آیا داستان سریال پس از باران واقعیت دارد و واقعی است؟

منبع: شبونه

1

1402/11/2

11:33


داستان سریال پس از باران واقعیت دارد؟ خیر سریال پس از باران واقعیت ندارد و حاصل تخیل سعید سلطانی نویسنده و کارگردان این مجموعه میباشد که در سال 1378 نوشته شد و در سال 1379 بر روی انتن رفت سعید سلطانی داستان سریال ستایش را هم نوشته است که بسیار پر مخاطب بود. آیا واقعی …

آیا داستان سریال پس از باران واقعیت دارد و واقعی است؟

داستان سریال پس از باران واقعیت دارد؟

خیر سریال پس از باران واقعیت ندارد و حاصل تخیل سعید سلطانی نویسنده و کارگردان این مجموعه میباشد که در سال 1378 نوشته شد و در سال 1379 بر روی انتن رفت سعید سلطانی داستان سریال ستایش را هم نوشته است که بسیار پر مخاطب بود.

آیا واقعی است؟

البته اینکه در روستاهای قدیم شخصیت هایی همچون خان وجود داشته است که به کشاورزان و اهالی روستا زورگویی میکردند و حتی برخی از خان ها اقدام به گرفتن مقداری محصولات کشاورزی به عنوان باج میکردند.

آیا داستان سریال پس از باران واقعیت دارد آیا واقعی است؟

در برخی از روستا برخی از خان ها ظلم های زیادی به روستاییان میکردند که مهمترین آن تجاوز به دخترانی بود که میخواستند ازدواج کنند! به عبارتی دیگر دخترانی که میخواستند ازدواج کنند باید به نزد خان می امدند و مورد تعرض خان قرار میگرفتند.

به هر حال سریال پس از باران داستان غیر واقعی دارد اما اتفاقاتی که در روستا رخ میدهد و ظلم هایی ک ارباب میکند واقعی است.

آقای سلطانی از کارگردان های نامدار کشورمان است که تا به حال هر سریالی ساخته مخاطب پسند بوده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو