دکتر حسین هرسیج کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/6

13:33


رئیس دانشگاه اصفهان در نشست شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیر دولتی استان اصفهان بر تحول کیفی آموزش عالی کشور تأکید کرد و گفت : تحول در حکمرانی آموزش عالی موجب افزایش بهره وری در سیستم آموزشی و پژوهشی کشور می شود.

دکتر حسین هرسیج کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

لزوم تحول در حکمرانی آموزش عالی کشور

به گزارش نم نمک ، حسین هرسیج در این نشست ، ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت امام علی (ع) اظهار کرد : استان اصفهان از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و حتی از لحاظ برنامه های علمی و دانشگاهی ، بهترین دانشگاه های کشور در این استان قرار دارند.

دکتر حسین هرسیج کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

دکتر حسین هرسیج کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با اشاره به وجود مجمع نظارت و ارزیابی استانی ، افزود : حدود 200 موسسه آموزش عالی در استان اصفهان داریم که حدود 200 هزار دانشجو در این مجموعه های دولتی و غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه اصفهان با تبیین مشکلات مربوط به خوابگاه ها در دانشگاه های استان تصریح کرد : دانشگاه های ما بعد از انقلاب ، به لحاظ کمیت ، رشد قابل توجهی داشتند ولی شاخص های آمایش آموزش عالی نیازمند برنامه ریزی و مدیریت بیشتر برای دستیابی به اهداف متعالی خود است.  

وی با تاکید بر اینکه تذکراتی که توسط نهادهای نظارتی داده می شود به نفع کشور و دانشگاه ها است و باید رعایت شود ، تصریح کرد : از منافع شخصی و فردی خود بگذریم و تلاش کنیم استانداردها را در حد میانگین رعایت کنیم تا شاهد مشکلات کمتری باشیم و بتوانیم دانشگاه ها را بهتر مدیریت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اصفهان ، رئیس دانشگاه اصفهان گفت : امیدوارم مسائل به نحو شایسته شناسایی و راه حل ها دیده و ظرفیت ها شناسایی شود و متناسب با ظرفیت ها اقدامات عملی لازم انجام شود ، همچنین با همکاری یکدیگر بتوانیم آموزش عالی را که پس از انقلاب از نظر کمی پیشرفت داشته از لحاظ کیفیت نیز ارتقا دهیم.


بیوگرافی حسین هرسیج

حسین هرسیج ، متولد 1340 فارغ التحصیل دکتری علوم سیاسی از دانشگاه کوئیزلند و استادیار علوم سیاسی دانشگاه اصفهان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو