جزئیات پیش فروش جدید محصولات سایپا [نحوه ثبت نام]

جزئیات پیش فروش جدید محصولات سایپا [نحوه ثبت نام]


منبع: نم نمک

14

1401/9/17

10:41


گروه خودروسازی سایپا از ساعت 10 صبح امروز (پنجشنبه) پیش فروش چهار محصول خود را در قالب طرح های ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت آغاز کرده است. نکته مهم این است که مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای مادران سه روز در نظر گرفته شده است و مهم تر اینکه مبلغ پیش پرداخت یکی از این محصولات عرضهِ شده ، بیشتر شده است.

جزئیات پیش فروش جدید محصولات سایپا [نحوه ثبت نام]

آغاز پیش فروش 4 محصول سایپا ویژه متقاضیان عادی و مادران

به گزارش نم نمک ، در حالیکه ابتدای همین هفته ، گروه سایپا طرح فروش فوق العاده دو محصول کوییک و کوییک R ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران را برگزار کرد ، حال در پایان هفته قصد دارد که چهار محصول خود را در قالب پیش فروش یکساله برای همین متقاضیان (عادی و مادران) اجرایی کند.

جزئیات پیش فروش جدید محصولات سایپا [نحوه ثبت نام]

جزئیات پیش فروش جدید محصولات سایپا [نحوه ثبت نام]

این خودروساز حالا از امروز (پنجشنبه 17 آذر ماه) ، پیش فروش یکساله چهار محصول شاهین ، ساینا S اتوماتیک ، ساینا S دوگانه سوز اتوماتیک و وانت 151 را آغاز کرده است.

موعد تحویل خودروهای شاهین و وانت 151 تیر الی مهر ماه 1402 و برای خودروهای ساینا S اتوماتیک ، ساینا S دوگانه سوز اتوماتیک اردیبهشت الی مهر ماه 1402 در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت نام نیز برای متقاضیان عادی تا تکمیل ظرفیت محصولات و برای طرح مربوط به پیش ثبت نام طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران دارای دو فرزند) سه روز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح امروز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است که در طرح ویژه مادران ، پیش ثبت نام صورت می گیرد و پس از تایید مادران حائز شرایط امکان ثبت نام (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به بعد آن ها از تاریخ 19 آبان ماه 1400 به بعد به دنیا آمده باشد) ، امکان ثبت نام نهایی فراهم و واریز وجه مسیر خواهد شد.

در این مرحله از پیش فروش محصولات خودروسازان ، تنها سن 18 سال و ارائه گواهی نامه معتبر و هر کدملی یک دستگاه لحاظ می شود.

نکته قابل توجه این طرح این است که محصول وانت 151 که تا طرح ویژه آبان ماه با پیش پرداخت 80 میلیون و 372 میلیون و عرضه شده بود ، در این مرحله مبلغ علی الحساب 84 میلیون و 935 هزار و 500 در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه در سال 1401، مجوزی رسمی برای محصولات خودروسازان صادر نشده ، ایسنا ، صحت اخذ مجوز افزیاش قیمت را از گروه سایپا ، پیگیر کرد و سایپا نیز در این رابطه ، پاسخ داد که قیمت های مصوب و اخذ مجوز برای تغییر قیمت ها ، تنها مشمول خودروهای سواری است و برای وانت ها الزامی وجود ندارد.

پیش فروش سایپا

یادآوری می شود که طرح های فروش گروه خودروسازی سایپا خارج از فرآیند قرعه کشی است.

چرا طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا نمی شود!؟

در این طرح پیش فروش محصولات سایپا که از امروز اجرا شده و طرح فروش فوق العاده کوییک و کوییک R که شنبه هفته جاری برگزار شد ، یک موضوع مهم دیده می شود که هنوز گروه خودروسازی سایپا ، پیرامون آن پاسخی نداده است که آن هم عدم اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است.

این در حالیست که پس از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودروها ، وزارت صمت تاکید کرد : سامانه یکپارچه موضوعیت آغاز فعالیت خود را از دست داد اما رعایت الزامات قانونی مصوب همچون تخصیص 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تخصیص 10 درصد ظرفیت تولید به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده توسط این شرکت های خودروساز بر قوت خود باقی خواهند ماند؛ اما در این دو طرح سایپا طرح جایگزین خودروهای فرسوده دیده نمی شود!


شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا

  • فروش محصولات صرفا به صورت اینترنتی است.
  • در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست ، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود ، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه های مربوطه صادر خواهد شد.
  • در روش پیش فروش ، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان ، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره : مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
  • قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
  • با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان ، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره 080080 مورخ 00/15/0011 کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
  • با توجه به دستورالعمل های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می گردد :

الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت ، مغایرت داشته باشد می بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد :

1- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام ، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد ، نیاز به اقدام خاصی نیست.

2 -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام ، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد ، می بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

3- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت ، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

  • یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است ، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.
  • در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
  • در صورت افزایش هزینه ها و الزامات قانونی ، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است.
  • در روش پیش فروش ، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه ، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام ، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

آموزش ثبت نام قرعه کشی پیش فروش و فروش فوق العاده سایت سایپا

با این حال برای ثبت نام قرعه کشی سایپا در ابتدا لازم به پیش ثبت نام در سایت شرکت سایپا دارید که باید یک سری از اطلاعات هویتی خود را در سایت سایپا ثبت کنید تا قادر به ثبت نام قرعه کشی های سالانه و ماهانه سایپا شوید. با این وجود اگر از پیش در سایت شرکت سایپا پیش ثبت نام کرده اید و هم اکنون دوره های پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا آغاز شده است ، می توانید با چند کلیک اقدام به ثبت نام قرعه کشی سایپا کنید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از نم نمک شما را با آموزش ثبت نام اینترنتی سایپا بصورت قدم به قدم آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

در قدم اول باید وارد صفحه ورود سایت سایپا شوید و سپس کد ملی و گذرواژه ای که از قبل برای حساب کاربری خود تعریف کرده اید را در این قسمت وارد نمائید که برای احراز هویت باید تیک گزینه «من ربات نیستم» را انتخاب کنید و در نهایت گزینه سبز رنگ «ورود» را بفشارید.

وارد حساب کاربری خود در سایپا شوید

قدم دوم؛ اگر در بازه زمانی پیش فروش یا فروش فوق العاده وارد وب سایت سایپا شوید ، قطعا لیست اتومبیل هایی که در لیست قرعه کشی هستند را می توانید در همان صفحه ابتدایی مشاهده کنید و دقیقا در سمت چپ هر اتومبیل نوع عرضه آن نیز درج شده است. اما اگر وارد این صفحه شدید و هیچ اتومبیلی در این لیست قرار نداشت ، بدین معنا می باشد که دوره قرعه کشی به اتمام رسیده است و باید منتظر دوره بعدی پیش فروش یا فروش فوق العاده باشید. از این رو اتومبیل مورد نظر خود را از این لیست انتخاب کنید.

اتومبیل مورد نظر را انتخاب کنید

قدم سوم؛ با انتخاب اتومبیل مدنظر در لیست سایپا ، اطلاعاتی را در مورد اتومبیل مدنظر دریافت خواهید کرد. برای مثال اتومبیلی که ما انتخاب کرده ایم ، پیش فروش یکساله می باشد که در این شیوه شما وارد قرعه کشی خواهید شد و اگر نام شما در این قرعه کشی انتخاب شده باشد ، می بایست مبلغی را واریز کنید و سپس در موعد تحویل مبلغ مابقی را با کارخانه تسویه نمائید. اینک گزینه نارنجی رنگ «پیش فروش» را انتخاب کنید.

گزینه پیش فروش را انتخاب کنید

قدم چهارم؛ در این مرحله اطلاعات تکمیلی اعم از مبلغ قابل پرداخت ، نوع کاربری اتومبیل و بیمه گر را مشاهده خواهید کرد. اینک تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید تا احراز هویت شوید و سپس گزینه «ادامه فرایند خرید» را انتهای صفحه را انتخاب نمائید تا وارد مرحله بعدی شوید.

احراز هویت ثبت نام قرعه کشی سایپا

قدم پنجم؛ هم اکنون در این مرحله اطلاعات کلی حساب کاربری شما به همراه مشخصات فنی اتومبیل را مشاهده خواهید کرد که باید کمی به سمت پائین صفحه اسکرول کنید و گزینه تائید را انتخاب کنید.

چگونه در قرعه کشی سایپا شرکت کنیم

قدم ششم؛ شما موفق به ثبت نام سایت سایپا شده اید که در قسمت پائین شماره پیگیری برای شما تولید شده است که باید این شماره را تا زمان قرعه کشی نگهداری کنید تا اگر برنده شده باشید از میان لیست ارائه شده شماره پیگیری خود را مشاهده کنید.

آموزش ثبت نام قرعه کشی سایپا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو