خوان لاپورتا کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/10

20:14


رئیس باشگاه بارسلونا بعد از نهایی شدن انتقال ام باپه به رئال ، سخت به دنبال جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی است.

خوان لاپورتا کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رویای بزرگ لاپورتا برای بارسلونا

به گزارش نم نمک ، به نظر می رسد که انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید تا حدود زیادی قطعی شده است و این ستاره فرانسوی فصل بعد با پیراهن کهکشانی ها به میدان خواهد رفت.

خوان لاپورتا کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

خوان لاپورتا کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رئال مادرید با آمدن ام باپه به تیمی ترسناک در لالیگا و البته لیگ قهرمانان اروپا تبدیل خواهد شد و بسیار بعید است که این بارسلونا شانسی برای رقابت با شاگردان آنچلوتی داشته باشد.

بارسلونا از همین اکنون نگران رئال مادرید فصل بعد است.

به نوشته اسپورت ، جرارد رومرو ، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا از رویای بزرگ لاپورتا برای آبی اناری ها سخن به میان آورد و نوشت : رئیس آبی اناری ها سخت در تلاش است تا بعد از پیوستن ام باپه به رئال ، زمینه جذب ارلینگ هالند را مهیا کند. مدیران برنامه این بازیکن نروژی جلسه ای با لاپورتا داشته اند. رقم فسخ قرارداد هالند 175 میلیون یورو است و باید دید که آیا بارسلونا توان پرداخت چنین رقمی را دارد یا نه؟

هالند از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در منچستر سیتی نمایش خیره کننده از خود نشان داده است. او فصل قبل توانست با سیتیزن ها قهرمانی در سه گانه را به دست آورد و در فصل جاری هم در صدر بهترین گلزنان لیگ جزیره قرار دارد تا نشان دهد که مثل سال قبل از نامزدهای اصلی کسب توپ طلا خواهد بود.


بیوگرافی خوان لاپورتا

خوآن لاپورتا استروچ متولد 29 ژوئن 1962 سیاست مدار اسپانیایی و رئیس کنونی باشگاه فوتبال بارسلونا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو