محمد مایلی کهن الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/10/30

19:46


مربی پیشین تیم ملی گفت : همه اذعان دارند سطح تیم ملی خیلی بالاست ، اما باید ترکیب تیم ملی ثبات داشته باشد و در هر بازی این همه تغییرات نداشته باشد.

محمد مایلی کهن الان کجاست؟ + بیوگرافی

اگر به آقایان بر نمی خورد ، تیم ملی خوب بازی نمی کند

محمد مایلی کهن ، مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره برد تیم ملی مقابل هنگ کنگ در جام ملت های آسیا 2023 قطر اظهار کرد : تیم ملی بازی خوبی را مقابل هنگ کنگ انجام نداد و دلیل آن هم تغییرات زیاد ترکیب تیم ملی نسبت به بازی اول برابر فلسطین بود. به نظرم این هم منطقی به نظر نمی رسید.

محمد مایلی کهن الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمد مایلی کهن الان کجاست؟ + بیوگرافی

او ادامه داد : شاید کادر فنی تیم ملی بابت این همه تغییر دلایل خودشان را داشته اند ، اما به نظر من این تغییرات باعث شد ناهماهنگی های زیادی در طول بازی برای تیم ملی به وجود بیاید. باید بگویم این ضعیف ترین بازی تیم ملی در چند سال اخیر بود. امیدوارم تیم ملی در بازی های بعدی شرایطش بهتر شود.

مایلی کهن درباره عملکرد خط دفاعی تیم ملی در این بازی افزود : خط دفاع ما در این بازی عملکرد خوبی نداشت. زمانی که مرتضی پورعلی گنجی مصدوم شد خط دفاع ما دچار مشکل شد. ما در بازی اول هم مقابل فلسطین در خط دفاع عملکرد خوبی نداشتیم اما در کل باید بگویم زوج کنعانی زادگان و خلیل زاده برای تیم ملی در خط دفاع بهتر است.

با این شرایط امیدی برای قهرمانی تیم ملی است؟ مربی پیشین تیم ملی در این باره بیان کرد : همه تیم ها با امید به این مسابقات آمده اند. سطح تیم ها به هم نزدیک است. شما ببینید ژاپن مقابل عراق باخت یا ویتنام با بازی خوبی که در بازی اول انجام داد مقابل اندونزی شکست خورد. اگر بخواهید قهرمان شوید باید همه تیم ها را ببرید تا به موفقیت برسید.

او درباره این که تاکتیک تیم ملی مقابل امارات بهتر است چگونه باشد؟ پاسخ داد : تیم ملی باید مقابل امارات برنده شود تا به عنوان سرگروه صعود کند. البته تیم امارات یک تیم معمولی است و تیم ملی زیاد مشکلی نخواهد داشت. تیم ایران اگر سرگروه شود در مرحله بعد با تیم های ضعیف تر بازی خواهد کرد و این به نفع تیم ملی خواهد بود.

مایلی کهن درباره آینده تیم ملی در این مسابقات گفت : همه اذعان دارند سطح تیم ملی خیلی بالاست ، اما باید ترکیب تیم ملی ثبات داشته باشد و در هر بازی این همه تغییرات نداشته باشد. اگر به آقایان برنمی خورد در مجموع تیم ملی در این دو بازی خوب بازی نکرد. تیم ملی باید در بازی های بعدی بهتر شود تا با موفقیت آن گوشه ای از مشکلات مردم کم تر شود.


بیوگرافی محمد مایلی کهن

محمد مایلی کهن متولد 30 خرداد 1333 بازیکن پیشین و مربی فوتبال اهل ایران است. وی 14 سال عضو باشگاه فوتبال پرسپولیس و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از جمله در بازی های آسیایی 1982 بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو