انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام تکمیل ظرفیت رشته‌های بدون کنکور1402

منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/4

08:31


ساعد نیوز: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال 1402 منتشر شد.

انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام تکمیل ظرفیت رشته‌های بدون کنکور1402

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1402 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از سه‌شنبه 3 بهمن آغاز می‌شود.

پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1402 تکمیل نشده است بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت می‌پذیرد.

ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از روز سه‌شنبه 3 بهمن ماه آغاز و تا روز یکشنبه 8 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش این دوره از امروز سوم بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در اینجا قابل دسترس است.

متقاضیان کد رشته محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو