معرفی بازیگران فیلم کت چرمی به همراه بیوگرافی و عکس

معرفی بازیگران فیلم کت چرمی به همراه بیوگرافی و عکس


منبع: آرگا

2

1402/11/7

11:09


کت چرمی اسم جالب و متفاوتی که برای یکی از فیلم های سینمایی محصول ایران در ژانر پلیسی و با پرداختن و به نوعی بر خلافکاری و پولشویی ها می باشد که در آن هنرپیشگان مستعدی ایفای نقش می کنند و جواد عزتی نقش اصلی را برعهده دارد. در این مطلب به معرفی بازیگران فیلم کت چرمی می پردازیم.

کت چرمی نام یکی از محصولات سینمای ایران در سال ۱۴۰۱ به قلم مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی است. فیلم سینمایی کت چرمی در ۴۱امین دوره فستیوال بین المللی فیلم فجر اکران گردید. داستان این اثر به این صورت است که عیسی فرهمند بازرس بهزیستی با بازیگری جواد عزتی در هنگام بررسی تخلف های مالی یکی از مرکزها می فهمد باند فساد اقتصادی و ترانزیت مواد مخدر به وسیله ی دخترهای بدسرپرست صورت می گیرد. اکران عمومی آن از هفدهم خرداد سال ۱۴۰۲ در سرتاسر سینماهای کشور آغاز گردید. در این مطلب شما همراهان عزیز آرگایی را با بازیگران فیلم کت چرمی آشنا می کنیم.

مرور داستان و بازیگران فیلم کت چرمی

معرفی بازیگران فیلم کت چرمی + عکس و بیوگرافی

در این فیلم هنرپیشه های مطرح زیادی ایفای نقش می کنند که از جمله آنها می توان به جواد عزتی، صابر ابر، ستاره پسیانی، امین میری، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، مائده طهماسبی، رویا تیموریان، بهزاد خلج، عباس جمشیدی فر، سارا حاتمی، سیامک احصایی، محمد صدیقی مهر اشاره داشت. در ادامه به مرور بیوگرافی برخی از این هنرمندان می پردازیم.

بازیگران کت چرمی +بیوگرافی و عکس

جواد عزتی

آقای عزتی از جمله بازیگران موفق و مطرح سینما و تلویزیون ایران است که با مدرک دیپلم رشته تئاتر فعالیتش را با رفتن به روی صحنه نمایش تئاتر آغاز نمود، در سال ۸۱ در سریال قصه های شبانه مقابل دوربین رفت. او یکی از بازیگران سریال باغ مظفر است که در این سریال به کارگردانی مهران مدیری در کنار بازیگرانی همچون سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، هادی کاظمی، بهنوش بختیاری، مه لقا باقری، شقایق دهقان، ساعد هدایتی و …  به خوبی درخشید و توانست شناخته شده و مشهور شود. این هنرمند در همان سال با یکی از بازیگرهای خانم ایرانی و همبازی خود در سریال باغ مظفر به اسم مه لقا جابری ازدواج نمود.

چه کسانی در فیلم کت چرمی بازی می کنند؟

معرفی بازیگران فیلم کت چرمی

گلاره عباسی

خانم عباسی در بیست و نهم ماه تیر رد سال ۶۲ در تهران به دننیا آمده است که در عرصه های تلویزیون و سینما فعالیت دارد، او اولین تجربه بازیگری خود را در سال ۸۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» کسب نمود و سپس در سال ۹۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی شیدایی مورد توجه قرار گرفت. وی در بیست و پنجم تیر سال ۹۴ به جرگه متاهلین پیوست.

آشنایی با بازیگرهای فیلم سینمایی کت چرمی

مرور داستان و بازیگران فیلم کت چرمی

عباس جمشیدی فر

او در هفدهم ماه شهریور سال ۵۹ در تهران به دنیا آمده که در عرصه های تلویزیون و سینما فعال می باشد. او تحصیلکرده رشته تئاتر در مقطع کارشناسی است که کارش را با گذراندن دوره های آموزش تئاتر آغاز نمود و در سال ۸۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. اما شهرتش را مدیون بازی در سریال های باغ شیشه ای می باشد.

معرفی بازیگران فیلم کت چرمی

پانته آ پناهی آ

پانته آ پناهی ها در نهم آذر سال ۵۶ در تهران به دنیا آمده و پس از اخذ مدرک کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره فعالیتش را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و در سال ۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «آن مرد را نکشید» نخستین تجربه تصویری خود را به دست آورد. در سال ۹۴ در مجموعه تلویزیونی شهرزاد عهده دار نقش شربت بود که به واسطه این نقش آفرینی هم مشهور گردید.

مرور داستان و بازیگران فیلم کت چرمی

امین میری

امین آقا در پنجم اسفند سال ۵۸ در زاهدان به دنیا آمده و از فعالان هنری عرصه های تلویزیون و سینما می باشد. او دارای مدرک فوق دیپلم رشته کامپیوتر است که فعالیتش را با رفتن به روی صحنه وقتی فقط چهارده ساله بود آغاز نمود. او در سال ۸۵ در فیلم سینمایی خاطرات خاموشی مقابل دوربین رفت و به عنوان اولین تجربه تصویری خود در سینما قدم به عرصه گذاشت. او در مجموعه تلویزیونی سرزمین کهن در سال ۹۲ مورد توجه قرار گرفت.

آشنایی با بازیگرهای فیلم سینمایی کت چرمی

سارا حاتمی

او زاده سال ۸۴ در تهران می باشد که می توان از او به عنوان یک هنرپیشه جوان دهه هشتادی تازه ابتدای راه نام برد. او در مقطع متوسطه در حال تحصیل است که در کنار تحصیل به بازیگری نیز مشغول می باشد. از بازیگران سریال زخم کاری می باشد که به واسطه همین نقش آفرینی در سال ۱۴۰۰ دیده گردید.

آشنایی با بازیگرهای فیلم سینمایی کت چرمی

صابر ابر

آقای ابر از بازیگران فیلم کت چرمی می باشد که علاوه بر بازیگری به عنوان عکاس فعالیت می کند و آثارش را رد قالب گالری عرضه می کند. او زاده هجدهم خرداد سال ۶۳ در تهران می باشد. وی تحصیلکرده رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و نیز رشته سینما در مقطع کارشناسی ارشد است. او کارش را در سال ۸۰ با اجرای برنامه رنگین کمان آغاز نمود. در سال ۸۴ در فیلم شاعر زباله ها نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد و ۲ سال پس از آن با بازی در فیلم سینمایی «دایره رنگی» بیشتر دیده گردید.

معرفی نقش آفرینان فیلم کت چرمی

آیدا ماهیانی

او در یازدهم اردیبهشت سال ۷۰ در تهران به دنیا آمده که فعالیتش را در سال ۹۴ با بازی در فیلم «ارادتمند؛نازنین؛بهاره؛تینا» شروع نمود و به واسطه ی بازی در مجموعه تلویزیونی «خاتون» در ۱۴۰۰ مشهور شد. آیدا علاوه بر بازیگری به عنوان مدل نیز فعال می باشد.

چه کسانی در فیلم کت چرمی بازی می کنند؟

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی در نوزدهم ماه تیر سال ۱۳۳۶ در بابل به دنیا آمده است. او دارای مدرک خبرنگاری با گرایش تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد است که نخستین تجربه خود را با بازی در فیلم سینمایی دایره آغاز نمود. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی مرگ تدریجی یک رویا در سال ۸۳ دیده مطرح گردید. خانم طهماسبی مدت هاست که با فرهاد آئیش از هنرپیشه های ایرانی ازدواج نموده است.

چه کسانی در فیلم کت چرمی بازی می کنند؟

محمد صدیقی مهر

این هنرمند که از دیگر بازیگران فیلم کت چرمی است در دوم ماه اردیبهشت سال ۵۸ در تهران می باشد که مدرک دانشگاهی بازیگری دارد. او فعالیتش را در عرصه هنر با رفتن به روی صحنه نمایش شروع نمود. وی به واسطه ی ایفای نقش در فیلم سینمایی «تعارض» در سال ۹۸ نخستنی تجربه بازیگری خود را به دست آورد و در نهایت با بازی در مجموعه تلویزیونی «خودخواسته» مورد توجه قرار گرفتو مطرح گردید.

بازیگران کت چرمی +بیوگرافی و عکس

سیامک احصایی

آقای احصایی از بازیگران موفق کشورمان و از بازیگران فیلم کت چرمی است که دارای مدرک رشته نقاشی در مقطع کارشناسی در دانشگاه آمریکا است که پس از آن فعالیت هنری خود را در مرحله نخست با طراحی صحنه آغاز نمود. وی در سال ۹۴ در مجموعه تلویزیونی «عملیات ۱۲۵» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و در سال ۹۷ در مجموعه تلویزیونی گرگ و میش مطرح گردید. ایشان علاوه بر هنرپیشگی به عنوان کارگردان و نیز طراح صحنه نیز فعالیت می کند. او در تاریخ ۱۳۳۶/۷/۲ به دنیا آمده و در سال ۶۰ ازدواج نمود و به جرگه متاهلین پیوست.

بهزاد خلج

او در سی و یکم ماه خرداد سال ۵۴ در تهران به دنیا آمده است، او فعالیت هنری اش را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و به عنوان نخستین تجربه در سال ۹۵ در مجموعه تلوزیونی «مرز خوشبختی» حضور یافت، در سال ۹۶ در مجموعه تلویزیونی «محکومین» ایفای نقش کرد که این نقش آفرینی موجب مشهور و محبوب شدن وی گردید. امین متاهل و صاحب فرزند است.

معرفی نقش آفرینان فیلم کت چرمی

در این مطلبی که به پایان رسید شما عزیزان را با بازیگران فیلم کت چرمی آشنا کردیم، امیدواریم از مطالعه آن نهایت لذت را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو