بیوگرافی جنیفر وینگت بازیگر هندی موفق و محبوب

بیوگرافی جنیفر وینگت بازیگر هندی موفق و محبوب


منبع: آرگا

2

1402/12/3

17:08


در بیوگرافی جنیفر وینگت که در این مطلب قلم آرگا به آن می پردازد، زندگی حرفه ای و شخصی او مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین نگاهی گذرا به زندگی همسر وی خواهیم انداخت.

جنیفر وینگت از سلبریتی های هندی است که در بمبئی هندوستان به دنیا آمده و در همان شهر و کشور هم بزرگ شده و پرورش یافته است. او در قامت بازیگری از سال ۱۹۹۵ شروع به فعالیت نمود که تا حال حاضر نیز به آن مشغول می باشد. او که در سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از بیست و یک زن جذاب آسیا شناخته شد؛ در عرصه بازیگری موفق بوده است. وی به مدت ۲ سال با کاران سینگ گروور از دیگر بازیگران هندی ازدواج کرد که در نهایت از یکدیگر جدا شدند. در این مطلب آرگا به مرور بیوگرافی جنیفر وینگت و آثارش می پردازیم.

آشنایی با زندگینامه جنیفر وینگت

بیوگرافی جنیفر وینگت بازیگر هندی با چهره ای خاص

جنیفر وینگت هنرپیشه ای هندی که در تاریخ ۱۹۸۵/۳/۳۰ مصادف با دهم فروردین سال ۱۳۶۴ در بمبئی هندوستان به دنیا آمده است. جنیفر در برنامه های تلویزیونی زیادی حضور یافته که توانسته جوایز اسکار به خاطر برترین هنرپشه زن منتقدان را به خاطر بازی در سریال «ساراسواتی جاندرا» در ژانر عاشقانه از آن خود نماید. وی در جایگاه بیست و یکم فهرست جذاب ترین زنان آسیا در ۲۰۱۲ جای گرفت.

مادر جنیفر وینگت اهل پنجاب هند و پدر وی دارای دین مسیحیت ماهارشتیو می باشد که به خاطر اسم غربی خود از افراد هندی محسوب نمی شود و گمان می رود او غیر هندی است.

زندگینامه جنیفر وینگت بازیگر تلویزیون و سینمای هند

 بیوگرافی جنیفر وینگت +عکس های زیبای وی

گذری بر زندگی شخصی و هنری جنیفر وینگت

زندگی شخصی

جنیفر وینگت در تاریخ نهم ماه مارس سال ۲۰۱۲ با کاران سینگ گروور ازدواج نموده و مراسم عروسی خود برگزار نمودند، اما حدودا دو سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ این هنرمند هندی خبر جدایی خود را فاش نمود و طلاق خود و همسرش را اعلام کرد.

جنیفر وینگت دومین همسر کاران سینگ گروور بود که پیش از آن کاران با «شرادا نگام» در سال های ۲۰۰۸ – ۲۰۰۹ ازدواج کرده بود و پس از جدایی از جنیفر وینگت با «بیپاشا باسو» در سال ۲۰۱۶ ازدواج نمود که تا حال حاضر نیز با وی زندگی مشترک خود را ادامه می دهد.

آشنایی با زندگینامه جنیفر وینگت

 بیوگرافی جنیفر وینگت +عکس های متفاوتش

زندگینامه جنیفر وینگت هنرپیشه هندی و همسر سابقش

زندگینامه جنیفر وینگت بازیگر تلویزیون و سینمای هند

کاران سینگ گروور

کاران سینگ گروور از دیگر بازیگران هندی است که در بیست و سوم ماه فوریه ۱۹۸۲ در دهلی نو – هند به دنیا آمده است. وی علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ به عنوان مدل و همچنین تهیه کنندگی فعالیت دارد. او برای مدتی وقتی کودک بود با خانواده خود به عربستان رفتند که او تحصیلاتش را هم در آن جا سپری کرد، اما دوباره در ۲۰۰۰ به زادگاهش هندوستان برگشت. او در شهر بمبئی تحصیلاتش را در رشته مدیریت هتل در پیش گرفت و برای یک دوره زمانی در عرصه مدلینگ فعالیتش را آغاز کرد و مشغول گردید که به واسطه ی حضور در مسابقه «تعقیب جنایتکاران» در ۲۰۰۴ توانست جایزه محبوب ترین مدل و نیز بازیکن را از آن خود کند. و در نهایت در سریال «چقدر زندگی عالیه» مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

زندگینامه جنیفر وینگت هنرپیشه هندی و همسر سابقش

گذری بر زندگی شخصی و هنری جنیفر وینگت

مرور بیوگرافی جنیفر وینگت بازیگر هندی

معرفی آثار

جنیفر وینگت یکی از بازیگران هندی است که هم در عرصه تلویزیون و هم در عرصه سینما فعالیت دارد و اتفاقا آثار موفق و درخشانی را از خود در این عرصه ها به نمایش گذاشته است. در ادامه به معرفی فیلم های سینمای وی می پردازیم.

مرور بیوگرافی جنیفر وینگت بازیگر هندوستانی

 بیوگرافی جنیفر وینگت +عکس های خاصش

فیلم سینمایی

  • فیلم سینمایی «من تنها، تو تنها» در سال ۱۹۹۵
  • فیلم سینمایی «سوروسات عروسی راجا می آید» در سال ۱۹۹۷
  • فیلم سینمایی شاهزاده خانم رویاها» در سال ۲۰۰۰
  • فیلم سینمایی «هیچی نگو» در سال ۲۰۰۳
  • فیلم سینمایی «زندگی راه اندازی مجدد ناهی هوتی» در سال ۲۰۱۳
  • فیلم سینمایی «یک بار دیگر» در سال ۲۰۱۸

آشنایی با زندگینامه جنیفر وینگت

گذری بر زندگی شخصی و هنری جنیفر وینگت

آشنایی با زندگینامه جنیفر وینگت

جنیفر ویگنت نام یک بازیگر هندی است که ممکن است که ابتدا بر اساس نام او گمان ببرید که وی از سلبریتی های هالیوودی می باشد؛ اما او هنرمندی بالیوودی است. البته که سینمای هالیوود بازیگران زیادی با اسم جنیفر از جمله «جنیفر لوپز، جنیفر لارنس، جنیفر آنیستون، جنیفر گارنر، جنیفر استوارت، جنیفر کانلی، جنیفر سایم، جنیفر جونز، جنیفر هادسن» را دار می باشد. و اما جنیفر وینگت که از بازیگران هندی است که به واسطه ی متفاوت و شبیه به هالیوودی خود امکان ایجاد تردید در مخاطب برای هالیوودی بودن خود دارد. در مطلبی که با همراهی شما به پایان رساندیم، بیوگرافی جنیفر وینگت را مرور کردیم؛ امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو