نحوه قتل استوار فرید کرم‌پور توسط محمد قبادلو +فیلم

منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/3

09:53


ساعدنیوز: حکم قصاص محمد قبادلو عامل قتل یک مامور نیروی انتظامی و جرح 5 مامور دیگر در جریان اغتشاشات سال گذشته، پس از تایید در دیوان عالی کشور، اجرا شد.

نحوه قتل استوار فرید کرم‌پور توسط محمد قبادلو +فیلم

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از مشرق، بر اساس گزارش نیروی انتظامی در تاریخ 31 شهریورماه 1401، در حالی که جمعی از عوامل نیروی انتظامی در سطح شهر پرند، در حال کنترل اغتشاشگران بودند، فردی به نام «محمد قبادلو» در حالی‌که سوار یک خودروی پیکان سفیدرنگ بود، به صورت عمدی با سرعت بالا به قصد قتل ماموران انتظامی که در حال انجام وظیفه بودند رانده و 6 مامور را در حالی که سوار موتور بودند، زیر می‌گیرد که هر 6 نفر دچار مصدومیت و شکستگی دست و پا می‌شوند و یکی از ماموران به نام «فرید کرم‌پور» در اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

عامل حادثه توسط عوامل انتظامی و شاهدان حاضر در محل شناسایی و دستگیر می‌شود. متهم از ابتدای دستگیری به جرایم خود، مخصوصا راندن عمدی ماشین بر روی ماموران انتظامی به قصد قتل اعتراف می‌کند.

بعد از صدور کیفرخواست پرونده متهم در رابطه با قتل عمد با عنوان اتهامی «قتل عمد و سایر جرائم در صلاحیت محاکم کیفری» به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو