ژابی آلونسو الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/11/7

17:15


سرمربی لورکوزن به شایعات درباره حضورش روی نیمکت لیورپول پاسخ داد.

ژابی آلونسو الان کجاست؟ + بیوگرافی

واکنش آلونسو به جانشینی کلوپ در لیورپول

به گزارش نم نمک و به نقل از ساکرنت ، یورگن کلوپ از طریق پیام ویدیویی در وب سایت باشگاه لیورپول اعلام کرد که در پایان فصل آنفیلد را ترک خواهد کرد تا زمزمه ها درباره جانشین این مربی زیاد شود.

ژابی آلونسو الان کجاست؟ + بیوگرافی

ژابی آلونسو الان کجاست؟ + بیوگرافی

ژابی آلونسو ، سرمربی بایرلورکوزن در مورد شایعات مبنی بر جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول اظهار نظر کرد. سرمربی تیم صدرنشین لورکوزن در صحبت هایی درباره حضورش به عنوان جانشین یورگن کلوپ در پایان فصل گفت : شایعات زیاد هستند اما تمرکز من روی بایرلورکوزن است. من از بازیکنان فعلی ام در لورکوزن راضی هستم. البته خبر جدای کلوپ از لیورپول باعث تعجب من شد. کاری که او انجام داده شایسته تمجید و ستایش است.

لورکوزنی ها در صدر جدول بوندسلیگا حضور دارند و رویای یک قهرمانی تاریخی با ژابی آلونسو را در سر دارند. لورکوزن با ژابی آلونسو که سابقه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، یک قهرمانی در لالیگا ، سه قهرمانی در بوندسلیگا و یک قهرمانی در جام جهانی را کسب کرده باید فردا(شنبه 7 بهمن) در بوندسلیگا به دیدار مونشن گلادباخ برود و امیدوار است روند بدون باختش را در لیگ ادامه دهد.


بیوگرافی ژابی آلونسو

ژابی آلونسو اولانو متولد 25 نوامبر 1981 بازیکن پیشین و مربی کنونی فوتبال اهل اسپانیا است که در تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه های بزرگ جهان مانند رئال مادرید ، بایرن مونیخ و لیورپول بازی می کرد.

زندگی شخصی
  • همسر : ناگور آرانبورو (Nagore Aranburu)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو