کردند و فردای همان روز تصویر او در این نشریه منتشر گردید. 

پس از این رو بلا دوره های مدلینگ کودکانه را سپری کرده و بعد ها در تیزرهای تبلیغاتی زیادی همچون «neutrogene» و «Texas» بعنوان مدل شرکت کرد.

از ورود به عرصه بازیگری

تا همبازی شدن با مت دیمون

از ورود به عرصه بازیگری تا همبازی شدن با مت دیمون

بلا تورن بعد از حضور موفق در عرصه مدلینگ به بازیگری علاقه‌مند شده و تصمیم گرفت بازیگر شود. از این رو پدرش که کارگردان بود به وی کمک شایانی کرد. بلا در سال 2003 زمانی که 6 ساله بود موفق شد در فیلم کمدی «وابسته به تو»، «Stuck on You» به ایفای نقش بپردازد.

او در این فیلم در نقش ساید حضور یافت. وابسته به تو فیلمی محصول سال 2003 و به کارگردانی برادران فارلی است. در این فیلم بازیگرانی همچون مت دیمون، گرگ کینر، اوا مندس، پت کراوفورد براون، شر، سیمور کاسل، دین کوک، لین شی، لوک ویلسون، بلا تورن، گریفین دان، جی لنو، فرناندا لیما، فرانکی میونیز، مریل استریپ و دانیل گرین ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره «والت» (گرگ کینیر) و «باب تنور» (مت دیمن) دوقلوهای به هم چسبیده در رستورانی مشغول کارند و در شهرک ساکت و دل چسب شان زندگی بی دغدغه ای دارند. تا این که رهسپار هالیوود می شوند به امید این که «والت» به رؤیای بازیگر حرفه ای شدن خود جامه ی عمل بپوشاند…

حضور در 2 سریال مشهور

حضور در 2 سریال مشهور

بلا تورن بعد از بازی در نقش های فرعی بالاخره در سال 2006 زمانی که 9 ساله بود موفق شد در سریال کمدی «دارودسته»، «Entourage» در نقش دختر بچه به ایفای نقش بپردازد. دار و دسته یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد. این سریال در 8 فصل و 96 قسمت پخش شد.

بلا در کنار حضور در این سریال، موفق شد نقشی در سریال «جادوگران محله ویورلی»، «Wizards of Waverly Place» بدست آورد. جادوگران محله وِیوِرلی  یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر کمدی موقعیت جوانان است که از 12 اکتبر 2007 تا 6 ژانویه 2012 از شبکه دیزنی پخش می‌شد. این سریال به کارگردانی تاد جی. گرینوالد و بازیگرانی مانند سلنا گومز، دیوید هنری و جیک تی.

آستین در آن نقش سه خواهر و برادر نوجوان از خانواده روسو با قدرت‌های جادویی که با یکدیگر بر سر تصاحب قدرت فردی و خاص و تبدیل شدن به جادوگر خانواده رقابت می‌کنند را ایفا می‌کنند. بلا با بازی در این سریال ها توانست به شهرت بسیار خوبی دست یابد.

مطلب مشابه: بیوگرافی ناتالی دورمر بازیگر جذاب؛ از معروفیت و بازی در سریال تاج و تخت تا رابطه هایش

آغاز شهرت

آغاز شهرت

بلا تورن زمانی که 13 ساله بود در تست سریال «تکونش بده» (Shake It Up) شرکت کرد. بعد از مدتی به همراه دیگر ستاره سینما زندایا موفق شد در نقش سی سی جونز به ایفای نقش بپردازد.این سریال باعث شهرت بسیار زیادی برای بلا شد. سریال تکونش بده از سال 2010 تا 2013 در 3 فصل و 75 قسمت پخش شد. شور و شو» یک سیتکام آمریکایی است که ابتدا از 7 نوامبر 2010 تا 10 نوامبر 2013 در شبکه دیزنی پخش شد.

این برنامه توسط کریس تامپسون ایجاد شده و با بازی بلا تورن و زندایا، داستان ماجراهای سی‌سی جونز (بلا تورن) و راکی بلو (زندایا) را دنبال می‌کند که به عنوان رقصنده‌های پس زمینه در یک برنامه محلی به نام «شور و شو شیکاگو» حضور دارند.

این برنامه همچنین داستان خطاها و مشکلات آن‌ها در و خارج از صحنه و مشکلات و وضعیت اجتماعی رو به رشد آن‌ها در مدرسه را نشان می‌دهد. دیویس کلولند، روشان فگان، آدام ایریگویان، کنتون دیوتی و کارولین سانشاین نقش‌های اصلی دیگری در این سریال دارند. مفهوم اصلی برنامه از سوی دیزنی برای ایجاد یک کمدی دوستی  با جنبه رقص بود.

آغاز شهرت

در تاریخ 29 سپتامبر 2011، شبکه دیزنی اعلام کرد که تعداد قسمت‌های فصل دوم «شور و شو» را به 26 قسمت افزایش داده است. قسمت ویژه 90 دقیقه‌ای «Made In Japan» در تاریخ 17 اوت 2012 پخش شد به عنوان پایان فصل دوم. در تاریخ 4 ژوئن 2012، شبکه دیزنی اعلام کرد که «شور و شو» برای فصل سوم تمدید شده است و اعلام کرد که کنتون دیوتی به عنوان عضو معمولی ترکه‌های فصل 3 حضور نخواهد داشت، بلکه به جای آن حضورهای ویژه خواهد داشت. با این اعلان، او در هیچ قسمت حضور نداشت.

در تاریخ 25 ژوئیه 2013، شبکه دیزنی به طور رسمی اعلام کرد که پس از 3 فصل، «شور و شو» پایان خواهد یافت. قسمت نهایی در تاریخ 10 نوامبر 2013 پخش شد.

همبازی شدن با آدام سندلر

همبازی شدن با آدام سندلر بازیگر مشهور

بلا تورن بعد از حضور های متعدد با پیشنهاد های بسیاری روبه‌رو شد، یکی از آنها سریال «مخلوط»، «Blended» بود. مخلوط یا درآمیخته فیلمی در ژانر کمدی رمانتیک به کارگردانی فرانک کوراکی است که در سال 2014 منتشر شد.

داستان این فیلم درباره یک مرد (آدام سندلر) که همسرش را از دست داده همراه با سه دخترش در تعطیلات در آفریقای جنوبی با یک زن مطلقه (درو بریمور) و دو پسرش در یک مجتمع مسکونی ساکن می‌شوند. با پی بردن به کارهایی که این دو می‌توانند باهم برای خانواده‌هایشان انجام دهند علاقه‌ای بین آنها شکل می‌گیرد و …

مطلب مشابه: بیوگرافی زندیا بازیگر آمریکایی؛ از رابطه با تام هالند تا ناگفته ها

حضور در سریال ترسناک جیغ

حضور در سریال ترسناک جیغ

یکی دیگر از آثار خوب بلا تورن سریال «Scream»، «جیغ بزن» است. سریال «جیغ» (همچنین با عنوان «جیغ: مجموعه تلویزیونی» شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی از ژانر ترسناک انتولوژی است که توسط جیل بلوتوگل، دن دورکین و جی بیتی برای شبکه ام‌تی‌وی و برت متیوز برای وی‌اچ‌وان کارگردانی شده است.

این مجموعه بر اساس مجموعه فیلم‌های ترسناک با همین نام ساخته شده توسط کوین ویلیامسون و وس کریون است. این مجموعه توسط تلویزیون دایمنشن و تولید ام‌تی‌وی تولید شده است و قبلاً در لوئیزیانا، در مکان‌هایی مانند باتن روژ و نیواورلئان فیلمبرداری شده است. بلوتوگل و جایم پاگلیا ابتدا به عنوان مدیران اصلی در فصل اول خدمت می‌کردند قبل از اینکه به دلایل خلاقانه توسط مایکل گانز و ریچارد رجستر در فصل دوم جایگزین شوند.

2 فصل اول در شهر خیالی لیک‌وود قرار داشت که در آن یک سری قتل رخ داد. در مرکز این قتل‌ها، اما دووال (با بازی ویلا فیتزجرالد)، یک دختر نوجوان که به نحوی به گذشته تاریک شهر مرتبط است، قرار داشت. این مجموعه در تاریخ 30 ژوئن 2015 روی آنتن شبکه ام‌تی‌وی رفت و فصل اول آن در تاریخ 1 سپتامبر 2015 پایان یافت. در ماه ژوئیه 2015، مجموعه رسماً برای فصل دوم تأیید شد. پس از پایان فصل دوم، یک قسمت ویژه دو ساعته در ماه اکتبر 2016 پخش شد.

حضور در سریال ترسناک جیغ

در ماه اکتبر 2016، ام‌تی‌وی مجموعه را برای فصل سوم و نهایی تمدید کرد. در آوریل 2017، ام‌تی‌وی اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند با فصل سوم مجموعه را با بازیگران و محل جدید دوباره راه‌اندازی کنند. به عنوان بخشی از فرآیند دوباره راه‌اندازی، اعلام شد که برت متیوز به عنوان مدیر اصلی نقش خواهد داشت. علاوه بر این، کوئین لطیفا، شکیم کامپر و ینلی آرتی به عنوان تولیدکنندگان اجرایی مجموعه زیر نظر واحد سبک زندگی به نقش خود اضافه خواهند شد.

آرجِ سایلِر، سِ جِ والاس، تایگا، کِکِ پالمر، جسیکا سولا، جورجیا وایگام، جولین گایُ جولِّلُ و تایلر پُزِ در فصل سوم دوره دوباره راه‌انداز شده حضور داشتند. در ژوئن 2019، اعلام شد که مجموعه به وی‌اچ‌وان منتقل خواهد شد قبل از پخش فصل سوم. فصل سوم و نهایی با عنوان «بیدارشده» در تاریخ 8 ژولای 2019 روی آنتن رفت.

مطلب مشابه: بیوگرافی اِما مکی بازیگر مشهور؛ از رابطه با مدل مشهور تا ناگفته‌ها

حضور در فیلم Duff

حضور در فیلم Duff

یکی دیگر از فیلم های درخشان بلا تورن فیلم «داف»، «The Duff» محصول سال 2015 است. داف فیلمی کمدی به کارگردانی اری سندل است که در سال 2015 منتشر شد. از بازیگران این فیلم میتوان به می ویتمن، رابی امل، بلا تورن، بیانکا سانتوس، الیسون جنی و کن جیونگ اشاره کرد.

این فیلم در فروش موفق بود و توانست بیش از 43 میلیون دلار فروش گیشه داشته باشد. داستان این فیلم درباره یک دختر دبیرستانی سال بالایی وقتی می‌فهمد که برخی دوستان خوشگل‌تر و تودل بروترش لقب داف (دوست چاق و زشت) را به او داده‌اند، دست به انقلاب طبقاتی اجتماعی می‌زند…

حضور در فیلم ترسناک آمیتی‌ویل

حضور در فیلم ترسناک آمیتی‌ویل

بلا تورن در سال 2017 در فیلم ترسناک «آمیتی‌ویل: بیداری»، «Amityville: The Awakening» به ایفای نقش پرداخت. آمیتی‌ویل: بیداری یک فیلم ترسناک وحشت روان‌شناختی آمریکایی به کارگردانی و نویسندگی فرانک خلفون است که در سال 2017 منتشر شد. این دهمین قسمت از سری فیلم‌های ترسناک آمیتی‌ویل می‌باشد.

فیلم داستان نوجوانی را دنبال می‌کند که با خانواده‌اش به خیابان اوشن 112 نقل مکان می‌کند، که بعد از مدت کوتاهی متوجه می‌شوند که توسط یک موجود اهریمنی که از بدن برادر دوقلوی مرگ مغزی‌اش استفاده می‌کند. این فیلم که در سال 2014 فیلمبرداری شد، متحمل تاخیرهای متعددی در اکران شد و سرانجام در 12 اکتبر 2017 به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شد.

این فیلم توسط دایمنشن فیلمز در یک نسخه محدود در 28 اکتبر منتشر شد. این آخرین فیلمی است که توسط RADIUS-TWC اکران شده‌است، زیرا این شرکت به همراه واینستین کمپانی در 16 ژوئیه 2018 تعطیل شدند.

مطلب مشابه: بیوگرافی نائومی واتس بازیگر زیبا؛ از شروع فعالیت تا موفقیت ها و رابطه با شان پن

فیلم پرستار بچه

فیلم پرستار بچه

پرستار بچه، «The Babysitter» یک فیلم کمدی ترسناک آمریکایی در سال 2017 به کارگردانی جوزف مک‌گینتی نیکول و نوشته شده توسط برایان دافیلد است. ستارگانی مانند سامارا ویوینگ، جودا لوئیس، هانا می لی، رابی امل و بلا تورن در فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم در 13 اکتبر 2017 بر روی شبکه نتفلیکس پخش شد و نظرات مثبتی را از طرف منتقدان دریافت کرد. دنباله فیلم، پرستار بچه: ملکه قاتل در 10 سپتامبر 2020 منتشر شد.

بازی در فیلم عاشقانه غمگین

خورشید نیمه‌شب

بازی در فیلم عاشقانه، غمگین: خورشید نیمه‌شب

یکی از آثار درخشان و به یادماندنی بلا تورن فیلم «خورشید نیمه‌شب»، «Midnight Sun» بود. خورشید نیمه‌شب فیلمی در ژانر درام و رمانتیک به کارگردانی اسکات اسپیر است که در سال 2018 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به بلا تورن، پاتریک شوارتزنگر، راب ریگل، کوئین شپرد، و پل مک‌گیلیون اشاره کرد.

داستان این فیلم عاشقانه، غمگین درباره کیتی پرایس (بلا تورن) از کودکی درگیر بیماری گزرودرما پیگمنتوزوم (حساسیت شدید به نور خورشید) است. او در شب فارغ التحصیلی اش به طور اتفاقی با چارلی( پاتریک شوارتزنگر) پسری که چندین سال است پنهانی دوستش دارد ملاقات می‌کند و … فیلم با فروش بیش از 27 میلیون دلاری روبه‌رو شد.

زندگی شخصی

بلا تورن در زندگی شخصی خود به شدت پرحاشیه بوده و رابطه های او همیشه حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز تمام روابط او را بررسی خواهیم کرد.

رابطه با کنتون دیوتی بازیگر و خواننده

رابطه با کنتون دیوتی بازیگر و خواننده مشهور

بلا تورن زمانی که 13 ساله بود با کنتون دیوتی بازیگر و خواننده مشهور آشنا شد. این دو در سریال تکونش بده همبازی بودند. بلا و کنتون در حین فیلمبرداری عاشق یکدیگر شده و وارد رابطه عاشقانه شدند. رابطه این دو کوتاه مدت بود و بعد از چند ماه از هم جدا شدند.

رابطه با تریستان کلیر

بلا تورن در سال 2014 با تریستان کلیر اولین رابطه عاشقانه و بلندمدتش را تجربه کرد. نکته جالب این رابطه این بود که بلا در آن زمان به شدت معروف بود با اینکه تریستان فردی کاملا عادی بود.این دو تقریبا 3 سال باهم بودند.

مطلب مشابه: بیوگرافی سیدنی سوئینی؛ از رابطه با افراد مشهور تا انتشار عکس های خصوصی

رابطه با گرگ سالکین بازیگر انگلیسی

رابطه با گرگ سالکین بازیگر انگلیسی

بلا تورن در سال 2014 با گرگ سالکین بازیگر انگلیسی وارد رابطه عاشقانه شد. پس از قرار گرفتن در رابطه با براندون، بلا 17 ساله با گرگ سالکین که 5 سال از او بزرگتر بود، وارد رابطه شد. بلا در مصاحبه‌ای گفت:  او یکی از عجیب‌ترین افرادی است که تا به حال ملاقات کرده‌ام. او خیلی مهربان و خیلی شیرین است”، او در اواسط اوت 2014 به Us Weekly گفت.

“او بسیار مراقبت‌کننده است حتی زمانی که نیازی به این کار ندارد. و فکر می‌کنم شاید به خاطر این است که به خوبی با رفتارهای بریتانیایی خود بزرگ شده است. بلا همچنین فاش کرد که آن‌ها از طریق کار در دیزنی با یکدیگر آشنا شدند. “ما از طریق فیسبوک آشنا شدیم. خب، به طور فنی ما از طریق حلقه دیزنی آشنا شدیم. او در Wizards of Waverly Place بود و من فقط در حال شروع کارم در نمایش اولم Shake It Up بودم”، او یادآور شد.

ما خواهیم دید که چطور پیش می‌رود در مدت چند ماه آینده. ما همیشه نسبتاً نزدیک بوده‌ایم. روابط عاطفی بلا و گرگ تنها بیش از 1 سال طول کشید. “بعد از فکر و جستجو درونی، ما تصمیم سخت جدایی را گرفته‌ایم”، بازیگران در یک بیانیه مشترک اعلام کردند. اما آن‌ها همچنان حامیان عمومی یکدیگر هستند.

ما همیشه یکدیگر را دوست داشته‌ایم و احترام عمیقی برای یکدیگر داریم، زیرا به خاطر زمان با هم، هر دو بهترین نسخه خود را شده‌ایم. برنامه‌های ما دیدار با یکدیگر را دشوار کرده بود و تصمیم گرفتیم که برای الان این بهترین گزینه خواهد بود.

رابطه با بنجامین ماسکولو خواننده و بازیگر

رابطه با بنجامین ماسکولو خواننده و بازیگر مشهور

در سال 2019، پس از برخی از درام‌ها با تانا و مود، بلا شروع به رابطه با بنجامین ماسکولو کرد. این دو نفر پس از شروع رابطه خود در آوریل 2019، مجموعه‌ای از لحظات زیبا داشتند و بلا هرگز در مورد محبت به مردش عقب نمی‌ماند. او در مصاحبه‌ای گفت: “با بن خود بسیار خوش‌شانس شدم.

او واقعاً یک نمونه کامل است و راستش نمی‌دانم چگونه با او به این قدرت برکت شده‌ام”، او در سپتامبر 2020 به Entertainment Tonight تعریف کرد. “من عاشق همیشه یادگیری درباره زندگی و فرهنگ و هر چیز او هستم. [این] خیلی جالب است زمانی که با کسی رابطه دارید که با ارزش‌های اخلاقی یا چیزهای مشابه شما بزرگ نشده است.

” این جفت به نظر مثل یک تطابق آسمانی می‌آمدند و تقریباً 2 سال پس از شروع دوستی، بنجامین  از بلا خواستگاری کرد و او بله گفت! با این حال، آن‌ها پس از 3 سال از یکدیگر جدا شدند. بعد ها بلا در استوری اینستاگرامش گفت: من به دلایل خودم با بن جدا شدم.

رابطه و ازدواج با مارک اِمز تهیه کننده

رابطه و ازدواج با مارک اِمز تهیه کننده سینما و تلویزیون بریتانیایی

بلا تورن در سال 2022 با مارک اِمز تهیه کننده سینما و تلویزیون بریتانیایی آشنا شده و وارد رابطه عاشقانه شدند. بلا تورن پس از 9 ماه آشنایی اعلام کرد که با مارک اِمز، تهیه کننده بریتانیایی ازدواج کرده است. این ستاره سابق شبکه تلویزیونی دیزنی عکسی از حلقه ازدواج خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. در این عکس مارک اِمز همسر آینده‌اش را از پشت در آغوش گرفته است.

این بازیگر 25 ساله در توضیح عکس‌هایی که به اشتراک گذاشت نوشته است: «عشق من.» بلا تورن همچنین این خبر هیجان انگیز را به در مصاحبه با مجله های معتبر تایید کرد. او در مصاحبه خود با این مجله گفت: «این عشق در نگاه اول بود.»

این مجله گزارش داد که مارک در تاریخ 13 می در خانه بِلا واقع در کالیفرنیا از او خاستگاری کرده است. مارک با یک حلقه الماس 10 قیراطی از این بازیگر 25 ساله خواستگاری کرده است. این زوج جواب مثبت خانم بازیگر به درخواست ازدواج را در یک مهمانی صمیمی در کنار خانوادهایشان جشن گرفتند.

بلا همچنین در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در حال حاضر به یک عروسی در حومه بریتانیا فکر می‌کند. او همچنین از علاقه خود برای پوشیدن لباس عروسی کلاسیک از برند دیور یا شیاپارلی گفته است. به گزارش وقت صبح این خانم بازیگر همچنین افزود: «هر عروس نه به یک لباس، بلکه به چهار لباس عروس نیاز دارد.»

مطلب مشابه: بیوگرافی رایان گاسلینگ؛ از رابطه با مدل های مختلف تا ازدواج و ناگفته های شخصی

خوانندگی

خوانندگی

بلا تورن همانطور که بالاتر نوشتیم در چندین عرصه به فعالیت پرداخته است، یکی از این عرصه ها خوانندگی است. بلا تورن 14 تک‌آهنگ، 5 تک‌آهنگ ویژه، 1 تک‌آهنگ تبلیغاتی و 13 ویدیو موزیک منتشر کرده است. اولین تک‌آهنگ بلا، “Watch Me” با حضور زندایا در تاریخ 21 ژوئن 2011 منتشر شد و به رتبه 86 جدول Hot 100 بیلبورد آمریکا رسید، و به رتبه 9 جدول Top Heatseekers آمریکا رسید و در سال 2013 توسط RIAA به عنوان طلا تایید شد.

دومین تک‌آهنگ او، “TTYLXOX” در تاریخ 6 مارس 2012 منتشر شد و به رتبه 97 جدول Hot 100 بیلبورد رسید. در مارس 2013، بلا تورن اعلام کرد که به هالیوود رکوردز پیوسته است و به کار بر روی مواد برای آلبوم اول خود پرداخته است.

در تاریخ 2 مه 2014، اعلام شد که آلبوم اول او با عنوان “Call It Whatever” خواهد بود و در تاریخ 14 مه، تک‌آهنگ “Call It Whatever” را منتشر کرد. در تاریخ 15 اکتبر 2014، بلا اعلام کرد که آلبوم اولش لغو شده است و به جای آن در تاریخ 17 نوامبر 2014 EP با نام Jersey منتشر کرد. در مارس 2018، بلا شروع به راه‌اندازی لیبل موسیقی خود با نام Filthy Fangs کرد.

نویسندگی

نویسندگی

بلا تورن همچنین در زمینه نویسندگی فعالیت داشته و دارد و اولین کتابش را سال 2014 با نام «سقوط پاییز» منتشر کرد و بعد از آن هم 3 کتاب دیگر را با نام های «بوسه پاییز»، «آرزوی پاییز» و کتابی «از شعر زندگی نامه زندگی یک مغول قاتل: آشفتگی روانی» را نوشته است.

صداپیشگی

صداپیشگی

بلا تورن در زمینه صداپیشگی نیز به فعالیت پرداخته است که بیشتر این فعالیت ها موفقیت آمیز بوده است. او برای اولین بار در سال 2013 در انیمیشین «فوتبال‌دستی» به صداپیشگی پرداخت. 2 سال بعد در انیمیشین «The Frog Kingdom» به صداپیشگی پرداخت که این انیمیشین بیش از 3 میلیون دلار فروش داشت.

بلا بعد ها در انیمیشین معروف «ملکه برفی 2» به صداپیشگی پرداخت که این انیمیشین بیش از 15 میلیون دلار فروش داشت.

از آثار مشهوری که میتوان گفت بهترین صداپیشگی وی در آن انجام شده است را میتوان «آلوین و سمورچه‌ها: جاده چیپ» اشاره کرد که بیش از 234 میلیون دلار فروش داشته است. بلا بعد ها در انیمیشین هایی مانند،Little Door Gods، Ratchet & Clank اشاره کرد.

دانستنی های جذاب درباره بلا تورن

دانستنی های جذاب درباره بلا تورن

  • ثروت بلا تورن 12 میلیون دلار تخمین زده شده است.
  • او یک سبک زندگی سالم را ترویج می کند و بخش هایی از برنامه های تمرینی خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.
  • بلا تورن از پلتفرم خود برای کمک به اهداف خیریه و جمع آوری کمک های مالی برای افراد نیازمند استفاده می کند.
  • بلا تورن وارد دنیای شعر شد و افکار و احساسات شخصی خود را در نوشته هایش به اشتراک گذاشت.
  • بلا تورن و زندایا در حین کار با هم در “Shake It Up” با هم دوست شدند و پیوند آنها در طول سال ها همچنان مستحکم بوده است.
  • اشتیاق او به داستان سرایی به فرآیند خلاقانه پشت دوربین گسترش می یابد.
  • بلا تورن از طریق محتوای جذاب در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به ارتباط با طرفداران خود ادامه می دهد.
  • استعدادهای موسیقی او منجر به همکاری های هیجان انگیز با هنرمندان با استعداد دیگر شده است.
  • استعداد بلا تورن فراتر از پروژه های خودش است، زیرا او به راحتی می تواند اجراهای قوی را در مجموعه های تلویزیونی مختلف ارائه دهد.
  • او در این سریال داستان های شخصی و بینش هایی از زندگی خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.
  • ظاهر خیره کننده و اعتماد به نفس بلا تورن در مقابل دوربین، او را به سوژه مورد علاقه عکاسان تبدیل کرده است.
  • او فعالانه از ابتکارات متمرکز بر حفاظت و پایداری حمایت می کند.
  • او مهارت های چشمگیر خود را از طریق رسانه های اجتماعی و اجراها به نمایش گذاشته است.
  • او از درک و حمایت بیشتر از افراد دارای ناتوانی یادگیری حمایت کرده است.
  • دینش مسیحی است
  • گرگ میش، دختران بد جنس و ددپول از فیلم های مورد علاقه وی هستند
  • عاشق حیوانات بوده و دارای 6 گربه، 2 سگ، 1 قورباغه و 1 لاک پشت خانگی است
  • فرانک اوشن خواننده مورد علاقه اوست
  • سال ۲۰۱۲ جایزه بهترین بازیگر زن جوان را تصاحب کرد
  • او به طرفدارانش اجازه می دهد تا از طریق محتوای یوتیوب او نگاهی درونی به زندگی او داشته باشند.
  • بلا تورن با طراحان و برندهای مد مشهور کار کرده است و حس سبک خود را فراتر از فرش قرمز به نمایش گذاشته است.
  • تسلط او به زبان اسپانیایی به او اجازه داده است تا با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند.
  • بلا تورن به حقوق حیوانات علاقه زیادی دارد و از دوستان خزدار متعددی به خانه خود استقبال کرده است.
  • عشق بلا تورن به آرایش و زیبایی او را الهام بخشید تا خط تولید لوازم آرایشی خود را ایجاد کند.
  • بلا تورن با میلیون‌ها فالوور در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و توییتر، مرتباً با طرفداران خود در ارتباط است و اجمالی از زندگی خود را به اشتراک می‌گذارد.
  • بلا تورن در مورد مبارزات خود با سلامت روان صحبت می کند و فعالانه برای پایان دادن به بدنامی پیرامون آن مبارزه می کند.
  • بلا تورن با ایفای نقش های مختلف در فیلم های کمدی و دراماتیک، همه کاره بودن خود را به عنوان یک بازیگر ثابت کرده است.
  • فوتبال ورزش مورد علاقه اوست
  • ویژگی‌های چشمگیر بلا تورن و حس مد، فرصت‌های جذاب مدلینگ او را به ارمغان آورده است.
  • او اغلب توصیه های خواندن خود را به اشتراک می گذارد و طرفداران خود را تشویق می کند که ادبیات را کشف کنند.
  • موزیک ویدیوهای بلا تورن خلاقیت او را به نمایش می گذارد و از نظر بصری آهنگ های او را تکمیل می کند.
  • از قرمز پر جنب و جوش تا صورتی بازیگوش، انتخاب مدل موی او نشان دهنده شخصیت رنگارنگ او است.
  • او مهارت های بازیگری و حضور فریبنده خود را برای تقویت داستان سرایی بصری در نماهنگ ها به کار برده است.
  • بلا تورن طرفداران خود را تشویق می کند که بدن خود را در آغوش بگیرند و عشق به خود را ترویج می کند.
  • طرفداران او، معروف به “Bellarinas”، از استعداد و اصالت او حمایت می کنند و آن را تحسین می کنند.
  • بلا تورن عشق خود را به هنر بدن ابراز کرده است و خالکوبی های معناداری برای تزئین پوست خود دارد. بلا علاقه زیادی به خالکوبی روی بدن خود دارد که مهمترین آن متن Bite Me به معنای بیا منو گاز بگیر میباشد که آن را روی لگنش تتو کرده است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو