بیوگرافی بی‌بی رکسا خواننده مشهور؛ از رابطه با علیرضا حقیقی تا ناگفته ها

منبع: تاپ ناز

1

1402/10/10

12:11


بی‌بی رکسا یکی از بهترین خوانندگان جهان است که در چند سال اخیر به شدت درخشان ظاهر شده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز به زندگی هنری و …

بی‌بی رکسا یکی از بهترین خوانندگان جهان است که در چند سال اخیر به شدت درخشان ظاهر شده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز به زندگی هنری و شخصی وی از رابطه با علیرضا حقیقی دوروازه‌بان سابق تیم ملی تا منتشر شدن عکس‌های خصوصیش خواهیم پرداخت، پس تا آخر همراه تاپ ناز بمانید.

بیوگرافی بی‌بی رکسا خواننده مشهور؛ از رابطه با علیرضا حقیقی تا انتشار عکس های خصوصی

تولد

بلتا رِجا مقلب به بی‌بی رکسا در 30 اوت سال 1989 در نیویورک سیتی، ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود.

خانواده و اصالت

خانواده و اصالت

بی‌بی رکسا در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شد. پدرش فلمور و مادرش بوکرجی هر دو اصالتا آلبانیایی هستند. زمانی که بی‌بی رکسا 6 سال داشت، به استاتن نیویورک نقل مکان کردند. پدر وی در دبار، واقع در مقدونیه شمالی متولد شد و وقتی 21 سال سن داشت به آمریکا مهاجرت کرد. مادر بی بی رکسا نیز در آمریکا در خانواده آلبانیایی متولد شد. بی بی رکسا تک فرزند خانواده است.

در زبان آلبانیایی، bleta به معنای «زنبور» است؛ و او توضیح داد: «والدین من آلبانیایی هستند و مردم برای کوتاه کردن اسمم به من بی‌بی می‌گفتند.» او و خانواده‌اش وقتی 6 ساله بود به جزیره استتن رفتند.

مطلب مشابه: بیوگرافی سلنا گومز؛ درباره رابطه با خواننده مشهور، بیماری خاص و زندگی شخصی او

تحصیلات و علاقه به موسیقی

تحصیلات و علاقه به موسیقی

بی‌بی رکسا تا مقطع دبیرستان در مدرسه تاتنهایل درس خوانده است. سازی که بی بی رکسا می‌نواخت ترومپت بود و بعدها نواختن گیتار و پیانو رو به صورت خودآموز یاد گرفت. بی بی رکسا در زمان دبیرستانش در انواع رشته‌های موسیقی شرکت کرد و همچنین به گروه کر دبیرستان خود پیوست که در آنجا متوجه صدای خارق العاده خود شد.

در مدرسه عضو گروه موسیقی کر بود و حتی تجربه بازیگری را نیز در نمایش های موزیکال در مدرسه را بدست آورد، در مقطع دبیرستان کم کم وارد نوشتن و ترانه سرایی هم شد او با حضور در آکادمی هنرهای تجسمی و علوم و هنر جایزه بهترین ترانه سرای نوجوان را گرفت و آنجا با تشویق یک استعداد یاب به کلاس های ترانه سرایی رفت. خانواده وی درباره این دوران گفتند که بی بی علاقه شدیدی به موسیقی داشت و همیشه سر وقت در تمرین حاضر میشد. خود بی بی رکسا نیز این موضوع را تائید کرد که خانواده‌اش همیشه از او حمایت کرده‌اند.

دریافت جایزه بهترین ترانه‌سرای نوجوان

دریافت جایزه بهترین ترانه‌سرای نوجوان

در دوران نوجوانی، او آهنگی را برای اجرا در برنامهٔ سالانه «روز گرمی» در آکادمی ملی ضبط هنرها و علوم ارسال کرد و جایزه «بهترین نویسنده نوجوان» را به دست آورد و از حدود 700 شرکت‌کننده دیگر جلو زد. در نتیجه، وی با سامانتا کاکس، پیشاهنگی استعدادی امضا کرد، که رکسا را ترغیب به ثبت نام در کلاس‌های آهنگسازی در منهتن کرد.

از تشکیل گروه تا فعالیت در یوتیوب

بی‌بی رکسا فعالیت های خود را گسترده‌‌تر کرد و وقتی 21 ساله بود تصمیم گرفت به یک استدیو ضبط موزیک برود. او در استدیو با پت ونتز خواننده یک گروه مشهور آشنا شد. بی بی و پت با چند نفر دیگر گروه Black Cards«کارت های سیاه» را تشکیل دادند. بی بی و گروه کارت های سیاه اولین بار فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کردند و رفته رفته مشهور شدند، از این رو چندین اجرای زنده را در تمام نکات آمریکا تجربه کردند. این روند 2 سال به خوبی ادامه داشت و بی بی رکسا در سال 2012 از این گروه جدا شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی بیلی آیلیش خواننده مشهور؛ درباره زندگی شخصی، عشق به جاستین بیبر و …

همکاری با خوانندگان معروفی همچون سلنا گومز و امنیم

بی‌بی رکسا بعد از خارج شدن از گروه کارت های سیاه با پیشنهاد های زیادی روبه‌رو شد که بهترین پیشنهادش را از کمپانی موسیقی برادران وارنر دریافت کرد. او در سال 2013 قراردادی با وارنر رکوردز امضاء کرد و برای خوانندگان معروفی همچون شاینی، سلنا گومز و نیک جوناس ترانه نوشت. اما شهرت او با ترانه‌ای که برای آهنگ کار مشترک ریحانا و امینم نوشت به شهرت رسید.

انتشار اولین آلبوم EP

انتشار اولین آلبوم EP

بی‌بی رکسا بعد از موفقیت های ترانه‌نویسی‌اش تصمیم گرفت اولین آلبوم خود را منتشر کند. اولین آلبوم بی بی «نمی‌خواهم بزرگ شوم» در سال 2015 منتشر شد که شامل تک آهنگ هایی با نام های «”I Don’t Wanna Grow Up”»، «”من نمیخوام بزرگ بشم”» « Sweet Beginnings”» ، « آغازهای شیرین » ، «I’m Gonna Show You Crazy» ، «من می خواهم شما را دیوانه نشان دهم»، «Pray»، «دعا کردن» بود. که ‌آهنگ‌های آن، «نمی‌توانم از نوشیدن در فکر تو دست بکشم» و «می‌خواهم تو را دیوانه نشان دهم» بود. از زمان انتشار اولین تک آهنگ انفرادی خود، بی بی همچنین در برخی از آهنگ های آلبوم پیت بول خواننده مشهور، Globalization (2014) ظاهر شد، در حالی که او در حال نوشتن و اجرای نقش بود.

بخشی از گروه کر برای “Hey Mama” توسط دیوید گوتا. در دسامبر 2014، این خواننده نسخه دموی آهنگی به نام “گرگ گریه” را منتشر کرد. این آهنگ اولین بار شایعه شد که تک آهنگ جدید او است. با این حال، 4 روز بعد، خواننده فاش کرد که آهنگ بعدی او “I’m Gonna Show You Crazy” نام دارد. این آهنگ سرانجام یک هفته پس از پیش نمایش آن در 19 دسامبر 2014 منتشر شد.

تک آهنگ «I Can’t Stop Drinking About You» این آهنگ پس از انتشار، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان موسیقی دریافت کرد، با تحسین و تمجید بر روی موسیقی، اشعار و پخش آواز رکسا. در نمودار بیلبورد Bubbling Under Hot 100 در ایالات متحده به رتبه 15 رسید و به رتبه 12 در نمودار Dance/Mix Show Airplay و همچنین رتبه 31 در رتبه بندی اصلی 40 برتر رسید. دومین تک آهنگ موفق بی بی «I’m Gonna Show You Crazy»  به عنوان دومین تک آهنگ برای دانلود دیجیتال و استریم توسط برادران وارنر در 19 دسامبر 2014 در کشورهای مختلف منتشر شد.

یک آهنگ پاپ با تم تاریک و طوفانی است که در مورد موضوع خودپذیری و همچنین عشق به خود است. و برای هیچ کس دیگری تغییر نمی کند. از نظر تجاری، این آهنگ در جمهوری چک، فنلاند، نروژ و اسلواکی به 20 آهنگ برتر و همچنین رتبه 30 در سوئد رسید. همچنین گواهینامه طلایی از Music Canada (MC) در کانادا، پلاتین از انجمن صنعت ضبط سوئد (GLF) در سوئد و پلاتین چهار برابر از IFPI Norway در نروژ دریافت کرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی بیانسه خواننده؛ درباره زندگی شخصی از ازدواج تا حاشیه ها

ادامه موفقیت ها

ادامه موفقیت ها

بی بی رکسا در سال 2017 دو ئی‌پی دیگر تحت عنوان تمام خطاهای تو: بخش 1 و تمام خطاهای تو: بخش 2 منتشر کرد که ترانه‌های «گرفتمت» و «راهی که من هستم (رقص با کسی)» به‌عنوان تک‌آهنگ‌های آغازین آن معرفی شدند.

رکسا همچنین با چند ترانه همکاری شامل «هی ماما» با دیوید گتا، «من، خودم و من» با جی-ایزی، «به نام عشق» با مارتین گریکس و «قرار است باشد» با حضور فلوریدا جورجیا لاین به موفقیت دست یافت. «قرار است باشد» موفقیت زیادی به‌عنوان تک‌آهنگ متقاطع در ژانر کانتری داشت و به رتبه دوم جدول بیلبورد هات 100 ایالات متحده رسید.

اولین آلبوم استدیویی

اولین آلبوم استدیویی

اولین آلبوم استدیویی بی بی «چشم‌انتظار» در سال 2018 منتشر شد. این آلبوم شامل 14 آهنگ بود. بی بی رکسا در 8 آوریل از جلد آلبوم رونمایی کرد و پیش فروش آلبوم در تاریخ 13 آوریل 2018 با انتشار دو تک تبلیغاتی: «فراری» و «2 روح در آتش» شروع شد. آلبوم چشم‌انتظار در متاکریتیک طبق نظر شش منتقد، نمره 65 از 100 را دریافت کرد که نشان دهنده نمره مطلوب است. این آلبوم تا 20 ژانویه 2019 بیش از  604 هزار  نخسه به فروش رساند.

آلبوم استودیویی رکسا، چشم‌انتظار (2018)، به رتبهٔ 13 جدول بیلبورد 200 رسید و شامل تک‌آهنگ «من دردسر هستم» بود. او در شصت و یکمین مراسم جایزه گرمی نامزد دریافت جوایز بهترین هنرمند جدید و بهترین اجرای دونفره/گروهی کانتری شد.

آلبوم اشتباهات بهتر

آلبوم اشتباهات بهتر

بی‌بی رکسا دومین آلبوم استدیویی‌اش را با نام اشتباهات بهتر در سال 2021 منتشر کرد. رکسا اطلاعات بیشتری در مورد دومین آلبوم استودیویی خود در ژوئن 2019 ارائه کرد و گفت: من اکنون به استودیو می روم و فقط در حال خلق، خلق و خلق هستم.” او همچنین یک تم فمینیستی را برای موسیقی جدید فاش کرد و اظهار داشت که “هر چیزی که اکنون می نویسم بسیار قدرتمند و در چهره شماست و من واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم. بی بی در ادامه گفت: این آلبوم از سفر سلامت روان او الهام گرفته شده است، و اینکه او “یک لیست آهنگ دارد و واقعاً هیجان انگیز است. او بعد ها اعلام کرد که یکی از تک آهنگ هایش تصویری خواهد بود. در 5 مارس 2021، رکسا تک آهنگ جدید خود “Sacrifice” را منتشر کرد که در همان روز موزیک ویدیو برای اولین بار پخش شد. در مارس 2021، رکسا دومین تک آهنگ خود را با نام « “Bebe X Puma”» منتشر کرد. همچنین وی در 16 آوریل 2021، سومین تک آهنگ از آلبوم، “خرابکاری” منتشر کرد. در 30 آوریل، رکسا چهارمین تک آهنگ “بمیر برای یک مرد” را با حضور لیل یوزی ورت از آلبوم آینده خود منتشر کرد. در 7 مه، رکسا دومین آلبوم استودیویی خود Better Mistakes را به همراه موزیک ویدیوی «Break My Heart Myself» منتشر کرد. این آلبوم در رتبه 140 بیلبورد 200 ایالات متحده قرار گرفت.

سومین آلبوم و مجروح شدن بی بی رکسا

بی بی رکسا جدیدترین آلبوم خود را با نام «بی‌بی» در سال 2023 منتشر کرد. در آگوست 2022، ریمیکس آهنگ ایفل 65 “Blue (Da Ba Dee)”، با عنوان “I’m Good (Blue)” توسط دیوید گوتا با آوازی از Rexha پس از پخش شدن آن در TikTok منتشر شد. در 17 فوریه 2023، رکسا موزیک ویدیوی “Heart Wants What It Wants” را منتشر کرد، تک آهنگ اصلی سومین آلبوم استودیویی او، Bebe. این آلبوم در 28 آوریل 2023 منتشر شد و همچنین شامل دومین تک آهنگ “Call on Me” که در 31 مارس 2023 منتشر شد و همچنین “من خوبم  است.

این آلبوم شامل حضور دالی پارتون و اسنوپ داگ بود. رکسا این آلبوم را به عنوان الهام گرفته از سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه 70 توصیف کرده است. سومین تک آهنگ آلبوم، “Satellite” با حضور اسنوپ داگ، در 20 آوریل 2023 منتشر شد، همراه با یک موزیک ویدیوی متحرک در کانال YouTube Rexha آپلود شد. Bebe در 28 آوریل 2023 از طریق Warner Records منتشر شد. در کنسرت ژوئن 2023، مردی از نیوجرسی با پرتاب تلفن همراه به سمت رکسا از بین تماشاگران به او حمله کرد. جراحات رکسا منجر به سیاهی چشم و نیاز به بخیه شد. فرد پرتاب کننده به سرعت شناسایی شد و به دلیل حمله و ضرب و جرح دستگیر شد.

در بازجویی، ضارب به این عمل اعتراف کرد و گفت که تصور می‌کرد این یک شوخی خنده‌دار است. در انتظار جلسه استماع برای 31 ژوئیه 2023، این مرد تحت یک دستور منع برای دوری از رکسا قرار گرفت.

مطلب مشابه: بیوگرافی کیتی پری خواننده آمریکایی از ازدواج با اورلاندو بلوم تا دعوا با تیلور سوییفت

زندگی شخصی

بی‌بی رکسا زندگی شخصی به شدت جنجالی‌ای دارد. او در زندگی شخصی خود با افراد گوناگونی در رابطه بوده است که تمام این روابط را با هم بررسی خواهیم کرد.

رابطه با کالوین هریس خواننده و ترانه سرای مشهور

رابطه با کالوین هریس خواننده و ترانه سرای مشهور

بی بی رکسا در اولین فعالیت های هنری‌اش با  کالوین هریس خواننده و ترانه سرای مشهور آشنا شد. این دو مدتی در رابطه بودند و حتی منابع موثق نیز این رابطه را تائید کرده بودند. اما بعد ها این رابطه به جدایی ختم شد. بی بی درباره این اتفاق گفت که فقط یک رابطه گذرا بود.

رابطه با پیت‌بول خواننده مشهور

رابطه با پیت‌بول خواننده مشهور

بی‌بی رکسا ر موزیک های خود با  پیت‌بول خواننده مشهور دیدار کرد. این دو مدتی با هم دیده شدند و حتی شایعه های زیادی در این مورد پخش شد، اما نه بی بی و نه پیت بول این رابطه را تائید نکردند. اما یک منبع موثق تائید کرد که این دو رابطه‌ای کوتاه مدت داشتند.

رابطه با مارتین گریکس دی‌جی مشهور

رابطه با مارتین گریکس  دی‌جی مشهور

بی‌بی رکسا در سال 2016 در موزیک خود با نام  «به نام عشق» با مارتین گریکس  دی‌جی  مشهور آشنا شد. این دو مدتی بعد با یکدیگر دیده شدند. بعد ها با هم همکاری های زیادی داشتند و در چندین پروژه تبلیغ با هم همکاری کردند. هواداران بی بی و مارتین به شدت از رابطه این دو استقبال کردند.

اما بعد ها این رابطه توسط هیچکدام تائید نشد و مدتی بعد جدا شدند. بسیاری عنوان کردند که اختلاف سنی 7 سال باعث جدایی این دو بود که بی بی تقریبا 7 سال از مارتین بزرگتر بود.

مطلب مشابه: بیوگرافی هالزی خواننده مشهور آمریکایی؛ از خودکشی تا رابطه با سلبریتی های مشهور

رابطه با کوین صفاری تهیه کننده، کارگردان و فیلمبردار ایرانی

رابطه با کوین صفاری  تهیه کننده، کارگردان و یک فیلمبردار ایرانی

در سال 2020 بی بی رکسا با کوین صفاری  تهیه کننده، کارگردان و یک فیلمبردار ایرانی وارد رابطه شد. بی بی رکسا  از نامزد ایرانی-آمریکایی‌اش، کوین صفی‌یاری صحبت کرد و عنوان کرد خانواده‌ اش او را دوست دارند. بی بی رکسا درمورد کیان صفی‌ یاری گفته است: “من و خانواده‌ ام این پسر را دوست داریم. به نظر من، او پسر بسیار خوب، خاص و دوست داشتنی است. کیان به من توجه زیادی دارد و از من مراقب می‌ کند. علاوه بر این، او کاملا حرفه کاری و کاری که انجام می‌ دهم را به خوبی درک می‌ کند. او در ادامه گفت: خانواده‌ام عاشق او هستند. صادقانه بگویم او یک فرد فوق‌ العاده و شگفت‌ انگیز است و مرا خوشحال می‌ کند و باعث می‌ شود احساس راحتی و خوبی داشته باشم. من در دوران قرنطینه تنها نبودم، در حال حاضر یک مرد فوق‌ العاده در زندگی‌ ام دارم.

رابطه با کوین صفاری  تهیه کننده، کارگردان و یک فیلمبردار ایرانی

من از کیان سپاسگزارم و از زندگی‌ ام لذت می‌ برم. به نقل از سیگاتک بی بی رکسا و کیان صفی‌یاری اولین بار در ماه مارس میلادی با هم دیده شدند و یک ماه پیش، در روز تولد کیان صفی‌یاری رابطه‌ شان را اعلام کردند. بی بی رکسا برای تولد کیان، یک ماشین فراری به او هدیه داده است.

جدایی بی بی از کوین صفاری

جدایی بی بی از کوین صفاری

بی بی رکسا در جریان کنسرت خود در لندن تایید کرد که پس از 3 سال از کیان صفیاری، نامزد ایرانی آمریکایی اش، جدا شده است.این خواننده 33 ساله 2 هفته پس از به اشتراک گذاشتن متن‌هایی در اینستاگرام خود که در آن ظاهرا دوست پسر ایرانی‌اش درباره افزایش وزن او اظهار نگرانی کرده بود، 28 جولای در اجرای خود در لندن، رسما جدایی‌شان را تایید کرد. او حین معرفی آهنگ «اتمسفر» رو به جمعیت گفت: «من تازه یک جدایی را پشت سر گذاشته‌ام، بنابراین شاید کمی احساساتی شوم. درنتیجه اینجا شما باید به من کمک کنید.»

خبر جدایی بی بی رکسا و دوست پسر ایرانی‌اش تنها 2 هفته پس از آن منتشر شد که او متن هایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آنها کیان صفیاری درباره افزایش وزن بی بی رکسا صحبت می‌کرد. در پیامی که بی بی رکسا در 16 جولای در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده بود نوشته شده بود: «من هرگز نگفتم که تو زیبا نیستی و هرگز نگفتم دوستت ندارم. درواقع من گفتم چقدر زیبایی و چقدر دوستت دارم. اما همیشه گفتم که با تو صادق خواهم بود.

صورتت در حال تغییر بود و برای همین این را به تو گفتم… این صحبتی بود که با هم داشتیم و خودت از من پرسیدی.» در ادامه این متن آمده بود: «ترجیح می‌دهی به تو دروغ بگویم؟ تو به وضوح 35 پوند (نزدیک 16 کیلوگرم) وزن اضافه کردی. آیا باید وانمود کنم که این اتفاق نیفتاده و مشکلی نیست؟ بی خیال، من 3 پوند (نزدیک1.5 کیلوگرم) اضافه کردم و تو به من گفتی چاق.

این به این معنی نیست که دوستم نداری.» کوین صفیاری همچنین این‌طور نوشته بود که احساس می‌کند بی بی به دنبال دلیلی برای جدایی از اوست و او را تشویق کرد تا با یک روان‌درمانگر صحبت کند و ریشه مشکلش را پیدا کند. و در آخر اضافه کرد: «اگر مایل بودی بیشتر صحبت کنیم و بیشتر روشنت کنم خبرم کن. دوستت دارم.». رابطه میان این دو در سال 2023 به طور کلی تمام شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی شان مندز خواننده مشهور؛ از زندگی هنری تا رابطه با کامیلا کبیو

شایعه رابطه با علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران

شایعه رابطه با علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران

در بهمن ماه سال 1396 بود که انتشار یک تصویر از بی بی  رکسا و علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران در شبکه های اجتماعی پخش شد که شایعه های زیادی برای این دو به همراه داشت. بعد ها این خبر شایعه عنوان شد ولی بعد ها بی بی رکسا عکس های پیج  اینستاگرام علی رضا حقیقی را لایک کرد و دوباره خبر رابطه این دو در رسانه ها پخش شد. در سال 1398 یک عکس دیگر از این دو پخش شد و حکم تائید رابطه این دو بود. بعد ها هیچ کدامیک رابطه‌شان را تائید نکردند. یک منبع مطلع عنوان کرد که این دو فقط دوست بودند.

اختلالات روانی بی بی رکسا

بی بی رکسا دچار اختلالات روانی بسیار شدیدی است و خودش در یک مصاحبه گفته است دچار مشکل دوشخصیتی می باشد و در مورد مسائل جنسی دچار روانپریشی می باشد ، مدتی حامی همجنس‌گرایان نیز بود که این موضوع باعث ایجاد جنجال های زیادی برای او شد.

بیماری بی بی رکسا و اضافه وزن

بی‌بی رکسا خواننده مشهور در مصاحبه ای اختصاصی چاقی مفرط خود را یک بیماری اعلام کرد. او در این باره میگوید:  اخیرا در سن 33 سالگی متوجه شدم که به سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS مبتلا شده ام که بسیاری از خانم ها این مشکل را دارند و من یکی از آنها هستم. بسیاری از خانم هایی که این بیماری را دارند ممکن است هنوز با انجام همه آزمایش ها تشخیص داده نشود، زیرا تشخیص این بیماری آزمایش خاصی ندارد و قبل از آن باید مشکلات تیروئید، هیپوفیز یا غده فوق کلیوی بررسی شود.

تلاش کرد. متوجه شدم که این بیماری اثرات منفی زیادی روی بدن می گذارد، مثلاً بی دلیل وزن اضافه می کند. بی بی در ادامه گفت و گو به تحقیرها و انتقاداتی که روزانه از سوی کاربران اینترنتی و اطرافیانش می شود نیز اشاره کرد و گفت: به گفته دکترم “تنبلی تخمدان” دلیل اصلی اضافه وزن و نوسان وزن من است، من همیشه با غذا مشکل داشتم و همیشه رژیم داشتم! یادم می آید زمانی که قرار بود اولین آلبومم را منتشر کنم اطرافیانم به من گفتند که برای موفقیت و دیده شدن در این صنعت باید بیشتر وزن کم کنم و حتی به من می گفتند که بهتر است ریسک لیپوساکشن را بپذیرم. کاهش وزن ، در حالی که در آن زمان فقط 64 کیلو وزن داشتم.

مردم نمی دانند که بیان نظر خود، چه مجازی و چه در واقعیت، چقدر به روحیه آن فرد آسیب می رساند. من یاد گرفته ام که فقط باید افرادی را نگه دارم که برایم ارزشمند و مهم هستند زیرا به اندازه کافی با انرژی منفی مبارزه می کنم و به بیشتر نیاز ندارم. من در تمام عمرم با وزن و ظاهرم مشکل داشتم اما الان حداقل دلیل تغییرات بدنم و شکست رژیم هایم را می دانم. قبول کردم که باید با آن کنار بیایم.

جوایز

  • نامزد جایزه گرمی برای بهترین ترانه سال (برای «هیولا»)
  • برنده جایزه بیلبورد برای هنرمند جدید سال (2016)
  • برنده جایزه ام‌تی‌وی ویدئو میوزیک برای بهترین همکاری (برای «Me, Myself & I»)
  • برنده جایزه iHeartRadio Music Award برای بهترین هنرمند جدید (2017)
  • برنده جایزه American Music Award برای هنرمند جدید محبوب (2017)

دانستنی های جالب و جذاب درباره بی بی رکسا

دانستنی های جالب و جذاب درباره بی بی رکسا

  • رکسا اعتراف کرده که یک معتاد به کار است. او دائماً در حال نوشتن، ضبط و اجرا است و همیشه در تلاش است تا بهترین موسیقی را که می تواند خلق کند.
  • رکسا از پلتفرم خود برای دفاع از دلایل مختلف از جمله آگاهی از سلامت روان، حقوق حیوانات و مثبت بودن بدن استفاده می کند.
  • رکسا به خاطر انتخاب های مد جسورانه و جسورانه اش شناخته شده است. او از فشار دادن مرزها و بیان خود از طریق سبک خود ترسی ندارد.
  • اولین آهنگ Bebe ‘No Broken Hearts’ دومین باری است که او با نیکی میناژ کار می کند.
  • این خواننده تنها 2 بار با ریحانا ملاقات کرده است. او ابتدا در حین کار در یک فروشگاه بزرگ در نیویورک به عنوان یک دختر عطر با ریه ریح برخورد کرد و سپس دوباره در استودیو برای ضبط آهنگ با او ملاقات کرد.
  • با 1 متر و 66 سانتی متر (5 فوت 3)، Bebe 5 سانتی متر کوتاه تر از افراد مشهور متوسط ​​است. در اصل، او کوچک است!
  • تابحال هیچ خالکوبی نداشته است
  • او یک گیاهخوار است رکسا در سال 2020 سبک زندگی گیاهخواری را در پیش گرفت. او اغلب غذاهای وگان و دستور العمل های خود را با طرفدارانش در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.
  • آهنگ Rexha “Meant to Be” با فلوریدا جورجیا لاین 50 هفته در رتبه اول جدول آهنگ های داغ بیلبورد گذراند و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
  • بی بی رکسا نه تنها یک خواننده و ترانه سرا، بلکه یک ساز با استعداد است. او می تواند ترومپت، گیتار و پیانو بنوازد.
  • رکسا اولین نامزدی گرمی خود را در سال 2018 برای بهترین هنرمند جدید دریافت کرد. او همچنین برای همکاری با فلوریدا جورجیا لاین در آهنگ موفق “Meant to Be” نامزد بهترین اجرای دو نفره/گروهی کانتری شد.
  • خانم رکسا در یک گفتگوی تلویزیون یگفت : طرز پوشیدن خود را از مدل های دهه 1990 الهام می گیرد که به نظر او جذاب هستند و او را متمایز می کند

مطلب مشابه: بیوگرافی زین مالک خواننده مشهور؛ از زندگی هنری تا رابطه با سوپر مدل آمریکایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو