کدام ویتامین ها باعث تقویت نعوظ در مردان می شود؟

منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/1

14:02


برخی ویتامین ها به تقویت نعوظ کمک می‌کنند. ما در این مقاله از ساعد نیوز سعی داریم شما را با ویتامین های مؤثر در تقویت نعوظ آشنا کنیم تا بتوانید عملکرد جنسی خود را بهبود دهید. پس با ما همراه باشید.

اختلال نعوظ (ED) هنگامی رخ می دهد که کسی برای رسیدن یا حفظ نعوظ تلاش می کند. برخی شواهد نشان می دهد که برخی ویتامین ها ممکن است به مشکل نعوظ کمک کنند.

استفاده از ویتامین برای تقویت نعوظ


ویتامین D، ویتامین C، ویتامین های گروه B مانند B3 و B9 می توانند موجب تقویت نعوظ شوند. مصرف ویتامین نیاسین با از بین بردن پلاک های چربی از دیواره عروق خونی کمک می کند تا جریان خون بهتر در رگ ها بهتر حرکت کند. به همین دلیل موجب درمان اختلال نعوظ می شود.

کاهش سطح ویتامین فولیک اسید در بدن آقایان، موجب تنگی رگ های آلت تناسلی مردانه می شود. برای تقویت نعوظ باید جریان خون در رگ های خونی آلت تناسلی به خوبی حرکت کند. مصرف ویتامین های C و D هم می توانند به بهبود عملکرد نعوظ کمک شایانی کنند.

ویتامین سی

سخن پایانی


برای بعضی از افراد ممکن است صحبت کردن در مورد اختلال نعوظ مشکل باشد. با این حال ، درک علت مشکل نعوظ بهترین روش برای یافتن درمان یا رویکردی است که به شما کمک می کند. اگر کسی به طور مداوم در حفظ نعوظ مشکل دارد ، می تواند با پزشک در مورد گزینه های درمانی خود صحبت کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو