بهترین روغن موتور برای پژو 207

منبع: ساعد نیوز

3

1402/11/3

09:28


روغن موتور یکی از مهمترین ملزومات خودرو است که برای طول عمر موتور خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه ین مطلب از ساعد نیوز بهترین روغن موتور 207 معرفی می شود.

باکیفیت ترین روغن موتور برای پژو 207، باید دارای سطح کیفی و میزان ویسکوزیته مناسب باشد. روغن موتور یکی از اجزای اصلی خودرو است که مانع از ایجاد اصطکاک در میان قطعات خودرو می شود. توجه به کیفیت این محصول یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید روغن موتور مد نظر قرار گیرد.

روغن موتور برای پژو 207 چی بخریم؟


روغن موتور مناسب برای پژو 207 باید دارای سطح کیفی بالایی باشد. این نوع محصول باید دارای سطح کیفیت یا شاخص API SM, API SL یا API SN باشد. ویسکوزیته آن در هوای گرم و معتدل برابر با SAE 10W-40 و در هوای سرد برابر با SAE 5W-40 باشد.

روغن موتور مورد استفاده برای پژو 207، از نوع نیمه سنتتیک است. حجم روغن مورد نیاز برای عملکرد بهتر موتور خودرو برابر با 3.75 لیتر همراه با تعویض فیلتر روغن است. بهتر است دارندگان پژو 207، در هر 10000 کیلومتر نسبت به تعویض روغن موتور اقدام کنند.

سطح کیفی SL، کمترین و یا حداقل کیفیت مورد نیاز برای این خودرو شناخته می شود. بهتر است از روغن موتورهایی با کیفیت SN و یا SM برای خودروی خود استفاده کنید. بهترین روغن موتور برای پژو 207، دارای ویسکوزینه 10W-40 است.

روغن موتور

سخن پایانی


بهترین برندهای روغن برای پژو 207 روغن توتال، کاسترول و اسپیدی سوپر پاور هستند.در نهایت، برای انجام تعویض روغن موتور، بهتر است به یک مکانیک ماهر مراجعه کنید تا روغن مناسب به شما توصیه شود و تعویض روغن به درستی صورت گیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو