شادی مالکی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/7

18:43


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارائه تسهیلات نوسازی به تاکسی های فرسوده با کارمزد 8 درصد و اقساط 60 ماهه خبر داد.

شادی مالکی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

تسهیلات شهرداری جهت نوسازی تاکسی های فرسوده پایتخت/ ارائه تسهیلات با کارمزد 8درصد و اقساط60ماهه

شادی مالکی ، در مورد آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به تاکسیرانان پایتخت برای نوسازی تاکسی های فرسوده ، گفت : یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری ، موضوع حل آلودگی هوای تهران است و در این میان خودروهای فرسوده نقش مهمی در این خصوص دارند که تاکسی ها و اتوبوس های فرسوده  نیز سهم قابل توجهی دارند؛ بگونه ای که اگر بتوانیم در نوسازی این اینگونه خودروها تاثیرگذار باشیم ، در کاهش آلودگی هوا نیز نقش آفرینی خواهد شد.

شادی مالکی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

شادی مالکی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ارائه تسهیلات برای تبدیل تاکسی های فرسوده پایتخت به سورن پلاس دوگانه سوز

وی با بیان اینکه شهرداری تهران با انعقاد قراردادی با صندوق کارآفرینی ، تسهیلات خوبی در این دوره مدیریت شهری به دارندگان تاکسی های فرسوده ارائه کرده است ، اظهار کرد : این تسهیلات با  کارمزد 8 درصد و اقساط 60 ماهه برای خودروهای ون ، پژو ، سمند و ... فرسوده است تا تاکسی فرسوده خود را به خودروی «سورن پلاس دوگانه سوز» تبدیل کنند.

اختصاص 350 میلیون تومان برای نوسازی تاکسی ون و خودروهای سواری در تهران

مالکی در تشریح جزئیات این تسهیلات گفت :   برای نوسازی تاکسی ون 200 میلیون تومان و برای خودروی سواری مبلغ  150 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و در این دوره مدیریت شهری ، برقی سازی تاکسی ها در دستور کار قرار دارد؛ بگونه ای که شاهد ورود 25 هزار تاکسی برقی و 10 هزار ون برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود که  قطعا مجموع این اقدامات در کاهش آلودگی هوا ، نقش بسزایی خواهد داشت.


بیوگرافی شادی مالکی

شادی مالی متولد تهران مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو