بیوگرافی شرادها کاپور بازیگر مشهور و جذاب هندی؛ از رابطه با افراد معروف تا ازدواج

منبع: تاپ ناز

1

1402/11/23

12:56


شرادها کاپور یکی از مشهورترین سلبریتی‌های هندی است که با بازی در چندین اثر مهم و همکاری با کارگردانان معروف به شهرت بسیار زیادی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی …

بیوگرافی شرادها کاپور

شرادها کاپور یکی از مشهورترین سلبریتی‌های هندی است که با بازی در چندین اثر مهم و همکاری با کارگردانان معروف به شهرت بسیار زیادی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این سلبریتی هندی را با هم بررسی خواهیم کرد، پس تا انتها همراه ما باشید.

فهرست موضوعات این مطلب

تولد

شرادها کاپور در 3 مارس سال 1987 در بمبئی، مهاراشترا، هند دیده به جهان گشود.

خانواده و دوران کودکی

خانواده و دوران کودکی

شرادها کاپور در خانواده‌ای به شدت هنری بزرگ شد. پدر او شاکتی کاپور بازیگر سال‌های نه چندان دور بالیوود و همچنین مادر یک خواننده معروف بود. این بازیگر 1 برادر بزرگتر از خود نیز دارد که او هم بازیگر است.

پسرعموهای وی نیز همچنین بازیگر هستند. شرادها کاپور کودکی بسیار شلوغی داشت و به گفته خودش از درو دیوار بالا می‌رفت. او عاشق رقابت بوده و سر فوتبال و غیره با پسرعموهایش دعوا می‌کرد. این بازیگر از دوران کودکی خود به نیکی یاد کرده است.

از تحصیل تا همکلاسی بودن با تایگر شروف

از تحصیل تا همکلاسی بودن با تایگر شروف

شرادها کاپور در نازو نعمت بزرگ شده بود. از همین رو و به دلیل این محیط آرام و جذاب؛ او در درس‌هایش سریع پیشرفت می‌کرد و نمرات بسیار خوبی می‌گرفت. به دلیل همین نمرات عالی پدرش او را به مدرسه آمریکایی در هند فرستاده و پس از آن نیز راهی کشور آمریکا شد.

او در دانشگاه معتبر بوستون به تحصیل پرداخته و در نهایت از رشته روانشناسی فارغ‌التحصیل شد. خود او گفته است که در دوران دبیرستان با بازیگر معروف هندی یعنی تایگر شروف هم‌کلاس بود و حتی عشقی کوتاه مدت نیز میان آن‌ها در جریان بوده است. البته این دو رابطه اکنون خود را دوستانه عنوان کرده‌اند.

کار در کافی شاپ

شرادها کاپور بنا به گفته خودش زمانی که در بوستون آمریکا بود تصمیم گرفت در یک کافی شاپ مشغول به کار شود. او گفت که دلیل این کار از روی نیاز نبوده و بخاطر این بود که میخواست مستقل‌تر شود. بنابراین، وسیله ای برای به دست آوردن پول نقد بیشتر برای پول جیبی نیز بود.

مطلب مشابه: بیوگرافی دیپیکا پادوکونه بازیگر و مدل هندی؛ از ازدواج تا انتشار عکس خصوصی

علاقه شدید به بازیگری

علاقه شدید به بازیگری

شرادها کاپور از همان کودکی و به همراه پدر سر صحنه‌های فیلمبرداری رفته و علاقه به بازیگری نیز از همانجا آغاز شد. او در دبیرستان نیز تائتر اجرا می‌کرد و زمانی که سلمان‌خان برای تماشای این نمایش آمده بود؛ از شرادها کاپور دعوت کرد تا در سینما به ایفای نقش بپردازد اما خانم کاپور به دلیل فشرده بودن برنامه تحصیلی این پیشنهاد را رد کرد.

ورود به عرصه بازیگری و همبازی شدن با آمیتاب باچان

ورود به عرصه بازیگری و همبازی شدن با آمیتاب باچان

با کمک‌های پدر؛ شرادها کاپور در یک تست بازیگری برای یک فیلم سینمایی مهم شرکت کرد. این اثر سه کارت نام داشت که ستارگان بزرگی همچون آمیتاب باچان و بن کینگزلی در آن حضور داشتند. شرادها کاپور با بازی در این فیلم به شهرت بسیار زیادی رسید و توانست با بازیگران بزرگی همبازی شود.

این فیلم در واقع سکوی پرتابی برای شرادها بود. داستان این فیلم درباره یک استاد دانشگاه در پی اثبات یک نظریه در مورد علم احتمالات به پیشنهاد چند تن از دانشجویانش به میان مردم عادی میروند که در این مسیر برخی از دانشجویان در پی سوءاستفاده از این نظریه برمی آیند که موجب بوجود آمدن مشکلاتی برای استاد و دانشجویان دیگر میشود و.…

فیلم پایان عشق و اولین جایزه  بازیگری

فیلم پایان عشق و اولین جایزه  بازیگری

در سن 24 سالگی یعنی در سال 2011 شرادها کاپور در فیلم پایان عشق به ایفای نقش نمود. این فیلم اثر کمدی، تینجری بود که در گیشه شکست خورد اما منتقدان هندی این فیلم را اثری سرگرم‌کننده و خوب توصیف کردند و حتی از بازی شرادها کاپور در نقش اصلی تعریف کردند.

درنهایت شرادها کاپور موفق شد در سال 2011 برنده جایزه Searchlight شود. داستان این فیلم کمدی درباره ریا دیالداس است که به تازگی دوره JC (کالج جونیور) خود را به پایان رسانده است و از خودش تصور می‌کند که با دوست پسر ثروتمند و جذابش، لوو ناندا، ازدواج می‌کند. لوو نیز به دنبال برنده شدن در مسابقه BBC (باشگاه پسران میلیاردر) است که در بین پسران میلیاردر محبوب است.

در این مسابقه، پسران ویدئوهای خود را با دختران، در فعالیت‌های صمیمی، روی سایت آپلود می‌کنند و هر چه بیشتر این کار را انجام دهند، امتیازات بیشتری دریافت می‌کنند. لوو ناندا قرار است در آن سال بالاترین امتیاز را کسب کند. برادر دوست ریا این موضوع را به او نشان داد و …

مطلب مشابه: بیوگرافی آیشواریا رای بازیگر و مدل جذاب هندی از شهرت تا ازدواج و زندگی شخصی

آغاز شهرت

آغاز شهرت

تا سال 2013 شرادها کاپور موفق شده بود خود را به معروفیت خوبی در هندوستان برساند اما بی‌شک این بازیگر بیشتر شهرت خود را مدیون بازی در فیلم «عاشقی 2»  Aashiqui2 است. او در این فیلم در نقش آروهی به ایفای نقش پرداخت.

راهول که یک خواننده معروف و پر آوازه است، به دلیل اعتیادش به الکل کم‌کم شهرتش را از دست می‌دهد و گوشه‌گیر می‌شود ولی بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد تا یک خواننده سطح پایین را به یک ستاره درخشان در دنیای موسیقی تبدیل کند … ودر نهایت به خاطر علاقه فراوانش به دختر تصمیم به خودکشی می‌گیرد.

این فیلم با درآمد جهانی 14 میلیون دلار آمریکا موفقیت بزرگی در گیشه کسب کرد و کاپور را برنده چندین نامزدی و جایزه در جشنواره های مختلف کرد.

همبازی شدن با کارینا کاپور خان

همبازی شدن با کارینا کاپور خان

دختری در عشق تو فیلمی محصول سال 2013 و به کارگردانی پونیت مالهوترا است. در این فیلم بازیگرانی همچون کارینا کاپور، عمران خان، انوپم کهیر، شرادها کاپور، اشا گوپتا ایفای نقش کرده‌اند. سریرام (عمران خان) با خانواده‌اش در بنگالور زندگی می‌کند.

سریرام یک پسر خوش‌تیپ است که خودش را دوست دارد و تازه از تحصیل معماری در ایالات متحده بازگشته است. سریرام پیشنهاد ازدواج واسودا (شرادا کاپور) را قبول می‌کند، اما واسودا تمایل به ازدواج با سریرام ندارد زیرا عاشق پسر پنجابی به نام کمال هست که از چاندیگره می‌آید و شغلی ندارد و فعالیت خیریه می‌کند.

سریرام واسودا را به یک رستوران می‌برد و داستان عشق خود را با دیا شرما (کارینا کاپور خان)، نیز فعال خیریه، روایت می‌کند. سریرام دیا را در دهلی برای شرکت در عروسی برادرش با دوست دخترش جوشنا ملاقات می‌کند. برای پاک کردن ترافیک روی جاده، دیا از کاپشن سریرام استفاده می‌کند تا شکم خود را باردار نشان دهد و …

مطلب مشابه: بیوگرافی سلمان خان بازیگر مشهور هندی؛ از ازدواج تا قتل یک بی‌خانمان

اولین فیلم پُر فروشِ شرادها کاپور

اولین فیلم پُر فروشِ شرادها کاپور

شرادها کاپور در سال 2014 موفق شد در اولین فیلم پُر فروش خود به ایفای نقش بپردازد. این فیلم Ek Villain نام داشت که موفق شد به فروش 14 میلیون دلاری دست یابد. البته بعدها یک کمپانی کره‌ای از اینفیلم و عوامل شکایت کرد چرا که معتقد بوند که این اثر از Saw The Devil  ساخته شده است.

اما درنهایت چنین ادعایی رد شد. این فیلم  در مورد پسری سرد و بی رحم به نام گورو است که برای یک سیاستمدار فاسد کار میکند. زندگی گورو پس از ملاقات با دختری به نام آیشا به کلی تغییر کرده و آن ها پس از ازدواج زندگی عاشقانه و آرامی را آغاز میکنند. تا اینکه آیشا به وسیله ی یک قاتل زنجیره ای کشته شده و دیگر هیچ چیز جلودار گورو برای گرفتن انتقام نیست اما…

همبازی شدن با شاهد کاپور

همبازی شدن با شاهد کاپور

«حیدر» ( Haider) یک فیلم هندی است که در سال 2014 منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به شاهد کاپور و تابو اشاره کرد. این فیلم در رنکینگ بهترین فیلم های اقتباسی از هملت، در رتبه هفتم قرار دارد.

داستان این فیلم درباره مرد جوانی پس از ناپدید شدن پدرش به کشمیر بازمی‌گردد و به سراغ عمویش می‌رود، کسی که در ناپدید شدن پدرش دست داشته‌است. فیلمنامه این فیلم اقتباسی از نمايشنامه هملت اثر ویلیام شکسپیر است.

همبازی شدن با سانجی دات بازیگر مشهور

آتگلی یکی از فیلم‌های بالیوود در سال 2013 به کارگردانی رنسیل دسیلوا و تهیه‌کنندگی کارن جوهر است. سانجی دات، شرادها کاپور، عمران هاشمی، کانگانا رانوت بازیگران اصلی این فیلم هستند. 4 دوست، کلیم (انگاد بدی)، گوتام (نیل بوپالام)، مایا (کانگانا راناوت) و ابهی (رندیپ هودا)، در اولین پرونده خود، با شکل دادن به گروه “انگلی” که در برابر فساد مبارزه می‌کند، مشغول تحقیقات می‌شوند.

کار آن‌ها این است که افراد فاسد را شنود کرده و به آن‌ها درس‌های اخلاقی غیرمعمولی بدهند. آن‌ها به وزیر فاسد حمله می‌کنند و در مومبایی مورد تعقیب و گریز قرار می‌گیرند، اما در عین حال، در رسانه‌ها و جمع عمومی، احترام، علاقه و تحسین جمع می‌کنند.

در همین حال، ACP آشوک کاله (سنجای دات) با سرپرست خود، DCP شیورامان (شیو کومار سوبرامانیام) دیدار می‌کند و به کمک کارآگاه پلیس آرویند کائول (رضا مراد) برای رمزگشایی از گروه “انگلی” می‌پردازد. بعداً، کاله به ایستگاه پلیس دیگری سفر می‌کند و با یک افسر خنده‌دار، همکار و فرمانده انفجار شیشه‌ای، شیشیر میشرا (شیشیر شرما)، که از “جرم” نیکیل آبهانکار (امران هاشمی) ناراضی است، دیدار می‌کند…

مطلب مشابه: بیوگرافی عامر خان بازیگر مشهور هندی؛ زندگی شخصی و ناگفته‌ ها

همکاری با کمپانی بزرگ والت دیزنی

همکاری با کمپانی بزرگ والت دیزنی

در سال 2015 شرادها کاپور موفق شد در یک فیلم موزیکال هندی به ایفای نقش بپردازد که این کمپانی بزرگ دیزنی آن را تهیه کرده بود. این فیلم ای‌بی‌سی‌دی نام داشت که چه از بابت گیشه و چه از بابت نظر منتقدان با استقبال خوبی روبرو شد.

ای‌بی‌سی‌دی یا هر کسی می‌تونه برقصه 2 فیلمی است محصول سال 2015 و به کارگردانی رومئو دی‌سوزا است. در این فیلم بازیگرانی همچون پرابو دوا، وارون دهاوان، شرادها کاپور، لارن گوتلیب، راغاو جویال، پانیت پاتک، دارمش یلنده، تیسکا چوپرا و پوجا باترا ایفای نقش کرده‌اند. داستان این فیلم درباره سفر یک گروه رقص هندی، کسانی که از کوچه پس کوچه های بمبئی آمده اند.

آنها به شهرت می رسند، اما به صورت ناگهانی با شکست روبرو می شوند. پس تصمیم میگیرند شکوه و غرور از دست رفته خود را پس بگیرند.

همبازی شدن با تایگر شروف

همبازی شدن با تایگر شروف

شرادها کاپور در سال 2016 در فیلم شورشی ( Baaghi) با  تایگر شروف همبازی شد. شورشی فیلمی است محصول سال 2016 و به کارگردانی صبیر خان است. در این فیلم بازیگرانی همچون تایگر شروف، شرادها کاپور، سونیل گروور، سودر بابو ایفای نقش کرده‌اند.

دنباله این فیلم، فیلم شورشی 2 و شورشی 3 بعدها پخش شد. داستان این فیلم درباره رونی (تایگر شروف) پسری است که برای یادگیری هنرهای رزمی وارد آکادمی هنرهای رزمی ویژه می‌شود.

در این حین با سیا (شرادا کاپور) آشنا می‌شود و به او دل می‌بندد. اما پسر استاد رونی، راگاو (سودر بابو) هم عاشق سیا می‌شود. راگاو قدرت و ثروت زیادی دارد. رونی در آکادمی تلاش زیادی می‌کند که موجب می‌شود مورد توجه همگان از جمله استادش قرار می‌گیرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی ریتیک روشن بازیگر جذاب هندی؛ از ازدواج تا مدلینگ و ثروت او

حضور در فیلم عاشقانه باشه عزیزم

حضور در فیلم عاشقانه باشه عزیزم

شرادها کاپور در سال 2017 در فیلم عاشقانه «باشه عزیزم»، «Ok Jaanu» به ایفای نقش پرداخت. باشه عزیزم ( Ok Jaanu) فیلمی است محصول سال 2017 و به کارگردانی شاهد علی است. در این فیلم بازیگرانی همچون آدیتیا روی کاپور، شرادها کاپور، نصیرالدین شاه، لیلا سامسون، کیتو جیدوانی ایفای نقش کرده‌اند.

آدیتیا “آدی” گانجال (ادیتیا روی کاپور) برای کار در یک شرکت بازی سازی که توسط رئیسش (پراهلاد کاکار) مدیریت می‌شود و آرزوی پیشرفت در آمریکا به عنوان یک توسعه دهنده بازی ویدئویی دارد، به مومبایی می‌آید. در ایستگاه راه آهن مومبای، او یک دختر (شرادا کاپور) را در پلتفرم مجاور که قصد پرتاب خود را در مقابل قطار دارد، مشاهده می‌کند. آدی وحشت زده صدای او را می‌دهد. سپس دختر ناپدید می‌شود و …

حضور در فیلم ترسناک زن

حضور در فیلم ترسناک زن

شرادها کاپور بیشتر در فیلم های کمدی و عاشقانه به ایفای نقش میپرداخت، اما در سال 2018 تصمیم گرفت با بازی در فیلم ترسناک «زن» نیز خودش را محک بزند.

زن فیلمی است محصول سال 2018 و به کارگردانی عمر کایوشیک است. در این فیلم بازیگرانی همچون راجکومار رائو، شرادها کاپور، پانکاج تریپاتی، آپارشاکتی کورانا، آبیشک بانرجی، فلورا ساینی، ویجای راز، نورا فتحی و کریتی سانون ایفای نقش کرده‌اند.

داستان بر اساس افسانه مردمی هندی درباره یک روح زن است که شب‌ها مردان را در زمانی که تنها هستند، ربوده و فقط لباس‌هایشان را پشت گذاشته می‌گرداند. ساکنان شهر چندری به روحی با خشم اعتقاد دارند که به عنوان “استری” شناخته می‌شود و در طول چهار روز جشن مذهبی هر سال، آن‌ها را دنبال می‌کند، نام آن‌ها را به پشت سرشان هم زمزمه می‌کند و …

موفق ترین فیلم شرادها کاپور

موفق ترین فیلم شرادها کاپور

به جرات موفق‌ترین فیلم شرادها کاپور را میتوان فیلم کمدی و پرفروش «گستاخ»، «Chhichhore» دانست. گستاخ فیلم کمدی درام به کارگردانی نیتش تیواری و تهیه‌کنندگی ساجد نادیادوالا تحت فاکس استار استودیوز و نادیادوالا که در سال 2019 به زبان هندی منشر شد. در این فیلم نقش‌های اصلی را سوشانت سینگ راجپوت و شرادها کاپور بازی کردند. فیلم‌برداری اصلی در سپتامبر 2018 آغاز شد.

این فیلم در 6 سپتامبر سال 2019 اکران شد، با دریافت نقد مثبت و همچنین تحسین به خاطر تصویربرداری از زندگی خوابگاه‌ها در کالج‌های هند از نظر تجاری موفقیت‌آمیز اعلام شد. و بیش از 215 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و 5 عنوان نامزد از جمله فیلمبرداری – جایزه فیلم‌فیر بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین داستان، بهترین گفتگو و بهترین تدوین را در جایزه فیلم‌فیر کسب کرد.

داستان این فیلم درباره چند رفیق هم دانشگاهی است که ماجراهای زیادی با یکدیگر داشته اند ولی بعد از اتمام درسشان هر یک وارد میانسالی می‌شوند و مسیر زندگیشان جدا می شود و…

مطلب مشابه: بیوگرافی کارینا کاپور بازیگر و مدل جذاب هندی؛ از ازدواج تا رابطه با سلمان خان

زندگی شخصی

رابطه با آدیتیا روی کاپور

رابطه با آدیتیا روی کاپور

این بازیگر در سال 2016 با آدیتیا روی کاپور وارد رابطه عاشقانه شد. خبر رابطه این دو خیلی سریع در کشور هندوستان پخش شد اما بعد از مدتی شرادها کاپور این رابطه را تکذیب کرد.

هیچوقت دلیل این عمل مشخص نشد اما چیزی که مشخص است این بود که این دو مدتی را با هم بودند اما ناگهان چنین اعلام کردند که آن‌ها اصلا باهم نبوده‌اند!

رابطه با فرهان اختر کارگردان و فیلنامه‌نویس هندی

رابطه با فرهان اختر کارگردان و فیلنامه‌نویس هندی

در سال 2018 نیز در رسانه‌ها خبری منتشر شد که گویا شرادها کاپور با فرهان اختر در رابطه است. فرهان اختر کارگردان، نمایشنامه نویس، تهیه‌کننده، بازیگر و ترانه‌سرای اهل کشور هند است. وی در تاریخ 9 ژانویه 1974 در شهر بمبئی متولد شد.

فرهان در خانواده ای متولد که صنعت سینما بر وی تأثیر گذاشت، زیرا پدرش جاوید اختر و مادرش هانی ایرانی هستند که شغل هر دو مرتبط با صنعت سینماست. البته این رابطه نیز پایان چندانی جالبی نداشت. این دو بعد از مشکلات بسیار زیاد از هم جدا شدند. وقتی از شرادها درباره این رابطه سوال شد، گفت که جوابی ندارد.

رابطه با یک عکاس!

در سال 2022 مشخص شد که شرادها کاپور با یک عکاس به نام روهان شرستا وارد رابطه عاشقانه شده است. برخلاف دفعات قبل؛ این‌بار خود شرادها این خبر را تایید کرده و عنوان کرد که رابطه بسیاری خوبی با وی دارد. تمامی خبرها نیز نشان می‌دهد که این دو قصد ازدواج در آینده نزدیک را دارند.

هنوز از موفقیت فیلمم شوکه هستم!

هنوز از موفقیت فیلمم شوکه هستم!

شرادها کاپور در مصاحبه‌ای عنوان کرد: من هرگز بر روی نتایج تمرکز نمیکنم. موفقیت ها و شکست ها در دستان شما نیست. وقتی یک فیلمی موفق می شود یک احساس عالی است و نمی توانم درباره آن از خودم راضی  باشم.باید به سخت کوشی خودم ادامه دهم و بهترین کار خودم را انجام دهم.

من هنوز از موفقیت فیلم Stree شوکه هستم. این فیلم فوق العاده پرفروش شد.من نسبت به موفقیت این فیلم امیدوار بودم اما این فروش بزرگ را تصور نمیکردم.

حس شرادها از همکاری چندباره با شاهد کاپور

شرادها کاپور درباره همکاری های خود با شاهد کاپور گفت: یک تجربه عالی بود.به ویژه این که چیزهایی از همکاری اول ما تغییر کرده اند.

فیلم Haider یک داستان اقتباسی از ویلیام شکسپیر بود که یک موضوع اجتماعی داشت.کشف کردن این ژانر با شاهد عالی بود.همکاری با شاهد در گذشته باعث شده بود تا ما احساس راحتی زیادی داشته باشیم که به ما کمک کرد تا بدون زحمت سکانس ها را بازی کنیم.

از فیلمبرداری در شهر تِهری خیلی راضی بودم!

شرادها کاپور درباره اینکه در شهر کوچک تِهری فیلمبرداری کرده است احساس خوشنودی کرده و گفت: در واقع من نمیخواستم چیزهایی خیلی راحت در دسترس من قرار داشته باشند.

من به یک طبیعت خوب نیاز داشتم تا آرامش داشته باشم. تِهری  یک مکان فوق العاده بود که شما احساس می کردید در بهشت هستید چون ترافیک و جمعیت در آن جا نبودند و یک صداقت دائمی در جریان بود. نمی خواستم فیلمبرداری تمام شود.فقط می خواستم آنجا بمانم و ارتباطم را با همه چیز قطع کنم.

بعد از فیلمبرداری من در بالکن می نشستم و خودم را ساعت ها در طبیعت گم می کردم. وقتی فیلمبرداری کامل می شد من به اطراف نگاه می کردم. احساس می کردم به این فضا نیاز دارم.

از مدلینگ تا برند اختصاصی

از مدلینگ تا برند اختصاصی

همچون بیشتر بازیگران خوش چهره؛ شرادها کاپور نیز در کنار بازیگر وارد عرصه مدلینگ نیز شده و بیشتر با برند‌های لباس قرارداد امضا کرده است. البته این بازیگر اعلام کرده است که علاقه اصلی او در سینماست ولی با این حال شرادها کاپور در مدلینگ بیشتر از بازیگری فعال است.

با این حال او در هفته های مد Lakmé برای طراحان مختلف قدم زده است و مدل چند مجله نیز بوده است ، او سفیر برندهای مشهوری مانند Lakmé و Veet و Lipton و Marico’s Hair & Care و… بوده است. در مارس 2015 هم خط تولید لباس زنانه بنام Imara را با همکاری آمازون افتتاح نمود.

بسیار مشهور در فضا های مجازی

بسیار مشهور در فضا های مجازی

رتبه‌بندی و نسبت موفقیت نشان می‌دهد که بازیگران بالیوود مانند دیپیکا پادوکون، کاترینا کیف و علیا بهات امروزه بازیگران بزرگی هستند. با این حال، زمانی که به محبوبیت در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم، شرادها کاپور جلوی آن‌ها را گرفته است.

او سومین مشهورترین سلبریتی هندی در اینستاگرام پس از ویرات کوهلی و پریانکا چوپرا جوناس است. او هم اکنون در سال 2024 بیش از 87 میلیون فالور دارد.

مطلب مشابه: بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر و مدل مشهور هندی؛ از ازدواج تا شخص های خصوصی

تصمیم های بسیار مهمی گرفته‌ام

شرادها کاپور در مصاحبه‌ای گفت که تصمیم های به شدت مهم و درستی گرفته است که باعث موفقیت او شده است. شرادا کاپور در سال اول تحصیل خود در رشته روانشناسی در دانشگاه بوستون بود که تصمیم گرفت تا از تحصیلات خود دست بکشد و به حرفه بازیگری بپردازد.

و این تصمیم برای او تبدیل به یک تصمیم تغییردهنده زندگی شد. به طور اتفاقی، سال‌ها پیش، وقتی شرادا 16 ساله بود، سلمان خان پس از دیدن بازی او در نمایش مدرسه‌ایش، به او پیشنهاد داد فیلم Lucky: No Time for Love را بازی کند. با این حال، در آن زمان او می‌خواست حرفه‌ای در رشته روانشناسی پیگیری کند و پیشنهاد را رد کرد.

او همچنین Aurangzeb با حضور آرجون کاپور توسط YRF به او پیشنهاد شد، اما Shraddha Kapoor این پیشنهاد را به نفع Mohit Suri Aashiqui 2 رد کرد و این باعث شد در فیلم عاشقی 2 به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند.

گیاه‌خواری

شرادها کاپور سال‌هاست که یک گیاه‌خوار است. بسیاری چنین تصور می‌کردند که دلیل این عمل باورهای شمنی و بودایی وی است اما این هنرمند در یک مصاحبه اعلام کرد که دلیل گیاه‌خواری او؛ نه بخاطر دین بلکه بخاطر حمایت از محیط زیست و جلوگیری از گرمایش زمین است.

علایق

علایق

شرادها کاپور شرادها کاپور در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد که علاقه بسیار زیادی به چای دارد. او حتی از چای‌های ایرانی نام برده و گفت که هر روز چندین فنجان چای می‌خورد. وقتی از وی سوال شد که کنار چای چه چیزهایی را دوست دارد، پاسخ داد که کیک. او گفت که علاقه زیادی به کیک‌های ژاپنی دارد و همیشه با چای، کیک نیز می‌‌خورد.

شرادها همچنین عنوان کرد عاشق ماجراجویی است و گواهینامه رانندگی غواصی دارد. او علاقه زیادی به غذاهای ژاپنی دارد و سوشی غذای مورد علاقه اوست.  فیلم عاشقانه مورد علاقه او پیاسای گورو دات است. او همچنین یک خواننده کلاسیک آموزش دیده است و ترانه هایی را در فیلم خوانده است.

شرادها کاپور عاشق حیوانات است…

شرادها کاپور عاشق حیوانات است...

شرادا کاپور، به فعالیت‌های فراوانی در حمایت از حیوانات شرکت کرده است. صفحه اینستاگرام شرادا کاپور پر از تصاویر و ویدیوهای جذاب از دوست پشمالوی خود است، علاوه بر عکس‌های زیبا از خودش و لحظات بی‌پرده. شرادا یک سگ نازنین به نام شایلو دارد و این دو نمونه‌ای از دوستان بهترین هستند.

بازیگر به طور مکرر تصاویر خود را با همدم پشمالوی خود منتشر می‌کند زمانی که در حال کار یا فیلمبرداری نیست. شرادا کاپور همچنین به طور مکرر اشاره کرده است که چقدر وقتی باید خارج از خانه کار کند، از دیدن شایلو محروم می‌شود و ترجیح می‌دهد زمان زیادی را با حیوان خانگی خود بگذراند.

72 ساعت کار!

به نظر می‌رسد که شرادا کاپور با فیلمبرداری و تایید برندهایش همچنان درگیر است. ظاهراً این بازیگر که برای فیلمبرداری بغی در بانکوک بود، برای 2 جلسه و یک کنفرانس مطبوعاتی برای یک برند قبل از بازگشت برای پایان دادن به فعالیت های روز، شهر را ترک کرد.

به گفته منبع، شرادا کاپور به دلیل دو پروژه خود، Baaghi و Rock On 2 و همچنین تعدادی دیگر از تعهدات برند، به مدت 72 ساعت بدون وقفه کار کرده است.

به راحتی میترسم!

به راحتی میترسم!

در فیلم “Stree”، شرادها کاپور ممکن است کسی باشد که مخاطبان را ترساند ، اما بازیگر ادعا می‌کند که خودش به راحتی میترسد. شرادا اظهار کرد: در زندگی واقعی، من به راحتی ترسیده می‌شوم اما قبلا دوست داشتم برنامه‌های ترسناک ببینم. همچنین فیلم اعتراض امیلی رز و حلقه را دوست داشتم.

او همچنین از رعد و برق بسیار ترسیده است. شرادا کاپور تصدیق می‌کند که از رعد و برق ترس دارد، با این حال توالی بارانش با آدیتیا روی کاپور در فیلم عاشقی 2 بسیار خوب پذیرفته شد. “شرادا از رعد و برق ترس دارد. او از باران لذت می‌برد، اما همچنان هرگاه رعد و برق ببیند، فورا داخل خانه می‌پندارد.

خوانندگی

شرادا کاپور هم به خاطر مهارت های بازیگری و هم توانایی خوانندگی اش شناخته شده است. شنوندگان صدای آرام شرادها کاپور را در آهنگ هایی مانند Gallian و Bezubaan Phir Se ستایش کرده اند. گالیان در ادامه به یکی از بهترین های چارت تبدیل شد. اجرای unplugged این آهنگ توسط شرادها کاپور انجام شد.

اجرای او از این آهنگ به سرعت در فضای مجازی محبوب شد و تحسین کنندگان نمی توانستند صدای زیبای او را تحسین کنند. در درام موزیکال Rock On 2، دنباله‌روی Rock On، او این فرصت را داشت که آهنگ‌های خودش را اجرا کند.

یکی از ثروتمند‌ترین بازیگران هند!

یکی از ثروتمند‌ترین بازیگران هند!

شرادها کاپور یکی از پردرآمدترین بازیگران بالیوود است. در سال 2016 با درآمد کلی 660 هزار دلار در میان پردرآمدترین بازیگران زن بالیوود قرار گرفت.

او از سال 2014 در فهرست 100 فرد مشهور هندی مجله فوربز حضور داشت. طبق آمار و اطلاعات ترافیک گوگل اعلام شده ، نام شرادها کاپور  بیشترین سرچ را در بین سال های 2014 تا 2015 در میان بازیگران هندی داشته است.

در سال 2020 نیز شرادها کاپور بعنوان سومین سلبریتی هندی در اینستاگرام معرفی شد. ثروت وی در سال 2024 معادل بر 15 میلیون دلار برآورد شده است.

گوناگون تولد خانواده و دوران کودکی از تحصیل تا همکلاسی بودن با تایگر شروف کار در کافی شاپ علاقه شدید به بازیگری ورود به عرصه بازیگری و همبازی شدن با آمیتاب باچان فیلم پایان عشق و اولین جایزه  بازیگری آغاز شهرت همبازی شدن با کارینا کاپور خان اولین فیلم پُر فروشِ شرادها کاپور همبازی شدن با شاهد کاپور همبازی شدن با سانجی دات بازیگر مشهور همکاری با کمپانی بزرگ والت دیزنی همبازی شدن با تایگر شروف حضور در فیلم عاشقانه باشه عزیزم حضور در فیلم ترسناک زن موفق ترین فیلم شرادها کاپور زندگی شخصی رابطه با آدیتیا روی کاپور رابطه با فرهان اختر کارگردان و فیلنامه‌نویس هندی رابطه با یک عکاس هنوز از موفقیت فیلمم شوکه هستم حس شرادها از همکاری چندباره با شاهد کاپور از فیلمبرداری در شهر تِهری خیلی راضی بودم از مدلینگ تا برند اختصاصی بسیار مشهور در فضا های مجازی تصمیم های بسیار مهمی گرفته‌ام گیاه‌خواری علایق شرادها کاپور عاشق حیوانات است… 72 ساعت کار به راحتی میترسم خوانندگی یکی از ثروتمند‌ترین بازیگران هند روانشناسی داستان ملاقات شکست ثروت مذهبی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو