بیوگرافی شین هه سان بازیگر مشهور کره ای؛ از آغاز تا معروفیت و دانستنی های جالب از او

منبع: تاپ ناز

1

1402/10/29

10:22


شین هه سان یکی از مشهورترین بازیگران کره‌جنوبی است که در چند سال اخیر در فیلم و سریال‌های درخشانی به ایفای نقش پرداخته و توانسته است خوش بدرخشد. ما امروز …

شین هه سان یکی از مشهورترین بازیگران کره‌جنوبی است که در چند سال اخیر در فیلم و سریال‌های درخشانی به ایفای نقش پرداخته و توانسته است خوش بدرخشد. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز زندگی شخصی و هنری این بازیگر مشهور را زیر ذره بین خواهیم برد، پس تا انتها همراه تاپ ناز بمانید.

بیوگرافی شین هه سان بازیگر مشهور کره ای؛ از آغاز تا معروفیت و دانستنی های جالب از او

تولد

شین هه سان در 31 اوت سال 1989 در سئول، پایتخت کره جنوبی دیده به جهان گشود.

خانواده و کودکی

خانواده و کودکی

شین هه سان در یک خانواده 4 نفری و معمولی بزرگ شد. او فقط 1 خواهر بزرگتر از خود دارد. طبق گفته خود شین، او از کودکی علاقه بسیار شدیدی به بازیگری داشت اما چون در یک خانواده معمولی بود نمیدانست که باید چه‌کاری انجام دهد.

از این رو تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان ادامه داد و بعد ها وارد مدرسه هنرهای ملی و سنتی شد که طبق گفته خودش کلید بازیگری او از آن به بعد زده شد. وی از همان دبیرستان بازیگری را آموخت سپس دوران دانشگاه خود را  در رشته تئاتر ادامه داد. او بعد ها  از دانشگاه هنر سیجونگ سئول فارغ التحصیل شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی رزی خواننده جذاب کره‌ای؛ از شروع فعالیت تا خوانندگی و مدلینگ

ورود به عرصه بازیگری و اولین نقش‌ها

ورود به عرصه بازیگری و اولین نقش ها

در سال 2012 شین هه سان موفق شد اولین بازی خود را در سریال «مدرسه»، «School 2013» تجربه کند. مدرسه یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای است که در آن بازیگرانی همچون جانگ نا-را، چوی دانیل، لی جونگ-سوک، پارک سه-یونگ و کیم وو-بین حضور دارند. این سریال به مشکلات دانش آموزان در دبیرستان مانند خشونت مدرسه ای، خودکشی، قلدری و روابط بین معلمین و دانش آموزان پرداخته‌است.

این پنجمین قسمت از مجموعه مدارس KBS است که از سال 1999 تا 2002 پخش شد. این برنامه از 3 دسامبر 2012 تا 28 ژانویه 2013 در KBS2 پخش شد و به مدت 16 قسمت در روزهای دو شنبه و سه شنبه‌ها پخش شد.

داستان این سریال درباره یونگ این‌جا (جانگ نا-ره) و کانگ سائان چان (چوی دانیل) دو معلم مدرسه ای هستن که جزء بدترین‌ها از نظر نمرات در کره است! این دو سعی میکنن علاوه بر مدیریت کلاس درس، به دانش آموزان هم در حل مشکلاتشون کمک کنند. شین هه سان بعد از حضور درخشانش ریز ذره بین کارگردانان بزرگ رفت.

اوه روح من و دومین نقش جدی

اوه روح من و دومین نقش جدی

شین هه سان تا قبل از سال 2015 در چندین فیلم و سریال نقش‌های کوتاهی را ایفا کرد و توانست شهرتی خوب برای خود دست و پا کند؛ اما دومین نقش جدی و کامل او در سریال «اوه روخ من»، «Oh My Ghost»  اتفاق افتاد.

اوه روح من یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی کره جنوبی سال 2015 با بازی پارک بو-یونگ، جو جونگ-سوک، لیم جو-هوان و کیم سول-گی است. این مجموعه از 3 ژوئیه تا 22 اوت 2015، جمعه و شنبه‌ها (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌ان برای 16 قسمت پخش شد. 

داستان این سریال درباره نا بونگ سون(پارک بو یانگ) به آدم ترسو و با اعتماد به نفس پایینه که مدام سرکارش هم مواخذه میشه. او میتونه بعضی موقعه ها روح ها رو ببینه تا اینکه…

مطلب مشابه: بیوگرافی کیم سو هیون بازیگر جذاب کره‌ای؛ رابطه با بازیگر معروف و اطلاعات جالب از او

آغاز شهرت در کره‌جنوبی

آغاز شهرت در کره‌جنوبی

بعد از رسیدن به معروفیت نسبتی در سال 2015، شین هه سان با پیشنهادات بسیاری زیادی روبرو شد. اما از آنجایی که او مطلع شده بود مردم وی را در نقش‌های عاشقانه بیشتر می‌پسندند تصمیم گرفت دوباره در یک نقش عاشقانه ظاهر شود.

سریال بعدی او «او زیبا بود» «She Was Pretty» نام داشت که در سال 2015 و در 1 فصل و  16 قسمت ساخته شد. از بازیگران مشهور این سریال میتوان به هوانگ جونگ اوم، پارک سو جون، گو جون هی و چوی شی وون اشاره کرد.

این سریال یک کمدی رمانتیک در مورد دو آشنای گذشته که بعد از اینکه دچار واژگونی بخت و اقبال شده‌اند دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند… کیم هی جین یک دختر بسیار زیبا از یک خانواده ثروتمند بود. پس از اینکه شرکت چاپ و نشر خانواده اش ورشکست شد، او شرایط سختی را تجربه کرد و زیبایی اش را نیز از دست داد، و شباهت به پدرش پیدا کرد.

جی سونگ جون یک پسر غیرجذاب با عزت نفس پایین بود، اما وقتی بزرگ می‌شود به عنوان یک ویرایشگر خوش تیپ و موفق می‌شود. این دو تصمیم می‌گیرند دوباره همدیگر را ملاقات کنند اما سونگ جون هی جین را نمی‌شناسد و…

سریال افسانه دریای آبی

سریال افسانه دریای آبی

شین هه سان بعد ها در سریال مشهور «افسانه دریای آبی»، «The Legend of the Blue Sea» به ایفای نقش پرداخت. افسانه دریای آبی یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2016 با بازی شین هه سان، جون جی-هیون، کال سو وون،لی مین-هو، پارک جین یونگ و شین وون هو است.

این مجموعه با الهام از یک داستان کلاسیک از دوران چوسان ساخته‌شده‌است. افسانه دریای آبی از 16 نوامبر 2016 تا 25 ژانویه 2017، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (کی‌اس‌تی) از اس‌بی‌اس پخش شد.

داستان این سریال  ماجرای یک پری دریایی را روایت می کند که از دوره چوسان قدیم به سئول امروزی می آید. داستان او با فردی کلاه بردار و دغل باز گره می خورد که با فردی از گذشته ی این پری دریایی رابطه ای عجیب دارد…

مطلب مشابه: بیوگرافی جیمین خواننده گروه بی تی اس؛ از روابط با مدل های معروف تا ناگفته ها

سریال غریبه

سریال غریبه

شین هه سان در سال 2017 با یک پیشنهاد خوب مواجه شد و آن هم بازی در سریال «غریبه»، «Stranger» بود. غریبه یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی در ژانر درام جنایی دلهره‌آور است.

این مجموعه تولید شده توسط گروه سیگنال انترتینمنت و آی‌اوکی مدیا و ساخته شده توسط استودیو دراگون و به نویسندگی لی سو یون است و از 10 ژوئن 2017 از تی‌وی‌ان روی آنتن رفت. این مجموعه برای فصل دوم تمدید شد، که از 15 اوت 2020 پخش شد. از بازیگران این سریال میتوان به چو سونگ وو، به دونا، لی جون هیوک، یو جه میونگ، یون سه آه و جون هه جین اشاره کرد.

این مجموعه مورد توجه بینندگان داخلی و بین‌المللی قرار گرفت و نظرهای مطلوبی برای طرح فشرده، سکانس‌های گیرا و جذاب و اجراهای قوی دریافت کرد. این مجموعه در فهرست بهترین برنامه‌های تلویزیونی سال 2017 نیویورک تایمز قرار گرفت و برنده چندین جایزه از جمله جایزه بزرگ (دسانگ) برای تلویزیون در جوایز هنری بکسانگ شد.

غریبه ، نام سریالی کوتاه و رازآلود است که توسط وینا سود ساخته شده است. داستان سریال درباره دختر جوانی است که یک شب ، فردی ناشناس سوار ماشینش می‌شود و بدترین کابوس عمرش را رقم می‌زند و…

فیلم سینمایی یک روز

فیلم سینمایی یک روز

یک روز نام یک فیلم درام به کارگردانی لی یون کی محصول 2017 کشور کره جنوبی با بازی درخشان شین هه سان است.

این فیلم داستان یک بازپرس بیمه است که به تازگی بیوه شده است که در حال رسیدگی به پرونده زنی است که پس از یک تصادف رانندگی به کما می رود. زمانی که یک روز در بیمارستان به او مراجعه می کند با روحیه زن روبرو می شود و متوجه می شود که او تنها کسی است که می تواند او را ببیند…

سریال زندگی طلایی من

سریال زندگی طلایی من

سریال «زندگی طلایی من»، «My Golden Life»  یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2017 با بازی پارک شی هو و شین هه سان است. این مجموعه از 2 سپتامبر 2017 تا 11 مارس 2018، روزهای شنبه و یکشنبه (کی‌اس‌تی) از کی‌بی‌اس2 برای 52 قسمت پخش شد.

این سریال از31 شهریور1402 با نام زندگی درخشان من در72 قسمت از جم دراما پخش شد. این سریال یکی از سریع ترین رشد ریتینگ در میان سریال های تلوزیونی KBS2 را تجربه کرد. در قسمت اول ریتینگ %19.7 را کسب کرد و در نهایت موفق به کسب ریتینگ %47.5 در قسمت 52 شد. علت اصلی محبوبیت این سریال دوری از روند کلیشه ای و همچنین شخصیت پردازی دقیق بود. شین هه سان با بازی در این سریال به شهرتی بسیار زیاد رسید.

این سریال در مورد شخصی میباشد که چگونه با هویتی دروغین به او شانسی داده میشود تا زندگی ای طلایی را تجربه کند…

مطلب مشابه: بیوگرافی آر ام خواننده بی تی اس؛ از رابطه با مدل مشهور تا ناگفته ها

سریال عاشقانه هنوز 17

هنوز 17 یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی شین هه سان، یانگ سه جونگ و آن هیو سوپ است. این مجموعه از 23 ژوئیه تا 18 سپتامبر 2018، دوشنبه و سه‌شنبه‌ها (کی‌اس‌تی) در 1 فصل  32 قسمت از اس‌بی‌اس پخش شد.

گونگ وو جین(یانگ سه-جونگ) یک طراح دیزاین سی ساله است. او سالهاست درِ قلب خود را روی کسی باز نکرده و علتش وو سو ری(شین هه-سان) است؛ دختری که در هفده سالگی عاشقش بوده. او گمان میکند که وو سو ری را در سانحه تصادف از دست داده است؛ این درحالی است که او تمام مدت در بیمارستان بیهوش بوده. وو سو ری پس از 13 سال به هوش می آید و…

همبازی شدن با لی جونگ سوک

همبازی شدن با لی جونگ سوک

شین هه سان در سال 2018 با یکی از ستارگان سینمای کره‌جنوبی یعنی لی جونگ سوک  در سریال «آهنگ مرگ»، «The Hymn of Death» همبازی شد. این مجموعه از 27 نوامبر تا 4 دسامبر 2018 از اس‌بی‌اس پخش شد و برای پخش جهانی در نتفلیکس در ماه دسامبر در دسترس بود. این سریال عاشقانه تراژیک بین اولین سوپرانوی چوسون، یون سیم دئوک (شین هی سان) و نمایشنامه نویس نابغه، کیم وو جین (لی جونگ سوک) را به تصویر می کشد.

سریال آخرین مأموریت فرشته: عشق

سریال آخرین مأموریت فرشته: عشق

شین هه سان بعد از موفقیت جهانی در سریال آقای ملکه در سریال آخرین مأموریت فرشته: عشق به معنی فقط و فقط یک عشقangel’s last mission love  به ایفای نقش پرداخت. این سریال تلویزیونی کره ای است که شین هه سان ، کیم میونگ سو، لی دونگ گان ، کیم بو می ، دو جی وون و کیم این کوان در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان این سریال درباره یک فرشته است که ماموریتی به او داده می شود تا بتواند کاری را انجام دهد و شخصی را تغییثر دهد که در برابر تغییرات بسیار مقاوم است و تا به حال هیچ اتفاقی در زندگی اش رخ نداده است. آنچه در این بین رخ می دهد این است مه این فرشته باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بتواند کاری را که به او محول شده انجام دهد و به ماموریت خود پایان دهد.

در ادامه با دانلود سریال کره ای آخرین ماموریت فرشته عشق خواهیم دید که داستان از جایی جذاب می شود که این فرشته به جای این که تمرکز خود را روی انجام ماموریتش بگذارد دست به کاری می زند که برای ممنوع است و حالا باید دید پس از رخ دادن این اتفاق چه خواهد شد.

مطلاب مشابه: بیوگرافی هان هه جین بازیگر سوسانو؛ از رابطه با سونگ ایل گوک(جومونگ) تا ازدواج با فوتبالیست

آغاز معروفیت جهانی

آغاز معروفیت جهانی

بی‌شک شین هه سان معروفیت جهانی خود را مدیون بازی در سریال پُر بیننده و پُر طرفدار« آقای ملکه»، «Mr. Queen» است. آقای ملکه یک مجموعه تلویزیونی ساخت کره جنوبی سال 2020 و 2021 است. که کارگردان آن یون سونگ سیک است. شین هه سان در نقش ملکه چورین و کیم جونگ-هیون در نقش پادشاه چئولجونگ در این سریال بازی می‌کنند. این سریال براساس درام اصلی چینی برو شاهزاده برو بازسازی شده‌است.

داستان این درام درباره مردی به نام جانگ بونگ هوان از دوران مدرن است که در عصر چوسان در بدن ملکه چورین به دام افتاده‌است. این مجموعه از 12 دسامبر 2020 تا 14 فوریه 2021، روزهای شنبه و یکشنبه (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌اِن پخش شد.

این سریال با وجود جنجال‌هایش، هفتمین درام با بالاترین رتبه در تاریخ تلویزیون کابلی کره است و آخرین قسمت آن به رتبه 18 درصد در سطح ملی رسیده و بیش از 4 میلیون بیننده داشته‌است.

همچنین با کسب پنجمین رتبه در تاریخ شبکه، رکوردی برای تی‌وی‌اِن به ثبت رساند و مانند بقیه سریالهای معروف بیننده‌های بسیار زیادی داشته‌است. از دیگر بازیگران این سریال میتوان به به جونگ اوک، کیم ته وو، سول این آه و نا این وو اشاره کرد.

داستان این سریال درباره جانگ بونگ هوان ، مردیست که به عنوان سرآشپز در کاخ آبی رییس جمهور کار میکند ، اما زندگی او وقتی دگرگون میشود که با هویت زنی به نام کیم سو یونگ (Shin Hye-Sun) در دوران چوسان از خواب بیدار میشود ، او تمام تلاشش را میکند به زندگی واقعی خود برگردد اما موفق نمیشود و دست سرنوشت باعث میشود که او ملکه شاه فعلی چوسان یعنی چئول جونگ (Kim Jung-Hyun) شود و این درحالیست که شاه باطن قوی و قدرتمند خود را پشت چهره آرام و بی خیالش مخفی کرده است و خود فرد دیگری را دوست دارد و از این ماجرا باخبر نیست که توطئه های فراوانی برای به قتل رساندن او درحال شکل گیریست تا اینکه…

نظر شین هه سان درباره بازی در سریال مشهور آقای ملکه

نظر شین هه سان درباره بازی در سریال مشهور آقای ملکه

شین هه سان درباره بازی در سریال آقای ملکه گفت: لحظاتی در زندگی شما وجود دارد که عزت نفس شما پایین است و نیاز به آرامش دارید. من در لحظه ای با این کار مواجه شدم که بدون توجه به آن خسته بودم و فکر می کنم این باعث شد که به راحتی با سامدال ارتباط برقرار کنم.

کارگردان چا یونگ هون فردی بسیار خونگرم است. شاید به همین دلیل است که کار او به شما احساس گرما می دهد. او همیشه با لبخند سر صحنه فیلمبرداری کار کرده است، بنابراین به لطف او برنامه فیلمبرداری بسیار شادی داشتیم.

جی چانگ ووک به قدری دلپذیر و متفکر بود که در هنگام تیراندازی خیلی به او اتکا دادم. همه بازیگران این پروژه سرحال بودند، بنابراین طبیعتاً به هم نزدیک شدیم و از کار لذت بردیم.

فکر می‌کنم مهم‌ترین هدف این است که تا جایی که می‌توانم آنچه را که در فیلمنامه وجود دارد بیان کنم، بنابراین تمایل دارم به این فکر کنم که چگونه آن را به طور مؤثر بیان کنم. البته گاهی بیش از حد بیان می کنم یا برعکس کمتر از آنچه فیلمنامه می خواهد بیان می کنم.

توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت

توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت

توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال 2023 با بازی شین هه سون، آن بو-هیون، ها یون کیونگ و آن دونگ-گو است. این مجموعه بر پایه وب‌تونی با همین نام اثر لی هه است که در ناور وب‌تون منتشر شد. این مجموعه از 17 ژوئن تا 23 ژوئیه 2023، روزهای شنبه و یکشنبه (کی‌اس‌تی) از تی‌وی‌ان برای 12 قسمت پخش شد. توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت همچنین برای استریم در تیوینگ و نتفلیکس در مناطق منتخب قابل دسترسی است.

داستان درباره بان جی یوم (شین هه-سان) دختری است که نزدیک به هزار سال است که زندگی خود را از طریق تناسخ تکرار می کند و می تواند تمام زندگی های گذشته خود را به یاد بیاورد. پس از اینکه زندگی هجدهم او به دلیل یک حادثه غم انگیز کوتاه می شود، او تصمیم می گیرد در نوزدهمین زندگی خود با مردی که در زندگی قبلی اش به او علاقه داشت، ارتباط برقرار کند.

آخرین اثر شین هه تا 2024

آخرین اثر شین هه تا 2024

به سام‌دال‌ری خوش آمدید، «Welcome to Samdalri»  یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به نویسندگی کوان هه جو، کارگردانی چا یونگ هون و با بازی جی چانگ ووک و شین هه سان است. این مجموعه از 2 دسامبر 2023، مصادف با 17 آذر ، روزهای شنبه و یکشنبه (کی‌اس‌تی) از جی‌تی‌بی‌سی پخش شد. به سامدالری خوش آمدید همچنین برای استریم در نتفلیکس در مناطق منتخب قابل دسترسی است.

این سریال حول محور دو کاراکتر اصلی یعنی جو یونگ پیل(جی چانگ ووک) و چو سام دال(شین هه-سان) است. مادر چو یونگ پیل، یک غواص حرفه‌ای است که به دلیل یک پیش‌بینی اشتباه هواشناسی جان خود را از دست می‌دهد؛ به همین علت او تصمیم می‌گیرد تا برای محافظت از مردم شهرش به عنوان یک کارشناس هواشناسی مشغول به کار شود.

همچنین دوست دوران کودکی او چو سام دال که از سامدالری به سئول رفته و به عنوان یک عکاس حرفه‌ای شناخته می‌شود، بعد از اینکه تمام زحماتش بخاطر تهمت هایی که همکار حسودش به او زده، یک شبه از بین می‌رود، ناچارا به جزیره‌اش باز می‌گردد. او در جست و جوی یافتن نسخه قدیمی خودش است و…

زندگی شخصی

زندگی شخصی

شین هه سان یکی از جذابترین بازیگران کره‌جنوبی است که تا به کنون زندگی شخصیه بی حاشیه‌ای داشته و سعی کرده است زندگی شخصیش به زندگی هنری‌اش آسیبی نرند. وی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که در قرار گذاشتن و رابطه بدشانس است چرا که هیچ کدام از روابطش به نتیجه‌ای نرسیده است.

شین هه سان طبق گفته رسانه ها با کیم میونگ سو که او را با نام هنری ال میشناسیم وارد رابطه شد که این رابطه بعد از مدتی به هم خورد. او بعد ها با پارک شی هو بازیگر مشهور وارد رابطه شد که این رابطه نیز به جدایی ختم شد.

آخرین رابطه او در سال 2018 با کیم جونگ هیون بازیگر مشهور کره‌ای بود که در سال 2020 نیز به جدایی ختم شد. او در مصاحبه ای عنوان کرد که هنوز به پدر و مادرش نیاز دارد و نمیتواند مستقل زندگی کند از این رو در این باره گفت: من دختر کوچک خانواده هستم و هنوز با والدینم زندگی میکنم ، علاقه زیادی به خواب دارم و با زنگ گوشی به این راحتی ها بیدار نمی شوم من هنوز برای والدینم یک نوازد هستم و آنها بسیار به من می رسند و تره خشکم میکنند.

ورود به عرصه مدلینگ

ورود به عرصه مدلینگ

شین هه سان مثل دیگر بازیگران، بعد از شهرت جهانی با پیشنهاد های گوناگونی روبه‌رو شد. شین هه با داشتن چهره‌ای به شدت جذاب در دید بسیاری از شرکت های خصوصی بود.

یکی از پیشنهاد هایی که نظر او را جلب کرد، مدلینگ بود. او تا به کنون با برند های مختلفی همکاری کرده است. شین هه سان بیشتر تبلیغات خود را در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی انجام داده است. او بعد ها با تبلیغات جواهرات در کشور کره و چین نیز به سود های زیادی رسید و اسمی برای خود در این عرصه بدست آورد.

بازیگری از دید شین هه سان

بازیگری از دید شین هه سان

شین هه سان درباره بازیگری گفت: حدس می‌زنم من جذب شخصیت‌هایی هستم که چیزی دارند که من نداشتم اما می‌خواستم داشته باشم. با این حال، مهمترین چیزی که در ذهن دارم این است که وقتی در حال بازیگری هستم، می توانم این ویژگی ها را به خوبی بیان کنم.

البته، مواقعی وجود دارد که من را تحت تأثیر قرار می دهد، اما کاملاً من را مصرف نمی کند. هدف من این است که تا جایی که می‌توانم لذت ببرم، بنابراین سعی می‌کنم تا آنجا که می‌توانم از آن لذت ببرم.

من می خواهم طیف وسیعی از تجربیات را داشته باشم، نه محدود. با این حال، فکر می‌کنم مهم‌ترین چیزی که به آن توجه می‌کنم این است که آیا می‌توانم این چالش را قبول کنم، زیرا باید این شخصیت را اجرا کنم

من خوشحالم که درام های کره ای در سراسر جهان محبوب هستند. من به عنوان یک کره ای از دریافت نظرات مثبت در مورد آنها احساس رضایت می کنم زیرا همه کارکنان درام ها و فیلم های کره ای به معنای واقعی کلمه شب و روز سخت کار می کنند. من دوست دارم بازیگری باشم که بتواند به طور مداوم بازی های بهتری ارائه دهد.

علاقه شدید به کشور هندوستان

شین هه سان در مصاحبه‌ای عنوان کرد که به کشور هند علاقه شدیدی دارد، چه سینمای این کشور چه برای سفر به این کشور. او در مصاحبه ای گفت: من تحت تأثیر فیلم های هندی مانند سیاه، و 3 احمق قرار گرفته‌ام. اگرچه من هرگز به هند نرفته‌ام، من کاری و مرغ تنوری را دوست دارم. اگر روزی به این کشور سفر کنم، دوست دارم طعم کاری هندی واقعی را بچشم.

همکلاسی شدن با بازیگران مشهور

همکلاسی شدن با بازیگران مشهور

شین هه سان در زمان تحصیل در دبیرستان ملی هنرهای سنتی کره بنا به گفته خودش با لی جونگ سوک و کانگ ها نول دیگر بازیگران مشهور کره‌جنوبی همکلاسی بود. شین هه در این باره گفت: آن موقع هیچکدام از ما معروف نبودیم و همدیگر را نمیشناختیم. من با لی و کانگ حرف میزدم، اما اگر به ما گفته میشد که در آینده قرار است معروف شویم هیچکداممان باورمان نمیشد.

عاشق حیوانات خانگی!

اگر سری به پیج اینستاگرام شین هه سان بزنید متوجه میشوید که او عاشق حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه است. او یک سگ از نژاد Bischon Frize دارد. وقتی از او درباره سگش پرسیدند گفت: من عاشق سگ ها هستم، سگ ها بامزه و وفادار هستن. از گربه ها هم خوشم میاد اما نه به اندازه سگ ها.

بازیگری متعهد

شین هه سان به دلیل بازی شاهکارش در نقش لی یئون سئو، یک باله‌رینا سابق که پس از یک حادثه تلخ بینایی خود را از دست می‌دهد، در سریال Angel’s Last Mission: Love مورد تحسین و احترام بسیاری قرار گرفت. او به دلیل تعهد قوی 6 ماه به کلاس‌های باله، رفت و با  تلاش سخت‌کوشی، به خوبی نقش خود را بازی کرد و به راحتی حرکت های باله خود را در سریال به نمایش گذاشت.

جوایز

  • دومین جشنواره Scene Stealer | سال جدید (“پنج نفر کافی هستند”، “یک دادستان خشن”)
  • جایزه دوازدهمین جشنواره درام KBS | جایزه برتری، بازیگر زن در درام سریالی (“زندگی طلایی من”)
  • جایزه دوازدهمین جشنواره درام KBS | جایزه بهترین زوج (با پارک سی هو) (“زندگی طلایی من”)
  • ششمین جشنواره ستارگان APAN | جایزه برتری برای بازیگر زن در درام سریالی (“زندگی طلایی من”)
  • جایزه دوازدهمین جشنواره درام SBS | جایزه برتری، بازیگر زن در درام دوشنبه و سه شنبه (“هنوز هفده سال دارم”)

دانستنی های جذاب درباره شین هه سان

  • او با موفقیت تست بازیگری را برای بازی در چند نقش دختر مدرسه ای پشت سر گذاشت.
  • او در رویای خود بسیار مصمم است.
  • وی در مصاحبه‌ای عنوان کرد: وقتی کوچک بودم می خواستم کاریکاتوریست شوم ، یک روز در تلویزیون یکی از بازیگران را در میان طرفدارانش دیدم که خیلی بهش غبطه خوردم
  • وقتی جوان بود، می خواست بازیگر شود تا با وون بین که در آن زمان در «پاییز در قلب من» بود، ملاقات کند.
  • او از دبستان شروع به بازیگری کرد.
  • شین هه سان  تاکنون حداقل در 3 موزیک ویدیو حضور داشته است. از این موزیک ویدیو ها میتوان به  What Women Want’s Curious، Naul’s Feel Like و g.o.d.’s Snowfall اشاره کرد.
  • شین هه به عنوان یک بازیگر از طریق درام تلویزیونی “School 2013” که قسمتی از مجموعه طولانی مدت مدرسه است، شروع به کار کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو