بیوگرافی کریستین استوارت بازیگر آمریکایی محبوب و خوش پوش

بیوگرافی کریستین استوارت بازیگر آمریکایی محبوب و خوش پوش


منبع: آرگا

3

1402/11/4

17:07


کریستین استوارت هنرمند آمریکایی جذاب و زیبا و خوش پوش است که ترکیب آن با استعداد و بازی بینظیرش تصویر دلخواه و خیره کننده ای را رقم زده است. او که بارها به عنوان یکی از جذاب ترین زنان دنیا شناخته و معرفی شده است به عنوان شیکپوش ترین زن جهان نیز شناخته شده است. در این مطلب به بیوگرافی کریستین استوارت می پردازیم.

کریستین استورات بازیگر زیبا و خوش پوشی که از محبوبیت و شهرت نسبتا خوبی برخوردار بوده است، او بازیگر سریال «گرگ و میش» است که با بازی در همین سریال هم به شهرت در سطح بین المللی رسید. او را به عنوان فردی جنجالی و پرحاشیه می دانند که در ۲۰۱۷ اعلام نمود دوجنسگرا می باشد و برخلاف رسانه ها این موضوع را نگران کننده و خجالت آور ندانست. از این ها بگذریم کرستین استوارت هنرمندی آمریکایی موفق و مطرح است که به واسطه بازی بی نهایت خوبش، چهره زیبا و دوست داشتنی اش و نیز اخلاقی مورد پسند و خوش در بیشتر دل های اهل هنر جا باز کرده است. در این مطلب شما علاقه مندان را با بیوگرافی کریستین استوارت آشنا می کنیم.

آشننایی با زندگینامه کریستین استوارت بازیگر جذاب و زیبا

بیوگرافی کریستین استوارت بازیگر صاحب پسوند «ترین» در جذابیت، خوش پوشی، محبوبیت و شهرت

کریستین استوارت در نهم آوریل سال ۱۹۹۰ در لس آنجلس کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است، پدر وی به اسم «جان» در زمینه تهیه کنندگی و مدیر صحنه فعالیت داشت، مادر او نیز اهل استرالیا به اسم «جولز مان استوارت» نظارت کارگردانی و فیلمنامه نویسی را برعهده داشت. این هنرمند پس از پشت سر گذاشتن کودکی اش در کلزادو و نیز پنسیلوانیا با خانواده خود وقتی ۸ ساله بود به لس آنجلس رفت. در همین هنگام بود که استوارت به وسیله استعدادیابی در تئاتر مدرسه اش کشف گردید. او ۱ برادر تنی به اسم کامرون و ۲ برادر ناتنی دارد.

زندگینامه کریستین استوارت از شروع فعالیت تا شهرت

بیوگرافی کریستین استوارت + عکس و معرفی آثار

آشننایی با زندگینامه کریستین استوارت بازیگر جذاب و خوش تیپ

آشنایی با بیوگرافی کریستین استوارت

گذری بر زندگی شخصی و هنری کریستین استوارت

اولین تجربه بازیگری و قدم در مسیر موفقیت گذاشتن

کریستین استوارت نخستین تجربه بازیگری اش را به واسطه حضور در فیلم سینمایی «ایمنی اشیا» در سن ۱۱ سالگی به دست آورد. اما خیلی زود توانست با استعداد بالایی که داشت مورد توجه قرار گیرد و از سوی کارگردان های مطرح سینما از جمله «دیوید فینچر» مورد توجه قرار گیرد و برای بازی انتخاب شود. او در نهایت در ۲۰۰۲ بود که به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی «اتاق وحشت» برگزیده گردید و این موفقیت بزرگی برای وی به شمار می رفت چرا که او در آن با جودی فاستر هنرپیشه مستعد و بزرگ همبازی گردد. او برای ایفای نقش منحصر به فردش در این اثر توانست توجه مردم و حتی منتقدین را به خود جلب نموده و کاندیدای جایزه برترین هنرمند جوان هم گردد. در نتیجه او با بازی خوب و موفقیت و فروش بالای این فیلم یک پله دیگر را به سمت مطرح شدن برداشت.

بیوگرافی کریستین استوارت + عکس و معرفی آثار

مروری بر زندگینامه کریستین استوارت و روابط عاشقانه اش

بیوگرافی کریستین استوارت + عکس و معرفی آثار

آشنایی با بیوگرافی کریستین استوارت

زندگینامه کریستین استوارت از شروع فعالیت تا شهرت

تمدید و تشدید موفقیت ها

کریستین استوارت در ۲۰۰۵ در فیلم سینمایی «زاتورا:یک ماجرای فضایی» مقابل دوربین رفت و در ۲۰۰۷ هم در فیلم سینمایی دیگری به اسم «پیام رسانان» بازی نمود که هر دوی این بازی ها باعث تمدید و تشدید موفقیت وی گردیدند، کریستین در ۲۰۰۷ در فیلم سینمایی «به سوی طبیعت وحشی» نقشی کوتاه را برعهده گرفت که او به خاطر بازی در این فیلم پرفروش کاندیدای دو جایزه اسکار گردید. کریستین استوارت در فیلم سینمایی جهنده نیز با نقشی کوتاه حضور یافت و باز هم دیده شدن و موفقیت بود که به دست آورد.

گذری بر زندگی شخصی و هنری کریستین استوارت

گذری بر زندگی شخصی و هنری کریستین استوارت

آشننایی با زندگینامه کریستین استوارت بازیگر زیبا و خوش چهره

بیوگرافی کریستین استوارت + عکس و معرفی آثار

مشهور شدن در دنیا با بازی در مجموعه فیلم «گرگ و میش»

سری سریال های گرگ و میش که خیلی معروف و مشهور هستند مقتبس شده از یک کتاب با همین نام تهیه گردیده است که حسابی مورد استقبال قرار گرفت و مخاطبان زیادی یافت و کریستین استوارت با بازی در همین مجموعه فیلم توانست بیشتر از مسیر یک قرن پشت سر گذاشته مشهور و محبوب گردد. «تیلور لاتنر» و «رابرت پتینسون» از همبازی های او در این اثر بودند. استوارت در سری نخست آن با کاراکتر «بلا» مقابل دوربین می رفت که ببرای آن توانست جایزه برترین هنرپیشه زن را در جایزه فیلم «MTV» گردد.

آشنایی با بیوگرافی کریستین استوارت

مروری بر زندگینامه کریستین استوارت و روابط عاشقانه اش

آشنایی با بیوگرافی کریستین استوارت

ترکیب ستاره هالیوودی و بازیگر موفق ایرانی

در ۲۰۱۴ «پیتر ستلر» از کارگردانان مطرح آمریکایی از کریستین استورات برای بازی در فیلم سینمایی «کمپ ایکس ری» دعوت گردید که در آن با پیمان معادی از دیگر نقش آفرینان این اثر همبازی شد و همین موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت. کریستین استوارت با بازی در این اثر توانست دو مرتبه مورد توجه واقع شود و خود آن را راهی برای رهایی از حاشیه ایجاد شده سینمای هالیوود دانست.

مروری بر زندگینامه کریستین استوارت و روابط عاشقانه اش

زندگی شخصی و روابط عاشقانه

کریستین استوارت بیان می کند که به طور ذاتی فردی عصبی می باشد، او می گوید که هر فعالیتی که جهت انجام شغل خود دارد او را عصبی می کند. او همچنین در ۲۰۱۷ اعلام نمود که دو جنسگرا می باشد.

زندگینامه کریستین استوارت از شروع فعالیت تا شهرت

مایکل آنگارانو

او ابتدا به عنوان نخستین تجربه عاظفی اش با یکی از هنرپیشه های آمریکایی به اسم «مایکل آنگارانو» وارد رابطه گردید، این رابطه سه سال دوام داشت و در نهایت در زمان آغاز فیلمبرداری مجموعه فیلم گرگ و میش از وی جدا گردید که رسانه های زیادی علت آن را آشنا شدن رابرت پتینسون همبازی خود در این فیلم معرفی کردند.

 

رابرت پتینسون

کریستین استورات در زمان بازی در سری فیلم های گرگ و میش با رابرت پتینسون آشنا شد و از ابتدای ۲۰۰۹ نیز با هم رابطه داشتند. آن دو خیلی سعی داشتند تا مخفی و به دور از رسانه ها رابطه خود را ادامه بدهند و به همین علت هم مورد توجه رسانه ها قرار گرفتند اما کریستین آن را انکار نمود. در ۲۰۱۳ بود که خبر خیانت کریستین استوارت به دوست پسرش رابرت با انتشار تصویری از بوسه او و «روبرت سندرز» کارگردان فیلم های سینمایی «شکارچی» و «سفید برفی» منتشر شد که حسابی مورد توجه گرفت و در نهایت در انتهای ۲۰۱۳ آن دو از هم جدا گردیدند. همه هوااران و علاقه مندان به فیلم «گرگ و میش» در رابطه با خیانت کریستین به رابرت پتینسون او را مقصر و خیانتکار دانسته و نسبت به او ناراحت و عصبی بودند.

آشننایی با زندگینامه کریستین استوارت بازیگر جذاب و زیبا

روبرت سندرز

سپس آغاز رابطه عاطفی کریستین و «روبرت سندرز» از کارگردانان مطرح انگلیسی توسط همه رسانه ها انتشار یافت. عمر این رابطه خیلی کوتاه بود و در نهایت از یکدیگر جدا گردیدند.

سوکو

در ۲۰۱۶ بود که کریستین استوارت برای یک مدت کوتاه رابطه اش را با یکی از فعالان موسیقی فرانسه به اسم سوکو شروع نمود که تنها پس از چند ماه به دلیل تفاهم نداشتن به جدایی ختم گردید.

دستیار وی به اسم «آلیشیا کارگیل»

استوارت برای مدتی کوتاه با هیچ رابطه عاطفی را آغاز نکرد که با رابطه داشتن با آلیشیا کارگیل دستیار خود دوباره وارد رابطه شد و این مدت کوتاه را به پایان رساند که حتی بارها همراه هم در مکان های مختلف حضور پیدا می کردند، ولی پس از یک مدت این رابطه نیز به جدایی ختم گردید.

سنت وینسنت

کریستین استوارت یک رابطه عاطفی با سنت وینسنت از فعالان موسیقی (ترانه سرا، خواننده، آهنگساز، موزیسین) را شروع نمود که نسبت به رابطه های قبلی وی این رابطه حال بهتری داشت و جدی تر بود تا جایی که آن ها بر روی فرش قرمز مد هم بعنوان زوج حاضر شدند. ولی سرانجام این رابطه هم جدایی بود.

استلا ماکسول

کریستین استوارت در ۲۰۱۷ رابطه عاطفی با استلا ماکسول (فرشته ویکتوریا سیکرت) را شروع نمود که در نهایت این دو هم از یکدیگر جدا گردیدند.

دیلن مایر

در ۲۰۱۹ کریستین استوارت با دیلن مایر از نویسنده و هنرپیشه های آمریکایی وارد رابطه ای عاشقانه گردید، آنها که از ۶ سال قبل یکدیگر را می شناختند و آشنا شده بودند، مجددا در ۲۰۱۹ شروع شده و قوت گرفت. برعکس سایر رابطه های استورات، اودر این رابطه ماندگار شد و حس و حال خوبی داشت. در ۲۰۲۱ بود که پس از گذشت دو سال کریستین بیان داشت قصد دارد از دلین مایر خواستگاری نماید ولی بنا به درخواست دیلن مایر صبر نمودند، دیلن مایر اما پیش دستی کرد و جدیدا از وی خواستگاری نمود که کریستین استوارت نیز به او جواب مثبت داد و نامزد کردند.

زندگینامه کریستین استوارت از شروع فعالیت تا شهرت

بیوگرافی کریستین استوارت + عکس و معرفی آثار

کمتر شنیده ها در مورد وی

  • فیلم سینمایی درخشش در زانر ترسناک مورد علاقه وی است.
  • موسیقی و عکاسی را دوست دارد.
  • کتاب مورد علاقه وی «شرق بهشت» اثر جان اشتاین بک و «بیگانه» اثر البرت کامو می باشد.
  • در فیلم های شکارچی و سفید برفی خودش اغلب بدلکاری ها را انجام می داد که دچار صدمه در پا و دست گردید.
  • او سه سال پشت سر هم کاندیدای کسب جایزه برترین هنرمند جوان گردید ولی هنوز موفق به دریافت آن نگردیده است.
  • او به مراتب به عنوان جذاب ترین زن های جهان شناخته و معرفی شده است.
  • به گفته او دوست دارد همیشه موهایش کوتاه (مدل موی پسرانه) باشد.
  • این هنرمند از جمله هنرمندان آمریکایی می باشد که به خاطر خوش پوش بودن بسیار مورد توجه بوده است، کریستین استوارت دارای استایل و پوشی منحصر به فرد می باشد.
  • وی به عنوان چهره تبلیغاتی برند معروف شنل و مارک های مطرحی مانند «بالنسیاگا» می باشد که به شکپوش ترین زن دنیا ملقب شده است. 

گذری بر زندگی شخصی و هنری کریستین استوارت

 

معرفی آثار کریستین استوارت و نگاهی به جوایز او

استوارت از جمله هنرپیشگان مستعدی می باشد که تا حال حاضر حضورهای قابل توجه و بسیار موفقی در عرصه سینما داشته است که به واسطه بازی در برخی از آنها موفق شده جایزه هایی از  جمله جایزه سزار فرانسه، جایزه ستاره نوظهور بفتا، جایزه منتخب مردم و … گردیده است.

گذری بر زندگی شخصی و هنری کریستین استوارت

سینما

  • فیلم سیزدهمین سال در سال ۱۹۹۱
  • فیلم اتاق پناهگاه در سال ۲۰۰۲
  • فیلم ایمنی اشیا در سال ۲۰۰۲
  • فیلم عمارت کلد کریک در سال ۲۰۰۳
  • فیلم صحبت کن در سال ۲۰۰۴
  • فیلم بچه را بگیر در سال ۲۰۰۴
  • فیلم جربان نهفته در سال ۲۰۰۴
  • فیلم مردم خشمگین در سال ۲۰۰۵
  • فیلم زاتورا: یک ماجرای فضایی در ۲۰۰۶
  • فیلم پیامرسان در سال ۲۰۰۷
  • فیلم در سرزمین زنان در سال ۲۰۰۷
  • فیلم به سوی طبیعت وحشی در سال ۲۰۰۷
  • فیلم کیک خواران در سال ۲۰۰۷
  • فیلم جهنده در سال ۲۰۰۸
  • فیلم دستمال زرد در سال ۲۰۰۸
  • فیلم چه اتفاقی افتاده؟ در سال ۲۰۰۸
  • فیلم گرگ و میش در سال ۲۰۰۸
  • فیلم گرگ و میش:ماه نو در سال ۲۰۰۹
  • فیلم سرزمین ماجراجویی در سال ۲۰۰۹
  • فیلم به خانواده رایلی خوش آمدید در سال ۲۰۱۰
  • فیلم فراری ها در سال ۲۰۱۰
  • فیلم گرگ و میش:کسوف در سال ۲۰۱۰
  • فیلم گرگ و میش:سپیده دم در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲
  • فیلم گرگ و میش ۲ در سال ۲۰۱۲
  • فیلم سفید برفی و شکارچی در سال ۲۰۱۲
  • فیلم در جاده در سال ۲۰۱۲
  • فیلم کمپ اشعه ایکس در سال ۲۰۱۴
  • فیلم ابرهای سیل ماریا در سال ۲۰۱۴
  • فیلم من هنوز آلیس هستم در سال ۲۰۱۴
  • فیلم بیهوشی در سال ۲۰۱۵
  • فیلم برابرها در سال ۲۰۱۵
  • فیلم افراط آمریکایی در سال ۲۰۱۵
  • فیلم پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه در سال ۲۰۱۶
  • فیلم برخی زنان در سال ۲۰۱۶
  • فیلم کافه سوسایتی در سال ۲۰۱۶
  • فیلم خریدار شخصی در سال ۲۰۱۶
  • فیلم بیا شنا کنیم در سال ۲۰۱۷
  • فیلم پخش زنده شنبه شب در سال ۲۰۱۷
  • فیلم لیزی در سال ۲۰۱۸
  • فیلم جی تی لروی در سال ۲۰۱۸
  • فیلم سیبرگ در سال ۲۰۱۹
  • فیلم عشق آنتوشا در سال ۲۰۱۹
  • فیلم فرشتگان چارلی در سال ۲۰۱۹
  • فیلم زیرآب در سال ۲۰۲۰
  • فیلم شادترین فصل در سال ۲۰۲۰
  • فیلم اسپنسر در سال ۲۰۲۱
  • فیلم جنایات آینده در سال ۲۰۲۲

مروری بر زندگینامه کریستین استوارت و روابط عاشقانه اش

زندگینامه کریستین استوارت از شروع فعالیت تا شهرت

گذری بر زندگی شخصی و هنری کریستین استوارت

آشنایی با بیوگرافی کریستین استوارت

مروری بر زندگینامه کریستین استوارت و روابط عاشقانه اش

زندگینامه کریستین استوارت از شروع فعالیت تا شهرت

بیوگرافی کریستین استوارت + عکس و معرفی آثار

گذری بر زندگی شخصی و هنری کریستین استوارت

آشنایی با بیوگرافی کریستین استوارت

در این مطلبی که به پایان رسید شما عزیزان را با بیوگرافی کریستین استوارت بازیگر بی نهایت محبوب و مشهور آمریکایی آشنا کردیم، امیدواریم از مطالعه زندگینامه هنری و شخصی این هنرمند دوست داشتنی نهایت استفاده را برده باشید. همچنین برای آشنایی با مت له بلانک، تام هنکس، جنیفر گارنر، کریس همسورث، آرمی همر، متیو فاکس می توانید به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو