واکنش منتقدین به بازی Tekken 8

منبع: زومجی

1

1402/11/4

19:35


واکنش منتقدین به بازی Tekken 8

پایان Tekken 7 به‌گونه‌ای بود که بازیکنان را حسابی چشم انتظار گذاشت. چشم‌ انتظار برای اینکه ادامه داستان را مشاهده کنند. حال Tekken 8 با دست پر آمده است. وجود موارد جدید در گیم‌پلی مثل سیستم هیت، تجربه‌ای بهتر و متفاوت‌تر را نسبت به گذشته دراختیار مخاطب قرار می‌دهد و بازیکنان می‌توانند به هنگام مبارزه کردن کومبوهای متفاوت‌تری را اعمال کنند.

دراین‌میان داستان Tekken 8 هیجان‌انگیز و پرشور کار شده است. وجود نبردهای درگیر کننده درکنار میان‌پرده‌های سینمایی فوق‌العاده زیبا یک تجربه سینمایی با کیفیت را به‌نمایش می‌گذارد. دیروز میانگین امتیازات Tekken 8 منتشر شد و شاهد بازخوردهای فوق‌العاده‌ای برای ساخته جدید بندای نامکو هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان Tekken 8 را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Tekken 8

  • سازنده: بندای نامکو
  • ناشر: بندای نامکو
  • پلتفرم: پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر
  • سبک: مبارزه‌ای
  • تاریخ انتشار: ۶ بهمن ماه

مبارز بازی Tekken 8

زومجی: ۹۰ از ۱۰۰

مجموعه بندای نامکو نزدیک به ۳۰ سال است که روی بازی‌های سه‌بعدی فایت کار می‌کند. براساس همین می‌توان فهمید که این شرکت به چه اندازه در ساخت بازی‌های فایت سه‌بعدی ماهر است. حالا بندای نامکو بعد از این همه سال با تکن ۸ توانست ثابت کند که هنوز بلد است که گیمرها و فایترهای حرفه‌ای را غافل‌گیر کند. گیم‌پلی هیجان انگیز و سرعتی، موسیقی پرانرژی، شخصیت‌های دوست‌ داشتنی، گرافیک هنری خیره‌کننده و انیمیشن‌های پرزرق و برق تنها بخشی از ویژگی‌های مثبت تکن ۸ به حساب می‌آیند. امیدوارم بخش آنلاین بازی پس از عرضه رسمی بازی برای ما در ایران بهتر شود تا بتوانیم بهترین تجربه را از این بازی فایت سه‌بعدی به‌دست بیاوریم. بازی تکن ۸ در تاریخ ۶ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و استیم (پی سی) عرضه می‌شود. تا عرضه بازی پیشنهاد می‌کنم یک دور داستان بازی‌های قبلی تکن را مرور کنید. چون بخش داستانی این بازی قرار است بد جوری شما را غافل‌گیر کند.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Tekken 8 یک دنباله پرشور است. به همراه تاکید مجدد روی حالت‌های تک‌نفره و مکانیسم جدید هیت (Heat) که باعث شدن مبارزات دیوانه‌وارتر از همیشه باشد، Tekken 8 درکنار Tekken 3 جزو هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های سری هستند.

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

بهترین تکن تابه‌امروز اون میزان عمقی را که برای یک مبارز پر جنب و جوش ساخته شده، ثابت می‌کند. همچنین این موارد انحصاری بودن بازی برای نسل فعلی را که بتواند یک تجربه فوق‌العاده همه فن حریف را ارائه دهد، توجیه می‌کند. این بازی حس یک تکامل را می‌دهد تا اینکه یک آپدیت ساده باشد.

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

Tekken 8 یک محرک تشویق کننده برای سبک خود است. درحالی که مبارزاتی اعتیادآور را ارائه می‌دهد، ارائه بازی استثنایی است و دارای ویژگی‌هایی است تا بازیکنان جدید و باتجربه جذب کند، ساختار داستانی خود را پیش می‌برد

گیم اینفورمر: ۸۳ از ۱۰۰

به‌عنوان یک پکیج کامل، Tekken 8 به آن رتبه‌ای که Street Fighter 6 و Mortal Kombat 1 دست پیدا کرده بودند، نرسیده است. اما زمانی‌که مسابقه شروع می‌شود و شروع به انجام کومبو‌های چشم‌نواز و جاگل‌های هوایی می‌کنید، یک تجربه یک‌به‌یک هیجان‌انگیز باقی می‌ماند (اگر به این نوع بازی‌ها آشنا باشید). جدیدترین تورنومنت King of Iron Fist هنوز جای کار دارد تا حسابی رضایت‌بخش یا انقلابی باشد، اما محیط سرگرم کننده‌ای برای آزمایش کردن خودتان علیه دوستان یا سایر رقبا است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو