بیوگرافی کول اسپراوس بازیگر و مدل جذاب؛ از رابطه با بازیگر مشهور تا ناگفته های شخصی

منبع: تاپ ناز

1

1402/12/15

12:56


کول اسپراوس یکی از مشهورترین بازیگران جهان است که از همان سنین کودکی با بازی در فیلم و سریال‌های معروف به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ …

کول اسپراوس یکی از مشهورترین بازیگران جهان است که از همان سنین کودکی با بازی در فیلم و سریال‌های معروف به شهرت جهانی رسید. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی هنری و شخصی او را زیر ذره‌بین خواهیم برد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

بیوگرافی کول اسپراوس

تولد و خانواده اش

کول میچل اسپراوس در 4 اوت سال 1992 در آرتزو، توسکانی، جمهوری ایتالیا دیده به جهان گشود.

خانواده

کول اسپراوس در یک خانواده 4 نفری بزرگ شد. پدرش متیو اسپراوس تهیه کننده برنامه های تلوزیونی، آمریکایی، ایتالیایی بود. مادرش ملانی رایت آلمانی تبار و خانه‌دار بود.

کول 1 برادر دوقلوی همسان بنام دیلن دارد که 15 دقیقه از او بزرگتر است. نام او از خواننده جاز و پیانیست گرفته شده‌است.  چهار ماه پس از تولد او، خانواده‌اش به لانگ بیچ، کالیفرنیا نقل مکان کردند.

آغاز بازیگری از 8 ماهگی!

کول اسپراوس و برادرش بازیگری را در 8 ماهگی با پیشنهاد مادربزرگشان، جانین رایت که معلم تئاتر و بازیگر بود آغاز کردند. کول اسپراوس بیشتر نقش‌های خود را با برادرش اجرا میکرد، برخی از نقش‌های اولیه‌اش به عنوان یک نوزاد یا بچه در آگهی‌های بازرگانی، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها را با برادرش اجرا کرده بود.

با توجه به قوانین کار کودکان در کالیفرنیا مقدار زمانی که در یک روز می‌توان فیلمبرداری کرد محدود بود، بنابراین دوقلوها یک نقش را ایفا می‌کردند تا مدت زمان فیلمبرداری افزایش یابد. از این رو این دو برادر دوقلو بسیار در عرصه سینما و تلویزیون معروف شده بودند.

حضور در اولین سریال

حضور در اولین سریال

کول و دایلن اسپراوس بعد از حضور متعدد در سریال ها و آگهی های تلویزیون موفق شدند در سال 1993 در سریال «شجاعت در برابر آتش»، «Grace Under Fire» در نقش پاتریک کیلی به ایفای نقش بپردازدند. «شجاعت در برابر آتش» یک سریال کمدی آمریکایی است که از 29 سپتامبر 1993 تا 17 فوریه 1998 در شبکه ABC پخش شد.

این سریال با بازی برت باتلر به عنوان یک مادر تنهایی که در پس از طلاق از شوهر خشن خود، چگونگی برخورد با پرورش سه فرزندش را به تنهایی یاد می‌گیرد، به تصویر کشیده شد. این سریال توسط چاک لور ایجاد شده و توسط شرکت تولید کارسی-ورنر تولید شده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی شارون استون بازیگر جذاب آمریکایی؛ از ازدواج تا انتشار عکس های خصوصی

حضور در سریال مد تی وی

حضور در سریال مد تی وی

کول اسپراوس و برادرش در سال 1998 در سریال مد تی وی (با نگارش MADtv) در نقش بچه به ایفای نقش پرداختند. مد تی وی (با نگارش MADtv) یک سریال کمدی آمریکایی به صورت اسکچ ساخته شده توسط دیوید سالزمن، فکس بار و آدام اسمال است. مد تی وی که به طور غیر رسمی بر اساس مجله طنز Mad بود، اسکچ‌های ساخته شده پیش‌ضبط طنزآمیز آن به طور اصلی طنزهایی از فرهنگ عمومی و گاهاً سیاست بودند.

بسیاری از اسکچ‌های آن شامل بازی بازیگران اصلی سریال در نقش‌های اصلی تکراری و انطباقات بازیگران مشهور بود. این سریال در تاریخ 14 اکتبر 1995 در شبکه فاکس پخش شد و تا 14 فصل ادامه یافت. قسمت نهایی آن در تاریخ 16 مه 2009 پخش شد. سالزمن مد تی وی را با تهیه‌کننده موسیقی کوینسی جونز بعد از خرید حقوق ماد در سال 1995 ایجاد کرد. سالزمن بار و اسمال را به عنوان شوانرهای سریال به خدمت آورد که پیشتر برای سریال کمدی اسکچ In Living Color نوشته بودند.

هدف از ساخت این برنامه رقابت با سریال کمدی اسکچ شبانه زنده (SNL) بود که با کاهش تعداد بینندگان و دریافت نقدهای منفی روبرو بود. منتقدان توجه داشتند که مد تی وی بازیگران متنوع‌تری نسبت به SNL داشت و به طنز‌های خشن‌تر و پست‌پایین‌تر می‌پرداخت. فاکس تلاش‌های کمی برای تبلیغ مد تی وی انجام داد که معمولاً در رتبه‌بندی پشت SNL قرار می‌گرفت. در طول پخش، شبکه به صورت مداوم بودجه سریال را کاهش داد و در نهایت در سال 2009 آن را لغو کرد.

این سریال برای جوایز مختلف نامزد شد، شامل 43 جایزه امی پرایم تایم، از جمله 5 جایزه که برنده شده است. در طول پخش، پذیرش منفی از سریال بود و اسکچ‌های آن منجر به جدل‌های قابل توجه شد. از زمان لغو آن، در لیست‌های مختلف منتقدان به عنوان بهترین سریال کمدی اسکچ تلویزیون به طول تاریخ قرار گرفته است. برنامه ویژه 20 مین سالگرد پخش شده در شبکه CW در تاریخ 12 ژانویه 2016. CW همچنین سریال را برای فصل 15 و نهایی دوباره راه‌اندازی کرده که در تاریخ 26 ژوئیه 2016 پخش شد.

همبازی شدن با آدام سندلر

همبازی شدن با آدام سندلر

کول اسپراوس و برادرش در سال 1999 موفق شدند با آدام سندلر بازیگر مشهور در فیلم «محبت پدری»، «Big Daddy» همبازی شده در نقش جولیان مک‌گراث حضور یافتند.

«بیگ ددی» فیلم کمدی-درام آمریکایی ساخته‌ی سال 1999 به کارگردانی دنیس دوگان، نوشته‌ی استیو فرانکس، تیم هرلیهی و آدام سندلر از یک داستان تصور شده توسط فرانکس و تولید شده توسط سید گانیس و جک جیاراپوتو است. این فیلم با بازی سندلر، جوئی لورن آدامز، جان استوارت، راب شنایدر، دایلن اسپروز، کول اسپروز و لسلی من، با حضور آلن کوورت و جاش موستل در نقش‌های پشتیبان، به تصویر کشیده شده است.

داستان این فیلم درباره‌ی مرد 32 ساله‌ای است که دوست دخترش او را به خاطر عدم پذیرش مسئولیت ترک می‌کند و سپس سعی می‌کند با پذیرش مسئولیت با فرزند 5 ساله‌ای که در راهروی خانه‌اش ظاهر شده، مسئولیت پذیر باشد. تولید شده توسط شرکت جک جیاراپوتو در همکاری با Out of the Blue… Entertainment، «بیگ ددی» در تاریخ 25 ژوئن 1999 در ایالات متحده توسط Columbia Pictures منتشر شد.

با وجود دریافت نقدهای مختلط از منتقدان، این فیلم در صندوق قبول بود و با 235 میلیون دلار در بودجه‌ای برابر با 34 میلیون دلار، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سندلر در داخل کشور تا زمان انتشار هتل ترانسیلوانیا 2 (2015) شناخته شد. این فیلم برای 5 جایزه رززی نامزد شد و سندلر در رده‌ی بدترین بازیگر برنده شد.کول و برادرش با بازی در این فیلم به شدت مشهور شدند.

حضور در فیلم همسر فضانورد و همبازی شدن با جانی دپ و شارلیز ترون

حضور در فیلم همسر فضانورد و همبازی شدن با جانی دپ و شارلیز ترون

کول اسپراوس در سال 1999 همراه با برادرش در فیلم «همسر فضانورد»، « The Astronaut’s Wife» در نقش رند راویچ حضور یافته و با بازیگران بزرگی همچون جانی دپ و شارلیز ترون همبازی شدند.

همسر فضانورد فیلمی علمی-تخیلی/هیجانی محصول سال 1999 کشور آمریکاست. رند راویچ نویسنده و کارگردان فیلم است و جانی دپ و شارلیز ترون در این فیلم حضور دارند.

داستان این فیلم درباره اسپنسر (دپ)، یک فضانورد است که در یک مأموریت فضایی دچار مشکل می‌شود و در حالیکه به نظر می‌رسد که وی کشته شده‌است، زنده به زمین برمی‌گردد. در این بین و بعد از گذشت چند روز، همسر وی (ترون) متوجه تغییر رفتاری وی می‌شود و…

حضور در سریال فرندز و آغاز شهرت

حضور در سریال فرندز و آغاز شهرت

یکی از آثار درخشان کول اسپراوس و برادرش بازی در سریال مشهور «فرندز»، «Friends» در نقش بن گلر، فرزند راس گلر بود. فرندز یا دوستان یک مجموعه سیت‌کام آمریکایی ساخته دیوید کرین و مارتا کافمن است که از 22 سپتامبر 1994 تا 6 مه 2004 از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد و پس از 10 فصل به پایان رسید.

جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر گروه بازیگران این مجموعه هستند که به‌ترتیب در نقش‌های ریچل، مانیکا، فیبی، جوئی، چندلر و راس ظاهر شدند.

داستان آنین سریال درباره 6 دوست 20 تا 30 ساله است که در منهتن، شهر نیویورک زندگی می‌کنند. این مجموعه توسط برایت/کافمن/کرین پروداکشنز و با همکاری برادران وارنر تلویژن تهیه شده‌است. تهیه‌کننده‌های اجرایی و اصلی این مجموعه کوین اس برایت، کافمن و کرین بوده‌اند. کافمن و کرین بین نوامبر و دسامبر سال 1993 بر روی این سریال با عنوان کافه بی‌خوابی کار کردند.

ایده‌شان را به برایت گفتند و سپس با هم پیش‌نویسی 7 صفحه‌ای به شبکه ان‌بی‌سی ارائه کردند. بعد از چندین بار تغییرات در فیلم‌نامه و سریال، به خصوص تغییر نام آن به دوستانی مانند ما، نهایتاً نام آن به فرندز تغییر یافت. فیلمبرداری مجموعه در استودیوی برادران وارنر در بربنک، کالیفرنیا انجام می‌گرفت.

آخرین قسمت سریال در 6 مه 2004 پخش شد و حدود 52 میلیون بیننده آمریکایی را به پای تلویزیون کشاند که آن را به پنجمین قسمت آخر پربیننده در تاریخ  و اولین در دهه تبدیل کرد. فرندز نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ، تبدیل شد.

حضور در سریال فرندز و آغاز شهرت

در مجموع 62 نامزدی جایزه امی به دست آورد و در سال 2002 جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل 8 به دست آورد. این سریال در فهرست «50 سریال برتر تاریخ TV Guide» در رده 21  و در فهرست 50 سریال برتر تاریخ مجله امپایر در رده 7 قرار دارد.

در سال 1997، اپیزود «ویدئوی جشن رقص آخر سال» در رده 100 فهرست صد اپیزود برتر تاریخ TV Guide قرار گرفت.  در سال 2013، فرندز در فهرست بهترین سریال‌های نوشته شده از طرف انجمن نویسندگان آمریکا در رده 24 و در فهرست 60 سریال برتر تاریخ TV Guide در رتبه 28 قرار گرفت.

کول اسپراوس و برادرش برای بازی در این سریال به شهرت زیادی دست یافته و به یکی از دوقلو های مشهور آمریکا تبدیل شدند.

حضور در سریال اتاق کابوس

حضور در سریال اتاق کابوس

کول اسپراوس به همراه دایلن اسپراوس در سال 2001 موفق شدند در سریال «اتاق کابوس»، « the Nightmare Room» در نقش بابی به ایفای نقش بپردازدند. اتاق کابوس یک مجموعه تلویزیونی آنتولوژی است که از شبکه تلویزیونی کیدز دابلیوبی پخش شد . این مجموعه تلویزیونی بر پایه کتاب پانزده جلدی اتاق کابوس به قلم آر.ال استاین است. استاین این داستان ترسناک را در سال 2001 به نگارش درآورده است.

از جدایی والدین تا از بین رفتن دوران کودکی

مادر کول و دایلن، ملانی رایت از مشکلات روانی و اعتیاد رنج می برد. ظاهراً او تمام پولی را که دیلن و کول اسپروس از سریال و فیلم دوستان و بابای بزرگ به دست آورده بودند را برای مصرف مواد مخدر از دست داد. از این رو پدرشان، دوقلو ها را از مادرشان جدا کرده و درخواست طلاق داد.

مشکل پدر و مادر کول و دایل به دادگاه کشیده شد و بعد از مدت طولانی که آسیب شدیدی به این دو وارد کرد به نفع پدرشان تمام شد. پدر و مادرشان در سال 1997 از هم جدا شدند. در آن زمان دوقلو ها 10 ساله بودند. کول بعد ها در مصاحبه‌ای عنوان کرد که دوران کودکیشان بخاطر کار های مادرشان از بین رفت.

بعد ها با بالغ شدن دوقلو ها ، کول به کلی رابطه‌اش با مادرش را قطع کرده و تا به کنون با او در ارتباط نبوده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی ناتالی دورمر بازیگر جذاب؛ از معروفیت و بازی در سریال تاج و تخت تا رابطه هایش

تحصیلات

در سال 2010، برادران هر دو در دانشگاه نیویورک پذیرفته شدند. آنها برنامه های اولیه برای حضور در دانشگاه در پاییز 2010 داشتند. اما یک سال به تعویق افتادند. دیلن در ابتدا قصد داشت در رشته هنرهای زیبا/استودیویی و تحصیل در رشته اقتصاد تحصیل کند، در حالی که کول در برنامه ریزی برای تحصیل در تولید فیلم و تلویزیون و تحصیل در درام برنامه ریزی کرد.

در عوض، هر دو در مدرسه مطالعات فردی گالاتین ثبت نام کردند، که به دانش آموزان اجازه می دهد برنامه درسی خود را برنامه ریزی کنند. کول برنامه درسی خود را بر روی علوم انسانی و باستان شناسی متمرکز کرد در حالی که دیلن بر طراحی بازی های ویدیویی تمرکز داشت.

در سال 2011، دیلن به عنوان رئیس تالار اقامتی خیابان سوم در دانشگاه نیویورک انتخاب شد. هر دو برادر در می 2015 فارغ التحصیل شدند.

حضور در سریال زندگی سوئیت زک و کودی

حضور در سریال زندگی سوئیت زک و کودی

کول و برادرش بعد از وقفه‌ای که بخاطر مادرشان در کارشان ایجاد شد، در سال 2008 موفق شدند در سریال «زندگی سوئیت زک و کودی»، «The Suite Life of Zack & Cody» در نقش کودی مارتین به ایفای نقش پرداختند.

زندگی سوئیت زک و کودی یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که از 18 مارس 2005 تا 1 سپتامبر 2008 از شبکه شبکه دیزنی پخش می‌شد. این مجموعه بیش از 4 میلیون بیننده داشت. زندگی سوئیت زک و کودی 3 بار نامزد جایزه امی و 3 بار نامزد جایزه جوایز برگزیده کودکان نیکلودین شد.

شهرت جهانی

شهرت جهانی

کول اسپراوس شهرت جهانی خود را مدیون بازی در سریال «ریوردیل»، «Riverdale» در نقش جاگهد جونز بود. او با بازی در این سریال به شهرت جهانی رسید.

ریوردیل یک سریال تلویزیونی آمریکایی بر اساس شخصیت‌های کمیک آرچی است که توسط مدیر اجرایی خلاق آرچی کمیک، روبرتو آگویره-ساکاسا برای شبکه CW تطبیق داده شده است و توسط شرکت‌های وارنر برادرز تلویزیون و استودیوهای سی‌بی‌اس، به همراه تولیدات برلانتی و کمیک آرچی، تولید می‌شود.

این سریال به عنوان یک فیلم بر اساس آرچی کمیک برای وارنر برادرز پیشنهاد شد، اما ایده به صورت یک سریال تلویزیونی برای شبکه فاکس بازتصور شد. در سال 2015، توسعه پروژه به شبکه CW منتقل شد و سریال برای یک قسمت نمایشی (پایلوت) سفارش داده شد. فیلم‌برداری در ونکوور، بریتیش کلمبیا انجام شد.

این سریال دارای یک بازیگران گروه‌بندی بر اساس شخصیت‌های کمیک آرچی است، با کی جی آپا در نقش آرچی اندروز، لیلی رینهارت در نقش بتی کوپر، کامیلا مندز در نقش ورونیکا لاج، و کول اسپروز در نقش جاگهد جونز، راوی سریال. پس از قتل یک نوجوان در شهر ریوردیل، این گروه از نوجوانان سعی می‌کنند رمز و رازهای شرور مخفی در شهر را حل کنند.

ریوردیل در تاریخ 26 ژانویه 2017 به نقد‌های مثبت در طول فصل‌های اول خود پخش شد، هرچند فصل‌های بعدی به خاطر نگارش، کارگردانی و عدم وجود داستان‌های منطقی مورد انتقاد قرار گرفت.

شهرت جهانی

این سریال تا 23 اوت 2023 به مدت 7 فصل پخش شد. داستان این سریال بر اساس کمیک‌های آرچی ساخته شده و دارای تمی راز آلود و تیره است. داستان در مورد ماجراهای یک پسر جوان به نام آرچی و دوستانش است که در شهر کوچکی به اسم «ریوردیل» زندگی می‌کنند. این شهر دارای ظاهری فانتزی و پر زرق و برق است، اما اسرار تاریکی در زیر این شهر نهفته‌است که عده ای به دنبال کشف آنها هستند…

فیلم عاشقانه،غمگین پنج فوت جدا

فیلم عاشقانه،غمگین پنج فوت جدا

یکی از آثار درخشان کول اسپراوس فیلم عاشقانه «پنج فوت جدا»، « Five Feet Apart» است. کول با بازی در این فیلم در نقش ویل نیومن به موفقیت بسیار خوبی رسید. “پنج فوت از هم” یک فیلم درام عاشقانه آمریکایی سال 2019 به کارگردانی جاستین بالدونی (در اولین کار کارگردانی او) و نویسندگی میکی داگتری و توبیاس آیکونیس است. این فیلم تحت تأثیر کلر وینلند، که از فیبروزیستیستیک رنج می‌برد، ساخته شده است.

هیلی لو ریچاردسون و کول اسپروز دو بیمار جوان با فیبروزیستیستیک را بازی می‌کنند که سعی می‌کنند رابطه‌ای داشته باشند اما مجبورند شش فوت از یکدیگر دور بمانند. این فیلم در تاریخ 15 مارس 2019 توسط شرکت CBS Films از طریق Lionsgate در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای مختلف از منتقدان را دریافت کرد و با در نظر گرفتن بوجه 7 میلیون دلاری توانست بیش از 92 میلیون دلار فروش داشته باشد.

زندگی شخصی و روابط عاشقانه

کول اسپراوس زندگی شخصی به شدت جنجالی‌ای دارد و با افراد مشهوری در رابطه بوده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری او را بررسی خواهیم کرد.

رابطه با ویکتوریا جاستیس بازیگر و خواننده مشهور

رابطه با ویکتوریا جاستیس بازیگر و خواننده مشهور

کول اسپراوس در سال 2005 با ویکتوریا جاستیس بازیگر و خواننده مشهور در سریال The Suite Life of Zack & Cody آشنا شد. این دو بعد از آشنایی وارد رابطه شدند، اما رابطه آنها کوته مدت بود و بعد از چند ماه از هم جدا شدند.

رابطه با آلیسون استونر هنرپیشه و خواننده مشهور

رابطه با آلیسون استونر هنرپیشه و خواننده مشهور

کول اسپراوس بعد از همکاری با  آلیسون استونر هنرپیشه و خواننده مشهور با وی وارد رابطه عاشقانه شد. آلیسون بعدها در مصاحبه‌ای گفت: بازیگر کمپ راک در مصاحبه ای در سال 2016 گفت: “من حدس می زنم اولین پسری که دوستش داشتم و با او قرار ملاقات داشتم، کول اسپروس بود. او فقط گفت: “این کار درست نمی شود.

مطلب مشابه: بیوگرافی ونتورث میلر بازیگر مشهور فرار از زندان؛ از خودکشی تا روابط عاشقانه

رابطه جنجالی با لی‌لی راینهارت بازیگر مشهور

رابطه جنجالی با لی‌لی راینهارت بازیگر مشهور

کول اسپراوس در سال 2017 با لیلی راینهارت بازیگر سریال ریوردیل وارد رابطه شد. رابطهٔ آن‌ها در اول از طرف هیچ‌کدام تأیید نشد تا سرانجام در سال 2018 تأیید کردند.

در سال 2020 اخباری در مورد جدایی آن‌ها شکل گرفت تا سرانجام لیلی راینهارت اعلام کرد که از کول اسپروس به دلایل شخصی جدا شده‌است و کول هم در پستی اینستاگرامی آن را تأیید کرد.  کول اسپراوس که قبل از جدایی از لیلی راینهارت در ژانویه 2020 به مدت 2 سال با او نامزد بوده است، ادعا کرده است که «تقریباً همه شریک‌های احساسی‌اش» به او خیانت کرده‌اند.

کول و لیلی برای اولین بار در سال 2016 با بازی در سریال Riverdale یکدیگر را ملاقات کردند. طرفداران حدس می‌زنند که نامزدی این زوج در اوایل سال 2017 اتفاق افتاده است. کول هنگام صحبت در پادکست Call Her Daddy با الکس کوپر، ادعا کرده است که این زوج «هر دو آسیب زیادی به یکدیگر وارد کرده‌اند».

کول توسط کاربران توییتر «بازنده» خطاب شده است. به گزارش وقت صبح آن‌ها این ستاره سابق دیزنی را به دلیل «تحقیر لیلی در روز جهانی زن» مورد انتقاد شدید قرار داده‌اند. این ستاره که به خاطر بازی در سریال Suite Life Of Zack And Cody در دوران کودکی به همراه برادر دوقلو خود به شهرت رسید، همچنین به دلیل سیگار کشیدن در داخل فضا بسته در طول این پادکست به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

رابطه جنجالی با لی‌لی راینهارت بازیگر مشهور

کول در این مصاحبه در حالیکه که سیگار می‌کشید به شنودگان گفت: «کلیشه های رابطه احساسی با فردی که با او کار می‌کنید کاملا درست هستند». این بازیگر درباره نامزدی خود با لیلی راینهارت گفت: «واقعاً سخت بود. ما هر دو به هم صدمه‌های زیادی زدیم. کار در کنار یکدیگر دشوار شد. کم کردن احساسی که نسبت به یکدیگر داشتیم سخت بود. ما حتی زمانی برای دور بودن از هم نداشتیم تا به این روند کمک کند.

ما اکنون دوستان خوبی هستیم. خوشحالم که توانستم با او این مشکل را پشت سر بگذارم». کول در این پادکست در ابتدا گفت که تصمیم به جدایی و بهم زدن نامزدی تصمیمی دو جانبه بود. با این حال او به سرعت حرف خود را تغییر داد و گفت: «من بودم، من رفتم، دیگر وقتش بود».

رابطه با کایا گربر مدل مشهور

رابطه با کایا گربر مدل مشهور

کول اسپراوس پس از اینکه در آوریل 2020 در حال گذراندن وقت با مدل بود، این دو مدت کوتاهی در رابطه بودند و چند وقت دیگر از هم جدا شدند. کایا در بیانیه ای نادر به زندگی عاشقانه خود پرداخت.

او در آن زمان در استوری اینستاگرام خود نوشت: “وقتی برای اولین بار وارد یک رابطه عمومی شدم، این یکی از عواقب قابل پیش بینی بود.

«و در حالی که من واقعاً هرگز قصد نداشتم بخشی از زندگی خصوصی ام را به گروهی پرخاشگر بسپارم، واضح است که خویشتنداری من در به روز کردن آنها به آنها اجازه داده است تا برنامه خود را به سمت عادات و سبک زندگی من سوق دهند.

رابطه با آری فورنیه

رابطه با آری فورنیه

کول اسپراوس در سال 2021 با آری فورنیه بلاگر وارد رابطه شد. این دو هو اکنون با هم هستند. کو درباره رابطه خود گفت: فکر می‌کنم برای هر رابطه‌ای که تا به حال داشته‌ام، من در مکان و زمان مناسب بوده‌ام.

عاشق جنیفر انیستون بودم!

عاشق جنیفر انیستون بودم!

کول اسپراوس زمانی که در سریال «دوستان» (Friends) بازی می کرد شیفته ی جنیفر آنیستون شده بود. او گرچه در آن زمان بسیار کم سن بود اما هنوز آن حس را به خاطر دارد: «آنقدر مرعوب علاقه ام به او می شدم که همه چیز کاملاً از ذهنم می پرید و تک تک دیالوگ هایم را فراموش می کردم. او هم به من خیره می شد و منتظر می ماند.»

سفیران بین المللی بنیاد بین المللی کویامادا

در سال 2012، دیلن و کول رسما به عنوان سفیران بین المللی بنیاد بین المللی کویامادا منصوب شدند. آنها با شین کویامادا به ژاپن سفر کردند تا جوانان ژاپنی را برای بهتر کردن خود و بازسازی ژاپن به عنوان یک جامعه و همچنین تعمیق روابط دوستانه و برادری بین جوانان ژاپن و آمریکا در اوت 2013 توانمند سازند.

دانستنی های جالب درباره کول اسپراوس

دانستنی های جالب درباره کول اسپراوس

  • ثروت کول اسپراوس در سال 2024 معادل بر 8 میلیون دلار برآورد شده است.
  • خانواده دوقلوها سه سگ دارند: بابا که به دیلن و کول تعلق دارد. پینکی که مال پدرشان است
  • او  با مارک ها و طراحان مد پایدار همکاری کرده است تا به ترویج گزینه های پوشاک سازگار با محیط زیست کمک کند.
  • کول به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی مسلط است، به دلیل سابقه و سال های اولیه گذراندن در ایتالیا.
  • جدا از پروژه‌های اصلی، کول فعالانه از فیلمسازان مستقل حمایت می‌کند و در تولیدات کوچک‌تر نقش‌هایی را ایفا کرده است تا به پرورش خلاقیت در صنعت کمک کند.
  • کول حس شوخ طبعی و طعنه آمیزی دارد که اغلب در مصاحبه ها و تعاملات با رسانه های اجتماعی می درخشد.
  • او علاقه شدیدی به تاریخ دارد و اغلب برای گسترش دانش خود در مورد این موضوع به کتاب ها و مستندها می پردازد.
  • کول نقطه نرمی برای حیوانات دارد و عشق خود را به سگ خانگی خود، مگنوس، در موارد متعدد به اشتراک گذاشته است.
  • کول به داشتن یک فنجان قهوه خوب معروف است و اغلب عشق قهوه خود را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.
  • در حالی که کول در شبکه های اجتماعی حضور دارد، برای حریم خصوصی خود ارزش قائل است و برخی از جنبه های زندگی شخصی خود را از چشم عموم دور نگه می دارد.
  • کول به طور فعال خود را در تلاش های خیریه درگیر می کند و از اهداف متعددی از جمله آموزش، حفاظت از محیط زیست و حقوق کودکان حمایت کرده است.
  • او علاوه بر عشق به بازیگری و عکاسی، به موسیقی نیز علاقه دارد. او از کاوش در ژانرهای مختلف لذت می برد و در جشنواره های موسیقی حضور پیدا کرده است.
  • کول از سفر لذت می برد و سفرهای ماجراجویانه مختلفی را آغاز کرده است و تجربیات خود را از طریق عکاسی ثبت می کند.
  • کول مشتاق مسائل عدالت اجتماعی است و فعالانه از سازمان ها و کمپین هایی که برای برابری و فراگیری مبارزه می کنند حمایت کرده است.
  • او یک خواننده مشتاق است و اغلب دیده می شود که کتاب های مورد علاقه و توصیه های ادبی خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.
  • کول اسپروس در مورد مسائل مربوط به سلامت روان صحبت کرده است و گفتگوهای باز را در مورد این موضوع تشویق می کند. او از بستر خود برای حمایت از آگاهی از سلامت روان استفاده کرده است.
  • او علاقه زیادی به عتیقه جات دارد و به جمع آوری آنها مشهور است. او از تاریخ و هنر پشت اقلام قدیمی قدردانی می کند.
  • کول که به خاطر جذابیت و حضور مرموز خود شناخته می شود، طرفداران زیادی از طرفداران فداکار به دست آورده است که در مجموع به عنوان “اثر کول اسپروس” شناخته می شوند.
  • یکی از آرزوهای کول اجرای برنامه در برادوی است. او تمایل خود را برای کشف صحنه و مقابله با نقش های چالش برانگیز تئاتر ابراز کرده است.
  • وی یکی از طرفداران انیمه است و در مصاحبه های مختلف عشق خود را به نمایش هایی مانند “Dragon Ball Z” و “Naruto” ابراز کرده است.
  • کول علاوه بر بازیگری و عکاسی، استعداد نقاشی و طراحی نیز دارد.
  • کول برای همکاری در کار خود ارزش قائل است و از کار با افراد با استعدادی که علاقه مشترک به داستان گویی دارند، لذت می برد.
  • کول به عنوان یک فیلمساز مشتاق، چشم دقیقی برای جزئیات دارد و به ترکیب بصری عکاسی و فیلم هایش توجه دقیقی دارد.
  • او احترام زیادی برای هنر بازیگری قائل است و به طور مداوم به دنبال نقش های چالش برانگیز است که به او اجازه می دهد به عنوان یک هنرمند رشد کند.
  • کول متحد جامعه LGBTQ+ است و فعالانه از سازمان ها و ابتکاراتی که از حقوق برابر دفاع می کنند حمایت می کند.
  • وی به حفظ یک سبک زندگی سالم اختصاص دارد و اغلب دیده می شود که برای تناسب اندام به باشگاه می رود.
  • کول به زندگی واقعی اعتقاد دارد و فلسفه صادق بودن با خود، رد انتظارات و هنجارهای اجتماعی را می پذیرد.
  • کول مجموعه ای از صفحات وینیل دارد و از صدای قدیمی و زیبایی شناسی مرتبط با آنها قدردانی می کند.
  • او صدای خود را به شخصیت بن در فیلم انیمیشن “Underdog” قرض داد و ابراز علاقه کرده است که در آینده کار صداپیشگی بیشتری را دنبال کند.
  • کول در اوقات فراغت خود از بازی لذت می برد و علاقه خاصی به بازی های کنسولی و بازی های چند نفره آنلاین دارد.
  • وی گفته است که آدام سندلر “الگویی در بازیگری” است و از او چیزهای زیادی در مورد کمدی آموخته اند.
  • در اواسط سال 2011، کول سایتی را به نام Cole Sprouse Photography برای عکاسی خود راه اندازی کرد
  • سفر کول اسپروس به عنوان یک بازیگر، عکاس و مدافع اهداف مختلف همچنان در حال گسترش است و با استعداد و فداکاری او برای ایجاد تفاوت، مخاطبان را مجذوب خود می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو