دانلود کامل زندگی پس از زندگی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ سید امید متقی

منبع: شبونه

2

1403/1/19

00:18


دانلود و تماشای انلاین قسمت ۲۶ فصل پنجم زندگی پس از زندگی شنبه 18 فروردین 1403 تجربه گر مرگ سید امید متقی را در این صفحه آماده کرده ایم. قسمت ۲۶ فصل پنجم زندگی پس از زندگی برنامه جذاب و مهیج زندگی پس از زندگی با موضوع ماورایی و عرفانی همچان یکی از بهترین برنامه …

دانلود کامل زندگی پس از زندگی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ سید امید متقی

دانلود و تماشای انلاین قسمت ۲۶ فصل پنجم زندگی پس از زندگی شنبه 18 فروردین 1403 تجربه گر مرگ سید امید متقی را در این صفحه آماده کرده ایم.

قسمت ۲۶ فصل پنجم زندگی پس از زندگی

برنامه جذاب و مهیج زندگی پس از زندگی با موضوع ماورایی و عرفانی همچان یکی از بهترین برنامه های موضوع مرگ بوده که تا 5 فصل تولید شده است عباس موزون کارگردان و تهیه کننده و مجری این برنامه است.

برای تماشا بر روی لینک زیر بزنید

https://bia2safa.net/goto/web/url/4198916

دانلود کامل زندگی پس از زندگی ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ سید امید متقی

تجربه گر مرگ : سید امید متقی – موضوع: حلالیت

قسمت ۲۶ فصل پنجم زندگی پس از زندگی با حضور تجربه گر مرگ سید امید متقی را در ادامه مشاهده نمایید.

اگر از دنبال کننده های این برنامه هستید حتما میدانید که مهمان برنامه تجربه نزدیک به مرگ داشته است و در برنامه با عباس موزون به گفتگو میپردازد و از اتفاقاتی که بعد از مرگ تجربه کرده است صحبت میکند.

برنامه‌ای که به پنجمین فصل رسیده؛ عباس موزون اجرا و تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد و در این مجموعه به گفت‌وگو با افرادی می‌پردازد که تجربه‌هایی نزدیک به مرگ داشته‌اند. «زندگی پس از زندگی» به اعتبار محتوای آنکه در همین چند فصل به یک برند تبدیل شده است از ابتدای ماه رمضان پربیننده‌ترین برنامه افطار تلویزیون با اختلافی میلیونی بوده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز در این باره گفته که زندگی پس از زندگی مکاشفه بزرگ فرادنیایی انسان گرفتار در عالم ماده است. فی الواقع عالم غیب، عالم حقیقت است و این عالم دارالمجاز است در برابر عالم غیب. براساس منابع دینی که به دست ما رسیده است، این تجارب مورد تایید است. آنچنان که آیات و روایات فراوانی در این باره وجود دارد و حوزه مطالعات عرفانی و فلسفی متکفل بیان بخشی از این رموز عالم غیب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو