چهره های متولد و درگذشته در 3 بهمن [عکس و بیوگرافی]

چهره های متولد و درگذشته در 3 بهمن [عکس و بیوگرافی]


منبع: نم نمک

1

1402/11/2

22:03


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، چهره های متولد 3 بهمن و بیوگرافی چهره های متولد 3 بهمن و درگذشت بازیگران در 3 بهمن و هنرمندان فوت شده در سه بهمن سلبریتی های به دنیا آمده در سوم بهمن و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 3 بهمن [عکس و بیوگرافی]

چهره های متولد و درگذشته در 3 بهمن

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به سومین روز از بهمن ماه رسیدیم. امروز 3 بهمن همزمان با سالروز تولد چند تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

چهره های متولد و درگذشته در 3 بهمن [عکس و بیوگرافی]

چهره های متولد و درگذشته در 3 بهمن [عکس و بیوگرافی]

این چهره های مشهور ایرانی در 3 بهمن متولد شده اند

علی فروتن

علی فروتن مجری کشورمان در 3 بهمن 1346 متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 3 بهمن ماه + تصاویر

علی فروتن در سوم بهمن ماه متولد شد

علی فروتن در مجتمع آموزشی سینما در رشته کارگردانی و بازیگری فارغ التحصیل شد و نیز در دوره های آموزشی استاد حمید سمندریان آموزش یافت و از سال 1373 به صورت حرفه ای در صحنه به خدمت پرداخت. او متاهل و دارای دو فرزند به نامهای فوژان (متولد 1377) و آرتین (متولد 1386) می باشد .

پریوش نظریه

پریوش نظریه بازیگر ، مستندساز و عکاس ایرانی 3 بهمن 1348 در گچساران متولد شد.

پریوش نظریه متولد 3 بهمن است

پریوش نظریه متولد 3 بهمن است

پریوش نظریه در سال 1369 وارد عرصه حرفه ای و جدی سینما شد. او در سال 1374 با فیلم پدر ساخته مجید مجیدی به عنوان یک چهره شاخص در بازیگری سینما خوش درخشید وی در انتخاب نقش ها و فیلم هایش همواره با حساسیت برخورد کرده ، چنانکه این حساسیت او را به بازیگری شاخص تبدیل کرده است.

بهمن فرمان آرا

بهمن فرمان آرا در سوم بهمن ماه سال 1320 متولد شد . وی در سال 1337 برای ادامه تحصیل به لندن رفته و در هنرکده هنرهای دراماتیک مشغول به تحصیل شد. سپس به آمریکا رفت و در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، که از معتبرترین دانشگاه های سینمایی است ، ادامه تحصیل داد و در سال 1345 به ایران بازگشت.

چهره های مشهور ایرانی متولد 3 بهمن ماه + تصاویر

بهمن فرمان آرا در سوم بهمن ماه متولد شد

بهمن فرمان آرا بعد از مدت کوتاهی فعالیت در ایران دوباره به کانادا و آمریکا مهاجرت کرد و سرانجام در پایان دهه 1360 به ایران بازگشت و از سال 1378 فیلمسازی را دوباره شروع کرد و فیلمهایی نظیر بوی کافور عطر یاس ، خانه ای روی آب ، یک بوس کوچولو که به سه گانه مرگ معروف شدند را ساخت و سپس در سال 1388 فیلم خاک آشنا را که دو سال توقیف بود را اکران کرد.

سینا حجازی

سینا حجازی خواننده و بازیگر کشورمان 3 بهمن 1361 در خانواده ای هنرمند متولد شد.

سینا حجازی متولد 3 بهمن است

3 بهمن سالروز تولد سینا حجازی

سینا حجازی فرزند صدرالدین حجازی بازیگر کشورمان است که با خواندن تیتراژ سریال مسیر انحرافی در میان مردم شناخته شد و اغلب کنسرت های او با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه میشود. سینا حجازی سابقه بازیگری در چند فیلم را در کارنامه هنری اش دارد.

مهران دوستی

مهران دوستی گوینده رادیو و مجری تلویزیون کشورمان 3 بهمن 1335 در مازندران متولد شد.

تولد مهران دوستی در 3 بهمن

3 بهمن سالروز تولد مهران دوستی

مهران دوستی به عنوان یکی از چهره های شناخته شده رادیو و دنیای گویندگی است که به عنوان گوینده برتر صدا و سیما انتخاب شد و برنامه کافه رادیو برنامه ای بود که بعد از درگذشت مهران دوستی باز هم به درخواست هوادارانش تا مدتها از رادیو پخش شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو