بیوگرافی جاش ردنر بازیگر محبوب نقش تد موزبی + عکس

بیوگرافی جاش ردنر بازیگر محبوب نقش تد موزبی + عکس


منبع: آرگا

3

1402/11/22

11:07


در بیوگرافی جاش ردنر می خوانید که وی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است که در سریال پربیننده و موفق «آشنایی با مادر» مقابل دوربین رفته است و به واسطه همین حضور هم حسابی محبوب شده است.

جاش ردنر بازیگر و همچنین کارگردان آمریکایی فعال در عرصه سینما فعالیتش را در عرصه هنر از سال ۲۰۰۰ با سینما آغاز نمود. او بیشتر شهرتش را مدیون ایفای نقش در سریال «چگونه با مادرت آشنا شدم» در ژانر کمدی می باشد. با مرور بیوگرافی جاش ردنر به این موضوع برمی خوریم که وی مجرد می باشد. در ادامه با نگاهی کلی تر به جزئیات زندگی این هنرمند هم از بعد حرفه ای و هم از بعد شخصی می پردازیم.

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای جاش ردنر

بیوگرافی جاش ردنر بازیگر و کارگردان و فیلمنامه نویس کاربلد

جاش ردنر در بیست و نهم ماه ژوئیه سال ۱۹۷۴ در بکسلی اوهانو – آمریکا به دنیا آمده است. وی در خانواده ای یهودی و شدیدا محافظه کار و سخت گیر پرورش یافت اما خودش مسیحی بوده و زیاد رابطه خوبی با دین ندارد. پدرش به اسم الن ردنر یک وکیل متخصص در زمینه اشتباهات پزشکی بوده است که بر خلاف میل پدرش به جای قدم گذاشتن در مسیر پدر به بازیگری روی آورد. او دارای ۱۸۲ سانتیمتر قد است که روابط عاشقانه متعددی را تجربه کرده است اما هیچ کدام از آنها نتوانسته آقای بازیگر گرفتار کرده و به دام ازدواج بیندازد.

آشنایی با زندگینامه جاش ردنر بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس

مرور بیوگرافی جاش ردنر و آثارش

بیوگرافی جاش ردنر بازیگر سریال آشنایی با مادر

او نخستین بار در ۲۰۰۱ به طور رسمی در سریال «خارج از مرکز» برای بازی در نقش اصلی برگزیده گردید ولی خیلی یکباره و غافلگیرانه آن را به ادی کی توماس بخشیدند. او که پس از اخذ مدرک دیپلم به ادامه تحصیل در دانشکده کنیون روی آورد در دوران تحصیلات دبیرستانی بعنوان برترین دانش آموز جهت بخش تئاتر از سوی تئاتر مدرسه به پاول نیومن اواردز معرفی گردید، این هنرمند مدرک ارشد خویش را از هنرهای زیبا اخذ نمود.

مرور بیوگرافی جاش ردنر و آثارش

بیوگرافی جاش ردنر بازیگر سریال آشنایی با مادر

آشنایی با زندگینامه جاش ردنر بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس

روابط عاشقانه

جاش ردنر از ۲۰۰۸ تا حال حاضر رابطه هایی را تجربه کرده که هیچ کدام به نتیجه نرسیده است، او برای بار نخست با لیندسی پرایس بازیگر هالیوودی رابطه عاشقانه ای را آغاز نمود که ۱ سال بعد این رابطه به جدایی ختم گردید. سپس در ۲۰۱۱ با جولیا جونز رابطه عاشقانه ای را آغاز کرد که پس از ۲ سال آن هم به جدایی ختم گردید.

جاش ردنر کیست؟ (آغاز و شهرت حرفه ای و روابط عاشقانه)

بازی در سریال آشنایی با مادر

ایم مجموعه تلویزیونی یک اسم آشنا و پرتکرار برای اغلب هوادارن سیتکام می باشد که در سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ پخش می گردید، ماهیتاین اثر به این صورت است که یک نفر به اسم تد موزبی در ۲۰۳۰ برای فرزندان خود همه داستان را تعریف می نماید و قرار می باشد که چگونگی آشنا شدن خودش را با مادر بچه ها بازگو نماید.

از بازیگران اصلی این سریال می توان به «جاش ردنر»، «نیل پاتریک هریس»، «جیسون سیگل»، «آلیسون هانیگان»، «کوبی اسمالدرز»، «کریستین میلیوتی» اشاره داشت، همچنین در این اثر هنرپیشگان مهمانی همچون جنیفر لوپز، نیکول شرزینگر، کیتی پری، سارا رایت، ریچل بیلسون، سارا چاک، جو مگنیلو، بریتنی اسپیرز، کریس الیوت، مندی مور، کایل مک لاکلن، برایان کرنستون، جان لیسگو، اشلی ویلیامز، مارشال منش، وین بردلی، انریکه ایگلیسیاس، الکسیس دنیسوف، نازنین بنیادی مقابل دوربین می روند و یکی از جذابیت های این اثر هم در واقع حضور یازیگران مطرح هم به عنوان مهره های اصلی و هم بازیگران مهمان می باشد.

زندگینامه جاش ردنر و روابط عاشقانه اش

معرفی آثار

جاش ردنر بازیگر بااستعداد و موفق سینمای هالیوود است که توانست به لطف توانایی هایش خودی نشان دهد و اما اصلی ترین و موفق ترین کار او بازی در سریال آشنایی با مادر بود که به عنوان بازیگر اصلی و در کنار بازیگران موفق و بی نهایت مطرحی ایفای نقش می کرد. در ادامه به مرور و معرفی آثار سینمایی و تلویزیونی وی می پردازیم:

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای جاش ردنر

سریال ها

  • سریال به نیویورک خوش آمدید در سال ۲۰۰۰
  • سریال قانون و دستور در سال ۲۰۰۲
  • سریال دادگاه در سال ۲۰۰۲
  • سریال ER در سال ۲۰۰۳
  • سریال ۶ فوت زیر در سال ۲۰۰۳
  • سریال خانم مسابقه در سال ۲۰۰۳
  • سریال قضاوت امی در سال ۲۰۰۵
  • سریال مرد خانواده در سال های ۲۰۰۷ – ۲۰۰۹
  • سریال آشنایی با مادر در سال های ۲۰۱۴- ۲۰۱۵

فیلم های سینمایی

  • فیلم یک فیلم نوجوان دیگر نیست در سال ۲۰۰۱
  • فیلم زندگی روزمره در سال ۲۰۰۴
  • فیلم خوشحالم ممنونم لطفا در سال ۲۰۱۰

مرور بیوگرافی جاش ردنر و آثارش

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای جاش ردنر

آشنایی با زندگینامه جاش ردنر بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس

در این مطلب شما را با بیوگرافی جاش ردنر بازیگر موفق و مطرح آمریکایی فعال در سینمای هالیوود و نیز تلویزیون آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه و پسندتان واقع شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو