بیوگرافی دیپیکا پادوکونه بازیگر و مدل هندی؛ از ازدواج تا انتشار عکس خصوصی

منبع: تاپ ناز

1

1402/11/21

19:12


دیپیکا پادوکونه را حداقل یکبار در زندگیتان در تلویزیون دیده‌اید. دیپیکا پادوکونه یکی از مشهورترین اشخاص کشور هند است که با فعالیت در عرصه‌هایی مانند بازیگری و مدلینگ به شهرت …

بیوگرافی دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه را حداقل یکبار در زندگیتان در تلویزیون دیده‌اید. دیپیکا پادوکونه یکی از مشهورترین اشخاص کشور هند است که با فعالیت در عرصه‌هایی مانند بازیگری و مدلینگ به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری او را زیر ذره‌بین خواهیم برد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

فهرست موضوعات این مطلب

تولد و خانواده اش

دیپیکا پادوکونه در 5 ژانویه سال 1986 در کپنهاگ، دانمارک دیده به جهان گشود.

خانواده

دیپیکا پادوکونه در یک خانواده 4 نفری بزرگ شد. پدرش راکاش پادوکن، بازیکن حرفه‌ای بدمینتون بود و مادرش اوجالا در یک آژانس مسافرتی کار می کرد. دیپیکا  1 خواهر کوچکتر از خود  به نام آنیشا دارد که گلف باز است.

پدربزرگ پدری او، رامش، دبیر انجمن بدمینتون میسور بود.  خانواده او هنگامی که دیپیکا 1 ساله بود به بنگلور هندوستان نقل مکان کردند. خانواده او کنکانی زبان هستند.

از فعالیت در بدمینتون تا علاقه به مدلینگ

از فعالیت در بدمینتون تا علاقه به مدلینگ

دیپیکا پادوکونه دوران کودکی خود را در بنگلور هند گذراند. او در دوران کودکی با تشویق پدرش وارد بدمینتون شد و در نوجوانی توانست تا سطح ملی بالا بیاید و بازی های خوبی انجام داد. دیپیکا از همان سنین کودکی به مدلینگ علاقه‌مند بود، به همین خاطر باعث شد بدمینتون  را کنار بگذارد اولین بار در سن 8 سالگی در چند کمپین تبلیغاتی ظاهر شد و در کلاس دهم ، او تمرکز خود را تغییر داد و تصمیم گرفت یک مدل مد شود.

از تحصیلات تا انصراف از تحصیل

دیپیکا  گفته است در کودکی اجتماع گریز بوده و دوستان زیادی نداشته است. تمرکز او در آن دوران روی بدمینتون بود ودر مدرسه  به طور حرفه‌ای در سطح ملی قهرمانی در این زمینه ورزشی فعالیت می کرد. او همچنین در چند تورنمنت سطح ایالتی بیس بال بازی کرد.

درحالیکه روی تحصیل و ورزش حرفه‌ای متمرکز بود به عنوان یک کودک در عرصه مدلینگ هم  فعالیت می کرد.دیپیکا پادوکونه در دبیرستان سوفیا بنگلور تحصیل کرد و تحصیلات پیش دانشگاهی خود را در کالج مونت کارمل به اتمام رساند. وی سپس در دانشگاه آزاد ملی ایندیرا گاندی در رشته کارشناسی جامعه شناسی ثبت نام کرد.

او بعد ها به دلیل علاقه شدید به مدلینگ و مشغله کاری در 20 سالگی از دانشگاه انصراف داد. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است: «من متوجه شدم به خاطر جریان ورزش در خانواده‌ام در عرصه‌های ورزشی فعالیت می‌کردم. بنابراین از پدر درخواست کردم که ورزش را رها کنم و او مخالفتی نکرد و ناراحت نشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی آیشواریا رای بازیگر و مدل جذاب هندی از شهرت تا ازدواج و زندگی شخصی

ورود به عرصه مدلینگ تا حضور در موزیک ویدیو

ورود به عرصه مدلینگ تا حضور در موزیک ویدیو

دیپیکا پادوکونه بعد از انصراف از تحصیل، به صورت حرفه‌ای وارد عرصه مدلینگ شد. دیپیکا  در یک تبلیغات تلویزیونی حضور پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت و برای برندهای و محصولات متعدد بسیاری مدلینگ کرد.  در سال 2005 موفق شد جایزه بهترین مدل سال را از جشنواره « Kingfisher Fashion» دریافت کند. شهرت او سال 2006 با حضور در تقویم  Kingfisher که یک کمپین بسیار محبوب است افزایش پیدا کرد.

طراح این تقویم درمورد دیپیکا پادوکن در این کمپین چنین گفته بود: «بعد از آیشواریا رای ما هیچ دختری به شادابی و زیبارویی دیپیکا پادوکن نداشته‌ایم.» دیپیکا پادوکونه زمانی که 21 ساله بود، به بمبئی نقل مکان کرد و مدتی در خانه عمه‌اش زندگی می کرد. سال 2006 در یکی از موزیک ویدئوهای هیمش رشامیا به نام «نام هه ترا» بازی کرد و شهرت بیشتری بدست آورد.

ورود به عرصه بازیگری و اولین نقش

ورود به عرصه بازیگری و اولین نقش

دیپیکا پادوکونه پس از آن پیشنهادات متعددی برای بازی در فیلم و سینما دریافت کرد. دیپیکا که تصور می کرد برای بازیگر شدن هیچ دانش و تجربه ای ندارد در کلاس های بازیگری آنوپام کر ثبت نام کرد. فرح خان، فیلمساز مطرح هندی که دیپیکا پادوکن را در یک کلیپ دیده بود تصمیم گرفت از او در یکی از فیلم هایش تحت عنوان « Happy New Year» استفاده کند.

فرح خان دنبال یک مدل برای فیلم بعدی اش، «ام شانتی ام» می گشت و در این رابطه با مالایکا آرورا تماس گرفت. یک طراح فشن به نام  وندل راکریک که پادوکن به مدت 2 سال برای او کار کرده بود، وی را به مالایکا آرورا پیشنهاد داد و مالایکا آرورا، دیپیکا را به فرح خان معرفی کرد. پادوکن در سال 2006 اعلام کرد که در اولین فیلمش به نام «آیشواریا» که یکی فیلم کانادایی زبان است بازی می کند.

این فیلم کمدی عاطفی یک اثر بازسازی شده تلگو زبان بود که پادوکن در این فیلم مقابل اوپندرا قرار گرفت.  این فیلم در گیشه موفق عمل کرد و منتقدین سینما بازی احساسی پادوکن را تحسین کرد. این اولین هنرنمایی دیپیکا بود که باعث شد وی زیر ذره‌بین کارگردانان بزرگ برود.

مطلب مشابه: بیوگرافی عامر خان بازیگر مشهور هندی؛ زندگی شخصی و ناگفته‌ ها

همبازی شدن با شاهرخ خان پادشاه بالیوود

همبازی شدن با شاهرخ خان پادشاه بالیوود

دیپیکا پادوکونه بعد از بازی موفق در فیلم اولش، با دومین پیشنهاد کاری خود مواجه شد و آن هم بازی در فیلم «ام شنتی ام» بود. او با بازی در این فیلم با شاهرخ خان ملقب به پادشاه بالیوود همبازی شد.

ام شانتی ام فیلم موزیکال سینمای هند (بالیوود) محصول سال 2007 میلادی است که شاهرخ خان به همراه دیپیکا پادوکن در آن هنرنمایی کردند. کارگردانی این فیلم را فرح خان به عهده دارد. فیلم در سال 1970 و سال 2000 میلادی اتفاق می‌افتد.

بازیگران معروف زیادی در این فیلم حضور کوتاه دارند از جمله میتوان به سلمان خان، تابو، کاریشما کاپور، اورمیلا ماتودنکار، زاید خان، سهیل خان، ارباز خان، مالایکا و آمریتا آرورا، رکا، سانجی دات، سیف علی خان اشاره کرد. این فیلم پرفروش ترین فیلم سال 2007 بالیوود شد و در سطح جهانی بیش از 21 میلیون دلار فروش کرد.

او برای بازی در این فیلم برنده و نامزد بسیاری از جوایز شد. او برنده برنده جایزه بهترین بازیگر تازه‌وارد سال (زن) و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فیر 2008 شد.

همبازی شدن با سلمان خان و کارینا کاپور خان

همبازی شدن با سلمان خان و کارینا کاپور خان

دیپیکا پادوکونه در سال 2009 با پیشنهاد بازی در فیلم «من و خانم خانا» به کارگردانی پرم راج روبه‌رو شد. دیپیکا با قبول این پیشنهاد با بازیگران مشهوری همچون  سلمان خان، کارینا کاپور، سهیل خان، باپی لاهیری، پریتی زینتا، دیپیکا پادوکونه، ماهک چاهال، نائوهد سیروسی، دینو مورئا همبازی شد.

داستان این فیلم درباره سمیر خانا مستقر در ملبورن با یک یتیم ، رینا دیدار می کند ، هر دو عاشق می شوند ، ازدواج می کنند و با هماهنگی زندگی می کنند تا اینکه سمیر شغل خود را از دست میدهد و …

فیلم پرستاره خانه شلوغ

فیلم پرستاره خانه شلوغ

دیپیکا پادوکونه در سال 2010 با پیشنهاد بسیار خوبی روبه‌رو شد، و آن هم بازی در سری فیلم های کمدی «خانه شلوغ»، «Housefull» بود. خانه شلوغ یا خانه پر است فیلمی محصول سال 2010 و به کارگردانی ساجد خان است.

در این فیلم بازیگرانی همچون آکشی کومار، آرجون رامپال، ریتیش دشموک، دیپیکا پادوکونه، لارا دوتا، جیا خان، بومان ایرانی، راندهیر کاپور، چانکی پاندی، مالایکا آرورا خان، لیلیت دوبی، ژاکلین فرناندز، سورش منون ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به قدری موفق بود که قسمت دوم این مجموعه در سال 2012 ساخته شد. آخرین قسمت این فیلم نیز در سال 2016 به کارگردانی ساجید فرهاد ساخته شد.خانه شلوغ 3 یا خانه پر است 3 فیلمی  محصول سال 2016 و به کارگردانی ساجید فرهاد است. هزینه این فیلم 850 میلیون روپیه بود  که به یکی از پرهزینه‌ترین فیلم های هندوستان تبدیل شد.

داستان این فیلم درباره 3 پسر و 3 دختر به دنبال عشق واقعی خود هستند و در همین حال که آن ها هم دیگر را پیدا میکنند به هم دروغ های می گویند که دستشان رو می‌شود و دروغ های آن ها مشخص میشود…

مطلب مشابه: بیوگرافی ریتیک روشن بازیگر جذاب هندی؛ از ازدواج تا مدلینگ و ثروت او

همبازی شدن با آبیشک باچان

همبازی شدن با آبیشک باچان

دیپیکا پادوکونه در سال 2010 در فیلم «ما با زندگی خود بازی می‌کنیم»، « Khelein Hum Jee Jaan Sey» با آبیشک باچان پسر اسطوره سینمای بالیوود آمیتاب باچان همبازی شد. فیلم “Khelein Hum Jee Jaan Sey” یک فیلم تاریخی و درام محصول سال 2010 از هند است که توسط آشوتوش گواکار به کارگردانی ساخته شده است.

فیلم بر اساس رویدادهای واقعی انقلاب چیتاگنگا در سال 1930 در هند توسط 13 افسر جوان هندی تحت رهبری مستقل چندا بسوس است.

داستان فیلم در زمان دوران استعمار بریتانیا در هند رخ می‌دهد و نقش‌آفرینی اصلی از طرف آبهیشک بچان و دیپیکا پادوکون صورت گرفته است. فیلم بازتابی از جنگ استقلال هند را به تصویر می‌کشد و در مورد قهرمانی و ابهامات این انقلاب می‌باشد.

همبازی شدن با آمیتاب باچان

همبازی شدن با آمیتاب باچان

دیپیکا پادوکونه در سال 2011 در فیلم «تبعیض»، «Aarakshan» به ایفای نقش پرداخته و با بازیگران بزرگی همچون  آمیتاب باچان، سیف علی خان، مانوج باجپایی، دیپیکا پادوکونه، پراتیک بابار، تانوی عظمی، هما مالینی، ماکش تیواری، یاشپال شارما، سراب شوکلا همبازی شد. 

فیلم “Aarakshan” یک فیلم درام و اجتماعی محصول سال 2011 از هند است که توسط پرکاش جها به کارگردانی ساخته شده است. این فیلم به طور مستقیم به موضوع تحصیلات و سیاست‌های آموزشی در هند می‌پردازد. داستان فیلم در مورد یک معلم دانشگاه به نام پربودهان است که با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود و برای حقوق معلمان و دانشجویان مبارزه می‌کند.

در فیلم Aarakshan، نقش اصلی توسط آمیتاب بچان، سایف علی خان و دیپیکا پادوکون ایفا شده است. فیلم به طور کلی به بررسی موضوع تحصیلات و سیاست‌های آموزشی در هند، نژادپرستی و تبعیض اجتماعی از طرف دولت و اجتماع می‌پردازد. Aarakshan یک فیلم پربار و الهام‌ بخش است که به نگاهی عمیق به چالش‌های آموزشی و اجتماعی در جامعه هندی می‌انجامد.

آغاز شهرت

آغاز شهرت

دیپیکا پادوکونه در سال 2012 با ایفای نقش در فیلم عاشقانه «کوکتل»، «Cocktail» در نقش ورونیکا به شهرت جهانی رسید. کوکتل یک فیلم هندی در سبک کمدی رمانتیک است که در سال 2012 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به سیف علی خان، دیپیکا پادوکونه، و بومان ایرانی اشاره کرد.

از جمله حواشی فیلم میتوان به این مورد اشاره کرد که در سال 2015، دیپیکا پادوکونه در تبلیغات فیلم تماشا که بازیگر مقابلش رانبیر کاپور بود اعلام کرد در همان سال رنبیر کاپور به او مشورت هایی در باره انتخاب فیلم داده و گفته است تو میتوانی فیلم های خیلی بهتری بازی کنی.رنبیر در این مصاحبه گفت: من نگفتم کوکتل فیلم بدی است،اما دیپیکا در همان سال پیشنهادهایی داشت که با قبول آن ها میتوانست خیلی زود تر به عنوان یک بازیگر مهم و شناخته شده معرفی شود.

داستان این فیلم درباره  یک مثلث عشقی بین یک پسر و دو دختر هندی است که سه دوست صمیمی هستند و هر کدام از آنها از هر نظر با دیگری کاملا تفاوت دارد…

حضور در فیلم تاریخی باجی‌رائو و مستانه

حضور در فیلم تاریخی باجی‌رائو و مستانه

دیپیکا پادوکونه در سال 2015 در یک فیلم تاریخی مهم به ایفای نقش پرداخت و آن هم فیلم «باجی‌رائو و مستانه»، «Bajirao Mastani» بود. باجی‌رائو و مستانه فیلمی است محصول سال 2015 و به کارگردانی سانجای لیلا بانسالی است.

در این فیلم بازیگرانی همچون رانویر سینگ، دیپیکا پادوکونه، پریانکا چوپرا، تانوی عظمی، میلیند سمان، ماهش مانجرکار، آدیتای پانچولی، راضا مراد ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم به داستان عاشقانه واقعی بین مستانه و باجی‌رائو می‌پردازد. داستان این فیلم درباره یکی از فرماندهان بزرگ امپراطوری مراتا در هندوستان به نام باجیرو بود که با دختری به نام کاشیبای ازدواج کرده است. در این میان باجیرو در یکی از نبردهای خود عاشق شاهزاده‌ای جنگجو به نام مستانهمی‌شود. حال آن‌ها با وجود مخالفت خانواده مستانه، برای پیروزی عشقشان تلاش کرده و…

اولین فیلم هالیوودی

دیپیکا پادوکونه در سال 2017 موفق شد اولین فیلم هالیوودی خود را در فیلم «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج»، «XXX: Return of Xander Cage» تجربه کند. دیپیک در این فیلم با وین دیزل بازیگر مشهور آمریکایی همبازی شد. تریپل اکس: بازگشت زندر کیج فیلمی است اکشن محصول سال 2017 و به کارگردانی دی جی کاروسو و نویسندگی اسکات فرایزر است.

از بازیگران آن می‌توان به وین دیزل، دانی ین، دیپیکا پادوکونه، کریس وو، روبی رز، تونی جا، نینا دوبرو و ساموئل ال. جکسون اشاره کرد. این فیلم سومین قسمت در مجموعه فیلم‌های تریپل اکس و دنباله فیلم‌های تریپل اکس (2002) و تریپل اکس: دولت متحد (2005) است. نیمار ستاره فوتبال در این فیلم حضوری افتخاری دارد. این فیلم نخستین فیلم هالیوودی دیپیکا پادوکونه بازیگر و مدل هندی بالیوود است.

تریپل اکس: بازگشت زندر کیج توسط پارامونت پیکچرز در تاریخ 20 ژانویه 2017 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم در فروش بسیار موفق بود و توانست بیش از 346 میلیون دلار فروش داشته باشد. داستان این فیلم درباره زندر که گمان می رفت پس از یک تصادف وحشتناک جان سپرده باشد، بار دیگر باز می گردد تا جعبه پندورارا پیدا کنند.

مطلب مشابه: بیوگرافی کارینا کاپور بازیگر و مدل جذاب هندی؛ از ازدواج تا رابطه با سلمان خان

فیلم پادماواتی

فیلم پادماواتی

دیپیکا پادوکونه در سال 2017 در فیلم تاریخی «پادماواتی»، «Padmavati» به ایفای نقش پرداخت. پادماواتی یک فیلم حماسی و درام تاریخی به کارگردانی سانجای لیلا بانسالی است که از سوی پارامونت پیکچرز در 1 دسامبر 2017 منتشر شده‌است.

این فیلم بر اساس داستان میان ملکه پادمینی و سلطان علاءالدین خلجی در حماسه پدماوت (1540 میلادی) اثر شاعر صوفی، ملک محمد جائسی ساخته شده‌است. از بازیگران این فیلم می‌توان به دیپیکا پادوکونه، شاهد کاپور و رانویر سینگ اشاره کرد.

فیلم پرفروش پاتان

فیلم پرفروش پاتان

دیپیکا پادوکونه در سال 2023 با بازی در فیلم «پتان»، «Pathaan» با بازیگران مشهوری همچون  شاهرخ خان، جان آبراهام، دیمپل کاپادیا و اشوتوش رانا همبازی شد. پاتان فیلم اکشن و دلهره‌آور هندی محصول 2023 به کارگردانی سیدهارت آناد و نویسندگی شریدار راگاوان و عباس تیروالا، برگرفته از داستانی از آناد است.

این چهارمین قسمت از دنیای جاسوسی یاش راج فیلمز با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکونه، جان آبراهام، دیمپل کاپادیا و اشوتوش رانا است. در این فیلم، «پاتان» یک مأمور تبعیدی «RAW» با یک مأمور آی‌اس‌آی به نام «روبینا محسن» همکاری می‌کند تا جلوی یک مأمور سابق «RAW» به نام «جیم» را بگیرد که قصد دارد یک ویروس مرگبار تولیدشده در آزمایشگاه را در سراسر هند منتشر کند. پاتان توسط آدیتیا چوپرا از یاش راج فیلمز تولید شده‌است، و تصویربرداری اصلی در نوامبر 2020 در بمبئی آغاز شد و در لوکیشن‌های مختلفی در کشورهای هند، افغانستان، اسپانیا، امارات، ترکیه، روسیه، ایتالیا و فرانسه ادامه داده‌شد.

2 ترانه اصلی توسط ویشال-شخار ساخته شدند، و موسیقی متن فیلم را سانچیت بالهارا و آنکیت بالهارا ارائه کردند. این فیلم با بودجه تولید 225 کرور (28 میلیون دلار) ساخته شده‌است که علاوه بر آن 15 کرور (1.9 میلیون دلار) صرف هزینه چاپ و تبلیغات شد.

برخلاف معمول، تبلیغاتِ پیش از انتشار بدون هیچ‌گونه تعامل رسانه‌ای یا رویدادهای عمومی انجام پذیرفت.  پاتان در 25 ژانویه 2023 همزمان با آخر هفته روز جمهوری در هند اکران شد و به‌طور کلی نقدهای مطلوبی از سوی منتقدان دریافت کرد، که از سکانس‌های اکشن، موسیقی متن و اجرای بازیگران تمجید کردند. این فیلم در مجموع بیش از 1 میلیارد کرور روپیه (130 میلیون دلار) در سراسر جهان فروش داشته‌است، که تبدیل به رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم هندی سال 2023، سومین فیلم پرفروش تمام دوران در بالیوود، ششمین فیلم پرفروش هندی تمام دوران گردید.

پرفروش ترین فیلم دیپیکا پادوکونه

پرفروش ترین فیلم دیپیکا پادوکونه

دیپیکا پادوکونه در فیلم های متعدد و مهمی به ایفای نقش پرداخته است، اما پرفروش ترین فیلم او فیلم«جوان» ، «Jawan» بود. جوان یا سرباز فیلمی هندی محصول سال 2023 و به کارگردانی آتلی است.

در این فیلم بازیگرانی همچون شاهرخ خان، نایانتارا، ویجی ستوپاتی، دیپیکا پادوکونه، پریامانی، سانیا مالهوترا، سونیل گروور، ریدهی دوگرا، اعجاز خان، اومکار داس مانیکپوری و سانجی دات ایفای نقش کرده‌اند. تاریخ اکران جوان نخست برای 2 ژوئن 2023 تعیین شده بود، اما به‌دلیل کارهای پساتولیدِ تمام‌نشده، به تعویق افتاد.

این فیلم در 7 سپتامبر 2023 هم‌زمان با جشن جانماشتامی در قالب‌های استاندارد، آی‌مکس، فوردی‌اکس و دیگر قالب‌های ویژه منتشر شد. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و از آن بابت اجرای بازیگران، فیلم‌نامه، اکشن و موسیقی تقدیر شد.

جوان چند رکورد گیشه برای فیلم هندی‌زبان ثبت کرد و از رکوردهای ثبت‌شده به‌دست پتان (2023) پیشی گرفت. این فیلم با فروش بیش از 1 میلیارد کرور روپیه (140 میلیون دلار) به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم هندی سال 2023، دومین فیلم هندی‌زبان پرفروش و پنجمین فیلم پرفروش هند شناخته شد.

زندگی شخصی

دیپیکا پادوکونه در زندگی شخصی خود با افراد مشهور و مختلفی وارد رابطه شده است که تمامی روابط او را امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز بررسی خواهیم کرد.  پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

رابطه با نیهار پاندیا بازیگر و تاجر هندی

رابطه با نیهار پاندیا بازیگر و تاجر هندی

دیپیکا پادوکونه زمانیکه برای اولین بار به بمبئی پایتخت هندوستان رسید با نیهار پاندیا بازیگر و تاجر هندی آشنا شد. این دو وارد رابطه عاشقانه شدند. رابطه این دو فقط 3 سال ادامه داشت. بعدها دیپیکا از این رابطه به خوشی یاد کرد.

رابطه با یووراج سینگ کریکت بازیگر مشهور هندی

رابطه با یووراج سینگ کریکت بازیگر مشهور هندی

دیپیکا پادوکونه رابطه کوتاه مدتی با یووراج سینگ کریکت باز مشهور هندی داشت. برنامه های شلوغ آنها در نهایت به جدایی از یکدیگر منجر شد. یووراج صریحاً در مصاحبه ای به این جدایی پرداخت و اظهار داشت که آنها زمان کافی برای تعیین اینکه آیا این می تواند یک رابطه طولانی مدت باشد را نداشتند.

رابطه با آپن پاتل بازیگر هندی

دیپیکا پادوکونه در سال 2000 با آپن پاتل بازیگر هندی وارد رابطه عاشقانه شد. این دو رابطه عاطفی کوتاه مدتی داشتند، و بعد از مدتی از هم جدا شدند.

در یک مصاحبه در سال 2007، آپن اعتراف کرد که با دیپیکا رابطه داشته است اما دلایل جدایی را مخفی نگه داشت. جالب اینجاست که او نقشی در فیلم “این جوانی های دیوانه” را به خاطر حضور دیپیکا در فیلم رد کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر و مدل مشهور هندی؛ از ازدواج تا شخص های خصوصی

رابطه با رانبیر کاپور بازیگر مشهور هندی

رابطه با رانبیر کاپور بازیگر مشهور هندی

دیپیکا پادوکونه در سال 2008 زمانی که در فیلم «از خوشگلا حذر کن» Bachna Ae Haseeno حضور داشت با همبازی خود یعنی رانبیر کاپور بازیگر مشهور هندی وارد رابطه عاشقانه شد.

دیپیکا آشکارا در مورد این رابطه صحبت کرد و یک خال کوبی از حروف اول نام او را بر روی گردن خود انجام داد و گفته است که این رابطه تأثیر عمیقی بر وی گذاشت و او را به فردی با اعتماد به نفس و اجتماعی تبدیل کرد اما این زوج بعدها ازهم دیگر جدا شدند و دیپیکا پادوکونه علت جدایی اش را خیانت رانبیر کاپور اعلام کرد. دیپیکا بعد ها اعلام کرد که بخاطر این شکست عشقی دچار افسردگی شده بود.

رابطه و ازدواج با رانویر سینگ بازیگر مشهور هندی

رابطه و ازدواج با رانویر سینگ بازیگر مشهور هندی

دیپیکا پادوکونه در سال 2012 زمانی که در فیلم «رقص گلوله‌ها: رام و لیلا» حضور داشت با همبازی خود یعنی  رانویر سینگ  بازیگر مشهور هندی وارد رابطه عاشقانه شد. این دو 6 سال در رابطه بودند تا اینکه در سال 2018 در یک مراسم سنتی کونکانی و سندی در دریاچه کومو، ایتالیا ازدواج کردند.

این زوج تا به کنون بچه‌دار نشده‌اند. دیپیکا پادوکونه در مصاحبه ای برنامه 10 ساله خود را فاش کرد. او گفت: «امیدوارم به اندازه کافی تلاش کنم تا بتوانم آنها را هم سر فیلمبرداری ببرم. خانواده ای شاد داشته باشم و در عین حال همچنان کارهایی انجام دهم که در حال حاضر مشغول آنها هستم. این زوج هم اکنون در سال 2024 در رابطه هستند.

افسردگی از زبان دیپیکا پادوکونه

افسردگی از زبان دیپیکا پادوکونه

دیپیکا 32 ساله درباره ی مبارزه اش با افسردگی گفت: مردم در آن زمان فکر می کردند که من خوبم و آن دوره بهترین سالهای زندگیم است، در واقع من در آن زمان بهترین سالها رو از نظر شغلی داشتم، و اما موضوعی که من درباره اش حرف می زنم متعلق به افسردگی است و هیچ نشانه هشدار وجود نداره.

او می گوید با تغییر سبک زندگی و داروهایی که در دوران افسردگی مصرف کردم درمان شده ام.  بنا به گزارش «هندوستان تایم» این بازیگر معروف بر این باور است که مردم به دلایل مختلف از بیماری های روح و روان شرم دارند و دوست ندارند از آن صحبت کنند اما دیپیکا دلایل زیادی دارد که دراین باره حرف بزند.

نخستین دلیل هم این است که بیماری اش زندگی او را تغییر داده و نوع نگاه او به خودش و جهان را عوض کرده است. او در جایی هم  افسردگی را به شکستن پا تشبیه کرده و گفته آیا کسی که همه چیز می داند و یا همه چیز دارد پایش نمی شکند؟ اگر پایش شکست از او می پرسیم چرا؟ افسردگی به طور ناملموسی گسترش پیدا می کنه و اگر به آدمی که افسرده است بگویی افسرده نباش انگار از کسی که پایش شکسته است بخواهی که بلند شود و راه برود.‌

دیگر بیزینس ها

دیگر بیزینس ها

دیپیکا پادوکونه به غیر از بازیگری در عرصه های مختلفی از جمله مدلینگ فعالیت داشته است. او همچنین چندین بیزینس دیگر دارد. در سال 201، خط تولید لباس زنانه خود را با همکاری زنجیره خرده‌ فروشی Van Heusen راه ‌اندازی کرد و 2 سال بعد، با همکاری پورتال مد Myntra خط تولید دیگری با نام تجاری خود «همه چیز درباره شما» را راه‌ اندازی کرد. در سال 2019، به عنوان رئیس آکادمی تصویر متحرک بمبئی منصوب شد. پادوکن از طریق شرکت خود (Ka Enterprises) بر روی یک شرکت کالاهای مصرفی سریع و Blu Smart و یک استارت آپ تاکسی برقی سرمایه‌ گذاری کرد.

الهام بخش بازیگران جوان

آغاز سفر موفقیت دیپیکا پادوکونه از دختری از شهر کوچک به یک سوپراستار جهانی، میلیون‌ها بازیگر آینده و دختران جوان در سراسر جهان را الهام بخشیده است. او به عنوان یک نشانه توانمندسازی خدمت می‌کند، دیگران را تشویق به دنبال کردن رویاهای خود و ایستادن برای آنچه که به آن اعتقاد دارند می‌کند.

بنیاد زندگی، عشق، لبخند

بنیاد زندگی، عشق، لبخند

دیپیکا پادوکونه به صراحت از دشواری‌های خود در زمینه سلامت روان خود حرف زده و به یک فعال برجسته برای افزایش آگاهی و کاهش تبعیض درباره مسائل سلامت روان تبدیل شده است. بنیاد او، “بنیاد زندگی، عشق، لبخند”، به فعالیت‌های فعال برای ایجاد یک محیط مثبت در زمینه سلامت روان مشغول است.

همچنین در سال 2016، این بنیاد با فیس ‌بوک و سازمان AASRA برای راه ‌اندازی ابزارهای چندزبانه و منابع آموزشی در سایت شبکه ‌ای فیس‌ بوک برای حمایت از افرادی که تمایل به خودکشی دارند، همکاری کرد پادوکن همچنین سفیر برند NGO انجمن روانپزشکی هند است و انجمن جهانی اقتصاد جایزه کریستال را در سال 2020 به دلیل ایجاد آگاهی در مورد سلامت روان را به او اهدا کرد.

جوایز و نامزدی ها

جوایز و نامزدی ها

دیپیکا پادوکونه در سال 2007 و با بازی درام شانتی ام برندهٔ بهترین نقش مکمل زن جایزه فیلم‌فیر شد و این موفقیت در 2010 با بازی در فیلم (Love Aaj Kal) و نامزد شدن وی برای دریافت بهترین بازیگر نقش اول زن جایزه فیلم‌فیر تکرار شد.

پادوکونه نهایت در سال 2013 با بازی در سه فیلم جوانی و دیوانگی، قطار چنای، Ram-Leela و نامزد شدن برای آن‌ها در جایزه فیلم‌فیر رکورد دار شد؛ و سرانجام برای بازی در عشق ماورایی رام و لیلا برنده بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در سال 2015 با بازی در نقش پیکو در فیلم piku برنده دریافت بهترین نقش اول زن شد. در سال 2019 نیز با بازی در فیلم پدماواتی برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

کارهای بشردوستانه

کارهای بشردوستانه

دیپیکا پادوکن به طور فعال در ابتکارات مختلف خیریه شرکت دارد. او اغلب از بستر و نفوذ خود برای افزایش آگاهی و حمایت از اهداف مهمی مانند سلامت روان، توانمندسازی زنان و آموزش استفاده کرده است.

در سال 2020، پادوکن در اعتراضی در خصوص دانش ‌آموزانی که در جریان حمله به JNU 2020 به دلیل اعتراض‌ هایشان علیه قانون اصلاح شهروندی مورد خشونت قرار گرفتند، شرکت کرد. اعضای حزب حاکم بهاراتیا جاناتا از تصمیم او انتقاد کردند و از مردم خواستند فیلم «چاپاک» او را تحریم کنند.

  اما بسیاری دیگر او را به خاطر ایستادگی در برابر سرکوب مخالفان ستایش کردند، زیرا بازیگران جریان اصلی بالیوود از بیانیه ‌های سیاسی به دلیل ترس از واکنش و عواقبش بر فیلم هایشان اجتناب می ‌کنند.

دانستنی های جذاب درباره دیپیکا پادوکونه

  • ثروت دیپیکا پادوکونه در سال 2024 معادل بر 60 میلیون دلار برآورد شده است.
  • رانی موکرجی، کاجول، پریتی زینتا و آمیتاب باچان، عامرخان، جانی دپ و برد پیت بازیگران مورد علاقه ی او هستند.
  • انتخاب های بی عیب و نقص مد دیپیکا پادوکن او را به یک نماد سبک تبدیل کرده است.
  • بسکتبال، تنیس و بیسبال بازی می کند.
  • رحمان، ریحانا، جنیفر لوپز، جاستین بیبر خواننده های مورد علاقه اش هستند
  • فردی قوی، با انگیزه ،ساده، پایدار، سخت کوش، فداکار و دارای پشتکار است
  • در کتاب تناسب اندام The Four-Week Countdown Diet، نامیتا جین از پادوکن به عنوان «الگوی نهایی برای یک سبک زندگی سالم، متناسب و فعال» نام برده است
  • عاشق فیلم های Dilwale Dulhania Le Jayenge، ویکی کریستینا بارسلونا، رنگ بهشت، مرد سیندرلا است
  • رنگ مورد علاقه او سفید، ارغوانی
  • غذای مورد علاقه: بریانی، برنج و رسام، پاستا، شکلات
  • او به رقصیدن، خواندن، بازی بدمینتون، خوردن تنقلات هندی جنوبی، پوشیدن لباس‌ های هندی مانند ساری، چودیدار، ریمل زدن، پوشیدن لباس ‌های بدنسازی علاقه مند است و از منفی‌ گرایی، پوشیدن لباس‌ های طراحان متنفر است

گوناگون تولد و خانواده اش از فعالیت در بدمینتون تا علاقه به مدلینگ از تحصیلات تا انصراف از تحصیل ورود به عرصه مدلینگ تا حضور در موزیک ویدیو ورود به عرصه بازیگری و اولین نقش همبازی شدن با شاهرخ خان پادشاه بالیوود همبازی شدن با سلمان خان و کارینا کاپور خان فیلم پرستاره خانه شلوغ همبازی شدن با آبیشک باچان همبازی شدن با آمیتاب باچان آغاز شهرت حضور در فیلم تاریخی باجی‌رائو و مستانه اولین فیلم هالیوودی فیلم پادماواتی فیلم پرفروش پاتان پرفروش ترین فیلم دیپیکا پادوکونه زندگی شخصی رابطه با نیهار پاندیا بازیگر و تاجر هندی رابطه با یووراج سینگ کریکت بازیگر مشهور هندی رابطه با آپن پاتل بازیگر هندی رابطه با رانبیر کاپور بازیگر مشهور هندی رابطه و ازدواج با رانویر سینگ بازیگر مشهور هندی افسردگی از زبان دیپیکا پادوکونه دیگر بیزینس ها الهام بخش بازیگران جوان بنیاد زندگی عشق لبخند جوایز و نامزدی‌ها کارهای بشردوستانه دانستنی های جذاب درباره دیپیکا پادوکونه کودکی سلمان خان هندی شاهرخ خان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو